Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

t.net user profiel > contact gegevens, icq...?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Wordt icq nog gebruikt (of uberhoubt ingevuld door iemand op profiel pagina)?

Misschien interresant om die uit te breiden, of vervangen, voor hedendaagse communicatie platformen?

Daar waar bijv. steamcommunity een meerwaarde kan bieden......

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb mijn ICQ er nog altijd instaan anders. Maar ben het wel met je eens dat die wel wat uitgebreid kan worden naar andere IMdingen.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Onderstaande topics sluiten hier wel op aan denk ik, ook hoort het topic meer in lieve devvers.

Alternatieven voor Tweaker CV
StephanVierkant in "\[profiel/feat] Meer opties Tweaker-CV"

Het updaten van deze informatie in je profiel zat dacht ik als members pick in de iteraties maar heeft nog niet bovenaan gestaan.
Gezien de stap terug in de devver capaciteit denk ik dat dit wellicht nog wel even kan gaan duren want het is best wel een grotere aanpassing verwacht ik dan we denken waar dus veel tijd in gaat zitten.
Ik heb ook geen idee in welke vorm de members pick gaat terug komen, zie bv ook deze reactie van Inspector:

Inspector in 'plan: Development-round-up - Iteratie #40'

Ben het overigens wel eens dat het een mooie toevoeging zou zijn om dit aan te pakken anno 2013. Maar met beperkte capaciteit en andere projecten die lopen begrijp ik ook dat het op dit moment geen prioriteit heeft( althans dat denk ik)

[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 02-10-2013 14:39 ]

Liefhebber van Tweakers