Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[BUG] Linkjes onder paginanummering werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Devvers,

Soms kom ik in een topic terecht waarbij er geen linkjes onder de paginanummers zitten. Dit is enkel het geval bij de paginanummers aan de bovenkant van de pagina, onderaan de pagina werken ze wel gewoon.
Ik weet niet hoe het komt: soms zijn ze er wel en soms zijn ze er niet.

Is dit een bug of ligt het gewoon aan mij? Ik heb deze scenario's zowel in Chrome29 als IE8 gehad.

Hieronder een screenshot:

Screenshot

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 10:23 ]

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 14:59
Anders noem je even een topic waarbij dat voorkomt zodat anderen kunnen kijken of dat daar ook voorkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Dit was in een topic in het abo forum: Uitnodiging om het responsive design te testen

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 11:20 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zit ook op IE8 en het is mij nog niet opgevallen eigelijk. Ook niet in het topic waar je naar linkt. Zowel boven als onder kan ik naar elke pagina springen die ik wil. Niet iets van custom css aan staan ofzo?

Desktop | Server | Laptop

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Komt door je custom CSS, dat kan ik je nu al vertellen. Ik heb hetzelfde gehad. Dit heb ik besproken in [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' besproken. Moet je kunnen vinden hoe je dat fixt. Een z-index verhogen kan al genoeg zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik mijn custom CSS zo snel mogelijk eens bekijken. Raar dat het probleem niet bij alle topic terugkomt ...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk eens of de topics waar 't wel werkt een product of iets anders gekoppeld heeft, waardoor de paginanummers effectief later staan dan zonder zo'n koppeling.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1