![]() Fifa 14 bestormd niet alleen de consoles en PC, maar is ook door EA uitgebracht voor smartphones & tablets. Get it on: Google Play: Fifa 14 AppStore: Fifa 14 Amazon Appstore: Fifa 14 (Kindle tablet version) Het spel wordt gratis aangeboden, maar niet alle opties en spelmodi zijn dan beschikbaar. Via een in-app purchase van eenmalig zo'n €4,50 zijn alle opties en alle spelmodi beschikbaar voor de speler. Spelmodi gratis versie: - Games of the Week - Penalty Shootout - Ultimate Team Spelmodi 'Premium pack': - Games of the Week - Kick Off - Manager Mode - Penalty Shootout - Tournament - Ultimate Team Er kan gekozen worden om met conventionele onscreen-buttons te spelen of via swipes en gestures: ![]() Als je met de onscreen-buttons speelt kun je nog steeds gebruik maken van swipes en gestures en in combinatie met sommige knoppen kun je zo bijvoorbeeld lobpass'jes geven of de bal over de keep lobben. De spelmodi zal ik misschien nog wat verder uitwerken, de graphics vind ik uitermate goed voor een mobiele device, met de gratis versie kom je al een heel eind als je af en toe is een spelletje wilt spelen en in de Ultimate Team moet ik me nog is verdiepen, want volgens mij ben je daar wel een tijdje mee zoet. Wat ik ook persoonlijk wel leuk vind is dat je, video's van je goals kunt uploaden naar YouTube, bijvoorbeeld deze: Wat zijn jullie ervaringen? Welke devices gebruiken jullie? Welke besturing? Upload je goals enzovoort! |
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 04-10-2013 15:40 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit