Ik vind dit toch echt super slecht en onprofessioneel, dat dit zo lang duurt
nu hier ook eindelijk via itunes. nog 50 min downloaden
Dat ben ik zeker met je eens! Het is echt een supertrage download.pfranze schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:56:
Ik vind dit toch echt super slecht en onprofessioneel, dat dit zo lang duurt
ze bedoelen dat je spellen via een ander apple id gedownload hebt die niet gesynchroseerd is met je itunes?
Activatie wilt maar niet lukken
....
iemand die zijn iphone heeft kunnen activeren ??
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
wow!!! scherm zwart! volgens mij gaat het gebeuren \O/
itunes wil ook niet vlot downloaden 90 minuten voor alleen itunes
Even voor iedereen die loopt te zeuren over de 'slechte beschikbaarheid'. Je moet je voorstellen dat nu praktisch de hele wereld aan het updaten is. Met andere woorden het lijkt een beetje op een DDOS aanval. Daar kan (en wil je) als bedrijf niet tegen weren. De banken in Nederland hebben ook geen dusdanige infrastructuur dat ze zullke enorme (1x per jaar terugkerende) pieken kunnen afvangen.
Wil je 'lekker soepel' iOS7 kunnen updaten. Doe dat dan morgen.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
iPhone 5 16GB zwart (Nederlands model) wil nu de ipsw handmatig downloaden. Maar, welk model moet ik hebben en downloaden? http://ios.e-lite.org
Thanks allemaal!
Thanks allemaal!
Ik heb een wit schermmiss_bleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:57:
wow!!! scherm zwart! volgens mij gaat het gebeuren \O/
iTunes beweert dat de iPhone klaar is met updaten, maar ik zie nog steeds het updatescherm (Apple logo met progressbalkje eronder). Is dit normaal?
Met een zwarte Apple logo zeker?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dat snap ik wel, maar waarom dan niet gewoon per regio of device. Daar kun je toch gewoon op anticiperen?Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
Even voor iedereen die loopt te zeuren over de 'slechte beschikbaarheid'. Je moet je voorstellen dat nu praktisch de hele wereld aan het updaten is. Met andere woorden het lijkt een beetje op een DDOS aanval. Daar kan (en wil je) als bedrijf niet tegen weren. De banken in Nederland hebben ook geen dusdanige infrastructuur dat ze zullke enorme (1x per jaar terugkerende) pieken kunnen afvangen.
dubbel
[ Voor 89% gewijzigd door hofstar op 18-09-2013 21:01 ]
Hier geen last van, Apple Macbook ProThombias schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:00:
[...]
Ik heb een blauw scherm......oh nee dat is mijn pc met Windows Vista

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Resterende tijd 3 uur... wordt nachtwerk zo, of moet een oude nokia uit de kast halen voor morgen
Battle.net || Strava
Verwijderd
lol, hij schiet nu van 5 uur naar 9 minuten. Hopelijk pakt hij hem nu wel eens ipv af te breken
Dan krijg je weer een hele topicreeks met "Ik heb nog geen update"pfranze schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:00:
[...]
Dat snap ik wel, maar waarom dan niet gewoon per regio of device. Daar kun je toch gewoon op anticiperen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nou, dat viel uiteindelijk nog mee.
via iTunes de 4S update binnen 10 minuten gedownd en de installatie/upgrade was vervolgens binnen 20 minuten afgerond.
Nu spelen :-)
via iTunes de 4S update binnen 10 minuten gedownd en de installatie/upgrade was vervolgens binnen 20 minuten afgerond.
Nu spelen :-)
DUGG
Nokia is overgenomen, die zullen geen update uitbrengen. Dat moet werken!retlaw schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:01:
Resterende tijd 3 uur... wordt nachtwerk zo, of moet een oude nokia uit de kast halen voor morgen
@ Goudvis12
Volgens mij moet je deze hebben:
iPhone5,2_7.0_11A465_Restore.ipsw
Het beste is het even te controleren welke je iTunes download, kan je op de mac vinden:
Rechts klikken op finder, ga naar map, en dan intikken:
~/Library/iTunes
Dan een map aanklikken met firmware, daar staat de download file die iTunes probeert binnen te halen. En dat was bij mij de file die ik hierboven heb gepost.
Echter sneller gaat hij niet dan als met iTunes merkte ik.
Het beste is het even te controleren welke je iTunes download, kan je op de mac vinden:
~/Library/iTunes
Dan een map aanklikken met firmware, daar staat de download file die iTunes probeert binnen te halen. En dat was bij mij de file die ik hierboven heb gepost.
