nieuws: Samsung brengt NX Mini-systeemcamera uit
De sluitertijd bedraagt 1/16000
Minimale ontbreekt.
De sluitertijd bedraagt 1/16000
Minimale ontbreekt.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door kimborntobewild op 19-03-2014 11:04 ]
Verder zou het beeld van het apparaat iest stabieler moeten zijn en is hij voorzien van een usb-poort om accessoires te kunnen inpluggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Grrrr op 19-03-2014 19:48 ]
Helemaal mee eens, maar wat ik bedoel is dat, anders dan in het artikel, de slogan letterlijk „Wij stellen technologie op de proef.” luidt.JJJur schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:36:
quote:
W-a-n-d-t schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:10:
„Tweakers stelt technologie op de proef”, titel, en eerste zin van eerste alinea:
quote:
Wij stellen
Als je het hebt over meerdere tweakers is het meervoud, maar bij Tweakers (naam) is enkelvoud correct.
Een amendement dat
infectiepogingen
fotosynthesefunctie
glucosedeproductie
koolstofnanobuizen
koolstofnanobuizen, die op een andere manier aangepast zijn
plaatsen, hoewel de Tweede Kamer [...]
commissie-Dessens
Dit moet vermoedelijk „door” zijn.Het aantal taps op telefoons en internetverbindingen en politie en justitie
energie [...], die
in een uit webcast
en het snelste dat we hebben staan, met een hexacore-Core i7-processor.
Het lijkt me dat dit 2012 moet zijn.De studio heeft 92 miljoen euro winst gemaakt, bijna 40 procent meer dan in 2013.
[ Voor 3% gewijzigd door phpn3rd op 20-03-2014 12:27 ]
Extra woordje toevoegen?Tot slot, en daar komen we bij Thief, maakt TrueAudio het mogelijk om effecten als convolution reverb toe te passen.
Reverb in de tekst lijkt me wat overbodigDaarbij kan de de reverb in softwaremodus, dus op de cpu draaien, maar wie een 260- of 290-kaart van AMD heeft, ...
Serieus?Dat is prettig, want meer zoals de werkelijkheid.
[ Voor 57% gewijzigd door Electrowolf op 20-03-2014 12:52 . Reden: nog meer fouten gevonden! ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Dit klopt niet volgens mij. Er bestaan de Intel Core i7 4770R en Core i5 4570R met Iris Pro.uitrusten: tot dusver worden alleen laptopprocessors met Iris Pro uitgerust.
Op ander plaatsen in het artikel heet de beste man Colao ipv Calao.Calao werkte zelf met een Galaxy Note 3 met 5,7"-scherm, veel groter dan het 4"-scherm van recente iPhones.
Ik denk dat dat de Apple-store wordt bedoelt (ik weet even niet zo snel hoe die heet).Apple zou hebben aangegeven dat de ontwikkelaar van de app het recht kreeg om 'zijn app te verdedigen', maar ondertussen staat de app nog altijd in de Play Store.
Creatief gebruik van een overgebleven e.om de bureaucreatie te omzeilen
die eerder verbinding te hebben gemaakt
(of zonder lidwoorden).via de gebruikersnaam en het wachtwoord
brute-force-aanval
techbedrijven [...] kenden ze
bedrijf [...] ook als het [...] hadden
eraan
eerst [...], en later
om de code te compilen
Verwijderd
Verwijderd
Misschien moeten we wat letters 'exchangen' om exchanche om te wisselen naar exchange.Nu 200.000 bitcoins terecht zijn, is het aantal verloren coins van de exchanche teruggebracht tot 650.000.
Hij heet 'Core i7' en heeft zes kernen.Lord_Farin schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:44:
reviews: AMD Mantle en TrueAudio: de prestaties in Thief bekeken
en het snelste dat we hebben staan, met een hexacore-Core i7-processor.
Wat stel je voor?Electrowolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:
reviews: AMD Mantle en TrueAudio: de prestaties in Thief bekeken
[...]
Extra woordje toevoegen?
Een komma verwijderd.Reverb in de tekst lijkt me wat overbodig. Maar uberhaupt is die zin nogal krom: je moet namelijk het deel tussen de twee ,'s weg kunnen halen en de zelfde betekenis hebben overhouden... maar dat gaat nu totaal niet op.
