Ik heb me post aangepast en verderop ook al gezegd dat het niet zo was wat ik eerder zeiOkkE schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Nee.
Mocht je nu dus achter het net vissen, dan maak je vanavond om 19:00 uur opnieuw kans. Je kunt per account hooguit één key winnen.
Wat is er slecht aan geregeld dan? Gewoon op een knop klikken en je hebt er een key of je het pech. Imho beter dan van die andere win acties op andere sites waar je eerst moet liken op facebook en weet ik wat niet nog meer.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:21:
[...]
Lijkt me wel. Verder gewoon weer slecht opgezet door Tweakers. Jammer.
Nieuwe accounts werken niet, m'n broertje wilde het net ook proberen, maar kreeg de melding dat je voor vandaag 0.00 geregistreerd had moeten zijn. Accounts van gisteren werken dus welScrummie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:
Vanavond word dus helemaal kansloos met alle nieuwe accounts die zich voor 19:00 gaan registreren.
Maar komt voor de oudere rotten hard over blijkbaar, aangezien er al een paar aan het whinen zijn dat enkel mensen met low post count keys krijgen enzo.thewizard2006 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:
[...]
Ach, al is het 1%. Kost tweakers verder ook niets
precies ik vind het goed geregeld zo, dank u tweakers geweldige actie weer !
Valt mee, ik vermoed dat er veel (kiddows) accounts aanmaken en het maar 1 persoon betreft om zo meer kans te maken. Hij/zij zal dus 20x meer kans hebben dan de eerlijke persoon die maar 1 account heeft, jammer maar wellicht dat tweakers hier in de toekomst naar kan kijken mbt registratiedatum.boe2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:22:
Hoe lager je postcount, hoe groter de kans op een key blijkbaar...
Ik zit inmiddels al 10 jaar op tweakers en heb wel een key gewonnen, dus het zegt niets.
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 10-10-2013 12:27 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
die maken geen kans.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:
Vanavond word dus helemaal kansloos met alle nieuwe accounts die zich voor 19:00 gaan registreren.
Ah oke, gelukkig maar :-).VSteeman schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:25:
[...]
Nieuwe accounts werken niet, m'n broertje wilde het net ook proberen, maar kreeg de melding dat je voor vandaag 0.00 geregistreerd had moeten zijn. Accounts van gisteren werken dus wel
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik heb gemiddeld gezien ook geen hoge post count voor de 15 jaar dat ik actief bezoeker ben van Tweakers, zou ik dan ook niet mogen mee doen?
Verwijderd
Vriend van mij kreeg een bericht dat hij zijn account had moeten activeren voor 0:00 afgelopen nacht dus dat lijkt me niet het geval, ik heb iig een key en daar ben ik enorm blij mee, veel succes vanavond mensen.Scrummie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:
Ik ben al lang blij dat er deze keer wel een restrictie zit wanneer je account aangemeldt moet zijn. Persoonlijk zou ik het nog iets verder zien, dus dat je account aangemeldt moet zijn voordat eerste aankondiging van deze actie geplaatst is. Dan sluit je echt mensen uit die account(s) maken speciaal voor deze actie!
Met post counts en karma werken kan helaas niet want dan gaan men forum spammen en komen er karma groepen die elkaar maximaal geven waarmee meteen die systemen nutteloos worden.
Persoonlijk zou ik ook wel willen dat die dingen mee tellen maar dat is puur egoistisch bekeken gezien ik redelijk actief ben en redelijk aantal posts/karma verzameld heb over de afgelopen jaren.
Helaas ben ik ook 1 van de ongelukkigen zonder key en kan niet wachten tot het 19.00 uur is vandaag.
Met post counts en karma werken kan helaas niet want dan gaan men forum spammen en komen er karma groepen die elkaar maximaal geven waarmee meteen die systemen nutteloos worden.
Persoonlijk zou ik ook wel willen dat die dingen mee tellen maar dat is puur egoistisch bekeken gezien ik redelijk actief ben en redelijk aantal posts/karma verzameld heb over de afgelopen jaren.