Ik nu net ook.DenHond schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:38:
[...]
Na 5x te spammen op installeren doorgeraakt
Eens kijken of de installatie nu vlot gaat.
Ben trouwens benieuwd of morgen de wekker gaat
Dat komt omdat je de update nl. van exact dezelfde plek download als de OTA en iTunesOnno_Devine schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:02:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Thanks. Maar probleem is dat ik al GM op m'n iPhone heb staan, en ik een schone installatie wil met de definitieve versie van iOS 7 die vandaag is uitgebracht.Onno_Devine schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:02:
@ Goudvis12
~/Library/iTunes
Zelfde issue als mijn iPad first generation waarschijnlijkVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:02:
Waarom kan ik mijn iPhone 3G niet updaten?!?!?!?!?!!?!?!?
()
U+
Het wordt toch geen wintertijd vannacht hèSinus_rhythm schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:03:
Ben trouwens benieuwd of morgen de wekker gaat
Dat is ook de gene die net is uitgebracht.Goudvis12 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:03:
[...]
Thanks. Maar probleem is dat ik al GM op m'n iPhone heb staan, en ik een schone installatie wil met de definitieve versie van iOS 7 die vandaag is uitgebracht.
@BtM909,
Dat vermoeden had ik al, omdat die file ook van een Apple server af bleek te komen. Maar thanks voor het bevestigen
Als je al een GM versie hebt gedownload, dan moet je toch wel iets technischer onderlegd zijn om uit te vogelen welke exacte versie van je toestel je precies hebt? Simpelweg googlen geeft me al tig opties.Goudvis12 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:03:
[...]
Thanks. Maar probleem is dat ik al GM op m'n iPhone heb staan, en ik een schone installatie wil met de definitieve versie van iOS 7 die vandaag is uitgebracht.
Zo, mijn iPad is eindelijk geactiveerd nu, IOS7 is begonnen met downloaden.
3 uur resterend...
Eindelijk klaar!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nogsteeds is activeringsserver niet beschikbaar na clean install...
Verwijderd
zo gelukt, als hij bij jullie op nog vele uren staat, gewoon annuleren en opnieuw met itunes downloaden. Dan lukt het met wat geluk sneller.
grrrrrrr activeer eens kreng...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Oke: de nieuwe ringtones zijn echt ENORM Windows Phone. En animaties zijn (nog) niet super vloeiend op mijn 4S. Let's give it time!
Echt he....Sc0rPi0N schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:07:
grrrrrrr activeer eens kreng...
Best snel iOS 7 voor mijn iPhone 5 binnen gehaald. Kan nu alleen niet activeren op de iPhone (activation servers cannot be reached) en via iTunes geeft ie "Uw verzoek aan de iTunes store kan niet worden voltooid". Heb iPhone herstellen gedaan voor een compleet schone installatie.
Hoop wel dat dit snel opgelost wordt
Hoop wel dat dit snel opgelost wordt
iPhone aan en uit gezet, en toen ging ie in recovery modus. Herstel gedaan, en nu weer dezelfde situatie. Wat nu, wat nu?hyptonize schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:00:
iTunes beweert dat de iPhone klaar is met updaten, maar ik zie nog steeds het updatescherm (Apple logo met progressbalkje eronder). Is dit normaal?
Dat duurde bij mij 12 minuten ong.hyptonize schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:09:
[...]
iPhone aan en uit gezet, en toen ging ie in recovery modus. Herstel gedaan, en nu weer dezelfde situatie. Wat nu, wat nu?
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
hmmm installatiescherm (zwarte scherm met logo) blijft hangen net voor de helft....
Hoe weet ik of ik een GSM of CDMA versie heb?Mick1990 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:10:
http://www.techmania.nl/6...ipod-touch-directe-links/
Overzicht met direct links
Thanks, daar heb ik wat aan!Mick1990 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:10:
http://www.techmania.nl/6...ipod-touch-directe-links/
Overzicht met direct links
Hier ook problemen met het activeren van de iPhone, echter wel onder 6.1.4... Net terug gegaan van iOS 7 beta 6.
Moet nu dus weer opnieuw activeren maar kom er gewoon niet doorheen, nu inmiddels al een half uur aan het proberen
Moet nu dus weer opnieuw activeren maar kom er gewoon niet doorheen, nu inmiddels al een half uur aan het proberen
als je CDMA hebt kun je hier niet bellenbardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:11:
[...]
Hoe weet ik of ik een GSM of CDMA versie heb?

