Wat verkeerd was is in 'verkeert' verkeerd.
nieuws: Autodealer wil oude Prius-accu's hergebruiken voor opslag zonne-energie
Derde alinea staat Totyoka ipv Toyota.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En Louman i.p.v. Louwman.Zeror schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:58:
nieuws: Autodealer wil oude Prius-accu's hergebruiken voor opslag zonne-energie
Gefikst.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
nieuws: Ontwikkelaar toont 'Google' voor doorzoeken darknet
.onion-linkMet Grams (.union-link) wil de ontwikkelaar
Darpa wil onderzeese modules op termijn met drones uitrusten
Google en NASA ontwikkelen ruimterobot met Project Tango-telefoon
Tweede alinea, derde zin:
- Eerste alinea, eerste zin:Amerikaanse militaire researchinstituut
- Eerste alinea, derde zin:en bijvoorbeeld een drone lanceren of om sensoren loslaten
en en
nieuws: 3D-geprint materiaal met ultrageluid moet botbreuken sneller genezen
In de titel: ultrageluid -> ultrasoon geluid
Lijkt mij duidelijker.
In de titel: ultrageluid -> ultrasoon geluid
Lijkt mij duidelijker.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefyu op 19-04-2014 12:37 ]
reviews: Sony W8: mooi om te kijken, mooi om te zien
40" bestaat niet, is 42".Op het moment van schrijven kostte het 40"-model ongeveer 740 euro
Kun je daarvoor een apart topic openen?FabianNL schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:54:
reviews: Sony W8: mooi om te kijken, mooi om te zien
[...]
40" bestaat niet, is 42".
Rest is gefikst.
nieuws: Gerucht: Vodafone wil abonnees toegang tot Netflix geven
Dubbele spatie tussen bekijken en op (laatste regel).Zo biedt het nieuwe Britse klanten die een 4g-abonnement afsluiten de mogelijkheid om zonder verdere kosten muziek te beluisteren op Spotify of om sportuitzendingen te bekijken op Sky Sports.
[ Voor 6% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 19-04-2014 23:53 ]
In nieuws: Muziekmaatschappijen Sony, Warner en Universal klagen Pandora aan staat: "... daarover moet Pandora royalties betalen aan de rechtshebbende platenmaatschappijen.".
rechtshebbende moet rechthebbende zijn (zonder s dus).
rechtshebbende moet rechthebbende zijn (zonder s dus).
MacNerd
nieuws: Ontwikkelaar werkt aan 'smartwatch' met 3"-scherm
...ontwikkeld...Het designbedrijf Rufus Labs heeft een armband ontwikkelt met een 3"-scherm en een aangepaste versie van Android 4.4.
...bediend...Afhankelijk van de gekozen koppeling kan de Rufus Cuff bedient worden met spraakbesturing via Google Now of Apples Siri.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Facebook toont deze maand advertentienetwerk voor mobiele apparaten, tweede zin:
Moet volgens mij gekomen zijn.De netwerksite zou tot de beslissing zijn komen
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
nieuws: Behalve Ziggo ook andere Nederlandse organisaties slachtoffer van botnet
Vijfde alinea: tegenganger -> tegenhanger. Maar volgens mij zou 'zusterorganisatie' hier een betere keuze zijn dan 'tegenhanger'.
Vijfde alinea: tegenganger -> tegenhanger. Maar volgens mij zou 'zusterorganisatie' hier een betere keuze zijn dan 'tegenhanger'.
nieuws: Tweeduizend e-mailadressen en wachtwoorden Ziggoklanten buitgemaakt - update
In de kop: Ziggoklanten -> Ziggo-klanten
In de kop: Ziggoklanten -> Ziggo-klanten
SpaceX start ruimtevluchten naar ISS met herbruikbare raket
en en het herkennen
SpaceX start ruimtevluchten naar ISS met herbruikbare raket
om daar naar neer te storten
Gefikst. Ziggoklanten overigens laten staan, want is evenals Ziggo-klanten correct Nederlands.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
reviews: Een vaarwel aan Nokia
"Tot slot kregen ontwikkelaars 30 procent van de opbrengst van de verkoop van apps."