Helaas ben ik ook 1 van de ongelukkigen zonder key en kan niet wachten tot het 19.00 uur is vandaag.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Het feit dat ze de kans al hebben beperkt tot mensen die hun account al meer dan een dag bezitten is al een beetje onverwacht, dus we mogen al blij zijn. 
Zelf zit ik ook bij de ongelukkigen, maar vanavond weer een kans dus blijven hopen
Zelf zit ik ook bij de ongelukkigen, maar vanavond weer een kans dus blijven hopen
[ Voor 65% gewijzigd door JimDB op 10-10-2013 12:37 ]
Van spammen groeit je karma niet. Het gaat dan eerder omlaag ipv omhoog.Dreanor schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:32:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Helaas, niks gewonnen
. Nu maar weer hopen op een mail van Blizzard
.
Alweer niks ik vraag me nu echt af of de hearthstone beta mij ingame wilt hebben haha
Of bij de account creatie checken of dat er de afgelopen X uur / dagen vanaf hetzelfde IP al eens geregistreerd is geweest?iCy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:26:
[...]
Valt mee, ik vermoed dat er veel (kiddows) accounts aanmaken en het maar 1 persoon betreft om zo meer kans te maken. Hij/zij zal dus 20x meer kans hebben dan de eerlijke persoon die maar 1 account heeft, jammer maar wellicht dat tweakers hier in de toekomst naar kan kijken mbt registratiedatum.
Ik zit inmiddels al 10 jaar op tweakers en heb wel een key gewonnen, dus het zegt niets.
Wees juist blij als je geen key wint, heb al meer dan 40 euri aan booster packs uitgegeven omdat het zo verslavend is
Dat is ook allang ingevoerd, volgens mij moet je zelfs langer lid zijn dan een week.thewizard2006 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Helaas niet. Dit is oa een manier van tweakers om weer wat te groeien. Zou wel zo eerlijk zijn ja. Minimaal een week een account ofzo. Nu krijg je weer van die kansloze die 20 accounts gaan aanmaken
Hulde aan Tweakers voor deze actie, in mijn ogen de beste Hearthstone beta-key weggeef-actie die ik ben tegengekomen (wat ik stiekem ook wel verwacht had).
Het werd bots net iets lastiger gemaakt door nog een checkbox te moeten aanzetten en accounts van voor 0:00 mochten niet mee doen. Uiteraard is het nooit helemaal waterdicht te maken, maar ik vind dat dit prima maatregelen waren.
Het werd bots net iets lastiger gemaakt door nog een checkbox te moeten aanzetten en accounts van voor 0:00 mochten niet mee doen. Uiteraard is het nooit helemaal waterdicht te maken, maar ik vind dat dit prima maatregelen waren.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het is een mooie weg geef actie, helaas gaat LFR (WoW) en F5'en niet goed samen. teminste toen ik er uiteindelijk door was kreeg ik helaas het bericht dat ik niet 1 van de gelukkige was. Hoeveel accounts zouden er nu bij zijn gekomen?
Al zijn captcha systemen verschrikkelijk, ook die kunnen helpen om bots te weren.OkkE schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:12:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben zelf een veel groter fan van "Wie het eerst komt, wie het eerst maalt" acties, dan lotingen.
De actieve tweakers waren al veel eerder op de hoogte van de actie, en hadden dus al in de startblokken kunnen staan. Dit zou ook betekenen dat de actieve tweakers een voordeel zouden hebben tegenover de inactieve tweakers die puur voor de hearthstone keys komen.
Lotingen vind ik ethisch gezien zo onverantwoord, wanneer de "once in a lifetime" bezoekers evenveel kans hebben als de vaste tweakers klant.
Als je dan al lotingen doet, vind ik het ook heel erg 'frapant' dat alle keys binnen 30 minuten nadat de link werkende was, verdwenen waren. Dat klinkt als te hoge kansen en counterproductiviteit. Waarom? Omdat je bij lotingen (i.t.t. wie het eerst komt, wie het eerst maalt) als doel hebt om nieuwe bezoekers aan te trekken en oude bezoekers terug te lokken. Wanneer die loting in 20 minuten voorbij is, streef je het hele doel voorbij dunkt me, zorg dan dat er een ca. uur of 2-3 overheen gaat, op zijn allerminst.
