Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug] Boosts werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Op een of andere manier werken mijn boosts niet. Ik gebruik de meest recente versie van FF maar als ik een boost aanvink dan zijn die na een refresh weg. Ook zonder refreshen kan ik ze aanvinken maar als het moderatiemenu weg valt dan telt de boost niet mee. Sterker nog, volgens mij werkt het ook niet eens als ik de boost aanvink, het is een checkbox zonder functie lijkt wel.

Duurde even voor ik erachter kwam. Maar volgens mij is het geen instelling die verkeerd staat (of ik lees weer eens iets niet :+)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Ik had zelf een topic gemaakt voor website bugs en dit klinkt als hetzelfde probleem als met de andere moderaties: 1 van de devs zei dat het mogelijk met de ajax requests te maken zou hebben.
Er zijn nog wel meer rare dingen maar het moderatiemenu is hetgeen wat elke keer weer naar voren komt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie wel moderaties van NoxiuZ, maar inderdaad geen gebooste moderaties.

Intentionally left blank

Verwijderd

Ja ik gebruik zelf boosts bijna nooit (heb er nu 201 opgespaard) maar ik kan mij herineren dat ik 2 dagen terug een boost probeerde te geven en toen leek het ook niet te werken.
Had wel boost aangeklikt maar mijn boost aantal bleef gelijk.
De moderatie score veranderde ook niet.
Ik dacht er toendertijd niet verder over na en dacht dat het wellicht toeval was (toevallig net een boost punt er bij gekregen op hetzelfde moment?) maar wellicht dat het bij mij ook niet werkte.
Ik zal het eens uit proberen... to be continued.

*edit:
Update: Geprobeerd en werkt wel maar duurt een tijdje voordat de boost ook daadwerkelijk in werking treed / afgeschreven wordt van de hoeveelheid boosts die ter beschikking staan.
Mogelijk dus wel een toeval in bovenstaand geval? <- mijn boost count

Ik gebruik zelf IE9, zou FF anders reageren op ajax requests of in dit geval de boost functie?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 01:46 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 17:26

Perkouw

Moderator General Chat
Een bug waar ik al heel lang ''tegen aan'' loop, haha. Mijn truc is altijd dat ik een rating geef, dan even het boxje weg klik. Weer openen, dan juiste rating aanklikken en vervolgens de boost. En soms doe ik de laatste stappen (rating aanklikken + boost) een aantal keer en dan werkt het.