Toon posts:

Negatieve feedbacks.

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik heb 2 negatieve feedbacks op mijn profiel staan... Dit vind ik een beetje jammer en ik zou ze graag beide weg willen hebben.

Het gaat hier om mensen die een bod hadden gedaan op een product dat ik verkocht, maar ze boden erg laag en kregen het niet. Lijkt mij logisch toch? Ik had het product voor 700 euro uiteindelijk verkocht. Maar ze boden 3-400 euro, het waren dus handelaartjes..

Graag wil ik vragen of jullie deze feedbacks weg willen halen.

MvG,

TweakOS :P

Verwijderd

Is dit een grap?

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:08
Ik zie 3 negatieve feedbacks, waarvan 2 gaan over laat leveren en/of niet compleet leveren wat er aangeboden is. 1 gaat over het alsnog aan iemand anders verkopen van een Macbook.

Ik denk niet dat Tweakers dit weg gaat halen.

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

in het geval van een veiling. Als jij het start bod laag zet en mensen winnen een veiling met een laag bod, dan is het volledig jou eigen schuld en is de negatieve feedback terecht.

bieden ze gewoon laag op een normale advertentie en geven vervolgens negatieve feedback, tsja die mensen heb je helaas ;/

Speedydown.nl !!!

Verwijderd

Topicstarter
speedydown schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:19:
in het geval van een veiling. Als jij het start bod laag zet en mensen winnen een veiling met een laag bod, dan is het volledig jou eigen schuld en is de negatieve feedback terecht.

bieden ze gewoon laag op een normale advertentie en geven vervolgens negatieve feedback, tsja die mensen heb je helaas ;/
Jah het gaat dus helaas om het laatste gedeelte....

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Misschien beter om dit eerst door te nemen voordat je een topic start How to - V&A feedback laten aanpassen

En je dient de betreffende users ook op de hoogte te stellen van dit topic(in jouw geval zouden het er dus 2 moeten zijn), anders wordt het zo eenzijdig.

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 26-09-2013 20:50 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een nieuw account aanmaakt om te frauderen met beoordelingen, en ook na eerder aanschrijven over het vermoeden daarvan gewoon beide accounts blijft gebruiken dan ben je 'een beetje dom' de aandacht op je te vestigen met een topic als dit.

De regels zijn duidelijk: Één account. Fraude met beoordelingen is normaal reden om DIRECT permanent te bannen. Gezien je al wel een tijd rondloopt, laat ik je oudste account voor het moment open (dus niet deze) - maar vanaf hier is het ONE strike = out.

Gezien dit account op slot staat, heeft het verwijderen van feedback ook niet veel zin.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 10:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.