Ik ben ook erg benieuwd waarom de keuze is gemaakt om de actieve tweakers geen voordeel te gunnen en om een loting systeem te handhaven. Voor zover bekend is er in het verleden nog nooit een actie geweest, waarbij de actieve tweaker een voordeel heeft kunnen behalen, al was het puur als bedankje.
Ik vind dit huidig systeem in ieder geval counterproductief en moraal onverantwoord
.
Als je meer en actievere bezoekers wilt, dan moet je toch juist zorgen dat je minimaal een X treshold van activiteit moet behalen op je account, voordat je mee mag doen met zulke lotingen? Dit zorgt ervoor dat mensen meer intiatief tonen in actiever blijven, al is het puur voor de acties.
Momenteel wordt inactiviteit en multi-accounting beloond, hetgeen wat tweakers juist niet wilt.
De actieve tweakers waren al veel eerder op de hoogte van de actie, en hadden dus al in de startblokken kunnen staan. Dit zou ook betekenen dat de actieve tweakers een voordeel zouden hebben tegenover de inactieve tweakers die puur voor de hearthstone keys komen.
Lotingen vind ik ethisch gezien zo onverantwoord, wanneer de "once in a lifetime" bezoekers evenveel kans hebben als de vaste tweakers klant.
Als je dan al lotingen doet, vind ik het ook heel erg 'frapant' dat alle keys binnen 30 minuten nadat de link werkende was, verdwenen waren. Dat klinkt als te hoge kansen en counterproductiviteit. Waarom? Omdat je bij lotingen (i.t.t. wie het eerst komt, wie het eerst maalt) als doel hebt om nieuwe bezoekers aan te trekken en oude bezoekers terug te lokken. Wanneer die loting in 20 minuten voorbij is, streef je het hele doel voorbij dunkt me, zorg dan dat er een ca. uur of 2-3 overheen gaat, op zijn allerminst.
Ik ben ook erg benieuwd waarom de keuze is gemaakt om de actieve tweakers geen voordeel te gunnen en om een loting systeem te handhaven. Voor zover bekend is er in het verleden nog nooit een actie geweest, waarbij de actieve tweaker een voordeel heeft kunnen behalen, al was het puur als bedankje.
Ik vind dit huidig systeem in ieder geval counterproductief en moraal onverantwoord
Als je meer en actievere bezoekers wilt, dan moet je toch juist zorgen dat je minimaal een X treshold van activiteit moet behalen op je account, voordat je mee mag doen met zulke lotingen? Dit zorgt ervoor dat mensen meer intiatief tonen in actiever blijven, al is het puur voor de acties.
Momenteel wordt inactiviteit en multi-accounting beloond, hetgeen wat tweakers juist niet wilt.
[ Voor 27% gewijzigd door kaluro2 op 10-10-2013 14:08 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Wauw, dat loopt lekker op zo.KunDun schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:55:
Wees juist blij als je geen key wint, heb al meer dan 40 euri aan booster packs uitgegeven omdat het zo verslavend is
Het was nu gewoon van: je, klikt op de link. Systeem bepaald direct of je wel of niet gewonnen hebt tot alle 600 keys van deze giveaway weg waren. Opzich een prima methode lijkt me.kaluro2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:06:
Ik ben zelf een veel groter fan van "Wie het eerst komt, wie het eerst maalt" acties, dan lotingen.
[....]
Zo dat is gaaf, straks om 7 uur zal het wel veel drukker zijn.
Zit Lig met ernstig gebroken enkel thuis en moet nog 8 weken rust houden.
Zou leuk zijn als ik er een win vanavond.. in april de officiële aankondiging tijdens de PAX Beurs. En u zijn ze dus al met de Beta tests bezig.
Spannend.
Zit Lig met ernstig gebroken enkel thuis en moet nog 8 weken rust houden.
