Toon posts:

ME geluid heeft kuren??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is de zoek functie disabled, dus post ik het maar.

Ik zou niet weten hoe dat kom, als ik mp3-tjes afspeel dan onregelmatig, haper de muziek gewoon, en niet als me hd ratel of me cd rom opstart gewoon als hij idle staat, ik heb al me win2k drivers van de sb live 1024 vervangen door de normale creative drivers, maar het wou niet baten, :(

Winamp ook al opnieuw geïnstalled, weinig verandering.. :?

Dus me vraag is weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder me Pc te herinstallen, want dat heb ik nog niet zo lang geleden al gedaan.

Me Specs:

WIn2k Pro
SBlive 1024
using newest creative drivers...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Als je plug ins hebt, allemaal eraf, en dan 1 voor 1 terugzetten en dan ontdek je wel welke de boosdoener is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
heheh, plug ins, als het daaraan lig zo ik blij zijn, kheb wel een zooi, maar kzet ze toch nooit aan behalve, Die christmass dancer Whoo she Rulez :D

Verwijderd

Heb je een netwerk draaien, zo ja rag die kaart(en) eruit en luister nog eens.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb er dus ook last van en nog wat anderen ook geloof ik ......

Kan dat netwerk echt de boodoener zijn ???

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof het best dat het maybe aan het netwerk kan liggen, maar kan jij me zeggen waarom dan?? Irq gezeik ofzo...

Zou ook kunnen hmmz, damn, maar wel vaag dat opeens na paar maanden geen gezeik, en niks aan netwerk of geluidskaart gekloot.

Maar thnx voor replie-ing :)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 11:52 schreef dj-krok het volgende:
Ik geloof het best dat het maybe aan het netwerk kan liggen, maar kan jij me zeggen waarom dan?? Irq gezeik ofzo...

Zou ook kunnen hmmz, damn, maar wel vaag dat opeens na paar maanden geen gezeik, en niks aan netwerk of geluidskaart gekloot.

Maar thnx voor replie-ing :)
Bij mij is de situatie als volgt : (ff alleen wat nodig is)
PII-350, 2 netwerkkaarten, Philips Acoustic Edge, Win2k
Als ik muziek draai met beide kaartjes aan dan kraakt de boel bij elkaar. (let op heb wel alle sloten etc geprobeerd) Als ik mijn LAN disable (192.168.0.1, home-netwerkkaartje dus) is gekraak weg !

Dus ja, bij mij ligt het iig aan het netwerk. Dus zet ik dat uit en alleenaan als het nodig is... ;)

Verwijderd

Topicstarter
khoop dat het niet aan het 3commetje lig, ik heb ook geen pci sloten meer vrij, dus wordt het al wat moeilijker, khoop dat het die plug ins zijn, khoop het al lijk het me onwaarschijnlijk, maar eerst proberen before redeneren

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik kom er net achter dat mijn als ik op mijn iPanel rommel dezelfde haperingen te horen zijn ......

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1