Onderaan de video niet ingevoegd, half command
video=860
Al gefixt
[ Voor 6% gewijzigd door Magistraal91 op 23-12-2013 15:14 ]
Ook zouden drones die op een hoogte van 5 kilometer vlogen succesvol zijjn uitgeschakeld.
EDIT: De wereld vergaat niet, maar deze is nog niet opgelostSinds de internationale prijzenstudie van de Belgische telecomwaakhond in agustus 2012 zijn sommige tarieven
[ Voor 8% gewijzigd door FrameWork. op 23-12-2013 20:49 ]
Deze werd om 16:00 op maandag opgemerkt, waarna is gestart is met het oplossen van het probleem.
(En ik zou er persoonlijk "waarna men gestart is" of "waarna gestart werd" van maken.)
[ Voor 4% gewijzigd door BramVroy op 23-12-2013 18:22 ]
In het tcp-protocol zijn methoden ingebouwd om te controleren of een bepaald pakketje correct is afgeleverd.
- ouTijdens het Intel Developer Forum heeft Intel de Buoyancy Box getoond, redacteur Willem de Moor nam een kijkje.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Abort Retry Fail?
1540W, ik denk dat er een factor miljoen mistHet record van 1540W aan hernieuwbare windenergie, afkomstig van 615 windmolens,
'NSA betaalde beveiligingsbedrijf RSA voor inbouwen backdoor'
- Eerste alinea, tweede zin:voor om [...] in te stellen
- Tweede alinea, derde zin:
(dubbele spatie).zelf; beveiligingsbedrijf
Eerste alinea, tweede zin:
(dubbele spatie).naar de
"Voorheen beroepten Britse ministers zich er op ..." moet zijn beriepen
terwijl Assassin's Creed IV: Black Flag mij ook enorm goed bevoel.
Moet waarschijnlijk beviel zijn...
Moet zijn leeghaaldenEen van de fraudeurs had een kleine werkruimte opgezet waar hij en zijn handlangers gestolen World of Warcraft-accounts leeghaalde.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
==> afwisselendde andere rij bestaat uit afwisseld rode en blauwe subpixels
Er staat een puntje te veel na 'Rusland'over Amerikanen in de VS dan over Russen in Rusland.:
"Wat persoonlijke voldoending betreft"
voldoening is het "goede" woord .
from: nieuws: 'Apple blokkeert nieuws-app om artikelen over Android en Windows'
Weer overal (3x) in het artikel foutief 'WebOS' geschreven in plaats van 'webOS'...
- Eerste alinea, tweede zin:zegt Snowden verder. "Zodra
- Tweede alinea, eerste zin:het publiek [...] hoe het bestuurd wordt
- Derde alinea, derde zin:allleen
Een l teveel.Ik werk nog steeds voor de NSA, allleen realiseren ze zich dat niet."
Gezien het aantal posts over dit artikel; wellicht beter als een redacteur even grondig naar dit artikel kijkt?
Overigens was Google zelf ook in de race om de patenten van Nortel over te komen.
Zal wel kopen moeten zijn
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Overigens was Google zelf ook in de race om de patenten van Nortel over te komen kopen.
Zoooo goedemorgen, al 3 kwartier geleden gemeld

[ Voor 8% gewijzigd door luappul op 25-12-2013 09:14 ]
Zin loopt niet.In plaats daarvan heeft BlackBerry nieuwe geldschieters aangetrokken, waaronder het bedrijf dat BlackBerry zou overnemen, en wil het nu op eigen benen blijven bestaan.
4.4 = 4,4 ?Vorige week bleek dat BlackBerry in het afgelopen kwartaal 4.4 miljard dollar verlies heeft gemaakt.
Dit bericht: nieuws: Oprichters willen BlackBerry niet meer opkopen
[ Voor 20% gewijzigd door Swelson op 25-12-2013 09:19 ]
"hadden" lijkt me beter (of ".... sinds een paar jaar ook last van hebben").Dat is een probleem waar WhatsApp-gebruikers een paar jaar geleden ook last van hebben; de api van die populaire chat-applicatie bleek eveneens nauwelijks beveiligd.
Regel 2 in de inleidingstekst :
verlseutelde -> versleutelde
Modern User Interface-Interface? Ik denk dat één keer Interface genoeg moet zijn...ook is de Modern UI-interface bij het...
Introregel:
Een Sloveense ontwikkelaar die de software achter het Mariposa-botnet had ontwikkeld, moet vijf jaar de cel in. Ook worden zijn flat en auto in beslag genomen, omdat hij die met illegaal verdiend geld zou hebben verkocht.
"verkocht" moet zijn "gekocht".
4e alinea, 2e regel:
DIt heeft een hoofdletter teveel.DIt besturingssysteem is, zoals elke Linux-variant, door eenieder aan te passen.
In de inleiding: te maken zijn en ook is in een usb-poort voor voeding voorzien.
Klopt niet.
Succes er mee.
En ook een fijne 2de kerstdag gewenst.
De dubbele spatie tussen 'voorbereidingen' en 'om'De voorbereidingen om het systeem te kopen die al die data moet analyseren,
Moet zijn:
Internet Archive komt met nieuwe console-emulators in Console Living Room
vrede in rust
Laatste alinea:
"Woensdag kwam al naar buiten dat de G3 een eigen octacore-processor van LG aan boord zou hebben. ie bevat vier Cortex A15-processorkernen...."
Zou moeten zijn Die bevat (de "d" is weggevallen)
Er wordt in het artikel vaak verwezen naar een "smart watch", terwijl het de term smartwatch is/zou moeten zijn, dit is in tot nu toe namelijk ook in alle voorgaande artikelen namelijk ook zo gedaan.
Zie hieronder de zoekresultaten:
http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=smart+watch
http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=smartwatch
[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 27-12-2013 08:47 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Bezoekers van het Internet Archive heeft zijn historische softwarecollectie uitgebreid met een aantal emulators die vijf klassieke consoles emuleren. De speltitels uit de jaren zeventig en tachtig zijn in de browser te spelen.
Moet zijn(?):
Het Internet Archive heeft zijn historische softwarecollectie uitgebreid met een aantal emulators die vijf klassieke consoles emuleren. De speltitels uit de jaren zeventig en tachtig zijn in de browser te spelen.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Deze resolutie wordt al een tijdje ondersteund. 'Nu' is wellicht correct maar het hint iets te veel naar vanaf nu. Het lijkt mij beter het woordje gewoon weg te laten.Opvallend is verder dat YouTube nu ook een 'tussenresolutie' heeft gekregen van 1440p.
Dus:
Opvallend is verder dat YouTube ook een 'tussenresolutie' heeft gekregen van 1440p.
i5 3570K @4.2Ghz, Zalman CNPS9900 MAX (Blue led), MSI Z77A-G45, Gainward GTx 1080 GLH, G.Skill Sniper F3-1866C9D-16GSR, Corsair AX860, 2xSamsung 840 EVO 120GB Raid-0, Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001-2TB, Fractal Design Define R4 Pearl Black
EA heeft het spel niet officieel in China uitgebracht, maar de game is wet te downloaden via p2p-netwerken.
T = L gok ik.
voltooide tijd -> ontvreemdIn totaal zijn door de hack ongeveer 40 BTC ontvreemdt en naar een anoniem bitcoinadres verplaatst.
Verwijderd
"Deze zomer kampte Cryptocat waardoor gesprekken redelijk makkelijk, binnen twee uur, waren te ontsleutelen. "
Geen goeie zin of ik mis iets
Deze zomer kampte Cryptocat waardoor gesprekken redelijk akkelijk, binnen twee uur, waren te ontsleutelen.
akkelijk, zal waarschijnlijk makkelijk / gemakkelijk moeten zijn.
Verder mist er achter kampte Cryptokat iets. Ik vermoed dat hier een probleem gemeld moest worden, gevolgd door een komma. Bijvoorbeeld: Deze zomer kampte Cryptokat met problemen, waardoor... etc.
Your Friendly Neighborhood Moderator
"Mijn doel met Cryptocat is dat veilige alternatief bestaat, dat het goed werkt en dat gebruikers weten hoe ze het moeten gebruiken.
Wat...?Deze zomer kampte Cryptocat waardoor gesprekken redelijk makkelijk,
Soms vraag ik me af of de nieuwsitems überhaupt nog door iemand worden doorgelezen voordat er op submit wordt geklikt. Ik bedoel, ik doe dat al met simpele posts als deze. Dan mag je dat van professionele schrijvers toch ook verwachten?
[ Voor 29% gewijzigd door Bonez0r op 27-12-2013 14:25 ]
There go the goddamn brownies.
Laatste alinea:
rebbelenleider -> rebellenleiderEen rebbelenleider met de naam Admiral Chang weet in de verhaallijn de macht over te nemen.
Momenteel werkt de ontwikkelaar samen met zijn team samen aan mobiele versies van de apps.
