Lekker!
'om een stukje tekst', of 'om stukjes tekst'Dat zorgt voor een pixeldichtheid die goed genoeg is om stukje tekst te kunnen lezen.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Foursquare heeft plannen om geld te verdienen met de grote hoeveelheid check-ins bij bedrijven en winkels die het in de afgelopen jaren heeft verzameld.
Moet worden:
Door het gebruik van de G Watch wordt
Pagina: reviews: Android Wear: aan de slag met de G Watch en Moto 360
Wholesome -> Wholesale.Zodra KPN Wholesome de uitrol heeft voltooid...
"toont" moet "tonen" zijnEen aantal Twitter-clients toont bijvoorbeeld een reply-knop bij de notificatie op de telefoon.
ofToetsenbord nieuwe versie Android komt uit
Toetsenbord nieuwe versie Android wordt beschikbaar
- Titel:
Geen trema in het Engels, maar wel een spatie (of misschien een koppelteken) tussen „Vacuum” en „channel”.Vacuum channel-transistors - Eerste alinea, laatste zin:terahertz-band
Ik denk dat de auteur voor de Nederlandse spelling heeft gekozen.W-a-n-d-t schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:03:
Vacuümchannel-transistors beloven flinke snelheidsverbetering chips
[list]
• Titel:
[...]
Geen trema in het Engels, maar wel een spatie (of misschien een koppelteken) tussen „Vacuum” en „channel”.
De rest is gerepareerd.
...Dat beide platformen naast elkaar gaan bestaan is opvallend: Broadwell is te beschouwen als 14nm-variant van Haswell, terwijl Skylake op op 14nm geproduceerd wordt, maar ook een gewijzigde architectuur krijgt...
Dat moet waarschijnlijk zijn 'ook op' of maar één keer 'op'.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Zo zou de fabrikant in staat zijn om met lasers dode pixels op oled-panelen weer te activeren met behulp van een laserstraal.
Het is in het artikel aangepast naar 'tonen', maar 'tonen' slaat op 'een aantal' en moet dus wel enkelvoud zijn: "Een aantal Twitter-clients toont..." was dus wel correct.Bennanaananneb schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:08:
reviews: Android Wear: aan de slag met de G Watch en Moto 360
[...]
"toont" moet "tonen" zijn
[ Voor 0% gewijzigd door enigmafan op 30-06-2014 11:25 . Reden: Punt vergeten ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
server-chipsnieuws: Roadmap: Intel brengt Broadwell en Skylake voor desktops tegelijkertijd uit:
bij Broadwell krijgen alleen de sever-chips dit
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Wifi gaat zijn wifi-hotspots, waarvoor het de modems van klanten gebruikt, beveiligen met certificaten.
moet zijn Ziggo denk ik
Volgens wie?Volgens verstoken gebruikers
kampen de hotspots van UPCkampen de hotspots UPC
In inleiding
Britse jusititie->Britse justitie
[ Voor 86% gewijzigd door iglesiasdelsol op 30-06-2014 17:24 ]
"apparaten van gebruikers accepteren daardoor geen verbindingen met valse hotspots neer."
Daarmee concurreert XCOR met Vigin Galactic, dat nog dit jaar zijn eerste commerciële 'ruimtevluchten' wil gaan aanbieden.
Begin 3e alinea:
Moet 'Windows' zijn.Mappen in WIndows Phone...
Dat denk ik niet: „channel” is geen Nederlands woord (en verderop wordt „vacuümkanaal” geschreven).RoD schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:42:
Ik denk dat de auteur voor de Nederlandse spelling heeft gekozen.
'LG kan dode pixels op oled-panelen herstellen met laser'
Eerste alinea, laatste zin:
erin
Decoders bezorgen consument veel ergernis
- Vierde alinea, tweede zin:of zij hun interactieve diensten [...] versneld kunnen worden
- Vierde alinea, derde zin:niet te te herkennen
Cybercrime-unit VK: Russische hackers vormen grootste gevaar voor Europa
Tweede alinea, eerste zin:
voorbij. ''Het
'NSA kan met bgp- en dns-manipulatie via buitenland legaal Amerikanen aftappen'
- Inleiding:
(twee verschillende universiteiten) ende Universiteiten van Amsterdam en Bostonde mogelijkheid dat [...] dataverkeer zo kunnen omleiden - Tweede alinea, eerste zin:de Universiteiten van Amsterdam en Boston
- Tweede alinea, derde zin:zou hun daarvoor de legale basis geven
- Vierde alinea, tweede zin:kunnen web- en e-mailverkeer ingezameld worden
"Als Microsoft ons had benaderd, hadden we meteen actie ondernemen ondernomen"
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
eerste zin in artikel na inleiding:
nieuws: 'Hackers hadden toegang tot scada-systemen energiebedrijven'
...die...Automotive Grade Linux concurreert met Android Auto, een speciale versie van Android voor auto's dat Google pas aankondigde.
'pas', moet dat niet 'onlangs' zijn?
"Om blue-ray-drives te kunnen maken heb je een blue-ray-brander nodig. Wie dus beeldmateriaal op blue-ray wil zetten kan met deze blue-ray-brander van LG prima uit de voeten. Bij het aanschaffen van deze blue-ray-brander kun je zelfs je dvd-speler achterwege laten, omdat een blue-ray-speler backwards compatibel is met dvd's en cd's"
Het is toch blu-ray i.p.v. blue-ray
Dat stukje heeft nog een update nodigDe Best Buy Guide van mei bevat opnieuw het mainstreamgamesysteem, omdat dit vrij populair blijkt te zijn onder de lezers.
...componenten...typisch...Het professionele workstation beschikt over componten die typiisch zijn voor een workstation of server.
Een goede voeding is essentieel. De G-serie 550 watt van Coolermaster heeft een semimodulair kabelontwerp, waardoor je een kabelbende in je systeem voorkomt. Hij is bovendien vrij stil en heeft een vermogen van 550 watt.
Het gaat echter om een Seasonic, zoals de titel wel correct aangeeft.
"...omdat deze community's sneller groeien.."
communities
No drama
Moet dit niet de MX100- serie zijn?
En is wat hoger of ligt wat hoger?
[ Voor 4% gewijzigd door xxkylexx op 01-07-2014 10:48 . Reden: Zag nog een foutje ]
3D MLC V-NAND wordt op 40nm gemaakt niet " ergens in de 30nm"
[ Voor 5% gewijzigd door Swordlord op 01-07-2014 10:33 ]
'community's' is correct.Wish schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:15:
nieuws: Google sluit sociale netwerk Orkut eind september
"...omdat deze community's sneller groeien.."
communities
De rest is verbeterd.
Dat doen we terwijl de drives nietsdoen
400 Mhz tov 300 Mhz.Die MEX-controller wordt door Samsung zelf gemaakt en beschikt over drie Cortex R4-cores die op 300MHz werken. De MDX van de 840 Pro werkte op 300MHz, dus theoretisch is de controller in de 850 Pro 33 procent sneller.
heeft een l te veel in allle.Bij vrijwel allle
512MB lpddr2 (25GB,
Moet neem ik aan 250GB zijn. Staat onder de specs van de 840 evo en ook onder de specs van de gewone 840 bij cache.
[ Voor 8% gewijzigd door Perconte op 01-07-2014 13:37 ]
"Gebeurd" moet volgens mij met een "d".Dat is niet helemaal waar: imsi-catchers kunnen wel degelijk worden gebruikt om gesprekken te onderscheppen, al is dat in dit geval voor zover bekend niet gebeurt.
Hier missen wat woorden, zelfs zo veel dat ik niet eens weet wat het wel moet wordenDe 8088 kostte bij release rond 124 dollar en voor IBM, dat graag met Intel wilde werken en daarnaast op verzoek van Microsoft liefst koos voor een 16bit-processor, de keuze voor de eerste IBM PC uit 1981.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
[ Voor 102% gewijzigd door hoeretoeter op 01-07-2014 14:28 ]
Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.