Zonder voorbeelden kan ik hier weinig mee.Misschien beter een algemene opmerking te maken: het kommagebruik/zinsopbouw is in het hele stuk nogal brak, ik bedoel, je kan natuurlijk ook geen komma's gebruiken, maar dat zou niet zo mooi zijn, zo zonder komma's. Maar dan gaat dit niet meer in het kleine foutjes topic passen, daar is het dan natuurlijk te groot voor, en dat willen we niet.
Waarom niet? Een game speelt prettiger naarmate de effecten meer natuurgetrouw zijn.Serieus?
De app is al langer uit voor iOS. Dat is dus geen nieuws.CptChaos schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
nieuws: App voor skippen telefoonmenu's komt uit voor Android
De titel mag wel uitgebreider; in de tekst wordt ook gesproken over het feit dat de app ook uit is voor iOS.
Aangezien ik het niet echt topic waardig vind, doe ik het even hier. Als dit alsnog een topic moet zijn, mag dit bericht best gesplitst worden naar een nieuw topic.
Dit is inhoudelijk, ergo: apart topic.abusimbal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:12:
nieuws: Intel kondigt ddr4-processors en jubileum-Pentium aan
[...]
Dit klopt niet volgens mij. Er bestaan de Intel Core i7 4770R en Core i5 4570R met Iris Pro.
http://ark.intel.com/nl/p...r-6M-Cache-up-to-3_90-GHz
Zijn wel enkel voor OEM te gebruiken omdat CPU gesoldeerd op PCB zit, (FCBGA1364)
[ Voor 3% gewijzigd door Damic op 21-03-2014 09:30 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
ja, daag.
MSi heeft drie nieuwe gamelaptops aangekondigd. Zowel de GS60 Ghost, die al eerder werd gesignaleerd, als de GP60 en GP70 krijgen Nvidia GeForce-kaarten van de nieuwe generatie. De GS60 Ghost is het nieuwe vlaggenschip, met een resolutie van 2880x1620 pixels.
"en daar komen we bij Thief achter", of "en daarna komen we bij Thief", of misschien een andere optie.. maar het huidige is iig niet correct.
Dan moet ik bijna het hele artikel quoten[...]
Een komma verwijderd.
[...]
Zonder voorbeelden kan ik hier weinig mee.
Los van de stijl beodel ik dat het geen correct nederlands is. Want wat meer als de werkelijkheid? Om het een correcte zin te maken kan je bv "want het is meer zoals" of "want zo komt het realistischer over" gebruiken.[...]
Waarom niet? Een game speelt prettiger naarmate de effecten meer natuurgetrouw zijn.\
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
moet zijn:Volgens de website die dat gerucht naar buiten bracht, Kotaku, verschijnt eEind februari wakkerde Ubisoft zelf het gerucht aan dat Rusland als setting gebruikt zou worden. De uitgever stuurde toen via een officieel Assassin's Creed-twitteraccount coördinaten de wereld in waarvan er een in Rusland lag.r dit jaar bovendien nog een andere Assassin's Creed-game.
Volgens de website die dat gerucht naar buiten bracht, Kotaku, verschijnt er dit jaar bovendien nog een andere Assassin's Creed-game. Eind februari wakkerde Ubisoft zelf het gerucht aan dat Rusland als setting gebruikt zou worden. De uitgever stuurde toen via een officieel Assassin's Creed-twitteraccount coördinaten de wereld in waarvan er een in Rusland lag.
Oioi daar ging wat fout! Fixed.dwenzier schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:22:
nieuws: Ubisoft brengt in herfst nieuwe Assassin's Creed-game uit
Er staat een zin in een zin:
[...]
moet zijn:
[...]
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik denk dat er moet staan:... dan loopt de aanklager immers dat het andere bedrijf zelf rechtszaken aanspant.
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
It takes one to know one...
> Volgens Google zorgt zijn zelfontwikkeldeVolgens Google zolgt zijn zelfontwikkelde
Ik zie dat we zowel NAVO als Navo schrijven. Ik laat dit dus eerst maar even staan.Dubbeldrank schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:47:
nieuws: Navo brengt digitale afdeling onder in Den Haag
Kleinigheidje, maar NAVO wordt in hoofdletters geschreven.