Dit moet volgens mij 70 procent zijn. Apple en Google krijgen namelijk 30 procent bij de verkoop van een app.
"Tot slot kregen ontwikkelaars 30 procent van de opbrengst van de verkoop van apps."
Dit moet volgens mij 70 procent zijn. Apple en Google krijgen namelijk 30 procent bij de verkoop van een app.
nieuws: Netflix gaat prijzen voor nieuwe klanten verhogen
Er mist een "g" achter prijsverhogin..Niet bekend is wat de prijsverhogin in Nederland gaat worden
http://tweakers.net/nieuw...uwe-klanten-verhogen.html
Moet zijn twee jaar lang denk ik.Bestaande abonnees blijven daar twee laar lang 6,99 euro betalen.
[ Voor 30% gewijzigd door webspider0 op 22-04-2014 08:14 ]
In reviews: Een vaarwel aan Nokia
Voor zover ik weet bestaat "dan als" niet, en moet het enkel "dan" zijn.Volwassen was Maemo op dat moment nog niet en met kennis van Linux kon je er veel, veel meer uithalen dan als doorsneegebruiker, maar de stap was gezet.
nieuws: LG G Watch is waterdicht en scherm staat altijd aan
het linkje achter 'blijkt' in de eerste alinea na de header is kapot.
het linkje achter 'blijkt' in de eerste alinea na de header is kapot.
PSN: thomxc | Twitter: thomaswnl
...zo blijkt uit een site over de wearable van LG...
Blijkt verwijst naar http://tweakers.net/%20ht...m/global/gwatch/main.html moet natuurlijk http://www.lg.com/global/gwatch/main.html zijn
...zo blijkt uit een site over de wearable van LG...
Blijkt verwijst naar http://tweakers.net/%20ht...m/global/gwatch/main.html moet natuurlijk http://www.lg.com/global/gwatch/main.html zijn
The pirate bay heeft tien miljoen torrents verwerkt
De Nederlandse site Torrentfreak merkte de mijlplaal op.
De Nederlandse site Torrentfreak merkte de mijlplaal op.
No Gillette, No Minette
'Als' kan hier niet gemist worden: met Linux-kennis kun je meer met Maemo dan je ALS doorsneegebruiker zou kunnen.Roy23 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:12:
In reviews: Een vaarwel aan Nokia
[...]
Voor zover ik weet bestaat "dan als" niet, en moet het enkel "dan" zijn.
De rest is opgelost.
nieuws: Google voegt sms- en chatberichten samen in Hangouts
"De app toont conversaties met een persoon die via sms en Hangouts verlopen voortaan in hetzelfde. "
Waarschijnlijk moet dit "[...]voortaan in hetzelfde venster." zijn
"De app toont conversaties met een persoon die via sms en Hangouts verlopen voortaan in hetzelfde. "
Waarschijnlijk moet dit "[...]voortaan in hetzelfde venster." zijn
nieuws: Netflix gaat prijzen voor nieuwe klanten verhogen
Streamingservaring is 1 woord, verder leest het lekkerder met een koppel-s.Deze veranderingen stellen ons in staat meer content aan te bieden en een betere streaming ervaring te leveren.
Laatste aanhalingsteken en de punt staan verkeerd om.Netflix investeert steeds meer in eigen content, zoals "House of Cards" en "Orange Is the New Black."
[ Voor 26% gewijzigd door Pimmeh op 22-04-2014 10:54 ]
nieuws: Medeoprichter GitHub stapt op na beschuldiging sekisme
Medeoprichter GitHub stapt op na beschuldiging sekisme
Seksisme
Medeoprichter GitHub stapt op na beschuldiging sekisme
Seksisme
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
de eerste link "blijkt" werkt niet door tikfout in link.
de eerste link "blijkt" werkt niet door tikfout in link.
[ Voor 5% gewijzigd door McBrown op 22-04-2014 13:27 ]
Theo de Raadt, oprichter van het OpenBSD-project, laat weten tegenover ZDNet dat er al inmiddels dan honderdduizend regels code zijn verwijderd,
You accidentally a word. Verwijder het woord dan of zet er het woord meer achter.
nieuws: OpenBSD-ontwikkelaars forken OpenSSL
You accidentally a word. Verwijder het woord dan of zet er het woord meer achter.
