If you choose not to decide, you still have made a choice.
Onder het tabelletje met de device grades, de 'n' even toevoegen.Het aantal inches en de genoemde apparaten
Dat zou een omzet van meer dan 300 USD p/app betekenen?! Ik vind 3 miljoen downloads in een maand ook niet echt veel eigenlijk, aangezien Apple in september 2013 aangaf al 700 miljoen iOS-apparaten verkocht te hebben (The Verge).Apple laat weten dat december de succesvolste maand tot nu toe is op het gebied van app-verkoop. Er werden bijna drie miljoen apps gedownload, zowel gratis als betaald. De totale omzet voor december kwam uit op een miljard dollar..
edit: NU.nl heeft het bericht ook en daar heeft men het over 3 miljard downloads in december.
[ Voor 10% gewijzigd door driedees op 07-01-2014 16:12 . Reden: NU.nl link toegevoegd ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Device grade Specificatie
A Alle schermen gelijk aan of breder dan 1024 pixels
B Alle schermen tussen de 767 en 1023 pixels breed*
C Alle schermen tussen de 500 en de 767 pixels breed
D Alle schermen smaller dan 499 pixels
Het lijkt mij dat er 1024 ipv 1023 koet staan en 500 ipv 499. Anders zullen schermen van 1023 en 499px geen opmaak hebben.
Verder is het in DSM 5.0 mogelijk om naast Chromecast-dongles en Samsung Smart TV's te streamen
naast ---> naar
Derde alinea:
laser diode -> laserdiode
En een schoonheidsfoutje in de laatste alinea: "Sony zal het projectiesysteem deze zomer in de VS op de markt gaan brengen."
'Zal' volstaat, 'gaan' kan hier weggelaten worden, .
De tabel lijkt niet te kloppen? De prijs voor een moto G is 199 USD, moto X is 499 USD (amazon.com). Dus tenminste de prijzen zijn omgewisseld of er zijn nog fouten in de specs (niet nagekeken)
(waarschijnlijk was dit beter een aparte topic geweest, kan post niet deleten

[ Voor 9% gewijzigd door runob op 08-01-2014 09:51 ]
awards.tweakers.net.
Na het invullen van de enquete wordt de volgende tekst getoond:
Moet ik nu echt 11 maanden wachten voor de uitslag?Je hebt in alle categoriën een stem uitgebracht. Op 17 december zal de uitslag van de Tweakers Awards bekend worden gemaakt. Wil jij op de hoogte worden gebracht van de uitslag, geef dat dan hieronder aan
[ Voor 93% gewijzigd door chengbondkwok op 08-01-2014 10:02 ]
De prijs van de Moto X heb ik van Motorola zelf,die van de Moto G komt uit de persconferentie in november. De 8GB-versie is 179 dollar, de 16GB 199. In NL hebben we alleen 8GB, voor de vergelijking heb ik dus die prijs aangehoudenDe tabel lijkt niet te kloppen? De prijs voor een moto G is 199 USD, moto X is 499 USD (amazon.com).
Laaste alinea:
Texas Instrument -> Texas InstrumentsControllers voor de standaard zijn al beschikbaar; zo heeft Texas Instrument bij de demo van AMD in 2012 al de HD3SS2521-controller aangekondigd.
Een overbodige 'van'....zo heeft de Duitse autofabrikant op de CES getoond met verbeterde hardware ten opzichte van van zijn eerder getoonde prototype.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
In het laatste stuk dat het gaat om een PCI 2.0 device, dat moet natuurlijk PCIe 2.0 zijn (want PCI2.0 is echt al heel erg antiek
"...160 euro. 260 euro en 505 euro." eerste punt moet een komma zijn, aangezien het een doorlopend stuk is.
[ Voor 89% gewijzigd door DennusB op 08-01-2014 17:41 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
OCZ claimt dat de Vertex 460, die geleverd wordt met een sata-600-aansluiting, sequentiële leessnehleden leessnelheden tot 550MB/s kan behalen.
Abort Retry Fail?
Het is óf 27 inch, óf "eveneens" is niet op zijn plaats, want de asus variant is 27", dus dan is het geen rechtstreekse vergelijking (het moet dan zijn "komt ook Dell met een relatief goedkope uhd-monitor. De P2815Q biedt een 28"-scherm met eveneens de uhd-resolutie van 3840x2160 pixels.")In navolging op Asus en Lenovo komt ook Dell met een relatief goedkope uhd-monitor. De P2815Q biedt eveneens een 28"-scherm met de uhd-resolutie van 3840x2160 pixels.
en om mieren onzedelijk te behandelen hoort er ook geen "-" tussen "28"" en "scherm" want de ene is een formaat aanduiding en de andere een type aanduiding. (i.t.t. uhd-monitor, waar beide een type aanduiding zijn, dus de "-" wel op zijn plaats is.)
