Toon posts:

Geluid happert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sinds 2 dagen ineens dat et geluid begint te happeren (klikt soms errug digitaal) als er een klein beetje schijfactiviteit is... zelfs al als ik op een link klik!

Ik heb et met mp3's en nu ook met een divx die ik aan het kijken ben, heel irri..

Weet iemand hoe ik dat op kan lossen ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Staat UDMA aan in Windows? Als je Windows 2000 draait: heb je wel de Via drivers geinstalleerd?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
WinME.. sorry

En DMA heb ik aangezet...

Verwijderd

irq probleem?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 06 juni 2001 10:23 schreef Tha_Roeltje het volgende:
WinME.. sorry

En DMA heb ik aangezet...
Hmm.. Is het echt pas sinds 2 dagen? Je leest namelijk veel problemen met die MSI borden met IDE zaken: crashes met ZIP-drives, corruption/crashes met grote bestanden kopieren tussen HD's, dus misschien een BIOS update?

Is er iets in je configuratie gewijzigd? Daardoor misschien een IRQ conflict of iets dergelijks.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Der is niks verandert...

En ik heb al een bios update gehad... meteen toen ik het bordje in me handen al had al...

Verwijderd

Topicstarter
Krijg et maar niet weg!! zeer irri...

Probeerde net een minidisc op te nemen maar dat is zo een beetje onmogelijk... en daarvoor heb je dan een geluidskaart met optische uitgang
Pagina: 1