De developers stellen op een inderhaast ingerichte website dat zij druk bezig zijn om code te verwijderen uit de OpenSLLSSL-implementatie.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
nieuws: KPN wil ook na aflopen vergunning Digitenne blijven aanbieden
Het ministerie van Econimische Zaken
De developers stellen op een inderhaast ingerichte website dat zij druk bezig zijn om code te verwijderen uit de OpenSLL-implementatie.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Ook zijn er PSP-games beschikbaar die er voorheen niet waren. De games verschijnen niet op de voorpagina van de store verschijnen en er is ook geen garantie dat ze allemaal werken.
tweakers.net/nieuws/95544/veel-playstation-1-en-psp-games-zijn-ineens-beschikbaar-op-ps-vita.html
tweakers.net/nieuws/95544/veel-playstation-1-en-psp-games-zijn-ineens-beschikbaar-op-ps-vita.html
Gerucht: premium-versie Galaxy S5 komt met QHD-scherm en 20nm-soc
De premium-versie zal draaien op een Exynos 5430, een tot nu toe onbekende soc van de Zuid-Koreaanse fabrikant. De 5430 is een octacore-soc met viert Cortex A15-kernen op 2,1GHz en vier Cortex A7-kernen op 1,5GHz met een onbekende gpu uit de Mali 6xx-gpu-serie van ARM met een kloksnelheid van 600MHz.
De premium-versie zal draaien op een Exynos 5430, een tot nu toe onbekende soc van de Zuid-Koreaanse fabrikant. De 5430 is een octacore-soc met viert Cortex A15-kernen op 2,1GHz en vier Cortex A7-kernen op 1,5GHz met een onbekende gpu uit de Mali 6xx-gpu-serie van ARM met een kloksnelheid van 600MHz.
nieuws: Gerucht: premium-versie Galaxy S5 komt met QHD-scherm en 20nm-soc
Zoals Alive11 aangeeft onder het artikel zelf.
Zoals Alive11 aangeeft onder het artikel zelf.
> vierDe 5430 is een octacore-soc met viert Cortex A15-kernen
Gerucht: premium-versie Galaxy S5 komt met QHD-scherm en 20nm-soc
De premium-versie van de Galaxy S5 is volgens de auteur, een insider met goede contacten in Samsungs processordivisie, in een 'laat stadium' van ontwikkeling, waardoor het voor de hand ligt dat de release binnen afzienbare tijd zal plaatsvinden. De auteur noemt specifiek het bestasan bestaan van een Europese versie.
De premium-versie van de Galaxy S5 is volgens de auteur, een insider met goede contacten in Samsungs processordivisie, in een 'laat stadium' van ontwikkeling, waardoor het voor de hand ligt dat de release binnen afzienbare tijd zal plaatsvinden. De auteur noemt specifiek het bestasan bestaan van een Europese versie.
nieuws: Belgische custom-tld's gaan meer dan twintig euro per jaar kosten
domienen moet natuurlijk domeinen zijn.De prijzen per jaar liggen veel hoger dan een .be-domein, dat registrars 3 euro per jaar kost. Dat komt volgens de directeur van DNS Belgium, Philis Du Bois, onder meer doordat de organisatie verwacht dat er minder domienen zullen worden geregistreerd, terwijl er wel een infrastructuur moet worden opgezet.
[ Voor 28% gewijzigd door skiwi2 op 22-04-2014 17:42 ]
De titel zegt per jaar, de inleiding per maand.
De titel zegt per jaar, de inleiding per maand.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
is het nou per maand of per jaar ?
is het nou per maand of per jaar ?
In de titel staat 20 euro per jaar, in de tekst staat per maand.
/mod
woops, al 2 keer gezegd
In de titel staat 20 euro per jaar, in de tekst staat per maand.
/mod
woops, al 2 keer gezegd

[ Voor 6% gewijzigd door Nieker op 22-04-2014 18:25 ]
Een registratie van een '.vlaanderen' of '.brussels'-domein gaat meer dan twintig euro per maand kosten. De prijs van een '.gent'-domein gaat ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen. Dat blijkt uit de groothandelsprijzen van de domeinen.
