After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Betaalde de transactiekosten zichzelf maar, dan bedroeg het eindbedrag een stuk minderDe transactiekosten mogen niet meer betalen dan het bedrag dat het de winkelier kost om de transactie te verrichten.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Suggestie: betalen -> bedragenDeTeraarist schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:58:
nieuws: Tweede Kamer steunt nieuwe regels consumentenbescherming
[...]
Betaalde de transactiekosten zichzelf maar, dan bedroeg het eindbedrag een stuk minder
Maar ook in nieuws: Tweede Kamer steunt nieuwe regels consumentenbescherming:
Wordt hier bedoeld dat er een maximum tarief wordt gerekend (ala geld per minuut) of dat ze telefoonlijnen niet meer met winst mogen verkopen? Het is een beetje kromme zin met een rare komma en zinsopbouw.Webwinkeliers die telefonische ondersteuning bieden, mogen in de nieuwe regels niet langer meer rekenen voor de telefoonlijn dan dat de verbinding ze kost.
[ Voor 39% gewijzigd door Electrowolf op 25-09-2013 12:07 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
veroordeeld dot een jaar cel
Punt in het midden van de zin moet een komma zijn.Volgens ETNews krijgen de smartphones een dun ontwerp en metalen behuizingen. in tegenstelling tot de huidige Galaxy-lijn.
[ Voor 10% gewijzigd door FullHD op 25-09-2013 13:51 ]
ook is de krans aanzienlijk
"kans"
publicaties die iets gaan controleren?Onduidelijk is nog of wetenschappelijke publicaties .. ook zelf de kwaliteit van code gaan controleren
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
Ja, dat kan, net zoals een krant dat kan. Maar ja, 'Un journal c’est un monsieur'Juup schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:42:
nieuws: Mozilla Science Labs wil helpen code wetenschappers te verbeteren
[...]
publicaties die iets gaan controleren?
Rest is gefikst.
...één daarvan ondersteund de in Nederland...
ondersteunT
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
mediapelers moet mediaspelers zijn
losless moet lossless zijnDe NW-ZX1 is een portable mediaspeler die op Android 4.1 draait en is voorzien van ondersteuning voor diverse losless audioformaten.
Plaatjes zijn niet goed gelinkt denk ik, openen in een tabblad. Normaal openen deze in de website pagina zelf. Typfoutje in de link dus ik dacht meld het even
[ Voor 8% gewijzigd door egelalexander op 25-09-2013 17:09 ]
According to my calculations the problem doesn't exist.
Fixed, thanksegelalexander schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:09:
nieuws: MSI kondigt nieuwe mobiele workstations aan
Plaatjes zijn niet goed gelinkt denk ik, openen in een tabblad. Normaal openen deze in de website pagina zelf. Typfoutje in de link dus ik dacht meld het even
/me heeft vanmiddag pas geleerd hoe dat moet
[ Voor 5% gewijzigd door Donenzone op 25-09-2013 17:46 ]
Lossless is gefixt, mediapelers in de titel nog niet...sp4gs schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:53:
nieuws: Sony mikt met nieuwe Walkman-mediapelers op audiofielen
mediapelers moet mediaspelers zijn
[...]
losless moet lossless zijn
nieuws: Sony mikt met nieuwe Walkman-mediapelers op audiofielen
Per ongeluk een ";" getypt.Naast de flexibi;liteit is de stevigheid van de schermen een voordeel.
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 25-09-2013 17:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Uit: nieuws: Onderzoekers gebruiken oude cd's om rioolwater te zuiverenOnderzoekers hebben een bestemming voor gevonden voor oude optische schijfjes.
Waarschijnlijk een keer 'voor' te veel
uit: nieuws: Valve kondigt testprogramma aan voor prototype van 'Steam Machine'Het bedrijf heeft een niet niet nader gespecificeerd prototype gebouwd die het door ee
Waarschijnlijk een keer 'niet' te veel
Abort Retry Fail?
