De berg van de zaligsprekingen is bekend om de Bergrede die Jezus Christus hier heeft uitgesproken. In het najaar zijn de bergen rondom het meer van Galilea gelig en de meeste struiken verdord. Op de berg kun je in de schaduw van de prachtige tuin genieten van het uitzicht over het meer en de omgeving.
[1] Uitzicht over het westelijke deel van het meer van Galilea. Links in de bergen vaag de contouren van Tiberias.

[2] De tuin en het oostelijke deel van het meer van Galilea. Op de achtergrond de Golan hoogte.

[3] De kapel van de zaligsprekingen (v.d. zuidzijde genomen).

[4] De kapel van de zaligsprekingen (v.d. noord-westzijde genomen).

Foto 1 en 2 bewerkt volgens het aanpassingspenseel en bij foto 4 takken verwijdert. Ik hoop nog meer series te plaatsen van Israël en ik ben benieuwd of deze eerste kennismaking met Lightroom een beetje is geslaagd
[1] Uitzicht over het westelijke deel van het meer van Galilea. Links in de bergen vaag de contouren van Tiberias.

[2] De tuin en het oostelijke deel van het meer van Galilea. Op de achtergrond de Golan hoogte.

[3] De kapel van de zaligsprekingen (v.d. zuidzijde genomen).

[4] De kapel van de zaligsprekingen (v.d. noord-westzijde genomen).

Foto 1 en 2 bewerkt volgens het aanpassingspenseel en bij foto 4 takken verwijdert. Ik hoop nog meer series te plaatsen van Israël en ik ben benieuwd of deze eerste kennismaking met Lightroom een beetje is geslaagd