Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Aldi heeft een nieuwe smartphone in hun folder staan! De specificaties zijn niet mis met een 5" FULL HD IPS scherm, een quad-core processor en Android 4.2. De telefoon gaat €339,00 kosten, en is verkrijgbaar vanaf zaterdag 28 september! Dit toestel zal net als de andere smartphones van Aldi om een Wolfgang gaan.

Dezelfde processor zit in veel Chinese smartphones, zoals de Jiayu G4, Newman K2 en de FAEA F2. Dit toestel beschikt ook over Dual Sim, iets wat niet vaak in high-end smartphones aanwezig is.
De volledige specs:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/wve3cm.png

Wat vinden jullie hier van?

[ Voor 33% gewijzigd door Daiov97 op 19-09-2013 15:09 ]

Verwijderd

heb je straks een nexus 5 voor gok ik zo

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47
Dit betreft wel degelijk een smartphone van Wolfgang. Dit is te zjen aan de achtergrond op de telefoon, de omgekeerde F om naar de launcher te gaan en het modelnummer dat begin met AT-.
Verder inderdaad wel aardig prijzig.

• Daiov97
HaNS1443 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:02:
Dit betreft wel degelijk een smartphone van Wolfgang. Dit is te zijn aan de achtergrond op de telefoon, de omgekeerde F om naar de launcher te gaan en het modelnummer dat begin met AT-.
Verder inderdaad wel aardig prijzig.
Kwam ik net idd ook achter.. Niet helemaal wakker :)

Kan de titel veranderd worden naar Wolfgang AT-AS50SE ?

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 14:25
En volgens http://www.aldi.nl/aldi_s...as50se_48_5_637_6563.html gaat de prijs zelfs 399 zijn.
Mij lijkt het ook niet interessant aan deze prijs.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
kan nergens de screen resolutie vinden, op een 5" is 720p (zeker voor 400 euro) wel het minimum, maar zie ze er zo voor aan om 800*480 erin te stoppen..

Strava

• Daiov97
Er staat duidelijk op het plaatje FullHD.... Ook heb ik het in het stukje tekst gezet.

En inderdaad, site staat 399. Hopelijk klopt de 349 die in de folder staat.

[ Voor 61% gewijzigd door Daiov97 op 20-09-2013 16:15 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
ah crap.. zat naar getalletjes te zoeken, maar full hd is dan wel waar voor je geld. 1 GB RAM is wat aan de krappe kant, maar wellicht acceptabel (hoewel ik merk dat mijn GN met 1 GB altijd op de limiet zit en met N7 met 2GB altijd veel over heeft.
SOC is denk ik ook wel redelijk, uiteraard minder dan een moderne qualcom, maar ok..

Strava

Verwijderd

Resolutie 1920x1080 dus.

MicroSD-slot wordt niet genoemd.
OTG functie wordt niet genoemd.

Het zal toch niet?

Verwijderd

http://perssupport.nl/apssite/permalink/77727

Op perssupport las ik dat hij gewoon 339,- kost. Een SD-kaartje kun je er niet in kwijt. Een USB-stick kun je er wel op aansluiten met de bijgeleverde OTG kabel.

Slechte zaak het verdwijnen van het kaartslot. 11 GB voor jezelf. Osmand met wat offline kaarten neemt bij mij al 9 GB.

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47
Voor de gedesinteresseerde heb ik snel even een rekensommetje gemaakt wat het verschil tussen een uit china geïmporteerde vergelijkbare telefoon en deze AT-AS50SE is.

De iocean X7 Plus ($250 incl. std. verz. ≈ €190) kost geïmporteerd (inclusief inklaringskosten (10€) en btw (21%) en exclusief douanerechten) omgerekend ongeveer €240.
Je betaalt dus ongeveer €100 voor de "service".

Natuurlijk moet deze uitkomst met een korrel zout genomen worden, als je precies de verschillen wilt weten, be my guest.

[ Voor 13% gewijzigd door HaNS1443 op 23-09-2013 21:39 ]

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
HaNS1443 schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:36:
De iocean X7 Plus ($250 incl. std. verz. ≈ €190) kost geïmporteerd (inclusief inklaringskosten (10€) en btw (21%) en exclusief douanerechten) omgerekend ongeveer €240.
Je betaalt dus ongeveer €100 voor de "service".
Van die iOcean is toevallig bekend dat de GPS zo goed als onbruikbaar is... Daarentegen: over deze nieuwe Wolfgang is nog niks bekend. Geen benchmarks, niks...

Heb zelf zo'n AT-AS53N en na wat aanloopproblemen is dat toestel toch best wel "waar voor z'n geld".

Een groot voordeel (maar daar betaal je dus extra voor) is dat je gewoon Nederlandse garantie hebt, dus volgens Nederlans consumentenrecht...

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Heeft iemand deze telefoon vandaag gekocht?

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 14:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb hem onlangs in mijn bezit gekregen en besloten - vanwege diverse berichten dat het zou gaan om een iOcean X7 - om hier CWM op te installeren.

Helaas is dit niet goed gegaan (geen IMEI informatie meer bekend en mijn baseband is unknown) en ik heb mijn MTK Droid Root & Tools backup per ongeluk verwijderd >.<

Kan iemand voor mij met Mkt Droid Root & Tools 2.5.2 een backup te maken van zijn AT-AS50SE en deze ergens beschikbaar kunnen maken? De procedure is relatief simpel:

- Start de applicatie en zorg ervoor dat je telefoon wordt gedetecteerd
- Klik op het knopje root zodat de adb shell su-rechten krijgt
- Ga naar het tabblad root, backup, recovery
- klik op Backup

Er worden nu aparte dumps gemaakt van de partities en een scatter file. Ik zou deze bestanden graag willen ontvangen.

Ik zou je zeer dankbaar zijn :)

[ Voor 42% gewijzigd door nwagenaar op 06-01-2014 01:03 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

• nwagenaar

nwagenaar

Klein subtiel schopje:

Aangezien ik niet in meta mode kan komen (wellicht door mijn defecte recovery) zou een backup via Mkt Droid Root & Tools zeer dankbaar zijn. Bellen zonder werkende baseband en IMEI is extreem lastig :+

• nwagenaar

nwagenaar

Is er niemand die even de boot.img en de recovery.img kan dumpen van AT-AS50SE? :/

Verwijderd

Hoi Niels, is het je al gelukt?

• nwagenaar

nwagenaar

Nee, ik heb nu een redelijk dure afstandsbediening voor mijn Chromecast en XBMC installatie :+

Dus als iemand mij kan voorzien van een complete dump, dan zou ik dat zeer op prijs stellen ;)

• alien433
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
Ik heb de laatste rom van at-as50SE indien je die weilt stuur maar een bericht

• nwagenaar

nwagenaar

alien433 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:29:
Ik heb de laatste rom van at-as50SE indien je die weilt stuur maar een bericht
Graag, maar aangezien je geen DM aan hebt staan, kan ik je mijn e-mail adres niet geven ;)

• alien433
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
is aan je verstuurd. laat weten of het gelukt is.
Pagina: 1