Moet volgens mij "met zijn grote condensator ..." zijn.Sony heeft twee nieuwe, op Android draaiende Walkman-mediaspelers aangekondigd. Daarbij is met name de NW-ZX1, met zijn een grotere condensator en hoofdtelefoonversterker, gericht op audiofielen.
Zombaya
Moet weer zijn.Taiwanese researchers willen afgedankte cd's en dvd's ze inzetten in waterzuiveringsinstallaties, als substraat voor zinkoxide.
Livestream werkt niet, AMD heeft deze aangepast naar http://www.bit.ly/gpu2014 (http://www.livestream.com/amdlivestream?t=637320)
Dat is gek, toch? Of er moet een komma of het moet iets in de trant van "opslagruimte" of zo iets zijn.De NW-F880-modellen hebben opslagcapaciteiten van 16, 32 of 64GB werkgeheugen
Eerste alinea, tweede zin:
moet „zullen webwinkeliers de consument” of „zullen webwinkeliers [de] consumenten” zijn.zullen webwinkeliers consument
Mozilla Science Labs wil helpen code wetenschappers te verbeteren
Titel:
Labs
" In onze ogen had het mooier geweest als LG...". Dit moet uiteraard: "was het mooier geweest als..."
Onderaan de 2e blz. van de review.
Ja, dat zou idd mooier geweest zijnevonck schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:04:
reviews: LG G2: een goed voorbeeld voor een nieuwe Nexus
" In onze ogen had het mooier geweest als LG...". Dit moet uiteraard: "was het mooier geweest als..."
Onderaan de 2e blz. van de review.
Deze en de andere fouten zijn hersteld. Dank!
-ING en het is perfect.De Rabobank heeft zijn iOS- en Android-apps voorzien van de mogelijkheid om iDeal-betalingen uit te voeren. Moet er vanaf de smartphone een betaling worden uitgevoerd, dan worden gebruikers automatisch doorgeleid naar de Rabobank-app. ING
Enkelvoud/meervoudDe update komen kort nadat
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Er staat aan het eind van de inleiding opeens "ING".
Owner of DBIT Consultancy
'Higgs-Boson' -> 'Higgs-boson'
- Derde alinea, eerste zin:georiënteerde
- Derde alinea, tweede zin:worden [...] gekweekt
Spatie te veelkunnen deze in combinatie met de simkaart
edit: Vaag, na posten zie ik er hier maar 1, maar bij wijzig en op de FP staan er toch echt 2 tussen
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 26-09-2013 19:21 ]
Oscar Wilde
Pre-oder?
Overigens in hetzelfde artikel: "het Deathstroke-character". Ik zou toch -karakter of -personage of iets gelijkaardigs gebruiken. Nu is het nodeloos Engels wat mij betreft.
[ Voor 26% gewijzigd door YellowOnline op 27-09-2013 09:54 ]
Eerste regel: gaal > gaat
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Derde alinea, eerste zin.
"Onduidelijk hoe Microsoft de veschillende apparaten van de juiste apps gaat voorzien."
schrijven userS op Gathering of Tweakers.
De verkeerder doorschakeling zou zowel via mobiel als via vast plaatsvinden.
Oftewel s'je erbij en r weg
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daarnaast zijn er nog enkele functies die vermoedelijk weinig gebruikt zullen worden. De ene is een Evernote-koppeling, iets wat je ook kunt doen door de foto te maken en te delen via Evernote, en een mogelijkheid on een livestream op Facebook te zetten.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Een verlies maak je meestal niet, maar wordt geleden...BlackBerry maakt bijna miljard dollar verlies door fors lagere verkopen
'Verlies maken' is wel degelijk correct, hoewel misschien ongewenstbramseltje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:19:
[...]
Een verlies maak je meestal niet, maar wordt geleden...
Zie ook 'verliesmakend'.
Het nrc is het daar nochtans niet mee eens...Delpozo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:36:
[...]
'Verlies maken' is wel degelijk correct, hoewel misschien ongewenst
Zie ook 'verliesmakend'.