Je hebt de iPhone 5.1 versie nodig.Goudvis12 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:03:
[...]
iPhone 5.1 is de GSM/LTE versie
iPhone 5.2 is de CMDA versie
iPhone 5.3 en 5.4 is mij onbekend maar kon wel eens de iPhone 5C en 5S zijn.
Hier is de update geslaagd. "Hello"-scherm wordt weergegeven en ik zit nu in het vernieuwde home-screen.
I'm outta here
I'm outta here
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Als ik een softwareupdate download krijg ik iPhone5.2 ervoor. Ik neem aan dat dit model gewoon 4G ondersteund op de door iPhone 5 ondersteunde frequenties?Queenfanmichel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:13:
[...]
Je hebt de iPhone 5.1 versie nodig.
iPhone 5.1 is de GSM/LTE versie
iPhone 5.2 is de CMDA versie
iPhone 5.3 en 5.4 is mij onbekend maar kon wel eens de iPhone 5C en 5S zijn.
Heb ik ook. Wel gedownload maar niet beschikbaar. Apple logica waarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:14:
Gvd update is tijdelijk niet beschikbaar.
Gewoon morgen ff updaten boys.
Vaak opnieuw proberen. Mij lukte het ook pas na 12 keer ong.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:14:
Gvd update is tijdelijk niet beschikbaar.
Dit is wat Apple zelf op de website heeft staan:
iPhone 5
Het modelnummer op de achterbehuizing is:
A1428 op de iPhone 5 (GSM-model)
A1429 op de iPhone 5 (GSM- en CDMA-model)
A1442 op de iPhone 5 (CDMA-model, China)
iPhone 5
Het modelnummer op de achterbehuizing is:
A1428 op de iPhone 5 (GSM-model)
A1429 op de iPhone 5 (GSM- en CDMA-model)
A1442 op de iPhone 5 (CDMA-model, China)
Ben nu ook bezig om te proberen te activeren... restoren vanaf GMios7 goh heb nog wel even de tijd, heb lekker muziek opstaan ^^
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
respect voor kat.ph waar het bedoeld is legale software sneller downloaden 1m
Helaas is die in België geblokkeerd door BoFarjan445 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:17:
respect voor kat.ph waar het bedoeld is legale software sneller downloaden 1m![]()
![]()
De Nederlandse iPhone 5 versie is model A1429, dit is een GSM/CMDA model. In zo verre ik het weet is dit de iPhone 5.1.bardi-1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:14:
[...]
Als ik een softwareupdate download krijg ik iPhone5.2 ervoor. Ik neem aan dat dit model gewoon 4G ondersteund op de door iPhone 5 ondersteunde frequenties?
EDIT:
http://www.everymac.com/s...-international-specs.html
[ Voor 13% gewijzigd door Queenfanmichel op 18-09-2013 21:18 . Reden: link toegevoegd ]
iPhone 4 is inmiddels klaar met downloaden, duurde uiteindelijk iets van 25 minuten of zo. Inmiddels ook al de prepare-stap gehad en nu is de update bezig in het zwarte scherm... Halverwege, dus zal nog eventjes duren, vermoedelijk.
de iPad zojuist aangezet om te downloaden, maar die krijgt de update behoorlijk veel langzamer binnen. About 3 hours remaining, we zullen zien.
de iPad zojuist aangezet om te downloaden, maar die krijgt de update behoorlijk veel langzamer binnen. About 3 hours remaining, we zullen zien.
iemand al kunnen activeren?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ging bij mij van 3 naar 5 naar 7 uur nu.springveer32 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:18:
Ik kan ios niet vinden als ik op die site zoek helaas.arjan445 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:17:
respect voor kat.ph waar het bedoeld is legale software sneller downloaden 1m![]()
![]()
Verwijderd
wat moet je activeren? Bij mij doet hij het gelijk al?Sc0rPi0N schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:18:
daarvoor heb je allerhande proxy'sdefixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:17:
[...]
Helaas is die in België geblokkeerd door BoF
Mijn iPad met IOS 6.1.3 is inmiddels geactiveerd. Duiurde ook 3 kwartier ofzo...Sc0rPi0N schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:18:
Nee, het mixmodel is de 5,2...Queenfanmichel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:18:
[...]
De Nederlandse iPhone 5 versie is model A1429, dit is een GSM/CMDA model. In zo verre ik het weet is dit de iPhone 5.1.
EDIT:
[ Voor 8% gewijzigd door MartyLooterKing op 18-09-2013 21:20 ]
Wat wel jammer is, is dat veel apps (bijvoorbeeld WhatsApp) niet de vormgeving hebben en het oude toetsenbord. Dat voelt dus wel een beetje crappy aan.
Achterkant van iPhone staat model A1429. Als ik iOS download krijg ik deze package: http://tinypic.com/r/zxr3eq/5Queenfanmichel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:18:
[...]
De Nederlandse iPhone 5 versie is model A1429, dit is een GSM/CMDA model. In zo verre ik het weet is dit de iPhone 5.1.
EDIT:
Edit: gewoon gekocht bij Apple Store Amsterdam
[ Voor 4% gewijzigd door crypt0rr op 18-09-2013 21:21 ]
Verwijderd
Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden. Heveel ruimte blijft over op mijn iphone 4 8gb na installatie?
je hebt 3 gb nodig om te downloaden geeft hij aan ik zou het niet weten
Hij is nu al bijna een uur bezig met downloaden (na tig pogingen om uberhoud te starten). Hij gaf aan het begin aan 6 uur en nu staat ie op 8 uur. Beter even opnieuw starten of even met rust laten? (Met iTunes. Ik kan OTA nu niet doen ivm jailbreak)
[ Voor 11% gewijzigd door MekZi op 18-09-2013 21:22 ]
De app-updates (meestal layout-aanpassingen iOS 7 stijl) stroomden vandaag al binnen (had er zo'n 23 vandaag), Whatsapp zal ongetwijfeld snel volgen.defixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:20:
Wat wel jammer is, is dat veel apps (bijvoorbeeld WhatsApp) niet de vormgeving hebben en het oude toetsenbord. Dat voelt dus wel een beetje crappy aan.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Paar keer download opnieuw gestart in iTunes, nu nog maar een paar minuten
geupdate in dfu mode. na installatie moet wachten tot hij geactiveerd is ?!?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:19:
[...]
wat moet je activeren? Bij mij doet hij het gelijk al?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat is duidelijk, thanks.MartyLooterKing schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:21:
A1429 = 5,2 = GSM/CMDA
Ahhh zwart scherm met een witte appel. (Wel met een hap eruit dus ik hoop dat het wel de volledige versie is
) en een grijze streep die opgevuld wordt met wit.
Lap, dacht ik even om een clean install te doen om geen problemen te krijgen: "Activeren is mislukt"
Hier een voorbeeld wat ik bedoel:

Toetsenbord als de oudere iOS en zelf de POST-knop is niet goed (Facebook app)

Toetsenbord als de oudere iOS en zelf de POST-knop is niet goed (Facebook app)
Dat kan een kwartiertje duren ong.Thombias schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:22:
Ahhh zwart scherm met een witte appel. (Wel met een hap eruit dus ik hoop dat het wel de volledige versie is) en een grijze streep die opgevuld wordt met wit.
hier idem... clean install en niet verder komen omdat hij niet wil activeren.icecreammm schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:23:
Lap, dacht ik even om een clean install te doen om geen problemen te krijgen: "Activeren is mislukt"
Telfort als provider.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 18-09-2013 21:25 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
download je een versie van itunes via kat.ph heb je 10.6.3 nodig om ipad 3 te ondersteunen
Facebook-update voor iOS 7 is in aantocht. Facebook moet alleen nog de knop indrukken. http://www.theverge.com/2...iphone-app-with-your-help
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Hier ook activeren gelukt, nu backup terug aan het zetten.
Gewoon constant opnieuw proberen activeren, bij mij is het ondertussen gelukt
Sc0rPi0N schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:24:
[...]
hier idem... clean install en niet verder komen omdat hij niet wil activeren.
Ja dat was maar 1 voorbeeld. WhatsApp idemIT-Pro schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:25:
Facebook-update voor iOS 7 is in aantocht. Facebook moet alleen nog de knop indrukken. http://www.theverge.com/2...iphone-app-with-your-help
Nog steeds geen verandering hier, na ruim een kwartier...
't is een kwestie van geduld....defixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:25:
[...]
Ja dat was maar 1 voorbeeld. WhatsApp idem
Geduld.. dat moet dan wel 1 van je sterkste kanten zijn. Niet die van mij in ieder geval!

Hier inmiddels aan de rechterkant van het appeltje gekomen, dus ongeveer tweederde van de balk gevuld.
Traag, maar gestaag...
Traag, maar gestaag...
Klopt even verkeerd gekeken.MartyLooterKing schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:21:
A1429 = 5,2 = GSM/CMDA
Hier wordt alles bevestigd: http://theiphonewiki.com/wiki/Models