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Persoonlijk lijkt "die geavanceerder is dan tot nog toe bekende malware" me beter, want dit is natuurlijk ook gewoon bestaande malware, ondanks dat ie lang verborgen is gebleven.Onderzoekers hebben malware voor geldautomaten aangetroffen die geavanceerder is dan bestaande malware voor dergelijke apparaten. De malware liet aanvallers geld uit de automaat halen. "Het is professionele malware", aldus een van de onderzoekers.
hierrrr
Spatie mist.al wint vooral 4gde afgelopen jaren snel terrein.
[ Voor 19% gewijzigd door Devin19 op 28-12-2013 10:03 ]
Al eerst... 3 komma's in 1 zin? Geen goedlopende zin.De goedkoopste versies van de Mac Pro, vanaf 3049 euro, hebben een quadcore Intel Xeon E5, terwijl duurdere versies een hexacore E5 of varianten van de X5 met acht of twaalf processorkernen
Verwijderd
De goedkoopste versies van de Mac Pro, vanaf 3049 euro, hebben een quadcore Intel Xeon E5, terwijl duurdere versies een hexacore E5 of varianten van de X5 met acht of twaalf processorkernen hebben. "Hebben" moet er nog bij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 11:07 ]
laatste alinea:
Videokaartproducenten zijn dan ook bijzonder gebrand op de pc-gamer en worden daarin bijgestaan door AMD en Nvidia
moet zijn Videogameproducenten
Dit is half Engels (committee), half Nederlands, en moet dus zijn: comité.Volgens Greenwald bestaat het risico echter ook dat de aanbevelingen van het adviescommité de spionageprogramma's juist vergaander maken
Volgens mij mist hier een stukje.Daarnaast hoopt de journalist, die altijd duidelijk heeft gemaakt dat hij tegen de 'surveillancestaat' is, wordt ingeperkt door het gebruik van privacytechnologie.
3de alinea:
Dat moet encryptie zijn.Het lijkt onwaarschijnlijk dat de iPhone-maker de app weert vanwege ecnryptie
Voor de rest niks dan lof.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Verwijderd
*nevermind, te laat
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 14:40 ]
Afkorting van SSD is Solid State Drive, en niet Disk?
Zevende alinea: "Na het invoeren van die twee code..."
Bedoeld is "tweede code" of "twee codes".
[ Voor 2% gewijzigd door Sleip op 28-12-2013 16:16 . Reden: Plaats van foutje in nieuwsbericht toegevoegd. ]
ver moet over zijn?Er is niets gedocumenteerd ver de werking
Virussen? Scan ze hier!
"Ik heb een bordje ontworpen waarin je de accessoire kunt stoppen, waarna mijn software op de accessoire wordt geplaatst", aldus SIlvanovich. Door daarna de accessoire in de Tamagotchi te plaatsen en een spelletje te starten, werd haar code uitgevoerd.
Accessoire is een onzijdig woord, dus "het" in plaats van "de".
3e alinea laatste zin.
"Er is niets gedocumenteerd >>o<<ver de werking van de microcontroller of over de werking van de poorten", aldus Silvanovich. Daarnaast is de rekenkracht beperkt.
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
4e alinea:
.. onderscheppen en opslaan van data in srijd met de vrijheid ..
En in het zelfde artikel
Ik ken dat woord nietOndanks het compromis verbert de privacy als de wetgeving wordt aangenomen
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
"testte" moet "testten" zijn.De eerste ssd's die Tweakers testte, inmiddels alweer vijf jaar geleden,
vrede in rust
"Mijn code blijft aanweizg op de software nadat het accessoire weer is verwijderd, maar niet na een reboot"
The birds turned into The Flying Dutchmen!
- tevens[...] een tdp van 7,5W en verzorgt tegens het grafische werk.
nieuws: Onderzoekster hackt Tamagotchi en draait eigen software
- Silvanovich[...], waarna mijn software op het accessoire wordt geplaatst", aldus SIlvanovich.
[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 29-12-2013 13:11 ]
"Via de Quantuminsert-methode, waarbij werknemers van deze bedrijven naar vervalste websites vol malware, zou de NSA voldoende informatie hebben om februari 2013 toegang te hebben tot het glasvezelnetwerk op layer 2-netwerkniveau."
