R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
"Een beschrijving van de mogelijkheden van het nog onaangekondigde Projected Mode"
Ik zou zeggen de nog onaangekondigde Projected Mode
"Wel gaf Google al aan dat de eerste auto's met software afkomstig van de Open Automotive Alliance nog dit jaar moet verschijnen."
moet > moeten
"Autofabrikanten Ferrari Mercedes-Benz"
Komma ontbreekt
Verwijderd
nieuws: Google Glass krijgt update naar Android 4.4 KitKat
--> waar (zij) toegang toe hebben(...)waar alleen geregistreerde ontwikkelaars met een Glass-bril toegang tot hebben(...)
Het kwam mij nogal onnatuurlijk over maar ik heb het toch maar even opgezocht ter bevestiging. Check deze pagina:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1362/
Voorbeeld 5a-5b geeft aan hoe "tot" verandert in "toe" in deze situatie.
De fout komt op mij over als een hypercorrectie.
Mijn gevoel zegt dat "het Projected Mode" correct is. Ik kan er geen uitsluitsel over vinden maar wellicht dat dit een goede indicatie is:Kriebeltrui schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:33:
nieuws: 'Google werkt aan in-car-systeem onder de naam Projected Mode'
"Een beschrijving van de mogelijkheden van het nog onaangekondigde Projected Mode"
Ik zou zeggen de nog onaangekondigde Projected Mode
https://onzetaal.nl/taala...wijzen-naar-bedrijfsnamen
Het gaat weliswaar niet om een bedrijfsnaam maar wel om een Engelstalige productnaam. Zo zou ik bijv ook zeggen "het niet meer ondersteunde Windows XP."
Bij fysieke producten is het anders: "het Fiat van de vorige eeuw" maar "de Fiat Panda van de vorige eeuw."
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 20:57 ]
Op dinsdag kampte de bank ook met een storing, die er bij enkele klanten voor zorgden
zorgden > zorgde
Daar klopt iets niet.Wel komt de retina MacBook Pro steeds aardig in de buurt, maar we moeten toegeven dat onze benchmarks de weinig gpgpu-accelleratie gebruiken, waar de Mac Pro juist goed in is.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Hoeveel audio aansluitingen?We tellen van boven naar onder twee audio-aansluitingen, vier usb 3.0-poorten, maar liefst zes Thunderbolt 2-poorten en twee gigabitnetwerk-poorten en twee audio-aansluitingen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
?een vorig jaar gepresenteerde functie om iets meer drie seconden video en twintig foto's in een keer te maken.
Het is onduidelijk hoe de Amerikaan komt aan het toestel.
Het is onduidelijk hoe de Amerikaan aan het toestel komt. << bekt wat prettiger.
@Raven: Alienware schrijft zelf 'HANGAR 18'.
@W-a-n-d-t: 'Encryptie is overal in ons leven. We gebruiken haar elke dag' vind ik iets te correct.
@Kriebeltrui: 'de nog onaangekondigde Projected Mode'. Ik ben het eens met 2fish.
@Fairy: 'Het is onduidelijk hoe de Amerikaan komt aan het toestel' is niet fout.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens de site van het RET heet het 'Achteraf Betalen voor Consumenten', wat ook logischer klinkt dan 'Achter Betalen Consumenten'.
Nu heb ik er geen verstand van maar ik kan me goed voorstellen dat die retardsredactie bij nu.nl het verkeerd gespeld hebben
http://www.ret.nl/abc
Enkelvoud/meervoud.De Indiase fabrikant Karbonn Mobiles zal in juni de eerste smartphones uitbrengen die twee besturingssystemen naast elkaar kan draaien.
Tegenwoordige/verleden tijd.Er waren eerder al tablets van onder meer Asus en Samsung die zowel Windows als Android kunnen draaien.
Komma tussen Jaguar en Land Rover vergeten.Apple werkt onder andere samen met BMW, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Kia, Mitsubishi, Nissan, Peugeot Citroën, Subaru, Suzuki en Toyota.
Nope.sschalkwijk schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:02:
http://tweakers.net/nieuw...n-onder-naam-carplay.html
[...]
Komma tussen Jaguar en Land Rover vergeten.
Kont? Zal komt moeten zijn.In de campaignmodus in Titanfall kont het verhaal van de game tot uiting.
Tweede alinea:
Dubbelop.... met informatie over het eindigen van de ondersteuning van ondersteuning voor het besturingssysteem, ...