Of is het nou 20 euro per jaar?
Of is het nou 20 euro per jaar?
nieuws: Google voegt sms- en chatberichten samen in Hangouts
Voortaan staan sms-berichten in en Hangouts in hetzelfde gesprek bij chatcommunicatie, terwijl Google ook heeft gesleuteld aan de weergave van de contactenlijst.
Voortaan staan sms-berichten in en Hangouts in hetzelfde gesprek bij chatcommunicatie, terwijl Google ook heeft gesleuteld aan de weergave van de contactenlijst.
Er gaat iemand helemaal los in het iOS update topic op de frontpage.
Xbox: SendexNL
De zin
Een na laatste alinea:
De zin
loopt niet lekker. Ik denk dat "die die" vervangen door "die deze" beter loopt.De organisatie, die die domeinen net als de .be-zone beheert, levert domeinen niet rechtstreeks aan klanten
Een na laatste alinea:
Is dat het meervaud van Domien?onder meer doordat de organisatie verwacht dat er minder domienen zullen worden geregistreerd
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Link klopt niet naar de LG site. Waarschijnlijk http vergeten ervoor te typen.
"Het horloge zal in zwart en goud op de markt komen, zo blijkt uit een site over de wearable van LG."
http://www.lg.com/global/gwatch/main.html
"Het horloge zal in zwart en goud op de markt komen, zo blijkt uit een site over de wearable van LG."
Something something
Die link is gisteren al verbeterd.SeenD schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:15:
De rest nu ook.
nieuws: Vodafone en RTL stoppen met 'vrouwenprovider' Sizz
2e alinea, 2 keer al achter elkaar:
De provider en het mediabedrijf hebben voortijdig de stekker uit Sizz getrokken: oorspronkelijk zou het samenwerkingsverband vijf jaar duren, maar ze stoppen nu al al na drie jaar.
2e alinea, 2 keer al achter elkaar:
De provider en het mediabedrijf hebben voortijdig de stekker uit Sizz getrokken: oorspronkelijk zou het samenwerkingsverband vijf jaar duren, maar ze stoppen nu al al na drie jaar.
nieuws: Bordelands en Civ: Revolution niet meer online speelbaar op PS3
Borderlands, er mist een R in de titel!
Je was me net voor..Revolvist schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:30:
nieuws: Bordelands en Civ: Revolution niet meer online speelbaar op PS3
Geheime dienst: bedrijven en overheden melden hacks vaak niet
Gezien aanvallen meervoud is zou het volgens mij "hoe ze worden gepleegd" moeten zijn.Daardoor kunnen buitenlandse geheime diensten makkelijk meer digitale aanvallen uitvoeren, omdat er geen kennis is over hoe het wordt gepleegd.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
nieuws: Mojang maakt Minecraft Realms beschikbaar in Nederland
"Wanneer update 1.8 uitkomt staat nog niet vast, maar een van de ontwikkelaars schat dat deze in mei nog wordt uitkomt."
'nog wordt uitkomt' moet 'nog uitkomt' worden
"Wanneer update 1.8 uitkomt staat nog niet vast, maar een van de ontwikkelaars schat dat deze in mei nog wordt uitkomt."
'nog wordt uitkomt' moet 'nog uitkomt' worden
In het artikel 'Megaupload wil data teruggeven aan gebruikers' staat een schrijffout.
De laatste alinea eindigt met 'op te heven'. Dat moet 'op te heffen' zijn.
De laatste alinea eindigt met 'op te heven'. Dat moet 'op te heffen' zijn.
nieuws: Xiaomi komt met op Apple Magic Trackpad lijkende mini-router
1e regel van de kern: De Mi Router Mini zou communiceren volgens de 802.11ac-wifi waarbij Xiamoi brutosnelheden tot 1167Mbit/s belooft.
Xiamoi ipv Xiaomi
1e regel van de kern: De Mi Router Mini zou communiceren volgens de 802.11ac-wifi waarbij Xiamoi brutosnelheden tot 1167Mbit/s belooft.
