Nieuwe wifi router

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 19:11
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe wifi router.
Hij moet 5 ghz kunnen en ook beschikken over 802.11 ac
Het moet een router zijn die lang mee kan gaan.

Ik dacht aan de nieuwe router van asus de RT-AC68U.

wat is de beste keuze?

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:40

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 19:11
Ja dat kan ik zelf ook en heb ik ook gedaan. Maar wat is nou een goede? Heb nu een linksys ea4500 en die bevalt zeer slecht.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom bevalt je huidige router dan slecht? Wat gaat er wel/niet goed? Je geeft totaal geen info waarop wij een keuze zouden kunnen baseren.
Daarnaast staan in de pricewatch links naar de reviews. Ga die eens rustig lezen om erachter te komen hoe deze routers beoordeeld worden. Probeer vervolgens een router te kiezen die als goed wordt beoordeeld op de punten waar je huidige router problemen heeft.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Geef eens wat meer info. Waarop baseer je je keuze voor die Asus, en wat zijn de punten waarop je twijfelt over dat ding?

Verder worden er in je andere topic Wifi probleem ook diverse suggesties gegeven, en als je een andere router overweegt kan dat prima in dat topic verder.

En een hele mooie AC router en 5Ghz support is natuurlijk leuk, maar kunnen je clients dat wel? Anders is het nogal zinloos om dat aan te schaffen als je het toch niet kunt benutten.

Je kan in je andere topic wat mij betreft gewoon verder gaan. En mocht je het niet opgevallen zijn: Er is ook een EDIT knopje om je posts te editten, 3 nieuwe posts onder elkaar is niet nodig ;)

Dit topic is gesloten.