https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Hebben moet heeft zijn.De entry bij GFXBench spreekt van een Qualcomm MSM8974-processor met een maximale kloksnelheid van 2,5GHz en Adreno 330-gpu. Een dergelijke soc bestaat nu nog niet: de huidige Snapdragon 800-socs van Qualcomm gaan tot 2,3GHz, terwijl de Snapdragon 805 tot 2,5GHz gaat, maar een nieuwe gpu hebben.
India blokkeert overname bezttingen Nokia door Microsoft
Verwijderd
favroeite, moet favoriete zijn.Door de plotse sluiting van Hotfile hebben miljoenen gebruikers niet langer toegang tot hun gegevens. Op de website is te lezen dat de cyberlockerdienst permanent is gesloten omdat Hotfile de Amerikaanse auteursrechtenwetgeving heeft geschonden. In de korte mededeling, die door de MPAA lijkt te zijn opgesteld, worden personen die zoeken naar hun favroeite film of tv-serie doorverwezen naar legale diensten. Een vergelijkbare mededeling is op de eveneens gesloten website IsoHunt te vinden.
nieuws: Hotfile sluit direct zijn deuren na schikking met MPAA
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 19:14 ]
Volgens Jim Zemlin van de Linux Foundation bewijst de toetreding van Valve dat bedrijven die gebruik maken van open platforms ook in de gamingwereld steeds vaker het meest innovatief zijn. Daarbij noemt hij mmog-games, in-game valuta en werelden die door een community zijn vormgegeven als voorbeelden.
De g uit MMOG is al games, Massive Multiplayer Online Games, dan hoeft daar geen games meer achter geloof ik.
Verwijderd
Topic titel, phillips
Dat moet natuurlijk gebruik zijn.Ook is er door SIDN een node geplaatst op de AMS-IX zodat ook bedrijven die geen eigen node kunnen of willen implementeren van de technologie gebruiik kunnen maken.
Verwijderd
laatste zin:
Met de plotse sluiting lijkt Hotfile daar niet te voor kiezen.
voor te kiezen
- Eerste alinea, eerste zin:om dns-servers te dupliceren
- Tweede alinea, tweede zin:Hierdoor zouden .nl-domeinen die bij LeaseWeb beter zijn beveiligd
- Vierde alinea, eerste zin:dient [...] te worden voldaan
- Vierde alinea, tweede zin:moet het netwerk [...] en moet er
SpaceX brengt satelliet succesvol in baan om de aarde
Tweede alinea, eerste zin:
de eerste
Punt 1 en 2 van de voorwaarden; moet hopelijk 2013 ipv 2012 zijn;)
Hoeft niet, maar is ook niet fout.mark met een k schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:11:
nieuws: Valve sluit zich aan bij Linux Foundation
Volgens Jim Zemlin van de Linux Foundation bewijst de toetreding van Valve dat bedrijven die gebruik maken van open platforms ook in de gamingwereld steeds vaker het meest innovatief zijn. Daarbij noemt hij mmog-games, in-game valuta en werelden die door een community zijn vormgegeven als voorbeelden.
De g uit MMOG is al games, Massive Multiplayer Online Games, dan hoeft daar geen games meer achter geloof ik.
Fouten zijn verbeterd.
Halverwege alinea 4:
Daar mist iets ...Verder zou uit de door Snowden gelekte documenten dat de meeste locatiedata op tien locaties in de wereld wordt onderschept.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik vind piëzoëlektrisch heel mooi staan, maar, als ik het goed interpreteer, moet het volgens de nieuwe regels piëzo-elektrisch zijn.
Zie https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/klinkerbotsing
[ Voor 0% gewijzigd door menke op 05-12-2013 12:10 . Reden: Typo ]
Verwijderd
2de alinea:
Ook is een displayport, hdm- en dvi-aansluiting aanwezig
zal wel hdmi- zijn
Laatste regel onder update. Moet zijn: woordvoerder
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Is het niet "Een aantal browserontwikkelaars hebben nieuwe patches en bugfixes bijgedragen ..." aangezien het gaat om meerdere ontwikkelaars die iets hebben bijgedragen.Een aantal browserontwikkelaars heeft nieuwe patches en bugfixes bijgedragen aan de broncode van Firefox om de browser multi-process-ondersteuning te geven
Strasis moet Stratis zijn.Het spel bevat de eilanden Altis van 270km² en Strasis van 20km².
De correcte Nederlandse vertaling van het Engelse "underlined" is onderstreept, niet onderlijnd.
"een aatal ontwikkelaars": het woord "een" zegt het al, enkelvoud. Dus "Inmiddels heeft een aantal ontwikkelaars de draad weer opgepakt.", en "aantal" bevat een n.
uitgebreidIn een blogposting wordt uigebreid beschreven welke weg de developers op willen met de verdere integratie van Electrolysis in de browsercode.
