After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik klikte op de link en het eerste wat mijn brein van de titel maakte was Scherm: veel pluisjes
Ja precies, zoiets dacht ik ook aan (al dacht ik aan stofjes ipv pluisjes na het zien van het plaatje), zo fotografeer je toch geen telefoon voor een review?
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 24-09-2013 18:12 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit zijn wel wat veel stofjes inderdaad. We doen onze best goede foto's te maken. Ik denk dat de foto's de afgelopen jaren steeds beter zijn geworden, maar soms gebeuren dit soort dingen...
Met sommige telefoons kun je poetsen poetsen en nog eens poetsen en als je dan de foto moet maken, dan is er alweer wat stof neergedwarreld of je ziet net die ene vingerafdruk van waar je hem hebt vastgepakt. Iedereen poetst namelijk vrijwel voor elke foto. We doen ons best, maar als je zo snel stofjes ziet, dan is dat ook een goede weergave van wat je in de praktijk zult zien, denk ik
Herkenbaar. Sommige oppervlakken krijg je met een doekje haast niet stofvrij.
Misschien is een busje perslucht effectiever?
'k Vind het met de foto in de OP nog wel meevallen.
Misschien is een busje perslucht effectiever?
'k Vind het met de foto in de OP nog wel meevallen.
Saved by the buoyancy of citrus
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
reviews: LG G2: een goed voorbeeld voor een nieuwe Nexus
Waarom staat de accucapaciteit bij de snelheid van de camera? Overgenomen van de vorige tabellen?
Waarom staat de accucapaciteit bij de snelheid van de camera? Overgenomen van de vorige tabellen?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
reviews: LG G2: een goed voorbeeld voor een nieuwe Nexus (pagina 2)
"Om maar te beginnen met het meest vernieuwende element: die knoppen aan de achterkant. De officiële uitleg is natuurlijk dat LG goed naar klanten heeft geluisterd en dat zij het prettiger vinden om knoppen aan de achterkant te hebben en meer van dat soort blabla."
Ik vind dit een vreemde zin
het lijkt alsof hij nooit af is gemaakt.
"Om maar te beginnen met het meest vernieuwende element: die knoppen aan de achterkant. De officiële uitleg is natuurlijk dat LG goed naar klanten heeft geluisterd en dat zij het prettiger vinden om knoppen aan de achterkant te hebben en meer van dat soort blabla."
Ik vind dit een vreemde zin
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Pagina: 1