Microsoft stopt binnenkort geen budget meer in de ondersteuning van Windows XP, dus die ondersteuning wordt niet meer ondersteund. Dus niet dubbelop.
Nog over:
- Pagina 1, derde alinea, eerste zin:kan als het dat will
- Pagina 2, „Telegram”, laatste alinea, eerste zin:daarmee
- Pagina 4, „Wachtwoord vergeten”, eerste alinea: dubbele spatie tussen tweede en derde zin.
CBS: Nederlanders doen nauwelijks aangifte van hacking
- Eerste alinea, tweede zin:bevindinginen
- Tweede alinea, eerste zin:van de Nederlanders
- Derde alinea, eerste zin:vice-versa
Er staat 43 miljard euro, dit moet 43 miljoen euro zijn, zie ook techcrunch.
vrede in rust
In februari kwamen storingen zelfs twee keer zoveel voor als gemiddeld in het afgelopen jaar.
In februari kwamen storingen zelfs twee keer zoveel voor dan gemiddeld in het afgelopen jaar.
Standaard Nederlands, zeker voor 'journalisten'...!
Verwijderd
Dubbel werkwoord:
Hij zegt te stoppen om meer tijd met zijn kinderen door te kunnen brengen en zijn vliegbrevet te halen, zegt Apple
Niet strikt een tikfout, maar het leek me te klein om er een apart topic voor aan te maken....
Verwijderd
Dat heeft tot gevolg dat er een vermogen van minimaal 450 watt beschikbaar is voor overklokken.
Maximaal denk ik?
Er is 450W of meer beschikbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:36:
nieuws: MSI kondigt R9 290X Lightning-videokaart aan
Dat heeft tot gevolg dat er een vermogen van minimaal 450 watt beschikbaar is voor overklokken.
Maximaal denk ik?
Wellicht hoort het niet hier, maar een apart topic ervoor is ook wat overdreven. Het filmpje wordt hier althans na 15 minuten en 15 seconden afgekapt.
kan als het dat wil
Aantal storingen bij internetbankieren neemt sinds enkele maanden toe
- Eerste alinea, tweede zin:van de de dagen
- Derde alinea, eerste zin:meer storingen, doordat
- Derde alinea, tweede zin:waardoor het aantal storingen nu zo snel is toegenomen
We duiken erin. De rest is hersteld.CptChaos schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:57:
video: oNS verhaal
Wellicht hoort het niet hier, maar een apart topic ervoor is ook wat overdreven. Het filmpje wordt hier althans na 15 minuten en 15 seconden afgekapt.
...dat...Apple had nog maar een enkel 13"-MacBook Pro-model zonder Retina-scherm in zijn assortiment, die bovendien vorig jaar geen upgrade kreeg...
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik zie ook dat een ander het wel de moeite vond een topic te maken ervoor: oNS verhaal incompleetDelpozo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:27:
We duiken erin. De rest is hersteld.
Is het niet Bruce Straley?Diezelfde bronnen beweren dat Hennig 'eruitgewerkt is' door haar collega's Neil Druckmann en Bruce Staley, die verantwoordelijk zijn voor The Last of Us, een andere franchise van Naughty Dogs.
Ik gebruik op dit moment toch echt Opera (v 12.16) onder Linux. Dat de nieuwe Opera nog niet beschikbaar is, klopt. Heette die niet "Opera Next"? Dat lijkt me correcter.Opera is beschikbaar voor Windows en OS X, maar nog niet voor Linux.
'als' moet 'dan' zijn.
reviews: Panasonic ZT60: afscheid van een iconische plasmaserie
Ik denk dat het woordje 'met' hier nog ergens tussenmoet.Apple stopte in 2012 in het geheel 17"-MacBook Pro's.
Nog maar eens: het is 'zo duur als' en 'duurder dan'.tedades schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:35:
"want oled-televisies zijn op dit moment nog minstens twee keer zo duur als deze televisie"
'als' moet 'dan' zijn.
reviews: Panasonic ZT60: afscheid van een iconische plasmaserie
Weer wat geleerd, bedanktDelpozo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:57:
[...]
Nog maar eens: het is 'zo duur als' en 'duurder dan'.

Ik ga ervan uit dat dit 240.000 kWh moet zijn, aangezien dat ook is wat later in de tekst wordt vermeld:De voetbalclub wil jaarlijks 240 kWh opwekken.
Met het project hoopt FC Groningen elk jaar ongeveer 240.000 kWh op te wekken.
