Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PCXtreme uit de lucht en niet zo'n beetje ook....

Pagina: 1
Acties:
  • 911 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dedicated servers zijn allemaal uit de lucht bij PCXtreme en de tel. helpdesk en hun eigen website liggen ook plat. Zonder een reclame campagne te starten, zou je willen aangeven wat je van zo'n complete storing vindt?

Hoor het graag! :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je registreert speciaal om "geen reclame te maken" terwijl iets falikant op zijn gat ligt

right

[ Voor 24% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 19:33 ]

Iperf

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Storing is vervelend, maar niet onontkombaar...
Wat wil je nou precies van ons horen?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:32:
Je registreert speciaal om "geen reclame te maken"

right
En ik ben zo gek als een vliegtuig, snap je niet, helaas...

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:33:
Storing is vervelend, maar niet onontkombaar...
Wat wil je nou precies van ons horen?
Alles plat, helpdesk alle servers van de provider, de tel centrale, gewoon alles, is dat niet een beetje amateur niveau...

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:52
Storing kan gebeuren. Ze maken er tenminste melding van op Twitter.
https://twitter.com/pcextreme/status/382909440086646784

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 19:45

JeroenT

hoi!

Ook hier problemen. Gewoon afwachten.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:35:
[...]

Alles plat, helpdesk alle servers van de provider, de tel centrale, gewoon alles, is dat niet een beetje amateur niveau...
Zolang je de oorzaakt niet kent zou ik dat niet bij voorbaat willen beweren...
Tweakers heeft ook wel eens platgelegen door ddos-grapjes. Is tweakers amateuristisch?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat was bijna een uur geleden, lijkt mij een behoorlijke storing. Eigen websites offline, helpdesk niet te bereiken en alle dedicated servers offline... Is nie niks...

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 12:57
Ach, bij Antagonist is volgens mij ook iets aan de hand. Het zal wel weer een van die dagen zijn. (mompelt iets over bleeding servers en time of the month)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:37:
[...]

Zolang je de oorzaakt niet kent zou ik dat niet bij voorbaat willen beweren...
Tweakers heeft ook wel eens platgelegen door ddos-grapjes. Is tweakers amateuristisch?
Weet ik niet het was slechts een vraag, ik vind deze storing behoorlijk, zeker omdat de eigen websites en de tel. centrale plat ligt... Zijn toch wel wat oplossingen om de eigen website en tel. centrale buiten bijv. een ddos aanval op het serverpark te houden...

Verwijderd

Topicstarter
Biersteker schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:40:
Ach, bij Antagonist is volgens mij ook iets aan de hand. Het zal wel weer een van die dagen zijn. (mompelt iets over bleeding servers en time of the month)
De website werkt in ieder geval nog gewoon: http://www.antagonist.nl bij PCXtreme ligt werkelijk waar alles plat...

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Biersteker schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:40:
Ach, bij Antagonist is volgens mij ook iets aan de hand.
Overdrijven is ook een kunst... ;)

https://status.antagonist.nl/

Mooie Plaatjes   

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Shit happens, kan me nog wel een zeker brandje bij vodafone herinneren.

Ik zie dat je een nieuwe user bent.
Je kunt ook je laatste posts editen ipv dit topic als een malle te bumpen ;)

Verder Het algemeen beleid en IH Beleid

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:22
Ik zit bij PCExtreme en werd sinds vanmorgen tot aan de volledige storing geDDOSt om onbekende redenen, aangezien ik maar een klein websiteje draai.. ;(

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 19:45

JeroenT

hoi!

En weer online!

Verwijderd

Topicstarter
eL_Jay schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:48:
Shit happens, kan me nog wel een zeker brandje bij vodafone herinneren.

Ik zie dat je een nieuwe user bent.
Je kunt ook je laatste posts editen ipv dit topic als een malle te bumpen ;)

Verder Het algemeen beleid en IH Beleid
OK, eens, ik wacht geduldig af, was benieuwd naar jullie reacties, op zo'n storing....
Ben overigens geregistreerd op 20 mei 2012... }:O

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog niet, de website van PCXtreme wel weer online, zal wel snel opgelost zijn... hoop ik...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:58:
[...]

OK, eens, ik wacht geduldig af, was benieuwd naar jullie reacties, op zo'n storing....
Ben overigens geregistreerd op 20 mei 2012... }:O
Ok iets eerder dan, sorry.. Ik vind alleen nog steed raar dat je helemaal niets zegt dan en nu als er iets plat ligt het erover wil hebben, "zonder gelijk reclame te maken"
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:00:
[...]

Hier nog niet, de website van PCXtreme wel weer online, zal wel snel opgelost zijn... hoop ik...
ja de storing staat ook nog steeds open
http://nmc.pcextreme.nl/

[ Voor 25% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 20:05 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:03:
[...]