Bij de evo is nu 256GB gezet deze is echter 250GBPerconte schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:35:
reviews: Samsung gaat 3d: de nieuwe 850 Pro getest
512MB lpddr2 (25GB,
Moet neem ik aan 250GB zijn. Staat onder de specs van de 840 evo en ook onder de specs van de gewone 840 bij cache.
Het foutje van de serie is verbeterd alleen staat er nog: "De prijs is ligt wat hoger"xxkylexx schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:18:
reviuews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014 Bij het professionele workstation staat: De prijs is ligt wat hoger dan die van de M500 en de onlangs geïntroduceerde MX500-serie, maar de prestaties zijn ook hoger. De opgegeven iops bij het schrijven van 4k-bestanden ligt op 80.000.
Moet dit niet de MX100- serie zijn?
En is wat hoger of ligt wat hoger?
reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014
Typo --> "sshd".In het budgetgamesysteem is de traditionele harde schijf voor het eerst weggelaten om plaats te maken voor een shhd.
gratis maildienst die mails standaard versleuteld -> gratis maildienst die mails standaard versleutelt
Staat een ' teveel voor wegens:
'wegens 'problemen in de interne communicatie en ict van het ministerie'
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Welke modellen de fabrikanten zullen uitrusten met CarPlay zullen uitrusten is nog niet bekend.
Derde alinea, tweede zin:
Stille sms'jes zijn serviceberichten die [...] kunnen worden gebruikt [...], maar ook kunnen worden gebruikt
'NU.nl verspreidde malware via geïnfecteerd advertentienetwerk' - update 2
- Derde alinea, derde zin:de advertenties werden
- Derde alinea, vierde zin:poorten 80 en 443
Tweede Kamer: doorzoeken telefoons moet moeilijker worden
Eerste alinea, tweede zin:
EenVandaag
Tweede alinea, tweede zin:
(de punt hoort bij de zin binnen de aanhalingstekens).geld.''
Mac Pro Secuity moet natuurlijk Mac Pro Security zijn.Apple heeft voor zijn nieuwe Mac Pro-modellen de Mac Pro Secuity Lock Adapter aangekondigd.
Dode link :
2e alineaPro Security Lock Adapter
De pagina 'http://tweakers.net/store.apple.com/us/product/MF858AM/A/mac-pro-security-lock-adapter' kon helaas niet gevonden worden.
[ Voor 26% gewijzigd door Highlandd op 02-07-2014 09:54 . Reden: 2e fout ]
Daarnaast heeft OneDrive Microsoft perfect forward secrecy toegevoegd aan zijn mailserver, evenals de OneDrive-website en -apps.
Je start met een startbalk die Google 'plank' noemt.
Je start met een startbalk die Google 'plank' heet.
Google noemt het ook 'plank'cadsite schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:47:
reviews: Een week met Chrome OS
Je start met een startbalk die Google 'plank' noemt.
Je start met een startbalk die Google 'plank' heet.
Rest is hersteld.
Ik neem aan dat hier Chromebook had moeten staan? Naar het woord Chromebord wordt verder niet meer gerefereerd.Via de speciale overzichtstoets op het toetsenbord van een Chromebord verschijnen die apps in miniatuurweergave gezamenlijk op het scherm.
Zoals terecht opgemerkt in de reacties is de resolutie 960x1080 per oog, oftewel 1920x1080 in totaal.Daarnaast beschikt het over een oled-display met een resolutie van 1920x2160 pixels en een verversingssnelheid van maximaal 75Hz.
[ Voor 4% gewijzigd door MadMarky op 02-07-2014 13:18 ]
In de eerste regel: Oculus is begonnen met het versturen van de tweede devolper developer kit van zijn Rift virtual reality-bril.
"Eind 2013 kwam de provider er pas achter dat de gegevens onbeveiligd offline stonden en werden ze offline gehaald."