Xiamoi ipv Xiaomi
Verwijderd
nieuws: Minecraft 1.8 maakt maken meer uiteenlopende landschappen mogelijk - update
"Update, 13:24: in de vorige versie van dit artikel stond vermeld dat Minecraft Realms in Nederland nu verkrijgbaar zijn, maar dat blijkt al langer het geval te zijn. Het bericht is hierop aangepast."
'vekrijgbaar zijn' moet 'verkrijgbaar is' zijn
"Update, 13:24: in de vorige versie van dit artikel stond vermeld dat Minecraft Realms in Nederland nu verkrijgbaar zijn, maar dat blijkt al langer het geval te zijn. Het bericht is hierop aangepast."
'vekrijgbaar zijn' moet 'verkrijgbaar is' zijn
typo in: http://tweakers.net/nieuws/95568/china-maakt-importregels-bekend-voor-consoles-en-games.html
1e paragraaf: grof taagebruik (ipv taalgebruik)...
En nog eentje in: http://tweakers.net/nieuws/95570/nieuwe-intel-thunderbolt-controllerchip-kan-twee-4k-displays-aansturen.html
Informatie over de vermoedelijk nieuwe Thunderbolt-controller *** aan werkt is naar buiten gekomen via een Intel-presentatie die door Chinese VR-Zone online is gezet.
(suggestie voor invulling ***) = waar Intel
1e paragraaf: grof taagebruik (ipv taalgebruik)...
En nog eentje in: http://tweakers.net/nieuws/95570/nieuwe-intel-thunderbolt-controllerchip-kan-twee-4k-displays-aansturen.html
Informatie over de vermoedelijk nieuwe Thunderbolt-controller *** aan werkt is naar buiten gekomen via een Intel-presentatie die door Chinese VR-Zone online is gezet.
(suggestie voor invulling ***) = waar Intel
[ Voor 47% gewijzigd door TerryRosti op 23-04-2014 14:31 ]
http://tweakers.net/nieuw...or-consoles-en-games.html
[quote]
Games die aanzetten tot geweld, drugsgebruik, grof taagebruik en gokken zijn uitgesloten van import.
[/quote]
* taalgebruik
TerryRosti is me voor
[quote]
Games die aanzetten tot geweld, drugsgebruik, grof taagebruik en gokken zijn uitgesloten van import.
[/quote]
* taalgebruik
TerryRosti is me voor
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 23-04-2014 14:37 ]
nieuws: Free Record Shop maakt mogelijk toch doorstart
Tweede alinea
Tweede alinea
medeDEwerker moet zijn medewerker.Een mededewerker van de curator heeft tegenover RetailNews verklaard dat de mogelijkheid voor een doorstart wordt onderzocht.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
-
[ Voor 99% gewijzigd door Ruvero op 23-04-2014 17:11 ]
reviews: Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame
De titel van de (p)review is: Review - Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame, echter de structuur van het artikel geeft duidelijk aan dat het een preview is (oa door "Voorlopige conclusie" ipv "Conclusie" pagina). De video die er bij hoort geeft ook aan preview. Ik neem dus aan dat het een preview is en dat er dus een typo in de titel zit, echter, dan is hij volgens mij ook in de verkeerde categorie geplaatst?
De titel van de (p)review is: Review - Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame, echter de structuur van het artikel geeft duidelijk aan dat het een preview is (oa door "Voorlopige conclusie" ipv "Conclusie" pagina). De video die er bij hoort geeft ook aan preview. Ik neem dus aan dat het een preview is en dat er dus een typo in de titel zit, echter, dan is hij volgens mij ook in de verkeerde categorie geplaatst?
[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 23-04-2014 19:00 ]
Minecraft 1.8 maakt maken meer uiteenlopende landschappen mogelijk - update
Lijkt me een typo in de titel: "Minecraft 1.8 maakt maken ..."
[ Voor 27% gewijzigd door EnigmA-X op 23-04-2014 19:49 ]
nieuws: OnePlus brengt Nexus 5-concurrent uit voor 269 euro
OnePlus gebruik een cameramodule van Sony
OnePlus gebruikt een cameramodule van Sony
OnePlus gebruik een cameramodule van Sony
OnePlus gebruikt een cameramodule van Sony
Geheime dienst: bedrijven en overheden melden hacks vaak niet
Vierde alinea, tweede zin:
Nederland gaat komende vijftien jaar geen gewapende drones inzetten
Eerste alinea, eerste zin:
Vierde alinea, tweede zin:
kwetsbaarder voor aanvallen
Nederland gaat komende vijftien jaar geen gewapende drones inzetten
Eerste alinea, eerste zin:
voor de bewapening van drones
Ik wilde de typo van "spitituele" melden maar zag dat dit gisteravond al is gedaan. Heeft de redactie een day off?
downloads: Apple iOS 7.1.1
verbeterdIn deze update zijn onder andere de sensor voor de vingerafdruk verbetert en zijn er diverse bugfixes doorgevoerd.
Verwijderd
downloads: Apple iOS 7.1.1
bevat een grote verzamelingen aan verbeteringen
verzameling, of zonder 'een'.
bevat een grote verzamelingen aan verbeteringen
verzameling, of zonder 'een'.
Niet echt, het wordt immers mogelijk gemaakt om meer uiteenlopende landschappen te maken, maar bij nader inzien is dat 'maken' in de kop niet nodig.EnigmA-X schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:49:
Minecraft 1.8 maakt maken meer uiteenlopende landschappen mogelijk - update
De rest is eveneens verbeterd.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 24-04-2014 08:54 ]
Verwijderd
reviews: Asus Zenbook UX302: ultrabook met meer mogelijkheden
De duurste UX302, de variant die we hebben getest, kost 1200 euro en heeft dezelfde processor en hetzelfde scherm, terwijl de ssd twee keer zo groot is.
Moet dat niet €1800 zijn voor de duurste variant ?
De duurste UX302, de variant die we hebben getest, kost 1200 euro en heeft dezelfde processor en hetzelfde scherm, terwijl de ssd twee keer zo groot is.
nieuws: Apple verkoopt minder iPads - update
Volgens mij moet dit zijn:Terwijl de verkopen van de smartphonemarkt als geheel nog altijd in tientallen procenten liggen, groeien de verkopen van iPhones ...
Ander punt:Terwijl de groei van de verkopen van de smartphonemarkt als geheel nog altijd in tientallen procenten liggen ligt, groeien de verkopen van iPhones ...
Volgens mij moet dit zijn:Apple draaide een omzet van omgerekend rond 33 miljard euro en maakte een winst van omgerekend 7,6 miljard euro. Dat is iets hoger dan de omzet en winst als in dezelfde periode vorig jaar.
Apple draaide een omzet van omgerekend rond 33 miljard euro en maakte een winst van omgerekend 7,6 miljard euro. Dat is iets hoger dan de omzet en winst als in dezelfde periode vorig jaar.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Nee, zie ook het topic in Geachte Redactie.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:11:
reviews: Asus Zenbook UX302: ultrabook met meer mogelijkheden
De rest is gefikst.
nieuws: IBM's Watson-supercomputer gaat consumenten helpen bij online shoppen
Dus met een dubbele punt en zonder het streepje.
Mij lijkt het beter als daarvan wordt gemaakt: "Het concern noemt de huidige staat van online winkelen: 'inefficiënt en tijdrovend, (...).' "Het concern noemt de huidige staat van online winkelen 'in-efficiënt en tijdrovend, aangezien consumenten zich link voor link door websites moeten worstelen of zoektermen moeten invoeren en hopen op goede resultaten'.
De : is hier niet nodig, aangezien het citaat geen volledige zin is. Het koppelteken moest idd wel weg.Nonstop decay schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:57:
nieuws: IBM's Watson-supercomputer gaat consumenten helpen bij online shoppen
[...]