Bij moet met zijn.quote: laatste zinBij de overname is ongeveer 5,5 miljard euro gemoeid.
Verwijderd
Moet dit niet per MB zijn?Wel kan het afrekenen per minuut voordelig zijn voor mensen die slechts incidenteel data verstoken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 13:01 ]
Zin begint zonder hoofdletter. En "erbij" zal iets van "bij" moeten zijn lijkt me.Update, 15:58: er worden al honderden jaren lang studies en experimenten worden gedaan met elektrische prikkels aan het brein, maar erbij dit onderzoek was de insteek om prestaties bij proefpersonen te verbeteren, waar veel minder over gepubliceerd is.
eraan
het 'wereldkampioen toezichthouden'-zijn
Noord-Korea
Dat moet ontwikkelaars (meervoud) zijn, in de derde alinea staat het wel goed.De schade voor ontwikkelaar is in totaal omgerekend een half miljoen euro.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ook kan een slachtoffer kan via e-mail
[ Voor 8% gewijzigd door Cdtj3 op 25-03-2014 12:25 ]
[ Voor 93% gewijzigd door CLB op 28-03-2014 17:00 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Spatie aubop een 5k-resolutieof meerdere monitoren
2 * 2800 != 5760Het bakbeest heeft twee GK110-gpu's aan boord die elk kunnen rekenen met 2880 cores, oftewel 5760 cores in totaal.
'Dat' verwijst bij deze zin naar de hoeveelheid geheugen; dat is niet de reden dat een 'kaart 8 teraflops doet'. Maak er dan iets generieks van als 'De nieuwe videokaart heeft een rekencapaciteit van acht teraflops.'Dat zorgt ervoor dat de kaart 8 teraflops doet.
Spatie.Volgens Nvidia is de kaart geschikt voor het spelen van games op een 5k-resolutie of meerdere monitoren.
Komma weg, andere zinsopbouw.Wanneer de GeForce GTX Titan Z in de winkel ligt is onduidelijk, maar wel is zeker dat er flink wat voor moet worden neergeteld
Dubbelop om bij de tweede zin nog eens te zeggen "zoals de nieuwe interface heet', terwijl dat ook al in de eerste zin voorbij komt.Tijdens de conferentie toonde Nvidia ook een nieuwe gpu-interface aan de wereld, NVLink, die pci-express 3.0 moet vervangen. NVLink, zoals de nieuwe interface heet, moet vijf tot twaalf keer zo snel zijn als pci-express 3.0.
Is niet fout.Bolletje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:52:
nieuws: Nvidia introduceert high-end-videokaart met twee gpu's
[...]
quote:
Wanneer de GeForce GTX Titan Z in de winkel ligt is onduidelijk, maar wel is zeker dat er flink wat voor moet worden neergeteld
Komma weg, andere zinsopbouw.
[...]
- spatie na de komma toevoegenDe prijsverlagingen gaan op 1 april in,zo heeft Urs Hölzle van Google bekendgemaakt tijdens een conferentie van Google in San Francisco.
Ik neem aan dat er "nog niet" had moeten staan, anders is de zin niet logisch.Wanneer de nieuwe interface zal worden gebruikt is nog niet bekend, maar zeker is wel dat dat nog zal gebeuren met Nvidia-gpu's die de Maxwell-architectuur gebruiken. De eerste gpu's met die architectuur werden vorige maand aangekondigd.
[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-03-2014 10:31 ]
Nope, dit klopt gewoon.Aham brahmasmi schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:30:
nieuws: Nvidia presenteert nieuwe gpu-interface en -architectuur
4e alinea:
[...]
Ik neem aan dat er "nog niet" had moeten staan, anders is de zin niet logisch.
Ik ben helemaal geen stagiair
Zo lang is? Er wordt namelijk geen andere tijdsindicatie/ operatiedatum gegeven in het artikel.Het ziekenhuis wachtte zo lang met het openbaar maken van het nieuws om er zeker van te zijn dat de operatie geslaagd was.