[ Voor 29% gewijzigd door zion op 09-01-2014 07:47 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
nieuws: Zoekmachine DuckDuck Go verwerkte miljard zoekopdrachten in 2013
--> tautologie?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/941/
Tevens:
"is ruim twee keer zoveel als in 2012"
--> vergrotende trap, dus 'dan' gebruiken ipv 'als'?
[ Voor 18% gewijzigd door Swelson op 09-01-2014 08:56 ]
De Zweedse oprichter en een Deense medeverdachten
een Deense medeverdachte, dus zonder n in enkelvoud of Deense medeverdachten, maar dan zonder een ervoor.
'28"-scherm' is een samenstelling en heeft daarom een koppelteken nodig. Je andere suggestie is overgenomen.zion schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 05:35:
nieuws: Asus en Dell kondigen betaalbare uhd-monitoren aan
[...]
Het is óf 27 inch, óf "eveneens" is niet op zijn plaats, want de asus variant is 27", dus dan is het geen rechtstreekse vergelijking (het moet dan zijn "komt ook Dell met een relatief goedkope uhd-monitor. De P2815Q biedt een 28"-scherm met eveneens de uhd-resolutie van 3840x2160 pixels.")
en om mieren onzedelijk te behandelen hoort er ook geen "-" tussen "28"" en "scherm" want de ene is een formaat aanduiding en de andere een type aanduiding. (i.t.t. uhd-monitor, waar beide een type aanduiding zijn, dus de "-" wel op zijn plaats is.)
Hier is geen sprake van een tautologie, omdat 'zoals' gebruikt is in een andere betekenis dan 'bijvoorbeeld'. De zin kan niet zonder 'zoals' en door 'bijvoorbeeld' weg te laten verandert de betekenis.Swelson schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:53:
"zoals bijvoorbeeld Google doet"
--> tautologie?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/941/
Het is 'zoveel als', dus ook 'twee keer zoveel als'.Tevens:
"is ruim twee keer zoveel als in 2012"
--> vergrotende trap, dus 'dan' gebruiken ipv 'als'?
Een verdubbeling van 496.000 is geen 1 miljard (eerste alinea na inleiding).
Verbeterd.Andreazzz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:05:
Een verdubbeling van 496.000 is geen 1 miljard (eerste alinea na inleiding).
Het '5-in1'-prototype van Toshiba heeft in tegenstelling tot veel 2-1-hybdrides van tegenwoordig gewone scharnieren om het touchscreen aan een body te bevestigen
hybdrides ->hybrides
De apparaat?Daarmee krijgt de apparaat vijf verschillende gebruikersscenario's.
Verwijderd
Een van de problemen bij de groei van Watson zou zijn dat de onderliggende software meer moeite zou hebben met allerdaagse vraagstukken
Alledaagse, dus zonder R.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=allerdaagse+&lang=nn
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 13:47 ]
In: "Binnenkort doet het Hof uitspraak in een Nederlandse rechtszaak die is aangespannen door verschillende elektronicawinkels en -fabrikanten, waaronder Sony en Phillips."
Philips heeft maar één L.
carrier profles = carrier profiles
"Be brave, don't shave"
"In België wordt 4g op de iPhone officieel alleen ondersteund door Proximus."
Ik meende te weten dat iPhone officieel alleen 4G ondersteunt op het Mobistar netwerk; zie ook vorige tweaker nieuwspost:
nieuws: Belgacom weigert Apple te betalen om iPhones op 4g-netwerk te laten
(Belgacom = Proximus)
Edit*: Gevonden: Apple maakte tot nu toe enkel overeenkomst met Mobistar:
http://datanews.knack.be/...article-4000455297569.htm
[ Voor 13% gewijzigd door frederikske op 09-01-2014 17:03 ]
Eerste alinea eerste regel, een spelfout in PROFILES.
Nee
Einde 2e alinea:
-> beschikbaar isNa deze tweak zouden gebruikers onder andere 4g-verbindingen kunnen opzetten bij Base, Proximus en Mobile Vikings mits er uiteraard al lte beschikbaar zijn.
of
-> al lte-netwerken beschikbaar zijn
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hackers dus claimdenDe hackers claimde de gegevens gepubliceerd te hebben
zijnHet bedrijf zegt dat het continu bezig is om beveiligingsproblemen op zjn api te verhelpen.