[ Voor 15% gewijzigd door Neus op 29-12-2013 15:25 ]
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
5e alinea:
Assange vluchtte naar de ambassade in Ecuador omdat hij uitgeleverd dreigde te worden aan Zweden op verdenking van seksmisdrijven
nope
(Misschien niet het juist topic, maar gaat wel over de zelfde zin). Hij zit niet in de ambassade in Ecuador. Hij zit in de Ecuadoriaanse ambassade in Londen.ongekend41 schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:12:
nieuws: Assange: sysadmins moeten infiltreren bij geheime diensten
Assange vluchtte naar de ambassade in Ecuador omdat hij uitgeleverd dreigde te worden aan Zweden op verdenking van seksmisdrijven
Compromises are for the weak
onder kopje "grote hoeveelheden data verkeer"
Volgens mij is er een te vergeten
Naar nu blijkt te zijn dat de kabels die de NSA en de Britse geheime dienst GCHQ aftapt.
[edit]
reviews: NSA-onthullingen: internet verliest zijn onschuld
onder kopje "Nederland krijgt zijn eigen NSA"
Een t te veel
Bovendien moet het toezicht op de inlichtingendiensten volgens de commissie worden verbeterd: zo zout toezichthouder CTIVD opsporingsactiviteiten moeten kunnen afbreken als er misstanden worden geconstateerd.
[ Voor 39% gewijzigd door bassiexp op 30-12-2013 08:55 ]
Helaas gebruiken julllie continue een enkelvoud voor het woord data. Dit woord is echter meervoud.
Voorbeeldjes:
pagina 1: je data is niet veilig -> jouw data zijn niet veilig
pagina 3: welke data er overheen gaat -> welke data er overheen gaan
pagina 3: dat data van Nederlanders via onderzeese kabels richting de Verenigde Staten gaat -> dat data van Nederlanders via onderzeese kabels richting de Verenigde Staten gaan
pagina 3: Op die manier blijft data van klanten bewaard -> Op die manier blijven data van klanten bewaard
Er zijn er meer, maar ik denk dat jullie wel door hebben wat ik bedoel
Dit is één van de meest voorkomende fouten en ik vind deze heel erg storend...
Used to be Down Under... Foto gallery
Onder het kopje 'Samenwerking met andere geheime diensten'
Er zijn aanwijzigngen dat Frankrijk en Spanje zelf afgetapte telefoondata een > aan de NSA leverden
[ Voor 9% gewijzigd door maxvij op 30-12-2013 09:35 ]
Onder het kopje 'Nederland krijgt zijn eigen NSA'
Bovendien moet het toezicht op de inlichtingendiensten volgens de commissie worden verbeterd: zo zout > zou toezichthouder CTIVD opsporingsactiviteiten moeten kunnen afbreken als er misstanden worden geconstateerd.
Onder het kopje 'Wie is Edward Snowden?'
De klokkenluider kon naar eigen zeggen niet accepteren dat de Amerikaanse overheid de privacy van burgers wereldwijd, in zijn woorde > woorden, vernietigde.
In de voorlaatste alinea:
Hier wordt na gebruikt, het moet naar zijn.Assange vluchtte na de ambassade in Ecuador
Moet zijn: DatDet concludeert toezichthouder Autoriteit Consument en Markt.
[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 30-12-2013 10:28 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Om de code permanent om de Tamagotchi te plaatsen
Signatures zijn voor boomers.
En in de zin daarna:maxvij schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:48:
Onder het kopje 'Nederland krijgt zijn eigen NSA'
Bovendien moet het toezicht op de inlichtingendiensten volgens de commissie worden verbeterd: zo zout > zou toezichthouder CTIVD opsporingsactiviteiten moeten kunnen afbreken als er misstanden worden geconstateerd.
Op vindt dit moment vindt het oordeel van de CTIVD achteraf plaats en kan de minister het naast zich neerleggen.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
nieuws: Ubisoft stelt release Watch Dogs uit tot voorjaar 2014
Laatste zin: van circa 1,4 miljard dolar
dolar --> dollar
Pagina 4:
anwijzigngen
[ Voor 29% gewijzigd door Nas T op 30-12-2013 13:26 ]
vrede in rust
Tweede alinea: "Ook wordt het systeem uitgebreidt naar andere steden in Oostenrijk."
Uitgebreidt -> uitgebreid
Laatste alinea: "De rfid-kaarten waren juist bedoeld als veilig alternatief voor het oude systeem van fysieke lopers waarmee politie, de hulpdienesten en pakketbezorgers appartementencomplexen te betreden."
Te betreden -> konden betreden
.... zorgen hacks van de NSA ervoor dat de laptop alsnog verbinding maakt met open wifi-netwekren in de nabijheid ...
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
zeiHoe de aftap-chips worden aangebracht zie Appelbaum niet
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Ook heeft de NSA heeft eigen chips
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]