[Mobile] Fifa 14

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[Mobile] Fifa 14

Fifa 14 bestormd niet alleen de consoles en PC, maar is ook door EA uitgebracht voor smartphones & tablets.

Get it on: Google Play: Fifa 14 AppStore: Fifa 14 Amazon Appstore: Fifa 14 (Kindle tablet version)

Het spel wordt gratis aangeboden, maar niet alle opties en spelmodi zijn dan beschikbaar.
Via een in-app purchase van eenmalig zo'n €4,50 zijn alle opties en alle spelmodi beschikbaar voor de speler.

Spelmodi gratis versie:
- Games of the Week
- Penalty Shootout
- Ultimate Team

Spelmodi 'Premium pack':
- Games of the Week
- Kick Off
- Manager Mode
- Penalty Shootout
- Tournament
- Ultimate Team

Er kan gekozen worden om met conventionele onscreen-buttons te spelen of via swipes en gestures:
Swipes & gestures, dankzij J van E
Als je met de onscreen-buttons speelt kun je nog steeds gebruik maken van swipes en gestures en in combinatie met sommige knoppen kun je zo bijvoorbeeld lobpass'jes geven of de bal over de keep lobben.

De spelmodi zal ik misschien nog wat verder uitwerken, de graphics vind ik uitermate goed voor een mobiele device, met de gratis versie kom je al een heel eind als je af en toe is een spelletje wilt spelen en in de Ultimate Team moet ik me nog is verdiepen, want volgens mij ben je daar wel een tijdje mee zoet. Wat ik ook persoonlijk wel leuk vind is dat je, video's van je goals kunt uploaden naar YouTube, bijvoorbeeld deze:

Wat zijn jullie ervaringen? Welke devices gebruiken jullie? Welke besturing? Upload je goals enzovoort!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 04-10-2013 15:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het op mijn 'oude' HTC Desire HD en daarop loopt het allemaal een beetje in slow motion. Maar het is alsnog leuk om te spelen, vind ik! Ik vind de nieuwe controls helemaal top voor een mobiel: makkelijk, simpel, overzichtelijk en genoeg mogelijkheden. Ideaal voor 'even een potje tussendoor' (Ik vind sowieso dat gamen op een mobiel alleen geschikt is voor 'even een potje tussendoor'.) Ik heb eerder voetbalgames op m'n mobiel gehad maar ik vond de controls te lastig en te klungelig op zo'n schermpje. Dit werkt perfect.

Daarnaast is de gratis content meer dan genoeg voor mij: ik zie mezelf toch geen hele competities op de Desire HD spelen en de andere modes heb ik geen behoefte aan. In de voetbalgames die ik hiervoor heb gehad, speelde ik ook alleen maar zo nu en dan een wedstrijdje en was de rest niet aan mij besteed. Wat dat betreft is deze gratis versie perfect voor mij!

De graphics zijn prima: gewoon payware quality, zal ik maar zeggen. Dus al met al een topper. Voor het eerst sinds maanden dat ik weer eens een spelletje op m'n mobiel leuk vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik het nergens kon vinden, heb ik het zelf maar even gemaakt: een overzicht van alle Touch controls. Niet dat her er zoveel zijn, maar toch... ;)

Klik op het plaatje voor het (grote) origineel!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2826/10084055505_b2bcf4f0cd_z.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben zo vrij geweest om hem in de TS te plaatsen, als je dat niet wilt, lees ik het wel :)
Wat ziet Nederlands er trouwens weer bizar lekker slecht uit zeg, niet te geloven allemaal!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Gaat lekker op mijn nexus 7 en xperia P. Alleen de gezichten van sommige spelers... luuk de jong en maher lijken bij mij echt 90% op elkaar. Ook huntelaar ziet er niet uit. Verder vind ik de verdediging wel eens raar doen. Tik ik op andere speler staat die stil als er iemand op hem af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb de besturing ook terug gezet naar de oude.

Loopt goed heb er geen cent aan uitgegeven en speel nu eigenlijk alleen maar ut potjes.

Ik heb op de console Lvl 35 ofzo en door op je mobiel te spelen krijg je daar ook punten voor.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Even een vraagje aan degene die het spel gekocht hebben. Hebben jullie ook dat het flinke framedrops heeft tijdens een wedstrijd?

Heb hem vandaag gekocht om manager te spelen maar de wedstrijden zijn op sommige momenten echt niet te spelen. Bij FUT gaat wel alles goed. Heb btw een Nexus 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
giganielsie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:29:
Even een vraagje aan degene die het spel gekocht hebben. Hebben jullie ook dat het flinke framedrops heeft tijdens een wedstrijd?

Heb hem vandaag gekocht om manager te spelen maar de wedstrijden zijn op sommige momenten echt niet te spelen. Bij FUT gaat wel alles goed. Heb btw een Nexus 10
Bij mij geen enkel probleem, alles draait zo soepel als maar kan. Maar een Snapdragon 800 mag ook wel zo smooth draaien :)

Ik speel voornamelijk Manager mode, vooral nu het zo uitgebreid is als op de PC zit ik er heel vaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de volledige versie gekocht speel het op de Ipad Mini maar hier is de nieuwe besturing echt bagger voor. Heb het dus ook snel terug gezet op de oude control modus. Verder vind ik het grafisch nog altijd minimaal. Maar voor tussendoor een potje vind ik het prima het spel element is namelijk goed. Ik moet echt mijn best doen om te score en de computer geeft in mijn geval genoeg weerstand. Dus al met al een prima spel!
Pagina: 1