[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 09-01-2014 19:12 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
"heeft in op een verklaring op Bitcointalk gesteld "
op teveel hier
- Titel;
inleiding, eerste zin;
tweede alinea, tweede zin;
derde alinea, derde zin:
(zonder spatie).DuckDuckGo - Met plaatje geassocieerde tekst:
(zonder spatie en met enkele hoofdletters).DuckDuckGo
Vierde alinea, laatste zin:
(„[thuiskopie]heffing” is vrouwelijk).zal zij
Bitcoinminers waarschuwen voor 51 procent-aanval door Ghash.io-hashpool
Derde alinea, tweede zin:
enDe firma [...] dat hij er alles aan doet
te beveiligen.
De betreffende pagina staat hier: http://awards.tweakers.net/aboutStemmen kan van 9 december t/m 12 januari 2014. Nadat deze periode is verstreken wordt de balans opgemaakt. Per categorie wordt eerst de top drie bekendgemaakt en tijdens de Tweakers Awards 2013/2014 op 30 januari de uiteindelijke winnaar. Op 31 december wordt de uitslag bekendgemaakt op Tweakers. Per categorie wordt dan de winnaar bekendgemaakt.
Bij mijn beste weten worden de winnaars op 31 januari bekendgemaakt en niet op 31 december.
Zou ook niet best wezen: 11 maanden wachten op een uitslag
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
"de Noorse krant Afterposten" moet Aftenposten zijn
echo c > /proc/sysrq-trigger
Titel is: Synology Disk Station Manager 4.3 build 3776.4 moet dit niet : Synology Disk Station Manager 4.3 build 3810 zijn?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
De waarde kan instorten en de bitcoin van waardeloos worden, maar de waarde kan niet waardeloos worden.Bij een dergelijk scenario zou de waarde van de Bitcoin instorten en waardeloos worden.
nieuws: Bitcoinminers waarschuwen voor 51 procent-aanval door Ghash.io-hashpool
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
meldt vrijdagmiddag Hostnet op zijn statuspagina => meldt Hostnet vrijdagmiddag op zijn statuspagina
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Windows Phone 6.5 => Windows Mobile 6.5
Het besturingssysteem heet weliswaar 'Windows Mobile 6.5', maar het platform heet officieel 'Windows Phone 6.5', zo vertellen mij de experts.vstrien schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:36:
nieuws: Sony bevestigt dat het overweegt Windows Phones te maken
Windows Phone 6.5 => Windows Mobile 6.5
De rest is verbeterd.
Tweakers twee jaar geleden al eens hoorde dat het er van zou komenTweakers twee jaar geleden al eens hoorde dat er van zou komen.
Even invoegen voor lees gemak.
[ Voor 21% gewijzigd door GeKo op 10-01-2014 16:15 ]
als = danOok als het langer zou duren om tot een nieuwe blu-ray-standaard te komen verloopt de adoptie van uhd tot nu toe sneller als die van hdtv.
"Be brave, don't shave"
Daar staat tegenover dat voor beide identiteitsbewijzen voortaan 10 jaar geldig zijn
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Wie op zoek is naar een 15,6"-laptop met een gewicht van minder dan twee kilogram en een 15,6"-scherm komt dus automatisch op de Ativ Book 9 uit.
15,6" zeker?
Laatste alinea staat 2x AW4P dit moet zijn A4WP (want het is Alliance 4 Wireless Power)
Verwijderd
"Ik ga die verzekeringspolis niet opgeven, want het is een belangrijk onderdeel om een naad te beekken die ik anders niet zou kunnen bedekken",
Kwaadwillenden hebben eind vorig jaar met 150 tot 400 DigiD-accounts gefraudeerd.
lijkt me dat dat:verzonden per post hoort te zijn.met een code die wordt verzenden per post.
Verwijderd
Hier zou ik, voor de leesbaarheid en correctheid, het volgende van maken:In een van de gevallen gaat het om een kwetsbaarheid waarvan de ernst op een schaal van 1 tot 10 een '10' meekrijgt.
In een van de gevallen gaat het om een kwetsbaarheid waarvan de ernst, op een schaal van 1 tot 10, een '10' meekrijgt.
Mwa, vind het zonder komma's ook wel kunnen, maar dank voor je reactieVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:24:
nieuws: Oracle dicht tientallen ernstige kwetsbaarheden in Java
[...]
Hier zou ik, voor de leesbaarheid en correctheid, het volgende van maken:
In een van de gevallen gaat het om een kwetsbaarheid waarvan de ernst, op een schaal van 1 tot 10, een '10' meekrijgt.
