Product en onderwerp koppeling wijzigen.

Pagina: 1
Acties:

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 17:03

l3p

www.^.nl

Topicstarter
Hoi adjes,

Bij mijn vorige casemod had ik dus producten gekoppeld aan het buildlog:
[CCiP] Cross by Red Harbinger

Misschien is het systeem hier wel helemaal niet voor bedoeld maar ..
Ik vroeg me destijds al af of de producten ook te wijzigen zijn. Ik kan het namelijk nergens vinden.

Vervolgens ben ik nu een volgende casemod begonnen, en dacht slim te zijn om deze nieuwe thread aan de vorige te koppelen.
Raz3r D3sk

Leek me wel handig zelfs om al mijn casemods aan elkaar te koppelen.
Maar het probleem is dus .. hij neemt ook de producten mee die aan het vorige topic gekoppeld waren.
En omdat het niet te wijzigen is (denk ik) kloppen de producten bij het nieuwe project niet meer.

Misschien had ik of de product koppeling of de thread koppeling niet moeten doen :?
Maar is er een mogelijkheid om toch 1 van de 2 te wijzigen?

Alvast bedankt!

L3p - MK - PV - WP

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Iedere mod kan dat aanpassen, dus in het vervolg kun je gewoon een TR zetten. Voor nu heb ik alle gekoppelde producten bij het nieuwe topic weggegooid. De link is namelijk eenmalig, de onderwerpen worden enkel gelijkgezet bij het aanmaken van de topicreeks, daarna zijn de topics onafhankelijk van elkaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Dirk op 28-09-2013 13:19 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 17:03

l3p

www.^.nl

Topicstarter
Ahh ok.
Ik dacht dat ik iets mistte :)
Bedankt voor de uitleg!

L3p - MK - PV - WP