Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
Stay Frosty!
Een klein beetje maar..CDRK schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 04:49:
Argh ik zie de actie ook te laat
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
te laat voor de aktie.
zal me geluk elders beproeven! game ziet er erg leuk uit.
gefeliciteerd aan de winnaars.
[ Voor 159% gewijzigd door Flghter1982 op 28-10-2013 10:45 ]
[ Voor 114% gewijzigd door rejer op 30-10-2013 14:59 ]
no problemoNalar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:48:
Rejer Bedankt! Geen nutteloze prijsvragen meer voor mijJe hebt mijn dag gemaakt!
Op de frontpage zijn veel te veel random bezoekers. Jullie hebben de extra bezoekers door zo'n actie echt niet zo hard nodig. Chapeau!
Ben echter al reeds een tijd voorzien met een Beta Invite, dus geef 'm hier maar weg aan m'n mede Tweakers, gewoon even een DM sturen om 'm te pakken te krijgen!
- En Weg is ie !
[ Voor 4% gewijzigd door JimDB op 30-10-2013 19:06 ]
We hebben nóg een voorraad bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft gekregen die we weg mogen geven. Iedereen die pech had bij de vorige actie, maakt dus opnieuw kans.
Omdat we al zoveel keys weggeven hebben, gaan we nu niet opnieuw via de frontpage reclame maken voor de actie en kondigen we hem ook niet van te voren aan. We hebben 100 keys te vergeven en de verloting gaat tegelijk met het posten van dit bericht van start.
Je kunt een key aanvragen via deze link: http://tweakers.net/key/bvzcytctgygfcgf
Let op; we hebben een random generator ingeschakeld om de keys te verdelen. Het lot bepaalt dus of je een key wint of niet. Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
P.S. Voor wie niet weet wat Hearthstone: Heroes of Warcraft is; klik hier: http://us.battle.net/hearthstone/en/. Voor ons eigen, uitgebreide forumtopic over de game, klik hier: \[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
Maar dankzij
wwohooohoohooooooo
[ Voor 58% gewijzigd door Rylo op 31-10-2013 14:15 ]
"Dus je wilt al vroegtijdig ervaren hoe het is om Hearthstone: Heroes of Warcraft te spelen? Nou dat kan! Als je er een beetje op tijd bij bent tenminste. Hier kun je één van de 600 bètakeys aanvragen die we van Blizzard gekregen hebben, en het is 'first come, first serve.' Winnen is niet geheel vanzelfsprekend. We verloten de keys onder de geïnteresseerden, waarbij een random generator het oordeel velt.
Als je tot de gelukkige winnaars behoort, krijg je van ons een e-mail of DM met het serienummer dat je nodig hebt om aan de test deel te kunnen nemen. Je krijgt dan ook de informatie die je nodig hebt om het spel te installeren."
PS5 User ;-) ...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Omdat we al zoveel keys weggeven hebben, gaan we nu niet opnieuw via de frontpage reclame maken voor de actie en kondigen we hem ook niet van te voren aan. We hebben 100 keys te vergeven en de verloting gaat tegelijk met het posten van dit bericht van start.
Je kunt een key aanvragen via deze link: http://tweakers.net/key/yytegfdytvytv
Let op; we hebben een random generator ingeschakeld om de keys te verdelen. Het lot bepaalt dus of je een key wint of niet. Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
P.S. Voor wie niet weet wat Hearthstone: Heroes of Warcraft is; klik hier: http://us.battle.net/hearthstone/en/. Voor ons eigen, uitgebreide forumtopic over de game, klik hier: [PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
I'm an Ironman!
Mocht nog een eentje over hebben, let me know
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Als iemand er toevallig eentje over heeft en daar iemand blij mee wil maken
Ah, natuurlijk eerlijker wel
Helaas.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
-edit vergeven aan meurk
[ Voor 26% gewijzigd door darkreptile op 04-11-2013 20:09 ]
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
(Mocht iemand een key over hebben, dan ontvang ik deze graag natuurlijk!)