[ Voor 0% gewijzigd door drdelta op 05-12-2013 18:12 . Reden: fout duidelijker gemaakt ]
Verwijderd
Ik heb eens even gezocht op de site van Acer en het gaat hier toch echt om de: Intel® Pentium™ J2850 quad-core processor (2.41GHz) Bron: http://us.acer.com/ac/en/US/content/model/DQ.STHAA.002
9.Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Deze typo heb ik recent nog gezien bij een actie van een bierbrouwer.
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden?
"9. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd."
Of sturen jullie de prijswinnaars de prijs op zonder hen hierover te informeren? ;-)
Edit: Toch interessant om te zien dat de 263.743 views eerder hier nog geen melding van hebben gemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door vandommele op 05-12-2013 20:10 ]
url: nieuws: 'Spotify komt met gratis mobiele versie'
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
krachtigeDie levert dankzij de krachitge hardware mooie plaatjes met antialiasing tegen kartelranden.
Al zouden we willen corresponderen over de uitslag, wat niet kan, kan nietvandommele schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:08:
reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas
9.Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Deze typo heb ik recent nog gezien bij een actie van een bierbrouwer.
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden?
"9. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd."
Of sturen jullie de prijswinnaars de prijs op zonder hen hierover te informeren? ;-)
Edit: Toch interessant om te zien dat de 263.743 views eerder hier nog geen melding van hebben gemaakt.
De rest is gefikst.
De eerste zin:
Vermoed dat het woordje "niet" vergeten isDe Xbox One mag dan officieel helemaal nog te koop zijn Nederland en België...[knip]
Het beveiligingsprobleem maakt het mogelijlk voor een aanvaller om beheerdersrechten op een systeem te krijgen.
Mag een L tussenuit
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Kan hier prima. Deze en andere fouten zijn verbeterd.Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:41:
Niet helemaal duidelijk waar ik dit moest plaatsen, maar in de Review - Xbox One: console met potentie is het woord APU verkeerd uitgeschreven, het is geen "application processing unit" maar een "Accelerated Processing Unit"
De een na laatste zin (Uitgebreide info en afbeeldingen) hoeft hier niet te staan óf de link moet veranderd worden want die verwijst nog naar de 4.3 beta pagina die inmiddels al lang niet meer beta is
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Moet 'functies' zijn.... Kinect heeft en er dus fucties voor kan verzinnen ...
http://tweakers.net/revie...-met-potentie-kinect.html
In het begin wordt er gezegd dat er maar 150k accounts voor websites bemachtigd zijn....Onder de twee miljoen buitgemaakte logingegevens waren 150.000 accounts voor websites, ontdekte Trustwave. Daaronder waren honderdduizenden Facebook-logins, maar ook logins voor Yahoo, Twitter en Google. Ook zijn er circa 8000 logingegevens aanwezig voor ADP...
Vervolgens wordt er gezegd dat er "honderdduizenden facebook-logins" bemachtigd zijn. Een veelvoud van honderduizend is minimaal tweehonderdduizend.
Dus het moet honderdduizend zijn, zonder meervoud ?
Of het moet 1.500.000 zijn, ipv 150.000?
[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 06-12-2013 16:30 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
36 uur "terug" bekijken, echter volgens de FAQ van Stevie zelf is het 1 week:
http://www.stievie.be/veelgesteldevragen
Het artikel suggereert dat je niet alles kan bekijken:Dankzij Stievie is het niet meer nodig om programma's op te nemen die vandaag of zelfs eerder op televisie waren. Met Stievie kijk je niet alleen live naar alle programma’s, maar de meeste programma’s kan je ook uitgesteld tot een week terug bekijken. Opnemen kan niet met Stievie.
In diezelfde FAQ staat echter dat je wel altijd naar alles live kan kijken. Het is dat uitgesteld kijken dat niet mogelijk is voor sommige programma's:Die testers kregen in principe toegang tot alle content die werd uitgezonden door de omroepen, maar nu de dienst voor het grote publiek beschikbaar is, moet per serie of film over de rechten worden onderhandeld.
Met Stievie kijk je niet alleen live naar alle programma’s, maar de meeste programma’s kan je ook uitgesteld tot een week terug bekijken. Het gaat dan vooral over Vlaamse programma’s en buitenlandse programma’s waar we de rechten voor hebben.Is er voor een bepaald programma nog geen toelating om dit uitgesteld te bekijken, dan is dit uitgegrijsd in de programmagids en krijg je een boodschap indien je hierop toch zou klikken.
Dit betekent dat de eigenaar van dit programma nog geen rechten heeft gegeven om dit uitgesteld te bekijken.
op de website van stievie.be staat er: "Uitgesteld kijken (vandaag + 6 dagen)"; dus niet 36uur zoals in jullie artikel.
Mvg
[ Voor 33% gewijzigd door webside007 op 06-12-2013 17:34 ]
Abort Retry Fail?
In veel gevallen zouden mogelijke alternatieve materialen niet de gewenste eigenschappen hebben, zo bleek na literatuuronderzoek en interviews met productontwerpers en materiaalwetenschappers.In veel gevallen zouden mogelijke alternatieve materialen niet de gewenste eigenschappen, zo bleek na literatuuronderzoek en interviews met productontwerpers en materiaalwetenschappers.
nieuws: Onderzoek: onvoldoende alternatieven voor schaarser wordende metalen
Moet zijn: halfjaar. Bron: http://www.woorden.org/woord/halfjaar. Toen ik daar achter kwam, was ik ook verbaasd.Dat is in ieder geval het komende half jaar het geval
Titel: "Google willen" moet "Google wil" zijn?
Virussen? Scan ze hier!
...en "een plek wil" moet juist "een plek willen" zijnGoogle is slechts een van de bedrijven die met een settopbox een plek wil veroveren in huiskamers
Eerste alinea, derde regel:
Eén p'tje er bij is welkom.aparaten
rond demaar de smartphone kost in Duitsland rond 170 euro.
Volgens mij ging het om 5 miljard locatiegegevens van een ongedefineerd aantal mobieltjesDe NSA stelt dat het verzamelen van locatiegegevens van bijna 5 miljard mobieltjes legaal is.
Zie vorig bericht.
nieuws: 'NSA verzamelt dagelijks 5 miljard locatiegegevens van mobieltjes'
De NSA verzamelt dagelijks bijna 5 miljard records waarmee wereldwijd de locatie van smartphones kan worden gevolgd.
Bij de opsomming van de plus en minpunten is er een verschillend lettergrootte gebruikt
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Copy-paste foutje uit vorige meuktracker:
"DSM 4.3-3810 Update 1"
moet nu zijn:
"DSM 4.3-3810 Update 2"
Vervalst ipv vervalste, toch?een vervalste ssl-certificaat
Virussen? Scan ze hier!
"van interntgebruikers niet"
Ik zou een extra e invoegen
"Met dit zelfontwikkelde systeem wordt de geldigheid van certificaten real-time gecontroleerd op geldigheid."
Lijkt me beetje dubbelop.
Ook een 'e' tekort.Tegelijkertijd keren de bedrijven zich tegen voorgestelde wetgeving in onder meer Brazilië om data verplicht binnen een bpaald land op te slaan
[ Voor 88% gewijzigd door enigmafan op 09-12-2013 08:24 ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
R te veel.Waar we de Pavilion-behuizing op tal van plekken flink konden indrukken, voelt HP's nieuwe 14"-Chromebook overal lekker stevig aan. De afwerking is bovendien dik in orde; alle naden sluiten goed op elkaar aan. De extra stevigheid is bijvoorrbeeld te zien bij het schermscharnier. Waar het scherm van de Pavilion met twee smalle scharnieren aan de body bevestigd was, heeft HP bij de nieuwe Chromebook voor een breed scharnier gekozen, dat het scherm veel steviger op zijn plek houdt.
Intel HasswelHaswell-processor
Op een na laatste alinea, eerste regel.
Op pagina 6 staat: "De Chromebook 14 heeft een accucapaciteit van 3700mWh"
Mist hier niet een nulletje zoals bij de rest van de review staat?
Dit vind ik toch wel een beetje vreemd staan is het volgende dan niet logischer:Om de capaciteit van 1TB te bereiken, gebruikt Samsung in totaal 64 lagen van 128Gb-geheugenchips, verdeeld over vier packages van 16 lagen.
Om de capaciteit van 1TB te bereiken, gebruikt Samsung vier 128Gb-geheugenchips, met ieder 16 lagen.
dat het achter de teaser-site iszit.
Op een na laatste alinea, eerste regel.
game-spioange -> game-spionage
Het is onduidelijk of er bijvoorbeeld terreuraanslagen zijn voorkomen met behulp van de 'game-spioange'.
Volgens mij moet 't zijn "game-spionage".
[ Voor 1% gewijzigd door Ocirina op 09-12-2013 14:58 . Reden: was al gemeld. ]
Verwijderd
Er staat twee maal "Samsung Galaxy Note 10.1" tussen.
Het moet Silverlight zijn, Niet Silveright.
Minister Bussemaker van OC&W heeft in antwoord op Kamervragen gesteld dat met name kleinere onderwijsinstellingen nog onvoldoende aandacht hebben voor software op basis van open standaarden. Als voorbeeld wordt het Magister-pakket genoemd dat nog Silveright nodig heeft.
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:27:
en in zelfd artikel ook volgende zin:
Als deze er niet zijn dan moet er 'gekozen worden' voor een pakket (worden( dat open standaarden ondersteunt of een opensource-karakter heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door TheMadd op 09-12-2013 17:28 ]
Verwijderd
Als deze er niet zijn dan moet er 'gekozen worden' voor een pakket (worden( dat open standaarden ondersteunt of een opensource-karakter heeft.
nieuws: Minister: kleine onderwijsinstellingen hebben nog moeite met open standaarden
laatste zin - 1ste paragraaf
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 17:28 ]
- Eerste alinea, tweede zin:dankzij diverse
- Derde alinea, eerste zin:
(Wel een beetje dubbel: „In antwoord [...] antwoordt”.)antwoordt Plasterk
wather -> watcherMicrosoft-wather,
Virussen? Scan ze hier!
maar in de tweede helft van 2014 zullen ze pas in smarphones te vinden zijn
De huur van de digicode gaat omhoog van 8,10 naar 8,35 euro ...
digicorder
De socs maken voor de graphics gebruik van de Adreno 306, waarvan de details nog niet bekend zijn maar die in ieder geval weergava van 1080p-video ondersteunen.
weergave
Weergava
Grote schermen (8" en groter)
De standaard weergave voor apparaten met grote schermen. zoals desktops, laptops en grote tablets met een hoger resolutie (768px of hoger).
Neem aan dat hier "hoge resolutie" bedoeld wordt?
...aangepaste versie van Chuwka...
volgens mij moet dit Chukwa zijn, deze kan ik wel vinden.
let the past be the past.
[ Voor 55% gewijzigd door Delpozo op 10-12-2013 13:12 ]
-> merendeelHet meerendeel van de tijd is echter gaan zitten in het responsive design
"Deze technologie zal gebaseerd op de AllJoyn-technologie van Qualcomm."
Dit leest niet fijn en is volgens mij ook geen goede zin. Misschien het woord 'worden' ertussen.
Deze technologie zal gebaseerd worden op de AllJoyn-technologie van Qualcomm.
Edit: Gaat om de intro alinea, de laatste zin.
[ Voor 4% gewijzigd door Hedva op 10-12-2013 17:22 ]
Staat: "Bovendien is de emulatorbouwer geïntrigeerd geraakt in de Xbox One en PS4."
Dit moet zijn: "geïntrigeerd geraakt door" of "geïnteresseerd geraakt in".
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
'hell' heeft daar een l te veel.vanuit een poort naar de hell onder het maanoppervlak
Ik kan me niet herinneren dat het een hel onder het maanoppervlak was, maar soit.
[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 10-12-2013 18:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
2e tekstkolom, zin 2:
dat is dus 1x Gebaseerd+Waren te veelDe belangrijkste reden is dat de consoles gebaseerd waren op respectievelijk Power PC- en Cell-architectuur waren gebaseerd
Wust um yn 'e moele ha? :p
Dat hele artikel zou wel herschreven kunnen wordendutch666 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:00:
nieuws: Expert: emulator voor next-gen console kan binnen jaar gereed zijn
2e tekstkolom, zin 2:
[...]
dat is dus 1x Gebaseerd+Waren te veel

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Een na laatste alinea
Bij de lg pad staat 600 moet 800 zijn.De G Pad 8.3 is een tablet met full-hd-scherm met een diagonaal van 8,3". De processor aan boord is een Snapdragon 600 van Qualcomm. De tablet zal in de Verenigde Staten 349 dollar kosten. De G Pad 8.3 is in Nederland iets minder dan 300 euro. Er gingen afgelopen weken al veel geruchten over een Google-editie van de G Pad, maar die spraken van een Nexus-apparaat.
[ Voor 52% gewijzigd door erikitweakt op 10-12-2013 21:28 ]
Wel moeten geínteresseerden voorlopig een invite hebben voordat zij tot Open Gallery
> geïnteresseerden
nieuws: Google verkoopt 8"-tablet en 6,4"-smartphone met stock Android
De Sony-telefoon draait eveneens op een Snapdragon 800 van Qualcomm
Volgens het artikel draait de tablet op een S600, dus waarom die "eveneens"?
nieuws: Microsoft geeft ter beveiliging inzage in activiteit accounts
Bij Google wordt het alleen getoond wanneer iemand een correct wachtwoord invoert, maar een incorrecte verificatiecode bij two-step-authenticatie.
Maar> er is geen tegenstelling? Moet meer iets zijn met "of" of "en"?
[ Voor 24% gewijzigd door Andreazzz op 10-12-2013 21:54 ]
Dit moet ...het derde kwartaal van volgend jaar... zijn denk ik.Update, woensdag 08:13: In dit stuk stond aanvankelijk dat Nederland en België de Xbox One pas in het derde kwartaal van vorig jaar zullen krijgen.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]