Hey iedereen,
Vorige topic is niet helemaal goed gegaan. Probeer het opnieuw^^
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
eigenlijk ben ik het hele next gen gedoe een beetje zat. En heb besloten om een pc gamer te worden(yay).
Hiervoor heb ik natuurlijk een goede pc nodig. Ik heb met een vriend al een beetje een paar dingen in elkaar proberen te zetten. Wil hier graag feedback op. Ik wil op de pc spellen gaan spelen zoals Skyrim, battlefield 4, COD ghosts. Total war Rome 2. En dan het liefst op hoge fps, mooie resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal rond de 1000 euro, ik ben van plan via een vriend een processor te kopen voor ongeveer 150 euro. Dus dan blijft er 850 over voor de rest van het systeem. Maar als iemand een beter idee heeft hoor ik dat graag.
Dit is mijn eerste PC in jaren. Heb altijd gebruik gemaakt van een laptop. Dus ik heb alle onderdelen nodig. Verder heb ik geen voorkeur qua merk ofzo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik woon in een vrij gehorig huis. Dus de pc moet zo stil mogelijk zijn.
Ik krijg het niet voor elkaar om precies in de onderstaande lijst te zetten wat ik wil. Dus ik vul het hier wat aan.
Van de onderstaande producten moet ik alles nog kopen. Heb dus nog niks in huis. Ook processor niet.
GTX760: 2GB (maar ik zag dat battlefield 4, 3 gig aanraad)
Moederbord: ASUS P8Z77-V LX2
* Ik koop op aanraden een i5 2500k 1155
Alvast bedankt!
Ps: ik krijg het maar niet voor elkaar om een fout geplaatst topic te verwijderen, help? (dat is niet dit topic)
Vorige topic is niet helemaal goed gegaan. Probeer het opnieuw^^
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
eigenlijk ben ik het hele next gen gedoe een beetje zat. En heb besloten om een pc gamer te worden(yay).
Hiervoor heb ik natuurlijk een goede pc nodig. Ik heb met een vriend al een beetje een paar dingen in elkaar proberen te zetten. Wil hier graag feedback op. Ik wil op de pc spellen gaan spelen zoals Skyrim, battlefield 4, COD ghosts. Total war Rome 2. En dan het liefst op hoge fps, mooie resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal rond de 1000 euro, ik ben van plan via een vriend een processor te kopen voor ongeveer 150 euro. Dus dan blijft er 850 over voor de rest van het systeem. Maar als iemand een beter idee heeft hoor ik dat graag.
Dit is mijn eerste PC in jaren. Heb altijd gebruik gemaakt van een laptop. Dus ik heb alle onderdelen nodig. Verder heb ik geen voorkeur qua merk ofzo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik woon in een vrij gehorig huis. Dus de pc moet zo stil mogelijk zijn.
Ik krijg het niet voor elkaar om precies in de onderstaande lijst te zetten wat ik wil. Dus ik vul het hier wat aan.
Van de onderstaande producten moet ik alles nog kopen. Heb dus nog niks in huis. Ook processor niet.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus P8Z77-V LX2 | € 92,- | € 92,- |
1 | Asus GTX760-DCMOC-2GD5 | € 241,09 | € 241,09 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 74,85 | € 74,85 |
1 | Cooler Master Silencio 650 Pure | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 35,40 | € 35,40 |
1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9B | € 79,74 | € 79,74 |
1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 87,89 | € 87,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 754,47 |
GTX760: 2GB (maar ik zag dat battlefield 4, 3 gig aanraad)
Moederbord: ASUS P8Z77-V LX2
* Ik koop op aanraden een i5 2500k 1155
Alvast bedankt!
Ps: ik krijg het maar niet voor elkaar om een fout geplaatst topic te verwijderen, help? (dat is niet dit topic)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 16:32 ]