Toon posts:

Cpu vervanging deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

FF een korte vraag? Stel ik vervang me processor in me laptop? moet de koeling dan ook vervangen worden?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
Ik heb nog nooit een winkel gezien die aftermarket koeling voor een laptop verkoopt. Het is ook zeer moeilijk omdat je gewoon niet meer plaats hebt dan de oude koeling.

Het beste is dus om een andere processor te kiezen met dezelfde of slechts een iets hogere TDP (enkel als je laptop nu al niet echt te warm wordt). Ik heb wel eens een 35W model vervangen door een 45W model en dat werkte wel.
Zorg vooral dat je verse koelpasta aanbrengt als je de oude koeling er terug op zet.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg het me af want ik heb de cpu in me laptop vervangen voor een andere. Maar als volgt mijn laptop word niet bepaald warm maar me koeling maakt wel een hoop herrie. En dat is vrij storend als ik mij in de les bevind

Cpu = intel dual core T6500
Os = Linux 12.04

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 23:59

Nessuno

io sono nessuno

Kun je beter de boel even goed schoonmaken of laten schoonmaken als je er zelf geen kennis van hebt.

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
hmm hem ne cooler bij de vervanging al schoongemaakt. Maar steeds blijft die herrie

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
Heh, wat is dit nu weer? Je kan gewoon verder in je oude topic: Cpu vervangen

Die is ook al niet van een hoog niveau, maar deze openingspost is wel heel matig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.