Ik ben helemaal geen stagiair
Moet dat niet "permanente" zijn?John Chen, sinds kort ceo bij BlackBerry, is geen interim-directeur meer: Chen zal aanblijven totdat de getroebleerde smartphonefabrikant weer zwarte cijfers schrijft. Het bedrijf zoekt dus voorlopig niet naar een permantente ceo.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Verwijderd
Laatste zin van eerste alinea:
"Windows 8 is geoptimaliseerd voor touchscreens, er komen steeds meer Windows-apps, en als er geen app beschikbaar is, dan is er meestal ook nog wel een webversie van dezeflde software beschikbaar."
Verwijderd
data is meervoud...wist niet te melden hoeveel data er is gestolen.
fijnzinniger...zouden in dit geval een fijnzigger methode...
Verwijderd
...door ontwikelaars nog steeds vaak Metro genoemd,...
Verwijderd
...is niet altijd even eenvoudig en komt het er dan meestal op neer...
Verwijderd
Eh, maker van programma zegt zelf: look better with high DPI. DPI is toch net weer wat anders dan resolutie....er beter uitziet op schermen met een hoge resolutie...
Verwijderd
...een prijsniveau dat overeenkomt met de belangrijkste concurrenten,...
...meer aandacht te besteden aan het sturen van een muziekliefhebbers...
Verwijderd
maar de cybercriminelen zouden in dit geval een fijnzigger methode hebben gebruikt dan de methodes die Visa beschrijft.
Wat voor methode??
Verwijderd
Is het nou de of het Syrian Electronic Army? (Beide in artikel gebruikt.)
Voorstel: geen enkel lidwoord meer gebruiken én er SEA van maken.
- roestvaststaalDe Pebble Steel zal in twee kleuren geleverd worden: roestvrijstaal en matzwart.
Op pagina 3 onder de eerste rij foto's:
die bij is overbodig.maar Asus kon ons daarbij niet bij helpen.
In de tweede alinea heet hij ineens:
En kijk de rest van het artikel ook maar even na, ik zie ook Mivirion en Movirio voorbijkomen.Deze Movirion BT-200
[ Voor 23% gewijzigd door Devin19 op 12-01-2014 14:29 ]
mutichannnelmodus moet zijn multichannelmodus
Mijn reviews al gezien?
Ik neem aan dat we hier ook mogen wijzen op stijlfouten?
In de eerste alinea: "supergoed contrast"
Het woord supergoed past niet in een serieus artikel (misschien alleen in de beginjaren van Tweakers
"Uitleveren" wordt voornamelijk gebruikt in de context van gevangenen. Leveren/levering lijkt me hier meer correct.
'Roestvrij staal' is correct, maar dan wel met een spatie.PcDealer schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:47:
reviews: De Pebble Steel: smartwatch met stijl
[...]
- roestvaststaal
Je mag het hier best noemen, maar fout is het niet.Randfiguur schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:23:
reviews: De nieuwe oled-televisies van LG
Ik neem aan dat we hier ook mogen wijzen op stijlfouten?
In de eerste alinea: "supergoed contrast"
Het woord supergoed past niet in een serieus artikel (misschien alleen in de beginjaren van Tweakers), beter is een woord als 'uitstekend'.
De rest is verbeterd.
Dubbele spatie tussen heeft en Xeon-quadcoreHet nieuwe model voldoet blijkbaar wel aan de regels. Het basismodel van de cilindrische Mac Pro heeft Xeon-quadcore
edit in het volgende artikel natuurlijk nieuws: Apple begint met levering nieuwe Mac Pro in Europa
[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 13-01-2014 09:04 ]
De titel is reeds aangepast, in de tekst komt er nog enkele keren uitleveren voor..Anthony schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:35:
nieuws: Apple begint met uitleveren nieuwe Mac Pro in Europa
"Uitleveren" wordt voornamelijk gebruikt in de context van gevangenen. Leveren/levering lijkt me hier meer correct.
Komt best raar over nu :-)
Dubbele spatie tussen brengt en AndroidDe build heeft als aanduiding N9005XXUENA6 en brengt Android 4.4.2 naar de grote telefoon.
Mag de opsomming na Microsoft een komma?Door de client niet langer in een browser te laten draaien, zijn de makers ook niet meer afhankelijk van de grillen van Microsoft Mozilla en Google.
Dubbele spatie tussen vehikel en nodigHet had een vehikel nodig om zijn technologie te demonstreren, in het bijzonder zijn beeldschermtechnologie.
"capaciteit hebben van 128GB heeft"Omdat de gekozen ssd een capaciteit hebben van 128GB heeft, is het niet ondenkbaar de ssd vol zal raken.
Dit moet denk ik zijn: "capaciteit heeft van 120GB"
---
De "120 GB fout" heb ik aangekaart in dit topic: Verkeerde grootte SSD in de beschrijving
PHILIPS Motional Feedback 544
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]