Zou leuk zijn als ik er een win vanavond.. in april de officiële aankondiging tijdens de PAX Beurs. En u zijn ze dus al met de Beta tests bezig.
Spannend.
[ Voor 6% gewijzigd door Scripted op 10-10-2013 14:48 ]
Dat ligt er ook maar net aan wat het doel van de actie is, van tweakers.Zeror schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:28:
[...]
Het was nu gewoon van: je, klikt op de link. Systeem bepaald direct of je wel of niet gewonnen hebt tot alle 600 keys van deze giveaway weg waren. Opzich een prima methode lijkt me.
Wat willen ze met de actie bereiken?
Als ze het als een 'bedankje' willen doen voor de actieve tweakers, dan was dit systeem inferieur.
Als ze het als lokaas wilde doen om inactieve en nieuwe tweakers (terug) te lokken, was dit systeem ook inferieur, aangezien de actie binnen een 20 minuten was gesloten.
Ik snap niet echt waarom er een RNG systeem over een 20 minuten periode actief is gesteld, boven een "First come first serve" systeem. Op zich niks mis met het systeem mits er een juiste doelstelling mee behaald is. Enig idee wat de doelstelling is/was?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
hoe worden ze dan precies verloot?
de winnaars krijgen een DM ?
of is het het recht van de snelsten?
de winnaars krijgen een DM ?
of is het het recht van de snelsten?
Sharif Wody Betch! --Sharif on tweaker.nut
Je kan zelf kiezen hoe je gecontacteerd wordt, via DM, mail, ...
Over het winnen zelf: snelheid is niet van belang, iedereen krijgt gewoon een kans om te winnen door op de knop te klikken. Slechts 1 key per account trouwens.
Over het winnen zelf: snelheid is niet van belang, iedereen krijgt gewoon een kans om te winnen door op de knop te klikken. Slechts 1 key per account trouwens.
ok, thankssJimDB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:05:
Je kan zelf kiezen hoe je gecontacteerd wordt, via DM, mail, ...
Verwijderd
Speciaal hiervoor, na een lange tijd, weer een account aangemaakt bij Tweakers. It's good to be back :-)
TOP actie!
TOP actie!
Je kan slechts deelnemen aan de loting met een account dat reeds langer dan deze ochtend/een dag bestaat.
grats man, dat is nog beter dan een key winnen.huubhuub schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:02:
wOOOOOOOOO Net key gehad van een mede-tweaker (noloog)..... zo pro want ik had beide lotingen (en
alle andere keys) verloren.
helaas geen key gewonnen beide keren maar een vriend die ik op deze giveaway heb gewezen heeft wel een key.
Battletag Vakasha#2284
Ik heb, totaal buiten mijn verwachtingen een 2de key gekregen om 19:00?
Ik had eerder begrepen dat het niet mogelijk was nogmaals een key te krijgen op het zelfde account maar eigenwijs als ik ben heb ik toch nogmaals meegedaan en een 2de compleet nieuwe key gekregen.
Als mijn eerste key nog steeds werkt (kan ik pas vanavond testen) zal ik de 2de key in dit topic gooien want ik vind het niet eerlijk om er 2 te claimen.
Ik had eerder begrepen dat het niet mogelijk was nogmaals een key te krijgen op het zelfde account maar eigenwijs als ik ben heb ik toch nogmaals meegedaan en een 2de compleet nieuwe key gekregen.
Als mijn eerste key nog steeds werkt (kan ik pas vanavond testen) zal ik de 2de key in dit topic gooien want ik vind het niet eerlijk om er 2 te claimen.
Verwijderd
Om aan deze actie mee te kunnen doen had je voor de start (donderdag 10 oktober 2013 00:00) geregistreerd moeten zijn. Volgende keer beter!