Ok iets eerder dan, sorry.. Ik vind alleen nog steed raar dat je helemaal niets zegt dan en nu als er iets plat ligt het erover wil hebben, "zonder gelijk reclame te maken"
OK, sorry, er is wel meer vreemd in het leven, maar daar gaat mijn topic niet over. Verder geen hard feelings, be happy ;)

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:10
Hier werkt alles weer (sinds een minuut of 5)

Sowieso schrijf je zo!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:07

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:33:
[...] En ik ben zo gek als een vliegtuig, snap je niet, helaas...
En je probeert het record dubbelposten te breken...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:10:
[...]

Indien er dit soort onduidelijke reacties worden gegeven is dat wellicht het resulltaat... maar dat weet ik niet zeker, het is aan u.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dat heeft puur en alleen te maken met jou en niets anders. Jij bent de gene die de post maakt.
De meeste mensen die langer dan een jaar >:) zijn geregistreerd weten dat btw wel

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:10:
[...]

Snapte je niet helemaal, sorry...

Double post:
person1: I am cool...
person2: aaargh double post!

Heb je dit ervaren uit mijn postings? Dat was niet de bedoeling ik had slechts een vraag en heb gereageerd op een aantal responders... niet meer en niet minder... ;) ;) ;) ;) Life is simple don't make it complicated...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wees gerust hoor je hebt bij lange na niet het record. Maar jij bent niet zo cool, en fiber is niet zo panisch als je insinueert.

* fish gaat meteor kijken op rtl7 kijken

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:29:
Dat heeft puur en alleen te maken met jou en niets anders. Jij bent de gene die de post maakt.
De meeste mensen die langer dan een jaar >:) zijn geregistreerd weten dat btw wel
Sorry maar ik snap dit niet, waarde mede-Tweakers member? Ik vind dit niet erg, maar volgens mij heeft dit niets te maken met mijn initiële vraag. Eigenlijk meer metde persoon die reageert, moderator in dit forum? Is iemand die minder reacties/postings plaatst minderwaardig of onderhevig aan de censuur van de mega poster? OK, prima, ik ben een lezer en observer, excuses niet iedereen heeft de behoefte aan posten. OM op basis van die info te concluderen dat jet wel om reclame zou moeten gaan, vind ik vreemd en paranoia...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het ging om de dubbelpost dude

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
?? Bedoel je dit:
Snapte je niet helemaal, sorry...

Double post:
person2: aaargh double post!

Heb je dit ervaren uit mijn postings? Dat was niet de bedoeling ik had slechts een vraag en heb gereageerd op een aantal responders... niet meer en niet minder... ;) ;) ;) ;) Life is simple don't make it complicated...

Logisch toch als jij een double answer geeft...Een double post (lees antwoord) komt automatiscvh op een dubbel antwoord. Dat kun je uiteraard ook voorkomen, maar ik ben te netjes opgevoed waardoor ik gewoon net zoals irl gewoon antwoord geef op een vraag of antwoord welke ik al eerder heb gehoord. Dat is verder niet om vervelend te doen maar heeft meer te maken met respekt voor de beantwoorder. Ik ben overigens weer online met mijn websites :*)

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://www.gixxer.com/forums/images/smilies/SmileySuicide.gif

[ Voor 83% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 21:04 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:58:
[insert smiley, points a gun at his head, firing the bullit trough his head, blood gushing out on other side]
Is dit een zinnebeeld of beeldspraak voor uw kwalificatie van mijn reacties/vragen? Prima, indien u dit vindt, is het niet anders, maar ik vind het wel een zware kwalificatie ;)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

:w
Morgen tik ik wel een fatsoenlijk bericht.. Nu even geen tijd voor

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zo, eindelijk tijd voor een serieuze reactie:
@Aquafresh: Voor wat betreft het dubbelposten, het gaat erom dat je, als je nog iets toe te voegen hebt aan het topic - en je bent zelf de laatst reagerende gebruiker - dat je je laatste post gewoon wijzigt en de reactie toevoegt.
Doe je dat niet, dan wordt het gezien als continu je topic omhoog schoppen met een nieuwe reactie. En zoals je kunt lezen in het Het algemeen beleid vinden we dat niet zo fijn. Pas na 24 uur mag je je eigen topic weer 'in the picture' krijgen door een post toe te voegen.

Verder gaat het topic niet meer over de essentie van de startpost. Een leverancier is uit de lucht. Tja, jammer, kan gebeuren. Als ze nu naar twee dagen niets van zichzelf laten horen dan vind ik het een reden om je ongenoegen te kunnen uiten. Maar een topic wat bedoeld om je menig over een downtime te geven, dat vind ik niet topic waardig. Start dan een algemeen SLA topic en praat/discussieer over wat acceptabel is zonder dat je er een klaagtopic van maakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.