Geachte heren Admins,
Graag zou ik even wille informeren waarom SuperGrover is gebanned?
Het lijkt mij een zeer overdreven reactie op zijn kritiek op dit forum.
Of is het soms niet toegestaan om kritiek te geven, want : 'als het je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders heen!'??
Als dit de uitspraak is waar het allemaal om te doen is :
En ok, het staat er natuurlijk allemaal lomp,
en het is natuurlijk niet zo dat alle users over dezelfde kam geschoren kunnen worden.
Maar als andere users, en zelfs een mod toegeven 'dattie wel een klein beetje gelijk heeft' ( Jah hoor, meneer heeft hem door hoor! NU AL? )worden deze ook gebanned dan?
Daarom zou ik graag zien dat uw ban op Super Grover terug draait.
PS. Ja ik ben inderdaad een vriend van Grover.
PPS. Nee ik ben Super Grover niet.
PPPS. Admins en mods, dit topic is serieus bedoelt, dus gooi er niet gelijk een slotje op, enneuh..users die gelijk om een slotje beginnen te schreeuwen :
Graag zou ik even wille informeren waarom SuperGrover is gebanned?
Het lijkt mij een zeer overdreven reactie op zijn kritiek op dit forum.
Of is het soms niet toegestaan om kritiek te geven, want : 'als het je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders heen!'??
Als dit de uitspraak is waar het allemaal om te doen is :
Dan vraag ik me af of kritiek leveren een gegronde reden is om iemand te bannen?Op dinsdag 05 juni 2001 13:23 schreef Super-Grover het volgende:
Ik krijg het idee dat de hele zooi hier door een paar gassies wordt gerunt die allemaal vriendjes van mekaar zijn. Al die replies met, search blabla , slotje !!!! dat weten we nou wel, ik dag ik open een topic waar iedereen die dat leuk vin ze ij kweit ken en jahoor, ik hoor nie bij de vriendjes en gelijk dicht. Selectief of }:
En ok, het staat er natuurlijk allemaal lomp,
en het is natuurlijk niet zo dat alle users over dezelfde kam geschoren kunnen worden.
Maar als andere users, en zelfs een mod toegeven 'dattie wel een klein beetje gelijk heeft' ( Jah hoor, meneer heeft hem door hoor! NU AL? )worden deze ook gebanned dan?
Daarom zou ik graag zien dat uw ban op Super Grover terug draait.
PS. Ja ik ben inderdaad een vriend van Grover.
PPS. Nee ik ben Super Grover niet.
PPPS. Admins en mods, dit topic is serieus bedoelt, dus gooi er niet gelijk een slotje op, enneuh..users die gelijk om een slotje beginnen te schreeuwen :