• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12 22:57
Matched: l3p, www, nl
millman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:30:
AAAANNNNDDD HE'S OFF AGAIN!!! Wowzers.. inspector gadged gaat weer los :D * pakt zn popcorn en volgt deze serie liever dan HBO's classics!
Dank je voor het grote compliment millman! :)
Haunting_Spirit schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:22:
Ziet er weer zeer mooi uit Peter! Blijf me verbazen hoe je het voor elkaar krijgt.
Gewoon lekker doormodderen ;)
WackoSonic schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:22:
BOH!!!! Als dat niet goed zal komen dan weet ik het ook niet meer :P Succes verder!
Dank je WackoSonic, komt goed!
t!n0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:00:
Kijk aan Peter, je had me het één en ander al laten zien maar dat je zo snel al zoveel progressie boekt had ik niet verwacht!
Goed bezig! Kijk uit naar je volgende update.
Valt op zich wel mee hoor, er moest nog erg veel op de achtergrond geregeld worden :)
Je bent wel van harte uitgenodigd om weer eens wat te OC-en wanneer hij klaar is ;)
maks11223344 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:39:
3 lekkere kaartjen :)
(even epic hard oftopic nu wat voor werk doe je als ik vragen mag? :P)
Elektricien in de scheepsbouw, beetje van alles wat doen :)
Fordox schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:27:
je had een kwijllap waarschuwing moeten geven :9
Sorry! ;)
Kiswum schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:59:
Wat ziet dat speelgoed er goed uit en wat een inzet van de diverse sponsoren!
Tja zonder hun had het niet mogelijk geweest om eindelijk mijn eigen droompje te bouwen :)
minimdrietekens schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:16:
Mijn hemel, dit wil ik later ook zeker een keer doen.
Hoe regel je hier eigenlijk sponsors voor? Gewoon even een random merk bellen en vragen of ze iets willen doneren voor een huge project dat gepost wordt op een site als tweakers of ben je sterk afhankelijk van een jarenlange geschiedenis van builds en posts?
Shillen schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:45:
Denk dat een persoonlijke modgeschiedenis wel belangrijk is. 't komt vertrouwd over en sponsors weten dat ze er wat aan gaan hebben. Een doodlopend project zou ik niet graag willen sponsoren. Een goede voorbereiding (veel schetsen en 3d modellen) wil ook wel helpen denk ik.
Misschien dat Peter (of iemand anders) met ervaring hiermee wat meer van kan vertellen :P
douweegbertje schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:39:
Hard werken en met iets komen. Hij is nu inmiddels zo ver dat hij waarschijnlijk met weinig moeite iets kan verkrijgen, al dan niet zooi thuis gestuurd krijgt :+
Als je gewoon zelf begint met iets wat je zelf gaat gebruiken en hierin investeert heb je al materiaal voor een volgend project. Zowel hardwarematig als referentie materiaal.

De meeste grotere partijen zijn niet zo super lastig met het sturen van materiaal. Zo kreeg ik vroeger ook met gemak muizen, muismatten en overige game gerelateerde producten. Zelfde geldt voor LAN's e.d.
Punt is dat de meeste contact opnemen als ze letterlijk niets hebben staan, uiteindelijk moet je gewoon even zelf wat gaan investeren in zowel tijd als geld.
Ik zal proberen het een beetje uit te leggen :)
(Ik ga geen namen van contacten of bedrijven gebruiken)
Al deze sponsoringen verschillen heel erg per bedrijf en wat hun budget is.
Kleine sponsoringen kan je inderdaad verkrijgen door gewoon contact op te nemen met fabrikanten.
Waarde en slagingspercentage vaak afhankelijk van marketingbudget, hoeveel geluk je hebt en hun humeur op dat moment :P
De juiste contacten vinden kan ook heel moeilijk zijn en/of tijdverslindend.
Deze bedrijven hebben al ZO VEEL ervaring met gesponsorde projecten waar ze vervolgens niets meer van horen of niet afgemaakt worden. Je zal dus echt wel met een opzet moeten komen van hoe-wat-waar etc.
De grotere bedrijven hebben vaak ook nog allemaal vestigingen per land/werelddeel, deze hebben ook weer verschillende budgetten hiervoor.
Wil je dus een sponsoring van een groot bedrijf moet je de juiste persoon vinden in jouw land/werelddeel, deze moet een aanvraag doen via het hoofdkantoor. Gaat allemaal heel veel tijd in zitten.
Vaak draaien de grotere sponsoringen om ROI (return on investment) ... reclame maken dus.
Met alleen een log op tweakers zal je er dus niet komen.
(Zelfs met nog zo'n bekende build en 15 internationale logs, ik geloof niet echt dat dat terug verdient.)