Terecht, maar misschien had dit even ergens neergezet kunnen worden
Ik als een haas gezocht in mijn e-mailbox naar de inloggegevens van mijn oude account.... helaas niet kunnen vinden. *snik*
Terecht, maar misschien had dit even ergens neergezet kunnen worden
Ik als een haas gezocht in mijn e-mailbox naar de inloggegevens van mijn oude account.... helaas niet kunnen vinden. *snik*
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 19:06 ]
Wil Tweakers toch bedanken, nadat ik vanmiddag geen geluk had. Heb ik dat nu wel. De site was vanavond ook direct bereikbaar waar je vanmiddag nog meerdere malen werd terug gezet naar de Frontpage. Deze manier van keys uitdelen is beter dan dat anderen sites gebruiken.
Vreemd, had ook begrepen dat dat niet zou kunnen. Benieuwd of meer mensen dit hebben.Hathor schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:04:
Steam ||
Tweakers, bedankt voor deze actie!
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Beetje zonde om zo te gaan beggen^
@hathor: netjes dat je het zo zegt! Nu zal ik de thread gaan campen XD
Ik weet het rond een uur of 21:00. Om je wat tijd te besparendudee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:07:
Beetje zonde om zo te gaan beggen^
Best wel raar aangezien dit: "Je kunt per account hooguit één key winnen; dus als je vanochtend al geluk hebt gehad, kun je nu niet opnieuw meedingen." wel degelijk op de pagina stond.Hathor schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:04:
Denk dat iemand duidelijk wil maken dat dit dé game voor jou is
Die text klopt dus niet, ik heb er om 12 uur 1 gewonnen en nu nog 1, ik heb deze tweede ook al weer vergeven aan een andere tweaker, maar het kan dus welOkkE schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Nee.
Mocht je nu dus achter het net vissen, dan maak je vanavond om 19:00 uur opnieuw kans. Je kunt per account hooguit één key winnen.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Oef, dat is wel heel unfair dan. Er zullen vast wel mensen zijn die de tweede key niet weggeven (aan een medetweaker) maar gaan verkopen ofzo..Zethiel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Die text klopt dus niet, ik heb er om 12 uur 1 gewonnen en nu nog 1, ik heb deze tweede ook al weer vergeven aan een andere tweaker, maar het kan dus wel
Steam ||
Klopt, als je nu marktplaats bekijkt staan er sinds vandaag al weer een aardig aantal extra begreep ikLau1187 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:10:
[...]
Oef, dat is wel heel unfair dan. Er zullen vast wel mensen zijn die de tweede key niet weggeven (aan een medetweaker) maar gaan verkopen ofzo..
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Behoorlijk zuurZethiel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:12:
[...]
Klopt, als je nu marktplaats bekijkt staan er sinds vandaag al weer een aardig aantal extra begreep ik
Steam ||
Beetje zot wel.
Op gamer.nl loopt het naar het schijnt ook een beetje mis met de prijsvraag, de comment sectie staat dus maar vol commentaar over hoe oneerlijk het wel niet is dat mensen de keys gewoon verkopen
Op gamer.nl loopt het naar het schijnt ook een beetje mis met de prijsvraag, de comment sectie staat dus maar vol commentaar over hoe oneerlijk het wel niet is dat mensen de keys gewoon verkopen
Ja, maar dat hou je helaas toch niet tegen. Al zou je elke tweaker screenen op activiteit, jaar van inschrijving en dergelijke dan nog zullen er key's op marktplaats verschijnen. Tot nu toe 6 op 1200 key's dus het valt gelukkig nog mee, zeker gezien er ook net zoveel (zo niet meer) berichten zijn van aardige mede-tweakers die hun key delen.Zethiel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:12:
[...]
Klopt, als je nu marktplaats bekijkt staan er sinds vandaag al weer een aardig aantal extra begreep ik
Helaas is en blijft er een markt voor anders zou het niet gebeuren.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Helaas geen key voor mij, al maandan aan het wachten 
Wel tof dat deze actie langskwam!
Wel tof dat deze actie langskwam!
Jammer, geen key.. Op een andere manier mijn ziekenboeg tijd maar doorkomen ;-)
Helaas dit topic en het nieuwsitem te laat gezien, heb nooit geluk gehad met beta keys
Gaat deze game niet zeer binnenkort live?