Er staat tweemaal offline in deze zin. De eerste moet online wezen
in begin van de tekst: printplaats = printplaat
Eerste alinea van 'Eenvoudige hardware': staat dat de Moto E 512mb geheugen heeft, dit moet denk ik 1GB zijn.
verwijderT, hoop ik. Stam + t enzo.
edit: whoops, Magnifix was me voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Syzzer op 03-07-2014 12:47 ]
Alinea 1: , maar de Play Store-cateogorie is donderdag online gekomen.
Mot: "maar de Play Store-categorie" zijn
Staat er nog een klein typefoutje in de zin: "De enige chip voor desktopkaarten die Nvidia tot nu toe heeft uitgebracht was de NM204 van de GTX 750 en 750 Ti."
Op: nieuws: Xs4All verlaagt prijzen van internetabonnementen
Typefout: "Het 40 euro kostende Smart-abonnementen heeft 50Mbit/s, terwijl voor 50 euro het Plus-abonnement met 100Mbit/s verkrijgbaar is."
[ Voor 30% gewijzigd door TheDDGo op 03-07-2014 14:27 . Reden: Duidelijker laten zien waar de fout zit. ]
Oplossing: Het netwerk leunt op 'bridges', waar tienduizenden apparaten zich mee kunnen verbinden.Het netwerk leunt op 'bridges', waar tienduizenden apparaten zich kunnen verbinden.
Waar komt Helium opeens vandaan? Er wordt voorgaand aan deze zin nog nergens over Helium gesproken.Het eerste netwerk gaat deze maand live in de Amerikaanse stad San Francisco. Het is nog onbekend of Helium ooit naar Nederland zal komen.
Oplossing: Weglaten of verplaatsen naar het einde van de tekst.
Het Helium platform is niet de toegang tot het internet.Het netwerk bestaat uit het Helium Platform, wat de toegang is tot het internet.
Oplossing: Het netwerk wordt gevormd door het Helium Platform, dit platform zorgt voor de toegang tot het internet.
Maakt het denk ik weer ietsje duidelijker
Als suggestie zou ik het veranderen in:Dit park moet een piekvermogen krijgen van 50MW en daarmee het grootste drijvende zonnepark ter wereld moeten worden. \
Dit park moet een piekvermogen krijgen van 50MW en wordt daarmee het grootste drijvende zonnepark ter wereld.
Let ook op het verwijderen van de '\' aan het einde...
waarchuwt het site-eigenaren etc, anders slaat het niet terug op googleen het waarschuwt site-eigenaren nadat een bepaalde link is gewist.
Goed koper is duurder dan slecht koper
Het convenant waar naar wordt verwezen heeft een rare, niet werkende URL. Het is nu:
drive:drive/root/Redactie/Chrome%20OS%20in%20de%20praktijk/convenant_aivd_mivd_inzake_de_joint_sigint_cyber_unit.pdf
Hier staan wat keren "<tt class="backtick"></tt>" vernoemd die volgens mij vervangen moeten worden met het respectieve karakter.
- Eerste alinea, derde zin:anonimiseringssoftware- en -diensten
- Derde alinea, derde zin:hij draait onder andere een van de
- Vierde alinea, tweede zin:er niet in slaagt om [...] te kunnen traceren
- Vijfde alinea, tweede zin:coderegel '"email_body [...] extractors:"
NSA en GCHQ misbruiken Firefox-bugs om Tor-gebruikers te volgen
- Eerste alinea, tweede zin:nota bene
- Eerste alinea, derde zin:er niet in slagen om [...] te kunnen traceren
- Laatste alinea, laatste zin:tal van middelen [...] om [...] alsnog te kunnen achterhalen
Nieuwe Nederlandse 'cyber'-inlichtingeneenheid start werkzaamheden
Derde alinea, tweede zin, verklaring van „CTIVD”:
Commissie van Toezicht betreffende de Inlichtingen- en VeiligheidsDiensten
Correctie: "Noteren"
Op pagina 2: 'bordelands' moet natuurlijk 'Borderlands' zijn.
Helaas staat het ook zo op de site van de developer, dus is moeilijk te achterhalen welke tekens worden bedoeld.Feanathiel schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:32:
downloads: SOGo 2.2.6
Hier staan wat keren "<tt class="backtick"></tt>" vernoemd die volgens mij vervangen moeten worden met het respectieve karakter.