Ongewenst is het hoe dan ook, agreed
[ Voor 6% gewijzigd door bramseltje op 27-09-2013 15:43 ]
> ondersteunen
nieuws: UPC en Ziggo stellen invoering ipv6 uit
een 'is' teveelDe stemming vond via internet plaats omdat om en nabij 80 procent van de AMS-IX-leden is in het buitenland is gevestigd.
Titel: acount moet zijn account?
Virussen? Scan ze hier!
Hoewel ik het er mee eens ben dat, met de huidige juridische stand van zaken dit een redelijk eerlijk beeld geeft van het desbetreffende land in Noord-Amerika, is dit toch fout.die gaan ook naar de Verengigde Staten"
Goed koper is duurder dan slecht koper
De titel:
Dit moet "is" worden.Positie ie belangrijk
Daarnaast in de eerste alinea van de conclusie tweede zin:
Het lijkt mij dat dit "Multiplayer" moet zijn aangezien dit woord in het hele artikel wordt gebruikt.Multiplay is nog steeds een belangrijk onderdeel en weer als vanouds via e-mail te spelen.
Acount moet uiteraard account zijn.
PSN/XBL: DarkTaufu
Zelfde artikel:
LINX en DE-CIX, die gaan ook naar de Verengigde Staten" zegt Alex de Joode van Leaseweb
[ Voor 95% gewijzigd door FiXato op 28-09-2013 12:21 . Reden: Hm, ik moet beter lezen; deze waren al gemeld. :) ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- Derde alinea, eerste zin:kosten in de VS".
- Vierde alinea, derde zin:"Als je kijkt naar twee andere grote exchanges, LINX en DE-CIX, die gaan ook naar de Verenigde Staten", zegt Alex de Joode van Leaseweb.
- Vierde alinea, zesde zin:Als ik het bestuur hoor, is het dat ook van plan.
- Zesde alinea, vierde zin:denkt [...] denkt te kunnen beschermen
Dreadnought goed bepantserd en kan het meer hebben dan dat van een Archdruid, maar het heeft te leiden onder de klap.
"leiden" graag met een lange ij...
@W-a-n-d-t nice one met de punt buiten de aanhalingstekens, het citaat is een deel van een zin idd.
Als je het hebt over een schermdiagonaal in inches, dan zou je ook de engelse notatie voor het decimale scheidingsteken moeten hanteren, lijkt mij. De komma is voor duizendtallen, de punt voor decimalen. Een 8.1"-tablet dus, imho.Acer brengt in oktober de opvolger van zijn eerste 8,1"-tablet met Windows 8 op de markt,
Wel een "toevallige" maat eigenlijk...
edit: Het komt in het artikel nog een keer voor:
De specificaties worden grotendeels identiek: de tablet krijgt een 8,1"-scherm met resolutie van 1280x800 pixels en heeft ondersteuning voor bluetooth 4.0, wifi-n en gps.
[ Voor 16% gewijzigd door Toff op 28-09-2013 23:34 ]
Derde alinea: "Noordhollandse" moet zijn "Noord-Hollandse"
De krant heet dan wel Noordhollands Dagblad, maar de juiste schrijfwijze is in andere gevallen
"Noord-Hollands". Zie ook hier en hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Randfiguur op 29-09-2013 00:30 ]
die ... vergaart...die inmiddels nog 'slechts' de helft van de omzet vergaard.
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
Abort Retry Fail?
Integer totaal!Facebook-posts, gps-data, registratiegegevens van stemgerechtigden en bank- en verzekeringsgegevens. Op basis van de int totaal 94 metadata-categorieën
Verstuurd vanaf mijn Computer®
4e alinea.
een r teveel in het woord "worden"Mochten de ontwikkelaar voldoende geld ophalen via crowdfunding, dan zou het horloge een prijs krijgen van naar verwachting 279 dollar en vanaf december geproduceerd kunnen worrden.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
- Tweede alinea, eerste zin:
(verkeerde „is” verwijderd).omdat [...] is in het buitenland is gevestigd - Derde alinea, eerste zin:inititatief
- Vierde alinea, eerste zin:inititiatief
- Vierde alinea, derde zin:
(dus in totaal drie correcties, waarvan vermoedelijk de eerder (bestaande en) gemelde tweede en derde onvoldoende opvielen)."Als je [...] Verenigde Staten", zegt Alex de Joode van Leaseweb.