Mij lijkt het beter als daarvan wordt gemaakt: "Het concern noemt de huidige staat van online winkelen: 'inefficiënt en tijdrovend, (...).' "
man achter het plot -> man achter de plot
Cunning linguist.
nieuws: Canonical voorziet Ubuntu 14.10 van codenaam Utopic Unicorn
Bedoelen jullie niet 14.10 zoals er een alinea lager ook staat? 14.04 is momenteel zoals in het artikel ook al vermeld word namelijk al beschikbaar.De aankomende Ubuntu-versie 14.04, die in oktober beschikbaar moet komen
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Dat viel mij ook op idd.mambo No5 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:43:
[...]
Bedoelen jullie niet 14.10 zoals er een alinea lager ook staat? 14.04 is momenteel zoals in het artikel ook al vermeld word namelijk al beschikbaar.
En verderop in de zin "zal de codenaam Utopic Unicorn gaan heten" moet "zal de codenaam Utopic Unicorn gaan krijgen" of "zal Utopic Unicorn gaan heten" zijn.
nieuws: VKontakte-oprichter verlaat Rusland en neemt 12 programmeurs mee
Durov beweert in de Fabeookpost dat Telegram inmiddels meer dan 40 miljoen geregistreerde gebruikers heeft.
Artikel over Pavel Durov VKontakte is er sprake van een Fabeookpost.
All your quantifications are belong to me!
Mag beide. Net als "Het spits afbijten" /gruwelBart ® schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:02:
nieuws: VKontakte-oprichter verlaat Rusland en neemt 12 programmeurs mee
russische -> Russischequote: eerste zinPavel Durov, de russische Mark Zuckerberg,[...]
Zelfde artikel:
VKontake-aandelen -> Vkontakte-aandelen
VKontake-aandelen -> Vkontakte-aandelen
Het Groene Boekje vermeldt echter alleen 'de plot', dus toch maar aangepast, net als de rest.intGod schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:06:
[...]
Mag beide. Net als "Het spits afbijten" /gruwel
Nog steeds zelfde artikel.
Durov zegt het niet met zoveel woorden, maar waarschijnlijk moet de reden van zijn vertrek bij de schimmige situatie rond zijn ontslag bij VKontakte gezocht worden: onduidelijk is of Durov ontslagen is of zelf ontslag heeft genomen bij VKontakte, maar wel duidelijk is dat hij niet blij was met de grote invloed die Poetin gezinde investeerders hebben op het sociale netwerk
Het dubbele punt dient vervangen te worden door een gewoon punt. "Onduidelijk" krijgt dan een hoofdletter. Het deel achter de dubbele punt is op geen enkele manier een verduidelijking van hetgeen ervoor staat.
Durov zegt het niet met zoveel woorden, maar waarschijnlijk moet de reden van zijn vertrek bij de schimmige situatie rond zijn ontslag bij VKontakte gezocht worden: onduidelijk is of Durov ontslagen is of zelf ontslag heeft genomen bij VKontakte, maar wel duidelijk is dat hij niet blij was met de grote invloed die Poetin gezinde investeerders hebben op het sociale netwerk
Het dubbele punt dient vervangen te worden door een gewoon punt. "Onduidelijk" krijgt dan een hoofdletter. Het deel achter de dubbele punt is op geen enkele manier een verduidelijking van hetgeen ervoor staat.
nieuws: Museum ontdekt digitale Andy Warhol-kunst op Amiga-floppies
of: ...waar Warhol mee werkte, raakten onvindbaar.
(Alhoewel 'verloren' beter zou klinken.)
In ieder geval moet tussen de 2 hoofdwerkwoorden werken en zijn/raken een komma geplaatst worden.
moet zijn: ...waar Warhol mee werkte, waren werden onvindbaar....waar Warhol mee werkte werden onvindbaar.
of: ...waar Warhol mee werkte, raakten onvindbaar.
(Alhoewel 'verloren' beter zou klinken.)
In ieder geval moet tussen de 2 hoofdwerkwoorden werken en zijn/raken een komma geplaatst worden.
uitgebracht(...) die vorige week door Ubuntu is uitbracht en door Tweakers in een review is bekeken.
nieuws: Microsoft introduceert testversie van remote desktop-app voor Windows Phone
Bestaat mag wel weg denk ik.Onder Windows 7 bieden Professional, Enterprise en Ultimate bestaat die mogelijkheid ook.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]