[ Voor 4% gewijzigd door 4WardNL op 05-03-2014 20:03 ]
DirextX -> DirectXquote: 2 alinea, laatste zinNu meldt de fabrikant de komst van DirextX 12 ook op [...]
Guerrilla is met 2 r'en
You are not a beautiful and unique snowflake.
Wou ik ook zeggen, in de zin:Whatts schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:35:
nieuws: ING belooft beterschap na storingen internetbankieren
"niet in de plaatst vanwege" ?
Daar wordt waarschijnlijk bedoeld: "niet in de laatste plaats vanwege". Heb ik dat goed begrepen?De chief information officer van ING, Peter Jacobs, zegt dat de storingen in de afgelopen weken het gevolg zijn van een groot aantal veranderingen bij internetbankieren, niet in de plaatst vanwege de invoering van Sepa, een nieuw pan-Europees betaalsysteem.
geslaag -> geslaagd?
Arizon -> Arizona?
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 06-03-2014 17:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Wat wordt hier bedoeld?niet in de plaatst vanwege de invoering van Sepa, een nieuw pan-Europees betaalsysteem.
nieuws: ING belooft beterschap na storingen internetbankieren
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
De teksten bij de plaatjes zijn verwisseld.
Analisten voorspellen minder harde groei tabletmarkt
- Eerste alinea, tweede zin:met het feit dat fabrikanten
- Tweede alinea, eerste zin:
(dubbele spatie).en met
Verwijderd
Zin loopt niet lekker, waarschijnlijk halfslachtig redigeerwerk.De Nijmeegse hoogleraar softwarebeveiliging Bert Jacobs pleit in een interview in de Volkskrant ervoor om in een aankomende wet over wat geheime diensten mogen op te nemen dat bij het massaal tappen de data snel te verwijderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 09:37 ]
Verwijderd
"Zelfs de geheime dienst van Andorra zou me beanderen als zij de kans hadden.
Benaderen...
Daarbij gaat het onder meer om Nederland, maar ook om Zweden, Duitsland en en Nieuw-Zeeland,(...)
'en' staat er dubbel in.
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
In de headertekst staat twee keer achter elkaar 'te':
De NSA heeft een lobby gevoerd om in Nederland wetgeving in te voeren die het mogelijk maakt om ongericht af te te tappen.
Volgens de site van Notepad++ wordt de Auto-Update na één week gestart, itt tot de 15 dagen die SourceForge meegeeft:
6.5.2: As usual, Auto-updater will be triggered in 1 weeks if there's no critical bug found.
6.5.5: Auto-updater will be triggered in one week if there's no critical bug found.
iSpam moet zijn ISPam (focus van die site ligt niet op spam, maar op nieuws over isp's)
Dit is een veel te breed bereik. Het private bereik welke bedoeld wordt is 192.168.0.0/16, en niet het veel ruimere 192.0.0.0/8.Normaliter moeten routers van klanten lokale ip-adressen in de 192- en 10-ranges wegfilteren
Ook wordt er een privaat IP bereik vergeten, namelijk 172.16.0.0/12.
Zie ook http://tools.ietf.org/html/rfc1918
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Er staan twee spaties tussen "draaien" en "op":
Is het heel ernstig dat ik dit direct opmerk en er melding van wil maken voor ik verder kan lezen?Bij het ministerie van justitie zouden nog 5653 pc's op XP draaien op een totaal van 17.500 computers;
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
- Eerste alinea, eerste zin:
(dubbele spatie).worden verwijderd - Eerste alinea: spatie ontbreekt tussen tweede en derde zin.
- Tweede alinea, laatste zin:academici
Snowden: NSA wil dat Nederland spionagewet invoert
- Derde alinea: spatie ontbreekt tussen derde en vierde zin.
- Vijfde alinea, eerste zin:Ik geloof niet alleen dat [...]
- Zevende alinea, tweede zin:erin
- Achtste alinea, tweede zin:dienst [...] als hij de kans had
- Achtste alinea, derde zin:werk.",
- Achtste alinea, vierde zin:
enHongkongte te
http://tweakers.net/nieuws/94734/google-bescherming-tegen-nsa-is-nu-beter.html
moet denk ik google zijn?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Het gaat om metadata van satellietcommunucatie die in het Friese Burum is onderschept.
commun-i-catie.
Laatste alinea:
Moet volgens mij zijn:Ook zou er een verband zijn met Agent.BTZ, spionagemalware die het Amerikaanse leger in 2008 trok.
Ook zou er een verband zijn met Agent.BTZ, spionagemalware die het Amerikaanse leger in 2008 trof.
Op = omHet gaat daarbij op 1920x1080 en 2560x1440 pixels.
Verwijderd
Kepler raakte in 2012 echter onherstelbaar beschadigt.
Voor consistentie ofwel:
- inleiding, eerste zin:Metadata [...] is mogelijk gebruikt
- eerste alinea, eerste zin:metadata [...] is gebruikt
- tweede alinea, eerste zin:metadata die [...] werden verzameld
Metadata die [...] zijn verzameld
Belgen ontwikkelen zeer snel op te laden accu
Tweede alinea, laatste zin:
(dubbele spatie).een elektrolytische
'Russische malware valt Europese overheden aan'
- Eerste alinea, laatste zin:cyberspionage-programma's die [...] zijn ontdekt
- Tweede alinea, eerste zin:erop
NASA gaat robots inzetten bij zoektocht naar leven op maan Jupiter
Tweede alinea, vierde zin:
verschillende fases
Uit een database met saldi van alle klanten zou blijken dat Mt. Gox nog steeds ruim 950.000 Bitcoins in kas heeft, schrijft Forbes.
Apart topic svp.Ultraman schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:48:
nieuws: 'Interne netwerk Tele2-klanten was toegankelijk vanaf internet' - update
[...]
Dit is een veel te breed bereik. Het private bereik welke bedoeld wordt is 192.168.0.0/16, en niet het veel ruimere 192.0.0.0/8.
Ook wordt er een privaat IP bereik vergeten, namelijk 172.16.0.0/12.
Zie ook http://tools.ietf.org/html/rfc1918
Zou kunnen; het is een afwijking waar ik ook last van hebUlster Seedling schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:35:
nieuws: Belgische overheid heeft nog 15.000 pc's op Windows XP draaien
Er staan twee spaties tussen "draaien" en "op":
[...]
Is het heel ernstig dat ik dit direct opmerk en er melding van wil maken voor ik verder kan lezen?
De fouten zijn hersteld en we kunnen dus weer verder lezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 10-03-2014 09:07 ]
ondersteuning van XP, dat in 2011 op de markt kwam
dat was toch 2001 of zo?
edit: Wikipedia: Windows XP inderdaad 2001. laatste service pack 2008
[ Voor 20% gewijzigd door capsoft op 10-03-2014 12:17 ]
"Zo kunnen ze bijvoorbeeld te weten komen of hun oudere computer geschikt is voor XP. "
Lijkt me niet?
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
De opvolger van lte moet het mogelijk maken om een film van 800 megabyte binnen een seconde (**moet minuut zijn**) te downloaden
nvm, ik zie hem al
[ Voor 5% gewijzigd door rutger465 op 10-03-2014 13:46 ]
nieuws: Blender start inzamelingsactie voor lange animatiefilm
Is dat een bepaalde functie bij Blender?Ton Roosendaal, de Nederlander van de Blender Foundation en de gelijknamige software
Verleden tijd, dus verschijnen -> verschenenquote: 2e alineaDe games uit 2007 en 2008 verschijnen bij Capcom [...]
cadeau's moet zijn cadeaus
een apostrof voor een meervouds-S is alleen nodig als de klinker verkeerd uitgesproken zou worden, en dat is hier niet het geval.
"updat" in de titel moet denk ik "update" zijn
In de eerste alinea:
Da's één keer Toshiba teveel.Toshiba Toshiba Samsung Storage Technology
Moet offline niet online zijn hier?Gebruikers kunnen nu informatie over wanneer ze het laatst offline zijn geweest verbergen
Virussen? Scan ze hier!
Inleiding:
Het afgelopen twee jaar
Moet natuurlijk zijn:
De afgelopen twee jaar
Aldus Taaladvies.net
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
wegwerpmicroscop moet natuurlijk wegwerpmicroscoop zijn.
[quote=http://tweakers.net/nieuws/94777/wetenschapper-maakt-papieren-microscoop-van-35-eurocent.html]Te observeren samples moeten in een gleuf aan de voorzijde gestopt worden, waarna de gebruiker die achter de lens kan schuiven. [/quote]
Never mind, verkeerd gelezen..
[ Voor 7% gewijzigd door Snoz Lombardo op 11-03-2014 14:44 ]
audiogfragmenten => audiofragmenten
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]