Derde alinea, tweede zin:
Zo zouden [...] koppelingen
Jullie zeggen hier dat Apples Airport Express 802.11ac ondersteunt, maar dit moet de Extreme zijn. De Express ondersteunt tot nu toe nog steeds alleen tot 802.11n (http://www.apple.com/airport-express/)
BlackBerry maakt nog BlackBerry OS 7-telefoons voor de budgetmarkt: een smartphone met BlackBerry 10 kost mimimaal 300 euro.
nieuws: BlackBerry 9270 gaat bij T-Mobile minder dan 100 euro kosten
Stay safe
Anoniem: 147300
3de alinea:
Onderzoekers aan de Universiteit van Britisch Columbia stellen dat zij met een nieuw software-algoritme de kwaliteit van beelden die zijn geschoten met eenvoudige lenzen sterk kunnen verbeteren. Op de Siggraph 2013-bijeenkomst presenteerden de onderzoekers een paper waarbij de software beeldcorrecties kan
-> British
Versie 4.3 kan alleen over DSM versie 4.0 of hoger worden geïnstalleerd
Allebei fout (of in het eerste geval technisch juist maar hier totaal niet relevant):Download: http://www.synology.com/support...
DSM 4.3-3776 Update 2 can only be installed on Synology products running DSM 4.3-3776 via DSM Update
[ Voor 7% gewijzigd door tinzarian op 30-09-2013 16:11 ]
dat zelf ook energie opwerkt in groene stroom-projecten,
opwekt in de plaats van opwerkt
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
In laatste alinea:
is -> zijn , 2xDaarbij gaat het om berichten die minimaal vijfduizend maal is gelezen of vijfhonderd maal opnieuw online is geplaatst.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Rechtsonder op de pagina
Moet dus dichtst(e) zijnKijk hier welke MyCom winkel het dichts bij jou in de buurt is:
helemaal correct en ook nog dit:Anoniem: 147300 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:09:
http://tweakers.net/nieuws/91598/software-algoritme-moet-kwaliteitsverlies-goedkope-lenzen-corrigeren.html
3de alinea:
Onderzoekers aan de Universiteit van Britisch Columbia stellen dat zij met een nieuw software-algoritme de kwaliteit van beelden die zijn geschoten met eenvoudige lenzen sterk kunnen verbeteren. Op de Siggraph 2013-bijeenkomst presenteerden de onderzoekers een paper waarbij de software beeldcorrecties kan
-> British
British Columbia is in Canada en de onderzoek zijn dus niet Brits maar Canadees.
Iets met OpenOffice, maar die zin loopt niet helemaal lekkerDe Gendarmerie installeerde al rond 2005 met het installeren van OpenOffice op destijds 90.000 pc's.
Launching containers into space
In de informatie is te lezen dat de Xperia Z1f een 4,23"-display krijgt
4,3" scherm
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hulp is twee keer dubbelop geschreven.Dit kunnen wij natuurlijk niet zonder de hulp van jullie hulp.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Abort Retry Fail?
Ik vermoed dat die "HOE DAN?" nog moest worden weggehaald voor het artikel online kwam.Daarnaast is de wifi-connectiviteit verbeterd [HOE DAN?] voor snellere verbindingen...
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC
Een paar maanden voordat Killzone 3 verscheen, begon een deel van het team aan het project dat zou uitgroeen tot Killzone: Shadow Fall.
De kersversie republiek
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Er worden twee namen doorelkaar gebruikt voor de lead-designer van Guerilla, namelijk Boltjes en Boltjens. 1 zal onjuist zijn.
Het moest 119 t/m 199MB zijn. Ik denk dat ik ergens een tik/conversiefout gemaakt had.Neoptolemos schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:51:
Beetje twijfelachtig of dit een tikfout is, maar ik denk het wel. In meuk: Nvidia GeForce/Ion 331.40 bèta lijkt me 'Bestandsgroottes: 199,00MB t/m 1,00GB logischer.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]