==> geblokkeerdAfgelopen week werd de dienst in Turkije geblokkeed
... geblokkeerd, omdat Twitter ...Afgelopen week werd de dienst in Turkije geblokkeed, omdat hij weigerde om bepaalde links te blokkeren.
[ Voor 5% gewijzigd door ArnoutV op 26-03-2014 12:10 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
1: Alleen Apple hanteert de schrijfwijze 'App Store'.Felyrion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:23:
nieuws: 'Gerelateerde zoekopdrachten' moeten apps in App Store beter vindbaar maken
In de titel:" 'Gerelateerde zoekopdrachten' moeten apps in App Store beter vindbaar maken " is het onduidelijk om welke appstore het gaat.
beter zou zijn: 'Gerelateerde zoekopdrachten' moeten apps in Apple's App Store beter vindbaar maken
Er zijn meerdere appstores zoals Amazon Appstore. Apple heeft hoe graag ze dit zou willen geen alleenrecht op appstores.
Akkoord, ik ben niet bekend met de apple only schrijfwijze (is dit hoofdletters waar ze niet horen?), en stoor me hier ook aan, maar goed, dat is open ter discussie en het staat het jullie vrij te kiezen.Delpozo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:31:
[...]
1: Alleen Apple hanteert de schrijfwijze 'App Store'.
2: Met de toevoeging 'Apples' zou de kop te lang worden.
3: In de eerste regel van de inleiding wordt Apple al genoemd.
De rest is gefikst.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
De NSA [...] die het verzamelt
mensen [...], onder wie Nederlanders en Belgen
de NSA [...], als het dat wil
De Verenigde Staten zijn [...] Nederlander, Fransman of Duitser en lezen zijn communicatie
Artikel 1 van de licentieovereenkomst meldt echter (o.a.):de broncode [...] mag [...] niet worden gebruikt voor het maken van afgeleide werken
erop
toestemming [...] te mogen
Verwijderd
Al moet ik zeggen dat ik die zin echt 10 keer moest lezen voor ik snapte wat er gezegd werd, en dan nog klopt er niets van. Zo stonden de apps wel in de play store en was coin mining geen functionaliteit van de originele app. Het hele stuk over een bestand downloaden is een nutteloos detail dat ik bovendien niet terugzie in het bronartikel. Misschien is het beter als ie gewoon opnieuw geformuleerd wordt.De kwaadwillenden configureerden eerdere apps die niet in de Play Store hebben gestaan en ook cryptocoins gingen minen om een bestand te downloaden met aanwijzingen hoe ze de juiste pool konden vinden
Populaire apps uit de Play Store werden door kwaadwillenden aangepast om coins te minen zonder dat de gebruiker het door heeft
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 28-03-2014 16:58 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 155% gewijzigd door Delpozo op 27-03-2014 13:07 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Jago2 op 27-03-2014 14:08 . Reden: link ]
functionaliteitVerder is er ondersteuning voor de Philips TV Remote-app, Miracast en SimplyShare voor het streamen naar mobiele apparaten, terwijl de Multiroom-functonaliteit streamen naar een andere tv mogelijk maakt.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Zo zou een het kopiëren van grote videobestanden gemiddeld twee maal sneller gaan via een thunderbolt-interface.
[ Voor 9% gewijzigd door princeownt op 27-03-2014 17:37 ]
"Voortzetting"De HTC One M8 is een duidelijke voorzetting van het concept dat HTC
Tevens schrijf je Tor (en niet TOR).princeownt schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:35:
nieuws: Turkije blokkeert TOR-website en YouTube
Het zou om een dsn-blokkade en nog niet op
Dsn moet dns worden. Op moet om worden.
(Dit is nog niet meegegaan met de verwerking van 08:40 door Delpozo, ondanks dat dat bericht hieronder staat).Het voordel van al die zuinige componenten
[ Voor 19% gewijzigd door woutertje op 28-03-2014 10:08 ]
"zijn"Eerder deze week trok de ontwikkelaar Rarebit daarom al zij apps terug van Firefox.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Het is ook mogelijk om om samen aan documenten te werken, iets dat Microsoft al introduceerde bij zijn Office 365-dienst.
[ Voor 98% gewijzigd door paulr84 op 28-03-2014 13:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq