Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Al een lange tijd heb ik geen Whatsapp update kunnen uitvoeren omdat ik dan telkens een melding krijg dat mijn geheugen vol is terwijl dat niet zo is. (Niet alleen Whatsapp maar ook andere apps kunnen niet meer gedownload worden terwijl er zat ruimte beschikbaar is) En wat mij opvalt is juist dat sinds dit is gebeurt ik met het probleem kamp dat Whatsapp berichten toevallig bij een persoon niet aankomen. De berichten die er worden verzonden geven maar één vinkje af, ook het 'laatst gezien' is niet zichtbaar. Bij anderen is deze persoon wel zichtbaar wanneer die voor het laatst gezien is en of diegene online is. Sommige vrienden van mij hebben hetzelfde probleem alsof het lijkt dat diegene ons geblokkeerd is terwijl we hebben gezien dat het niet zo is. Ligt het dan aan diegene zijn telefoon of Whatsapp óf ligt het aan de onze?

Bij voorbaat dank,

Ailyia

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je kan met bijvoorbeeld WhatsApp+ voor Android je online-status verbergen. Op de iPhone / iOS
kan dit ook standaard, misschien gebruikt die user dat wel zodat jullie hem / haar niet kunnen zien.

Dat jij applicaties niet kunt updaten en die persoon niet zichtbaar is, is in mijn opinie gewoon puur toeval :)

Welk toestel heb je, en wat heb je nog qua geheugen vrij, intern op je toestel / geheugenkaartje?

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 04-10-2013 01:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:28:
Al een lange tijd heb ik geen Whatsapp update kunnen uitvoeren omdat ik dan telkens een melding krijg dat mijn geheugen vol is terwijl dat niet zo is.
Huidige versie + Gedownloade data + Installatie van de nieuwe versie.

Zo groot is een update. Te bedenken dat Wapp behoorlijk uit de kluiten begint te groeien is dit nog lang niet zo vreemd.

Over welke telefoon hebben we het hier?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
en hoe check je je vrije geheugen? je kan namelijk wel denken dat je genoeg vrij hebt, maar misschien is je data partitie wel vol :) en de sdcard (virtueel of echt) niet

Strava

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 01:07:
Je kan met bijvoorbeeld WhatsApp+ voor Android je online-status verbergen. Op de iPhone / iOS
kan dit ook standaard, misschien gebruikt die user dat wel zodat jullie hem / haar niet kunnen zien.

Dat jij applicaties niet kunt updaten en die persoon niet zichtbaar is, is in mijn opinie gewoon puur toeval :)

Welk toestel heb je, en wat heb je nog qua geheugen vrij, intern op je toestel / geheugenkaartje?
Ik heb een sony ericsson xperia ray (ja een oude hahaha) Ik heb nog iets van 70 mb van de 420mb intern geheugen over. Ik dacht dat het door al mijn apps kwam en heb daardoor een geheugenkaartje gekocht van 16 gb om alles van intern geheugen te verplaatsen naar mijn externe gedeelte.

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 01:11:
[...]

Huidige versie + Gedownloade data + Installatie van de nieuwe versie.

Zo groot is een update. Te bedenken dat Wapp behoorlijk uit de kluiten begint te groeien is dit nog lang niet zo vreemd.

Over welke telefoon hebben we het hier?
Over een Sony ericcson xperia ray. Dus het ligt vooral aan de grootte van de update? Want ik denk dan dat de drie grootste apps met behoorlijke updates namelijk Whatsapp, Facebook en Skype zijn.. Ik kan ze niet verplaatsen naar mijn geheugenkaartje helaas :(

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:07:
en hoe check je je vrije geheugen? je kan namelijk wel denken dat je genoeg vrij hebt, maar misschien is je data partitie wel vol :) en de sdcard (virtueel of echt) niet
Ik check het via instellingen en dan naar opslagruimte te gaan, maar ik heb ook een app gedownload wat Diskusage heet. Er staat via Diskusage dat ik ongeveer 300 aan mb heb volgemaakt van de 420, en als ik scroll naar meer informatie dan wordt met name Facebook en Whatsapp in mbs groot weergegeven, namelijk rond de 50 mb per app. Terwijl er nog een ton aan kleine bestandjes zijn die wellicht onnodig zijn maar er wel de resterende beschikbare gedeelte in beslag nemen :"(

Graag de volgende keer de wijzigen knop gebruiken ipv 3 berichten achter elkaar posten....

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 07-10-2013 16:16 ]

Pagina: 1