[Mobile] Clash of Clans

Pagina: 1
Acties:
  • 733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[Clash of Clans] Tweakers-clan

Voor iOS bestaat het al een tijdje, maar ook voor Android is Clash of Clans nu beschikbaar

Get it on: Google Play: Clash of Clans AppStore: Clash of Clans

Het doel van het spel is een zo goed mogelijk dorp maken. Dit kan door gebouwen te plaatsen, te upgraden, grondstoffen te verzamelen, legers te bouwen en aan te vallen. In het begin start men met een tutorial waarna de basis van het spel snel duidelijk is. Spelers moeten groeien, trofeeën verzamelen en hogere levels bereiken!

Het spel wordt gratis aangeboden en is een zogenaamde 'freemium'-game, in-app aankopen zorgen voor meer grondstoffen, waar je weer sneller gebouwen mee kunt upgraden, extra andere grondstoffen mee kunt kopen of je bewapening sneller kunt upgraden. Je hoeft er dus geen echt geld aan te besteden, maar als je wilt kan het.

In Clash of Clans worden er 4 valuta gebruikt, namelijk:
- Goud
- Elixir
- Dark Elixir
- Edelstenen
Goud en elixer kunnen gewonnen worden via goldmines en elixer-collectors of door middel van aanval. Edelstenen kunnen via opdrachten verzameld worden of liggen soms onder bomen en stenen die weggehaald moeten worden om je dorp verder uit te kunnen breiden. Als jouw dorp aangevallen wordt, is de kans groot dat de tegenstander er vandoor gaat met een deel van je goud en elixer, bouw dus genoeg defenses!

Wanneer het clankasteel wordt vrijgespeeld, krijgt de speler de mogelijkheid een clan te starten of zich bij
een bestaande clan te voegen. Clanleden kunnen elkaar namelijk helpen door bijvoorbeeld troepen te sturen.

De door mij opgerichte clan heet '[Tweakers]' en je kan er alleen bijkomen door een invite van mij! Stuur DM!
Volgens mij moet je wel eerst je eigen clan-kasteel hebben herbouwd voor 40.000 gold...

Tweakers-nicknameClash of Clans-nickname
1. CLBCLB
2. giganielsieniels195
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Dorp CLB
Door aanvallen succesvol af te ronden verdient men trofeeën. Deze trofeeën geven een indicatie van de kwaliteiten van een speler. Wat zijn jullie ervaringen? Welke devices gebruiken jullie? Welke levels zijn jullie? Zin om bij de Tweakers.net clan te komen? Nog speltips, tricks en trucs? Join de Tweakers.net-clan!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 13:52
Ben nog niet zover dat ik het clan-kasteel geunlocked heb. Maar wellicht over een paar weken :)
Vond het spel eerst een beetje suf met al dat wachten, maar als je het meer als iets als farmville beschouwt is het aardig verslavend :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
As far as I know kan ik alleen mensen inviten die al wel hun clan-kasteel unlocked hebben...? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 21:34
Ik ben het ook aan het spelen. Mijn nick is niels195. Ben net level 13 geworden en ben nu druk aan het sparen voor het clankasteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm that's a pity, die had ik helemaal niet gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Op verzoek van de TS, gaat dit verder in \[iOS/Android] Clash of Clans. Deze gaat dus dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.