Na een hoop onderzoek ben ik tot drie schermen gekomen waar ik nog het meest positief over ben maar helemaal overtuigen is nog niet gelukt. Ik heb op dit moment een wat ouder Samsung TN scherm 22" 1680x1050 met een response van 2ms (zo staat erop tenminste). Toch wil ik graag naar een IPS scherm omdat dit naar mijn mening prachtige beelden oplevert en het ook meer de toekomst is. Nu game ik af en toe ook nog wel al zijn dat niet de snelste games. Op dit moment speelt ik eigenlijk alleen fanatiek Dota 2 en zal daar binnenkort Football Manager 2014 bij komen. Af en toe speel ik ook nog wel is shooters maar dit komt niet veel meer voor.
Volgens het lijstje:
Formaat: 23" // 24"
Kleur: Als die maar niet paars is
Reactietijd Volgens mij kom je niet lager dan 5ms met IPS?
Aansluiting HDMI, DP mag ook daar er binnenkort ook een nieuwe videokaart aan komt.
Ingebouwde speakers Niet nodig.
Eventuele merkvoorkeuren -
Budget <€200,-
Andere eisen Als het kan in hoogte verstelbaar al heb ik dat ook niet kunnen vinden.. en minimaal 1920 bij 1080 pixels
Zelf heb ik gevonden:
pricewatch: LG 23EA63V-P Zwart (Schijnt niet heel stevig te staan op je bureau? Volgens HWI kwam die goed uit de bus ook qua response tijd wat ze weer associeerden met gamen.)
pricewatch: LG 24EA53VQ-P Zwart (Minder ook te vinden, werd ook getest door HWI maar niet specifiek benoemd als goed scherm? Is dit niet gewoon een groter broertje?)
pricewatch: AOC I2367FH Zwart (Prachtig vormgegeven, wel de duurste van de opties dicht tegen het budget aan. Is deze het geld echt waard?)
Ik heb hier gewoon niet genoeg verstand van om een duidelijk oordeel te nemen. Verder doe ik nog webdev stuff en kijk ik wel is een video maar dat geloof ik allemaal wel dat deze schermen dat kunnen. Welke is het beste qua aanschaf voor mij of welk scherm zie ik over het hoofd?
Volgens het lijstje:
Formaat: 23" // 24"
Kleur: Als die maar niet paars is
Reactietijd Volgens mij kom je niet lager dan 5ms met IPS?
Aansluiting HDMI, DP mag ook daar er binnenkort ook een nieuwe videokaart aan komt.
Ingebouwde speakers Niet nodig.
Eventuele merkvoorkeuren -
Budget <€200,-
Andere eisen Als het kan in hoogte verstelbaar al heb ik dat ook niet kunnen vinden.. en minimaal 1920 bij 1080 pixels
Zelf heb ik gevonden:
pricewatch: LG 23EA63V-P Zwart (Schijnt niet heel stevig te staan op je bureau? Volgens HWI kwam die goed uit de bus ook qua response tijd wat ze weer associeerden met gamen.)
pricewatch: LG 24EA53VQ-P Zwart (Minder ook te vinden, werd ook getest door HWI maar niet specifiek benoemd als goed scherm? Is dit niet gewoon een groter broertje?)
pricewatch: AOC I2367FH Zwart (Prachtig vormgegeven, wel de duurste van de opties dicht tegen het budget aan. Is deze het geld echt waard?)
Ik heb hier gewoon niet genoeg verstand van om een duidelijk oordeel te nemen. Verder doe ik nog webdev stuff en kijk ik wel is een video maar dat geloof ik allemaal wel dat deze schermen dat kunnen. Welke is het beste qua aanschaf voor mij of welk scherm zie ik over het hoofd?
HOI.