Veel dank weer! Alleen die hoofdletter D om de afkorting te verklaren vind ik wel wat schoolsNieuwe Nederlandse 'cyber'-inlichtingeneenheid start werkzaamheden
Derde alinea, tweede zin, verklaring van „CTIVD”:
[...]
De rest is gefikst.
wardcraft moet natuurlijk zijn warcraft
Verder maakt 2K Games bekend dat het een bonus geeft aan iedereen die de game vooraf besteld bestelt bij een van de deelnemende winkelketens.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
De foutpagina van Google gaf geen reden voor de storing; de foutmeldingpagina heidl het op een 'error 500',
Wordt hier bedoeld dat hij deze rol bij beide titels heeft vervuld, of alleen bij de uitbreiding? Het tweede deel van de zin kan in beide gevallen beter herschreven worden.... een rol die hij ook zou vervullen bij Warcraft III: Reign of Chaos, uitbreiding The Frozen Throne.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
reviews: Dslr-vergelijkingstest: wat is de beste beginnerscamera?
Een onbekend aantal medewerkers van de studio van Crytek in het VK zou niet meer naar zijn werk gaan nadat de personeelsleden een aantal maanden geen salaris hebben ontvangen. Dat zegt Kotaku op basis van een aantal anonieme bronnen.
in het VK / in de VKDe bronnen van Kotaku zeggen dat de medewerkers van Crytek VK deze week naar huis zijn gegaan en formele klachtbrieven hebben achtergelaten. Een persoon die bekend zou zijn met het bedrijf schat dat ongeveer honderd medewerkers het werk hebben stilgelegd. Hoeveel van de honderd medewerkers daadwerkelijk weg zullen blijven bij de studio, is hem niet duidelijk. In totaal heeft Crytek in de VK momenteel zo'n 800 medewerkers in dienst.
Misschien is het verder ook handig om ergens in de tekst "Verenigd Koninkrijk" te zetten: nu staat er alleen maar VK en dat is niet altijd even duidelijk.
Bij de conclusie, bij het oordeelplaatje, staat Pentak i.pv. Pentax.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
De tabel met specificaties klopt niet; de specs en prijzen horen niet bij het merk en type camera dat erboven staat. Voor zover ik kan overzien is alles een positie verschoven.
Bijvoorbeeld; De Canon 1200D heeft geen focusmotor in de body (bestaat niet bij Canon EF en EF-S lenzen) en de link naar de pricewatch onder de Canon camera wijst naar de Sony Alpha A58K
Het lijkt erop dat alleen de prijzen verkeerd stonden. De Canon heeft wel een focusmotor in de body. In elk geval zou de tabel nu moeten kloppen. Dank!Bjornski schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:16:
reviews: Dslr-vergelijkingstest: wat is de beste beginnerscamera?
De tabel met specificaties klopt niet; de specs en prijzen horen niet bij het merk en type camera dat erboven staat. Voor zover ik kan overzien is alles een positie verschoven.
Bijvoorbeeld; De Canon 1200D heeft geen focusmotor in de body (bestaat niet bij Canon EF en EF-S lenzen) en de link naar de pricewatch onder de Canon camera wijst naar de Sony Alpha A58K
Vwb. focusmotor in de body heb ik een verbetering van de productspecificaties ingeschoten. Ik kan het natuurlijk mishebben, maar ik heb volgens mij nog nooit een EF lens gezien zonder focusmotor.
Die zijn er echter wel. In EF-lenzen met af-motor werkt die motor samen met de motor in de body. *Vrijdagmiddaguitstapje*Bjornski schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:49:
Ok. dank voor het aanpassen.
Vwb. focusmotor in de body heb ik een verbetering van de productspecificaties ingeschoten. Ik kan het natuurlijk mishebben, maar ik heb volgens mij nog nooit een EF lens gezien zonder focusmotor.
"Ook is er 4GB level2-cachegeheugen aanwezig" -> 4 MB
Zie bron:
4 MB Level2-Cache
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]