Signature
Heb je hier al eens gekeken: *Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?
Genoeg kaartjes te vinden onder de 80 euro in de PW in elk geval, dus daarop kun je al een mooie selectie maken.
Genoeg kaartjes te vinden onder de 80 euro in de PW in elk geval, dus daarop kun je al een mooie selectie maken.
Een amd radeon hd 7750.
pricewatch: XFX HD7750 Core Edition Dual Slot
pricewatch: Gigabyte GV-R775OC-1GI
Die bijvoorbeeld.
pricewatch: XFX HD7750 Core Edition Dual Slot
pricewatch: Gigabyte GV-R775OC-1GI
Die bijvoorbeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Teun. op 26-09-2013 23:15 ]
Yep weet ik, maar er zijn zoveel, want elke kaart is weer beter in andere dingen, ik speel op een 24 inch full HD monitor
Signature
Mmm, de krachtichste die je kunt vinden voor die prijs zal wel een 4870x2 zijn, is wel redelijk oud, stroomvretend en CFx, maar wel rap met veel ruwe kracht.
V&A aangeboden: Sapphire HD 4870 X2 2G GDDR5 PCI-E
Als je liever iets meer efficientie hebt maar toch nog redelijk veel power, zou een 560Ti ook geen slecht idee zijn.
V&A aangeboden: Zotac GeForce GTX 560 Ti 448 Cores Limited Edition
Misschien AMD en een zachter prijsje?
V&A aangeboden: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan (HD-687A-ZDBC)
Liever winkel
pricewatch: MSI R7750-PMD1GD5/OC
Maar zou toch liever wat bijleggen voor deze
pricewatch: Gigabyte GV-R779OC-1GD
V&A aangeboden: Sapphire HD 4870 X2 2G GDDR5 PCI-E
Als je liever iets meer efficientie hebt maar toch nog redelijk veel power, zou een 560Ti ook geen slecht idee zijn.
V&A aangeboden: Zotac GeForce GTX 560 Ti 448 Cores Limited Edition
Misschien AMD en een zachter prijsje?
V&A aangeboden: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan (HD-687A-ZDBC)
Liever winkel
pricewatch: MSI R7750-PMD1GD5/OC
Maar zou toch liever wat bijleggen voor deze
pricewatch: Gigabyte GV-R779OC-1GD
Hoeveel heb je zelf al onderzocht? Als in reviews, build & buy guides bekeken? Ik gok helemaal niets of bitter weinig, aan je openingspost is het in ieder geval niet af te lezen.
Daarbij is de opening, afgezien van het ontbreken van eigen onderzoek, zeer summier... "ik speel op een 24 inch monitor", oke, maar wat speel je daarop? Tetris of Crysis 3 is nogal een verschil. Verder ontbreken ook specificaties van bijvoorbeeld je voeding wat ook wel handig is om te weten (heeft deze genoeg vermogen en aansluitingen).
Voordat een mod hier binnenwandelt en *foei* zegt, lees eerst even het CAA beleid door, doe zelf wat onderzoek en voorzie je openingspost van wat meer informatie.
Daarbij is de opening, afgezien van het ontbreken van eigen onderzoek, zeer summier... "ik speel op een 24 inch monitor", oke, maar wat speel je daarop? Tetris of Crysis 3 is nogal een verschil. Verder ontbreken ook specificaties van bijvoorbeeld je voeding wat ook wel handig is om te weten (heeft deze genoeg vermogen en aansluitingen).
Voordat een mod hier binnenwandelt en *foei* zegt, lees eerst even het CAA beleid door, doe zelf wat onderzoek en voorzie je openingspost van wat meer informatie.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Als je zorgt dat je weet wat je eisen zijn, dan kun je daar makkelijk op uitzoeken.mimang schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:13:
Yep weet ik, maar er zijn zoveel, want elke kaart is weer beter in andere dingen, ik speel op een 24 inch full HD monitor
Ik wil het liefste de nieuwste games draaien. Of het op low is maakt mij niet uit. Is het mogelijk om die dan op 1080 te spelen?
Signature
Pagina: 1