Maar als er iemand nog één over heeft, graag. (voor een goede vriend, zodat we samen kunnen spelen)
P.S. Voor wie niet weet wat Hearthstone: Heroes of Warcraft is; klik hier: http://us.battle.net/hearthstone/en/. Voor ons eigen, uitgebreide forumtopic over de game, klik hier: \[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 06-11-2013 10:55 ]
Heb eindelijk een key weten te bemachtigen!
PMkakashi schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:00:
jammer weer geen key, vorige keren te laat en nu niet ingeloot
Nothing to see here
Verwijderd
The code you entered has already been claimed.
raarrrr maar waarrrr
Verwijderd
The following errors have occurred:
Each code can only be redeemed once. If you’re sure you have not previously claimed this code, please double-check the spelling and enter it now.
For more information, please visit our Support Site.
(beetje vreemd als er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben)
die van mij begint met 32 dus waarschijnlijk niet. Hoor van een vriend van me dat zijn key ook al in gebruik is.mat.hi.as schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:10:
Hier is die ook al geclaimed. Dat is inderdaad wel enorm jammerHebben we niet allemaal dezelfde code gekregen? Die van mij begint met 7446222*
Het zal waarschijnlijk niet gaan om steeds dezelfde key, maar om dezelfde keys als één van de vorige keren, waardoor ze allemaal dus reeds geclaimed zijn. Althans dat lijkt de meest logische verklaring.mat.hi.as schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:10:
Hier is die ook al geclaimed. Dat is inderdaad wel enorm jammerHebben we niet allemaal dezelfde code gekregen? Die van mij begint met 7446222*
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Had met hem gepmed. In feite komt het hier op neer:
- alle keys zouden moeten werken (ook al zijn hier 5++ mensen waarbij het niet werkt).
- geen bug/storing bij blizzard
Dus als die van jou niet werkt, heb je pech
Zijn er mensen bij wie het wel werkt?
Ik denk dat niemand de batch van vandaag kan claimen, of er is een oude batch online gezet of er zijn meer mensen die dezelfde key hebben gekregen.Glival schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:41:
Zelfde hier, wel een key, maar al geclaimed
Zijn er mensen bij wie het wel werkt?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Misschien dat nu iemand op een andere site meld dat zijn key al geclaimt is door mij...
Each code can only be redeemed once. If you’re sure you have not previously claimed this code, please double-check the spelling and enter it now.
For more information, please visit our Support Site.
Too bad
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik ben niet werkende / al geclaimde keys aan het verzamelen (wie zich hier gemeld heeft, heb ik per DM benaderd) zodat Blizzard de concrete gevallen kan onderzoeken.
Bedankt voor het bericht. Ik wacht jouw DM afPaul Hulsebosch schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
Ik heb al met Blizzard contact opgenomen.
Ik ben niet werkende / al geclaimde keys aan het verzamelen (wie zich hier gemeld heeft, heb ik per DM benaderd) zodat Blizzard de concrete gevallen kan onderzoeken.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
top dat Paul er bovenop zit, like a bawws.
edit: comp op engelse tijd, maak er maar 1300 van
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 14:01 ]
Die van mij en 2 vrienden werken ook niet.Paul Hulsebosch schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
Ik heb al met Blizzard contact opgenomen.
Maar ik heb inmiddels een aantal keys verzameld dat niet werkt / al geclaimed is en die aan Blizzard doorgegeven.
Ik hoop snel een reactie krijgen...
[ Voor 8% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 06-11-2013 14:24 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik zal hier hun reactie posten zodra ik die door krijg.
En inderdaad, iedereen die een al geclaimde key heeft, graag aan mij per DM doorgeven (al probeer ik zelf iedereen die zich hier meldt te benaderen per DM).
Blizzard kennende komen ze wel met een goede oplossing!
Bedankt Paul!
Verwijderd
Je hebt een DM Paul
Helaas, mijn key is ook al reeds geclaimed.BlooDbeak schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:40:
Eindelijk heb ik een beta key, ik kan hem hier alleen niet testen. Battle.net wordt hier geblokkeerd. Toch een hoop geluk dat ik in mijn pauze een keertje niet ben gaan tafeltennissen.
Dit topic is gesloten.
![]()