Immers, er komt geen reset meer zoals de game nu is zal hij live gaan met wellicht een paar kleine tweaks.
Ik hoop dat ze binnenkort open beta starten of de game releasen anders haal je de mensen die in de beta gestart zijn nooit meer in.
Gaat deze game niet zeer binnenkort live?
Immers, er komt geen reset meer zoals de game nu is zal hij live gaan met wellicht een paar kleine tweaks.
Ik hoop dat ze binnenkort open beta starten of de game releasen anders haal je de mensen die in de beta gestart zijn nooit meer in.
M'n vermoedt dat de Open Beta zal starten omstreeks Blizzcon, dus dat is ergens in November. Op zich is er denk ik ook niet veel inhalen aan, maar dat zie ik wel wanneer ik er zelf eens opgeraak
Wie geen geluk heeft gehad, kan proberen via Blizzard zelf een key te krijgen. Blizzard verloot ze via deze pagina: http://eu.battle.net/hearthstone/en/
Bah, zag pas een uur na de verloting dat deze er was. Dan maar weer streams kijken en wachten op pokemon x.
Zijn er leuke (gratis) alternatieven eigenlijk?
Ja, je hebt nog SolForge. Tevens een F2P game met een iets andere insteek dan de andere TCG's.Moikvin schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:44:
Bah, zag pas een uur na de verloting dat deze er was. Dan maar weer streams kijken en wachten op pokemon x.
http://store.steampowered.com/app/232450/
heb nog een key over degene die me als eerst pm/dm'd kan em krijgen
key is weg !
key is weg !
[ Voor 10% gewijzigd door fuqua op 10-10-2013 20:55 ]
Aangezien ik een 2de key heb gekregen bij deze mijn extra key. Zorg dat je er snel bij bent: **Vergeven**
[ Voor 16% gewijzigd door Hathor op 10-10-2013 21:14 ]
Verwijderd
te laat
wel sportief van je though
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 21:13 ]
Ik heb nog een key over, dus voor wie wilt Dm me even.
Edit: En hij is weg
Edit: En hij is weg
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 10-10-2013 21:48 ]
Liefhebber van Tweakers
mweh,
heb niet eens gezien waar je je kon inschrijven,
Gefeliciteerd voor de mensen die wel 1 binnen gesleept hebben
heb niet eens gezien waar je je kon inschrijven,
Gefeliciteerd voor de mensen die wel 1 binnen gesleept hebben
Niet dat iemand er echt iets aan heeft. Maar ik heb mijn key maar afgestaan. er waren duidelijk mensen die hem liever wilde hebben dan ik.
Voor degene die hem graag willen hebben hoop ik dat er meer mensen zo eerlijk zijn om hem af te staan. (overigens heb ik wel gekeken naar iemand die meer dan één post had en > 1 jaar geregistreerd stond). Een beetje active tweaker dus.
Voor degene die hem graag willen hebben hoop ik dat er meer mensen zo eerlijk zijn om hem af te staan. (overigens heb ik wel gekeken naar iemand die meer dan één post had en > 1 jaar geregistreerd stond). Een beetje active tweaker dus.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
De wedstrijd is nochtans gewoon op de frontpage terecht gekomen hoor
mocht iemand nog een key hebben zou deze graag willen hebben voor mijn kamaraad.... wacht al zeeer lang maar was geen tweakers lid ^^ nu straks wel hahahaha... stuur maar dm als je ere een over hebt.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Je bedoelt gewoon via opt in ? Ik heb daar echt nooit geluk gehad, maarja ik moet echt meer de FrontPage in de gaten houden zie deze acties altijd zo laatPaul Hulsebosch schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:40:
Wie geen geluk heeft gehad, kan proberen via Blizzard zelf een key te krijgen. Blizzard verloot ze via deze pagina: http://eu.battle.net/hearthstone/en/
Gewoon het topic van de game naar wens in de gaten houden, dan weet je vaak nog sneller van dergelijke acties afJasper 99 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Je bedoelt gewoon via opt in ? Ik heb daar echt nooit geluk gehad, maarja ik moet echt meer de FrontPage in de gaten houden zie deze acties altijd zo laat
Ik heb me weken geleden ( net als de meesten denk ik
) al opgegeven voor de Beta.
