Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround studie laptop

Pagina: 1
Acties:

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 20:08
Hoi,

Ook ik ben op zoek (althans voor mijn vriendin) naar een studielaptop:

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
De studie zal in de eerste plaats gebruikt worden voor studie en dagelijks gebruik (Office, browsen, filmpje kijken). Op de studie van mijn vriendin moet ze echter af en toe werken met Illustrator en Photoshop. Dit zal echter 'sporadisch' zijn en zullen geen al te ingewikkelde zaken zijn. De vraag is of de standaard HD 4000 dit trekt. Het hoeft geen Full HD scherm te zijn. Haar studie raadt een i5 op 2,2 Ghz aan.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. € 600,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop moet in ieder geval van woning naar studie gesleept worden. 15" is denk ik perfect.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merk voorkeur maakt niet uit. Ik zat zelf aan de bekende pricewatch: Dell Inspiron 15R SE (n0015s05nlnl) te denken (met codes ongeveer € 611), maar het zou fijn zijn als ze de laptop volgende week al in huis heeft. Met de Dell levertijden kan je daar niet vanuit gaan.

Alternatieven?:
pricewatch: Asus R500VD-SX652H
pricewatch: Acer Aspire V3-571G-53236G50 Ik heb nog een bol.com 10% kortingscode, dan zou deze op € 585,- terecht komen.

[ Voor 15% gewijzigd door pelt op 20-09-2013 11:08 ]

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Rond dit budget is de 15R SE echt de beste keuze, alleen al vanwege het veel betere scherm. De levertijden variëren een beetje, maar zijn meestal wel rond een week of meer. Zie ook dit topic: Dell levertijden topic
Ik denk wel dat het de moeite waard is om wat langer te wachten tot de laptop binnen is, de Dell is zeker de beste keuze.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 20:08
MartijnLoarne schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:25:
Rond dit budget is de 15R SE echt de beste keuze, alleen al vanwege het veel betere scherm. De levertijden variëren een beetje, maar zijn meestal wel rond een week of meer. Zie ook dit topic: Dell levertijden topic
Ik denk wel dat het de moeite waard is om wat langer te wachten tot de laptop binnen is, de Dell is zeker de beste keuze.
Thanks. Ik heb mijn vriendin toch weten te overtuigen geduld te hebben en voor de Dell te gaan.

Topic mag op slot!