Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

FP boosts werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:37

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Ik heb al een tijdje het probleem dat de boosts niet werken als mod zijnde op de FP.

Als ik het vakje bij boost aanvink dan gebeurt er niks. Na het reloaden is het vinkje weg. Kan het eigenlijk niet uitgebreider maken dan dit. Iemand een idee?

Ik heb een tijdje terug ook al een topic aangemaakt maar daar werd ik niet veel wijzer van en niks werkte, had dat topic kunnen schoppen maar ben iets te snel geweest :P Excusez... [Bug] Boosts werken niet

[ Voor 32% gewijzigd door Nox op 17-09-2013 12:22 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hier doen ze 't wel hoor.
Eerst aanvinken en dan de beoordeling invullen. Het vinkje blijft inderdaad niet staan, maar de boosts worden wel afgeschreven zie ik.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Inderdaad, ik zie bij de laatste twee moderaties van Terw_dan een boost staan. Het submitten van een boost doe je inderdaad door een score aan te klikken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij mist er een regeltje die de boost-state zet bij het submitten van de score; lijkt me makkelijk te fixen dus dat zet ik even op mijn shortlist voor easy-fixes :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48

crisp

Devver

Pixelated

Zou nu gefixed moeten zijn :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.