Helaas nog geen key mogen ontvangen.
Voorlopig dus livestream en youtube kijken
Helaas nog geen key mogen ontvangen.
Voorlopig dus livestream en youtube kijken
Het zou me verbazen moest er nu nog een wave keys worden verstuurd door Blizzard zelf, maar goed blijven hopen en anders is het gewoon wachten tot BlizzCon 
(Sta al ingeschreven in de Blizzard Opt-In vanaf de onthulling
)
(Sta al ingeschreven in de Blizzard Opt-In vanaf de onthulling

Voor de geïnteresseerden: Op Wowhead kan je (mits je een account hebt, maar dat maak je in 1, 2,3) op volgende week maandag kans maken op 1 van de 1500 beta keys die ze uitsturen, inschrijven begint vanaf nu. Linkje
Waarschijnlijk voor een van de laatste keren: Good luck
Waarschijnlijk voor een van de laatste keren: Good luck
Op de twitter https://twitter.com/playhearthstone staat dat blizzard gisteren keys heeft opgestuurd. Helaas heb ik niks binnen gekregen. Zijn er mensen die wel geluk hebben gehad?
Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?
Nope, maar heb er 1 van een mede Tweaker gehad

Ja de tweakers liefde is op dat vlak altijd best groot. Daarom zit ik ook elke dag hier te kijken of er nog wat nieuws gepost word
Helaas door de verhuizing (samenvoeging van mijn vriendin) kom ik er niet aan toe om te spelen en vind het zonde dat de key ongebruikt blijft. DM me maar, wie het eerst komt die het eerst maalt. Geef wel even een reden aan waarom jij hem zou moeten krijgen.
Edit: Weg = weg
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 22-10-2013 20:19 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik was eindelijk eens op tijdiCy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:11:
Helaas door de verhuizing (samenvoeging van mijn vriendin) kom ik er niet aan toe om te spelen en vind het zonde dat de key ongebruikt blijft. DM me maar, wie het eerst komt die het eerst maalt. Geef wel even een reden aan waarom jij hem zou moeten krijgen.
Bedankt!!
Beste Hearthstone-fans, het is weer zover!
We hebben nóg een voorraad bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft gekregen die we weg mogen geven. Iedereen die pech had bij de vorige actie, maakt dus opnieuw kans.
Omdat we al zoveel keys weggeven hebben, gaan we nu niet opnieuw via de frontpage reclame maken voor de actie en kondigen we hem ook niet van te voren aan. We hebben 100 keys te vergeven en de verloting gaat tegelijk met het posten van dit bericht van start.
Je kunt een key aanvragen via deze link: http://tweakers.net/key/agfygctasxtryhgvx
Let op; we hebben een random generator ingeschakeld om de keys te verdelen. Het lot bepaalt dus of je een key wint of niet. Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
P.S. Voor wie niet weet wat Hearthstone: Heroes of Warcraft is; klik hier: http://us.battle.net/hearthstone/en/. Voor ons eigen, uitgebreide forumtopic over de game, klik hier: \[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
We hebben nóg een voorraad bètakeys voor Hearthstone: Heroes of Warcraft gekregen die we weg mogen geven. Iedereen die pech had bij de vorige actie, maakt dus opnieuw kans.
Omdat we al zoveel keys weggeven hebben, gaan we nu niet opnieuw via de frontpage reclame maken voor de actie en kondigen we hem ook niet van te voren aan. We hebben 100 keys te vergeven en de verloting gaat tegelijk met het posten van dit bericht van start.
Je kunt een key aanvragen via deze link: http://tweakers.net/key/agfygctasxtryhgvx
Let op; we hebben een random generator ingeschakeld om de keys te verdelen. Het lot bepaalt dus of je een key wint of niet. Om deel te nemen heb je een Tweakers-account nodig en dien je ingelogd te zijn. Daarbij heb je per account één kans. Je kunt dus ook hooguit één key winnen.