Zelf zie ik het dus echt als een heel leuk gebaar van deze bedrijven.
Ik probeer dan ook zelfs naast de logs zoveel mogelijk terug te doen.

In mijn eigen geval, zelfs toen ik halverwege L3p D3sk was had ik misschien 2 sponsors die korting wilden geven.
Toen ik op 3/4 van die build zat waren er sommige bedrijven die wel volledige sponsoring van producten aanboden.
Vervolgens toen hij Bittech MOTY werd probeerden diverse bedrijven contact op te nemen voor sponsoring van alle toekomstige projecten.

3 builds later heb je dan een vast pakket aan sponsors die je iedere keer gewoon willen helpen aan de producten die je nodig denkt te hebben. Of ze nemen zelfs contact op of je niet een product wilt promoten.
Vaak creer je met deze mensen op een gegeven moment een band, het is natuurlijk een heel klein wereldje.

Deze marketing mensen moeten ook iedere keer met een rapport komen van wat er met het sponsor budget is gebeurd.
Ik houd zelf zoveel mogelijk bij van wat er allemaal gebeurt op het www rondom mijn builds :+
http://www.l3p.nl/l3p-d3sk/achievements/
http://www.l3p.nl/other-b.../prototype-build-related/
http://www.l3p.nl/other-b...-s1-0/media-achievements/

Het bovenstaande is dus iets wat allemaal op de achtergrond speelt en ... waar sponsors heel blij mee zijn.
Ik hoor vaak 'Jij krijgt ook zomaar alles voor niks'
Tja .. er zit toch echt wel gemiddeld 1-2 uur per dag, 7 dagen per week de laatste 3 jaar aan werk in naast het modden.
Wat ook leuk is, al heb je nog zoveel sponsoring .. het is goedkoper om overuren te maken op je werk en het zelf te kopen dan de honderden/duizenden uren die je er per jaar in stopt.

Het is echt van je hobby houden. (Al is het een andere manier van 'hobby-modden')

Hoop dat het zo iets duidelijker is :+

L3p - MK - PV - WP

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-12 21:10

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Lijkt wel radioactief dat groene plexi >:)

En dan die hardware: 2 keer een 690, 2 van die mooie asus moederborden (kwijl)
Wat heb je ook veel fittingen zeg! (als je het zo schrijft)

Ik wacht op het eindresultaat, KUTGW ! (ik hoop dat je niet misselijk word van mijn lettertype 8)7 )

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12 22:57
Haunting_Spirit schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:48:
Je hebt jezelf weer overtroffen Peter. Zeer mooie build geworden.
Ben benieuwd wat je volgende project wordt :D.
Dank je Aren!
Er gaan nog wat foto's komen wanneer hij geheel draait hoor :)
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:14:
Ik vind het vooral leuk dat je facebook gewoon 1500 volgers heeft, je bent echt een superheld voor zoveel mensen :P
Soms denk ik wel eens .. why? Ik zie het zelf niet erg :)
Het is best leuk hoor, maar de tientallen vragen per week (soms per dag) kan wel eens vermoeiend zijn. :+
Toch als mensen vragen of ze in de desk database mogen vind ik wel weer heel mooi :)
http://www.l3p.nl/l3p-d3sk/other-desk-builds/
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:51:
DAAYUMMMNNN :o
Ziet er echt vet uit, petje af. _/-\o_
Dank je!
LinuX-TUX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:57:
l3p, laat even weten wanneer je die Flux Capacitor gaat testen. Dan kunnen wij er rekening mee houden en de geschiedenis boeken in duiken mocht je opeens niet meer reageren :+
Haha had inderdaad al wat meer opmerkingen er over gehad :)
Heb er zelf nooit bij nagedacht van te voren.

Afbeeldingslocatie: http://teecraze.com/wp-content/uploads/fluxcapacitor-494x491.jpg
Ianovski schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:58:
Heeft Mau al een watergekoeld uv groen halsbandje? :p

Ziet er goed uit man! Ik vind helemaal mooi :)
Thanks!
Dat nog eens naast zijn lasergroene ogen waar ik dit weekend pas achterkwam .. wist ik veel :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/le7woLaN4jChKONg8yBqzLR9/full.png
Uzuhl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:53:
Peter is het af en toe niet heel erg afleidend tijdens het gamen?
Die laatste foto's geven nogal een felle gloed af! of lijkt dit maar?

Uiteraard kwaliteit :)
Dank je!
Gamen ben ik nog niet aan toe gekomen, maar had hier ook geen last van bij L3p d3sk :)

L3p - MK - PV - WP

Pagina: 1