Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord + muis

Pagina: 1
Acties:

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-11 22:43
Hallo,

Ik heb mij een nieuw systeem gemaakt, dat eigenlijk in principe dient voor te gamen. Wie kan er mij eens een (niet te duur) setje toetsenbord-muis adviseren. Gimmicks interesseren me niet veel, maar het mag wel snel gaan en deftig aanvoelen.

Budget samen: +- 125

Alvast bedankt!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Cloclo100 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:26:
Hallo,

Ik heb mij een nieuw systeem gemaakt, dat eigenlijk in principe dient voor te gamen. Wie kan er mij eens een (niet te duur) setje toetsenbord-muis adviseren. Gimmicks interesseren me niet veel, maar het mag wel snel gaan en deftig aanvoelen.

Budget samen: +- 125

Alvast bedankt!
Misschien wil je hier een kijkje nemen? Het grote mechanische toetsenborden topic

• Cloclo100
193 blz? Ik reken gewoon op iemands ervaringen en kennis :)

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-11 07:55
Slotje? Als Tweaker mag je er zelf wat meer effort in stoppen. Dit is een gevalletje ik-ben-lui-dus-laat-ik-het-een-ander-oplossen

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Cloclo100
Goh ik heb dagen liggen zoeken naar alle info voor mijn systeem, alles vergeleken, maar voor dit had ik graag wat hulp.

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 12:25
Vooruit, dan zullen we even helpen :)

pricewatch: Logitech G500s Gaming Mouse
pricewatch: Razer Anansi Expert MMO Gaming Keyboard

148 euro en je hebt een erg prettige gaming setup.
Nog even een harde muismat kopen bij je lokale Dixons ect en je bent klaar.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tobo's zijn persoonlijk, ik zelf vind mij oue Trust helemaal geweldig, terwijl ik nu al weet dat 99% van de mensen hier het afschuwlijk zal vinden.

Ik zou iig een tobo uitzoeken die veel toetsen tegelijk kan registreren, volgens mij waren PS/2 daar beter in dan USB.

Muis is al helemaal persoonlijk, sommigen willen groot, anderen klein, zwaar, licht, wel of geen acceleratie, etc. De Sharkoon Fireglider wordt gezien als een prima en goedkoop muisje.

People as things, that’s where it starts.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Cloclo100 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:02:
Goh ik heb dagen liggen zoeken naar alle info voor mijn systeem, alles vergeleken, maar voor dit had ik graag wat hulp.
En wij moeten maar gokken wat jouw voorkeur is? komop, kost je een paar minuten om iets uit te zoeken...

muis: groot, klein, veel knoppen, weinig knoppen, macro's, dpi instellingen, wireless , bedraad
keyboard: numpad wel of niet, platte toetsen of normale toetsen, eventueel mechanisch, verlichting, voorkeur van merk.

Precies, een hoop PERSOONLIJKE punten die je toch zelf even moet uitzoeken/aangeven. Een setje wat snel gaat (? wtf) en deftig aanvoelt is zo subjectief.
Kijk even op de bekende website's van winkels en fabrikanten om te kijken wat er is.

Je wilt namelijk geen antwoorden als:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4CRSOzpT637KN8Tr1EYjkqlL/full.jpg
Prima set, gaat snel, voelt deftig aan en een goede prijs (23 dollar)
http://www.aliexpress.com...e-shipping/793916505.html

[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 10-10-2013 13:40 ]

39

• Cloclo100
Fietsbel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

En wij moeten maar gokken wat jouw voorkeur is? komop, kost je een paar minuten om iets uit te zoeken...

muis: groot, klein, veel knoppen, weinig knoppen, macro's, dpi instellingen, wireless , bedraad
keyboard: numpad wel of niet, platte toetsen of normale toetsen, eventueel mechanisch, verlichting, voorkeur van merk.

Precies, een hoop PERSOONLIJKE punten die je toch zelf even moet uitzoeken/aangeven. Een setje wat snel gaat (? wtf) en deftig aanvoelt is zo subjectief.
Kijk even op de bekende website's van winkels en fabrikanten om te kijken wat er is.

[afbeelding]
You made your point, mes excuses :)

Keyboard: Klein, numpad moet niet, wireless moét niet als het te duur is maar mag. Moet wel mechanisch zijn maar niet belicht of van die toeters en bellen die je maar 1x gebruikt.

Muis: moet wat zwaar/stevig aanvoelen, aantal knoppen maakt niet zoveel uit, vroeger had ik er 2 aan de linkerkant en 2 aan de rechterkant, dat was voor mij voldoende. Wireless is hier ook niet persé een vereiste maar eerder een mooie handigheid.

Ik heb absoluut geen voorkeur van merk.

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 12:25
Fietsbel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

[afbeelding]
:> Gief link deze moet ik kopen :)

(NVM link staat erin O.o)
Pagina: 1