P.S. Voor wie niet weet wat Hearthstone: Heroes of Warcraft is; klik hier: http://us.battle.net/hearthstone/en/. Voor ons eigen, uitgebreide forumtopic over de game, klik hier: \[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
[ Voor 1% gewijzigd door Gropah op 23-10-2013 19:44 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Haha, net wanneer ik vorige week een key van een Tweaker krijg, krijg ik er nu (eindelijk
) een van Tweakers zelf.
Heb de key dus zelf eigenlijk niet echt nodig, dus als ik er iemand blij mee kan maken gewoon even een DM sturen!
Mooi initiatief van Tweakers alweer
Edit: En vergeven!
Heb de key dus zelf eigenlijk niet echt nodig, dus als ik er iemand blij mee kan maken gewoon even een DM sturen!
Mooi initiatief van Tweakers alweer
[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 23-10-2013 16:47 ]
Als iemand nog een key wilt, ik heb ook een dubbele, DM me maar 
aaaaaaaanndddd its gone, gegeven aan Oggy hierboven
aaaaaaaanndddd its gone, gegeven aan Oggy hierboven
[ Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 23-10-2013 16:51 ]
39
Dank!JimDB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:45:
Aww man. Helaas geen geluk bij deze actie.
Blijven uitkijken naar andere acties, de laatste tijd is er bijna iedere dag wel een of andere actie dus gewoon blijven proberen. M'n vermoed overigens dat de Open Beta rond Blizzcon gaat starten en dat is al binnen een paar weken, dus houdt moed
Haha ja ik weet het. Vrienden van me die het spelen zijn ook voor me opzoek, dus het gaat wel goed komen
Toevallig kom ik weer eens kijken in dit topic en zag dat ik de laatste actie had gemist.. Althans, dat dacht ik. Toch maar eens proberen of er nog keys te verkrijgen zijn. En ja hoor, ze zijn/waren er nog. Net mijn mailtje ontvangen met key. Bedankt Tweakers!
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Oh, ik denk ik kijk ook nog even, heb ik zomaar ineens geluk! Zo gelijk maar even testen
Balen geen geluk. Dan maar weer bij alle andere websites proberen!
Waar ik de vorige keer geen geluk had, vandaag alsnog een key gewonnen 
Thnx Tweakers
Thnx Tweakers
Bedankt Tweakers nu kan ik eindelijk met mijn vrienden hearthstone spelen.
Na weken lang een key proberen te krijgen per ongeluk vandaag dit topic gezien en de link gevonden.
Bedankt
Na weken lang een key proberen te krijgen per ongeluk vandaag dit topic gezien en de link gevonden.
Bedankt
Steam: Ryada.
Hmm, is iedereen inmiddels voorzien van een key? Zie net dat die pagina al 3/4 dag up is, en nog niet "uitverkocht" met maar 100 keys terwijl de vorige 1200 er zo doorheen waren. Of is deze alleen in dit topic aangekondigd
De laatste batch is alleen hier aangekondigd, omdat er al zoveel aandacht voor geweest is
Deze is alleen in het topic aangekondigd hij staat niet op de front page waar ik wel blij mee ben want nu heb ik alsnog een keyDennism schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:23:
Hmm, is iedereen inmiddels voorzien van een key? Zie net dat die pagina al 3/4 dag up is, en nog niet "uitverkocht" met maar 100 keys terwijl de vorige 1200 er zo doorheen waren. Of is deze alleen in dit topic aangekondigd
Steam: Ryada.
Wel netjes omdat alleen in dit topic te doen.
Op deze manier werden ze tenminste uitgedeeld aan mensen die het spel echt volgen, zonder ook al te veel buitenstaanders er bij te betrekken. Al had er misschien wel iets mogen staan in het Hearthstone topic zelf 
Maar goed ik ben reeds voorzien dus mij hoor je niet klagen
Maar goed ik ben reeds voorzien dus mij hoor je niet klagen
Hartelijk dank voor deze kans en dankje voor de key!
Battletag Vakasha#2284
Dit topic is gesloten.
Let op: