Hier ook alles definitief goedgekeurd, inclusief het nummerbehoud.
Ben bang dat wanneer ik aan de beurt ben, en ze al die abbo's langs hun oren krijgen, dat ze het gaan stopzetten haha
[ Voor 3% gewijzigd door Alessandr0 op 25-09-2013 23:22 ]
Wat een mooie prijs zeg
ben wel een beetje jaloers
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Haha, volgens mij gaan jullie hem eerder dan mij krijgen maar ja ik ga er dan ook twee krijgen. De andere staat al op marktplaats misschien ook een ad op tweakers zetten bij v&a.Michaelg schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:18:
Zojuist bevestiging dat contract erdoorheen is bij t mobile. Waar kunnen we het six pack bier heen sturen Gallant? Hehe
Kan nu ten minste met een goed gevoel gaan slapen.
Heb nog geen sms gehad dus zit nog een beetje in spanning.
heeft iemand deze ook met de blackberry pakket? die is nog goedkoper.
Ze hebben het al stopgezetAlessandr0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:21:
Ben bang dat wanneer ik aan de beurt ben, en ze al die abbo's langs hun oren krijgen, dat ze het gaan stopzetten haha![]()
Dit is dus een groot probleem voor mij. Ik ga volgend jaar naar Amerika.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:23:
Vandaag ontvangen. Samsung heeft wel op heel slinkse manier de grijze import uit landen buiten de eu de nek omgedraaid. Toestel werkt alleen met europese sim
Ik kan dus de Note 3 daar niet gebruiken met een lokale SIM-kaart.
Good game Samsung! Not...
http://ausdroid.net/2013/...ed-to-european-sim-cards/
Volgens mij gaat dat niet. Weet dat je vroeger echt apart internet had voor BB. En volgens mij is dat niet veranderd.kevinl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:17:
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
heb gisteren een s3 gekocht, daar zat deze sticker ook op.....
bij oudere s3 is het volgens mij geen probleem om een sim uit de VS te gebruiken, geen idee of er dan echt iets aan de hardware of software veranderd is, of dat dit een bangmaak aktie is
bij oudere s3 is het volgens mij geen probleem om een sim uit de VS te gebruiken, geen idee of er dan echt iets aan de hardware of software veranderd is, of dat dit een bangmaak aktie is
Ja, ik heb een blackberry pakket bij de Lumia 1020 besteld, ga ervan uit dat dit gewoon gaat werken. omdat dit een extra service is boven op een normaal abbokevinl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:17:
EDIT: https://forum.t-mobile.nl...ar-android-iphone-187073/
[ Voor 12% gewijzigd door tweeny op 26-09-2013 10:30 ]
Dan is 350 eur voor deze toetsteln niet duur met 500 mb internet erbij. Voor 1 jaar. Ik twijfel wel nog dat je het geheugen niet kan uitbreiden.tweeny schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:26:
[...]
Ja, ik heb een blackberry pakket bij de Lumia 1020 besteld, ga ervan uit dat dit gewoon gaat werken. omdat dit een extra service is boven op een normaal abbo
EDIT: https://forum.t-mobile.nl...ar-android-iphone-187073/
[ Voor 7% gewijzigd door kevinl op 26-09-2013 10:36 ]
Klopt, heb 1gb bundel erbij voor +- 400,-
Nou die van mij is binnen, is dus gelukt...
Gallant bedankt nog voor de tip
is hij branded?EJSEJS schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:54:
Ook bij phonehouse?tweeny schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:37:
Klopt, heb 1gb bundel erbij voor +- 400,-
Ja, maar dat pakket is inmiddels van site gehaald.
Mijn bestel informatie
Telefoon: Nokia Lumia 1020 Yellow
Kleur: yellow
Netwerk: T-Mobile BlackBerry pakket BlackBerry pakket
Geek Squad verzekering:
Bundel: 1000 MB (14.4 Mb/s), 150 minuten
Accessoires:
Aantal minuten of SMS: 0 min. en onbeperkt SMS
Contractsduur: 1 jaar
Actie: Speciaal voor BlackBerry gebruikers!
Mijn bestel informatie
Geek Squad verzekering:
Accessoires:
Nee. Is niet branded (heb via dezelfde manier het toestel)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Je kan nu geen enkele telefoon meer bestellen via deze truuk
Ik heb de bestelling al lopen,(iphone pakket) wacht alleen nog op nummerbehoud, maar vroeg het me gewoon af. Haha dus blackberry pakket met note 3 kon dus ook ?
Bijna zelfde als ons iphone pakket, alleen heb ik 250 belminuten en betaal ik ongeveer 42 euro per maand voor een jaar + gratis note 3tweeny schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:28:
Ja, maar dat pakket is inmiddels van site gehaald.
Mijn bestel informatie
Geek Squad verzekering:
Accessoires:
Is goed, hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben! Jij bedankt voor je mooie TSEJSEJS schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:54:
Heb hem dus vanmiddag binnen gekregen, inderdaad unbranded. Inclusief het contract getekent en mijn simkaart gekregen. Gallant voor president?
Goed om te horen dat het allemaal doorgaat, dan kan die van mij ook niet meer misgaan 
Oja en Gallant ons held haha
Oja en Gallant ons held haha
Dat gaat zeker lukken, wat een verschil met mijn oude iPhone 4S.Gallant schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:40:
[...]
Is goed, hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben! Jij bedankt voor je mooie TS
Ik kan voortaan de leesbril in de kast laten liggen
Ik hoop alleen dat de Samsung Galaxy Note 3 Flip Wallet Case snel leverbaar worden...
Met de mooie cashback actie van Samsung heb je die nog gratis ook.EJSEJS schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:56:
[...]
Dat gaat zeker lukken, wat een verschil met mijn oude iPhone 4S.
Ik kan voortaan de leesbril in de kast laten liggen
Ik hoop alleen dat de Samsung Galaxy Note 3 Flip Wallet Case snel leverbaar worden...
Vandaag zou mijn note 3 binnenkomen vanuit studentmobiel, en via track en trace stond gisteren en vanmorgen vroeg de gehele tijd afleverdatum 26-09-2013 tussen 9:30 en 12:30.
Dus maar een vrije dag genomen om hierop te wachten, en wat denk je!
Rond 9 uur vanmorgen nog maar eens gekeken op de track en trace code en nu was de afleverdatum een dag later gezet naar morgen tussen 12:30 en 15:30.
Zelf vind ik dit redelijk schofterig, om een status een half uur tot een uur van te voren te veranderen. PostNL gebeld en blijkbaar konden ze mijn pakket niet op tijd door het sorteerproces halen oid.
Maar je doet er niets aan, nu maar hopen dat mijn vrouw thuis is als het pakketje wordt geleverd.
Rond 9 uur vanmorgen nog maar eens gekeken op de track en trace code en nu was de afleverdatum een dag later gezet naar morgen tussen 12:30 en 15:30.
Zelf vind ik dit redelijk schofterig, om een status een half uur tot een uur van te voren te veranderen. PostNL gebeld en blijkbaar konden ze mijn pakket niet op tijd door het sorteerproces halen oid.
Maar je doet er niets aan, nu maar hopen dat mijn vrouw thuis is als het pakketje wordt geleverd.
Voor de gene die een uitgebreide handleiding zoeken en hem niet kunnen vinden op de Samsung site, ik heb een link aan de begin post toegevoegd
Wat is nu eigenlijk het meest goedkope abbo zonder toestelkosten (zo weinig mogelijk bel/sms/internet)
Ben zelf een student en zit vaak op Wi-Fi (school, thuis, trein etc) en gebruik dus vrijwel bijna geen 3G..
bellen doe ik in principe ook nooit en smsen ook niet!
Waarom heb ik het toestel dan nodig?
Ik doe nu zelf de opleiding DTP en een toestel waarmee ik nauwkeurig kan tekenen met een mooi scherm trek me heel erg aan! Is ook wat handiger in het dagelijks gebruik als ik iets moet presenteren tijdens college.
Welke abonnement zou voor mij het gunstigste zijn? (zie op Tweakers ook geen overzicht van alle abbonementen? Tenzij ik verkeerd kijk)
Toestel los kopen zit er voor mij niet in
Wil het liefst een zo goedkoop mogelijk abbo zonder toestelkosten!
alvvavst bedankt
Ben zelf een student en zit vaak op Wi-Fi (school, thuis, trein etc) en gebruik dus vrijwel bijna geen 3G..
bellen doe ik in principe ook nooit en smsen ook niet!
Waarom heb ik het toestel dan nodig?
Ik doe nu zelf de opleiding DTP en een toestel waarmee ik nauwkeurig kan tekenen met een mooi scherm trek me heel erg aan! Is ook wat handiger in het dagelijks gebruik als ik iets moet presenteren tijdens college.
Welke abonnement zou voor mij het gunstigste zijn? (zie op Tweakers ook geen overzicht van alle abbonementen? Tenzij ik verkeerd kijk)
Toestel los kopen zit er voor mij niet in
Wil het liefst een zo goedkoop mogelijk abbo zonder toestelkosten!
alvvavst bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Knamix op 27-09-2013 06:31 ]
Wat is de goedkoopste die je tot nu toe gezien hebt dan?
Les 1: nooit op pakketdiensten gaan wachten.streelder schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:34:
Vandaag zou mijn note 3 binnenkomen vanuit studentmobiel, en via track en trace stond gisteren en vanmorgen vroeg de gehele tijd afleverdatum 26-09-2013 tussen 9:30 en 12:30.
Goed, de goedkoopste aanbieder is nota bene Wehkamp met 661 euro. Toch al bijna 100 euro van de introductieprijs af.
Als ik via Samsung mijn Tab 10.1 3G en S4 'inruil' krijg ik er 80+325 voor terug. Hmmm, nee dank je. Op MP zijn ze respectievelijk 250 en 450 waard. Weer genoeg om een N3 van te kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 27-09-2013 13:37 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Levertijd is wel om te huilen. Ik wacht nog wel even tot hij iets goedkoper is en de eerste dingen duidelijk zijn. Eurotje of €600,- klinkt prima.Senor Sjon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:36:
[...]
Goed, de goedkoopste aanbieder is nota bene Wehkamp met 661 euro. Toch al bijna 100 euro van de introductieprijs af.
Inmiddels 649 en een week levertijd: http://www.wehkamp.nl/com...n9005/C31_6F0_F4V_857222/
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 27-09-2013 16:10 ]
Inclusief verzendkosten & thuiskopieheffing = €661,-Senor Sjon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:09:
Inmiddels 649 en een week levertijd: http://www.wehkamp.nl/com...n9005/C31_6F0_F4V_857222/
Over 12 maanden is er al een note 4.Alessandr0 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:23:
Over 2 maand is hij al 550 euro
Maar wehkamp is een mooie toko, eerst staat er voorraad. Nu plots 1 week

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Eerste 2 maanden gaat de prijs hard, daarna blijft hij gelijkmatiger tot de note 4 komt.RobbyTown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:41:
[...]
Over 12 maanden is er al een note 4.
Maar wehkamp is een mooie toko, eerst staat er voorraad. Nu plots 1 week.
Ik heb ze ook binnen en een meteen dezelfde morgen kwam iemand om er één te kopen voor 650 euro via MP. Er waren best veel geïnteresseerden.
Ik heb wel een probleem met één van de contracten want die staat op 24 maanden terwijl TPH en AMP mij bevestigd hebben dat het 12 maanden is. Hier ben ik nog dus nog wel even mee bezig. Volgens T-Mobile heeft TPH de verkeerde order aan hun doorgegeven. Ze gaan het uitzoeken bij de TPH>
Ik heb wel een probleem met één van de contracten want die staat op 24 maanden terwijl TPH en AMP mij bevestigd hebben dat het 12 maanden is. Hier ben ik nog dus nog wel even mee bezig. Volgens T-Mobile heeft TPH de verkeerde order aan hun doorgegeven. Ze gaan het uitzoeken bij de TPH>
Volgens mijn zou dat zijn:Alessandr0 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:43:
[...]
Wat zijn nou de totale kosten voor een jaar? Damn moet nog tot 7 oktober wachten
(6x40) + (6x45) = 510 euro
+ 6.05 kopieer heffing wordt het totaal 516.05 euro
Je vergeet de aansluitkosten a 30 Euro.
Ja, die lage prijzen die gaan pas in vanaf volgende week ergens, dus ze lokken je met die lage prijs, maar kunnen daar nog niet voor leverenRobbyTown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:41:
[...]
Over 12 maanden is er al een note 4.
Maar wehkamp is een mooie toko, eerst staat er voorraad. Nu plots 1 week.
sig
Ik heb 'm gister besteld bij Wehkamp voor 660 en hij is als het goed is zometeen binnen. Er is dus wel degelijk voorraad geweest. Toen ik bestelde waren er nog 9 witte en 3 zwarte N3's.EnnaN schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:31:
[...]
Ja, die lage prijzen die gaan pas in vanaf volgende week ergens, dus ze lokken je met die lage prijs, maar kunnen daar nog niet voor leveren
Hangt er natuurlijk vanaf van welke provider je komt bij mij was het overigens 19 euro.Michaelg schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 07:37:
Je vergeet de aansluitkosten a 30 Euro.
[ Voor 6% gewijzigd door Gallant op 28-09-2013 15:10 ]
Verwijderd
heb je de link van die? ik zie hem niet voor 989 hoor.AquaSheep schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:38:
@MasterM Het verschil tussen Vodafone en KPN is zelfs kleiner. Vodafone RED biedt maar 2GB aan. Als je RED Super met 4GB pakt, dan kost het in totaal €989 (CoolBlue).
Wat is op dit moment het beste abbonement vinden jullie? met beste bedoel ik niet alleen weinig geld kwijt, maar ook wat je er voor krijgt, dus ook kijken naar dekking etc. Voor mij is bellen/sms niet zo belangrijk, internet wel, minstens 1500mb en 4g ready.
zijn er nog van die superdeals zoals die van alessandro en gallant op dit moment?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 19:04 ]
1 jaar en verlenging bij Vodafone. De filters kun je instellen op Vodafone of andere providers.Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:50:
[...]
heb je de link van die? ik zie hem niet voor 989 hoor.
Wat is op dit moment het beste abbonement vinden jullie? met beste bedoel ik niet alleen weinig geld kwijt, maar ook wat je er voor krijgt, dus ook kijken naar dekking etc. Voor mij is bellen/sms niet zo belangrijk, internet wel, minstens 1500mb en 4g ready.
zijn er nog van die superdeals zoals die van alessandro en gallant op dit moment?
http://vindabo.nl/search....0&s=Samsung+Galaxy+Note+3
Alessandro en gallant hebben geluk gehad met hun deals. Die aanbieding was namelijk een prijsfout. Gelukkig voor alessandro en de rest leverde Phonehouse toch nog de telefoon. Je kunt de aanbieding ook niet meer vinden op de website van Phonehouse.
De beste deal die je op dit moment kunt vinden is waarschijnlijk MTV Mobile (T-Mobile netwerk en binnenkort 4G) met 24 maanden 50% korting. Voorbeeld: HTC One gratis bij 2GB en 150 min voor €24,50/maand. De telefoon kun je dan verkopen.
Heb je hem binnen? Bij mij was het moment van bestellen ook nog voorraad. Echter einde van de dag, zal eens kijken waar mail is van de zending. Helaas levering was plots een week...DrsBos schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:57:
[...]
Ik heb 'm gister besteld bij Wehkamp voor 660 en hij is als het goed is zometeen binnen. Er is dus wel degelijk voorraad geweest. Toen ik bestelde waren er nog 9 witte en 3 zwarte N3's.
Verwijderd
hallo, misschien ben ik wel goedkoper uit als ik de note3 los koop bij wehkamp en er een abbonnement bijhaal, voor mij is internet belangrijk, minimaal 1 gig liefst 2, 4g ready. Belminuten wil ik ook maar heb er maar weinig nodig, 100 min ofzo. Omdat ik al zolang geen toestel of abbonement heb gehad in nl ben ik dus niet up to date. Kunnen jullie mij de goeie deals tonen aub?
ps. ik heb er even mee gespeeld in een winkel, wie van jullie vind de pen ervaring ook tegenvallen? hij heeft een lag, een storende lag. En tegen mijn verwachting in na te lezen over dat wacom pressure gedoe, registreert de note pas vanaf een vrij grote druk met het pennetje terwijl dat met je vinger een stuk eerder gaat. Is dit iets wat bij de vorige modellen met een mod is verholpen misschien? wel tegenvallen zeg.
ps. ik heb er even mee gespeeld in een winkel, wie van jullie vind de pen ervaring ook tegenvallen? hij heeft een lag, een storende lag. En tegen mijn verwachting in na te lezen over dat wacom pressure gedoe, registreert de note pas vanaf een vrij grote druk met het pennetje terwijl dat met je vinger een stuk eerder gaat. Is dit iets wat bij de vorige modellen met een mod is verholpen misschien? wel tegenvallen zeg.
Net mailtje van wehkamp. Als het goed is kan ik hem morgen afhalen bij DHL service punt en had nog gemaild hij zou in een doos worden verstuurd ipv zak
€693 bij wehkamp en €50 cashback op accesoires
Vorige week was hij 661. Cashback is bij meerdere winkels.redparrotnl schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:08:
€693 bij wehkamp en €50 cashback op accesoires
Foutje bij typhone: note 3 voor 19 euro met vodafone red plan C: 44 per maand versus note 3 voor 29 euro met vodafone red plan e: 54 per maand. De prijs van een note 2 voor een note 3 zo'n beetje!
Idd, profiteren mensen: http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:13774Ainu88 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 01:21:
Foutje bij typhone: note 3 voor 19 euro met vodafone red plan C: 44 per maand versus note 3 voor 29 euro met vodafone red plan e: 54 per maand. De prijs van een note 2 voor een note 3 zo'n beetje!
Is alweer aangepast. Prijs is nu weer 199,- bij een abonnement van 44,- per maand.alwaysleft schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Idd, profiteren mensen: http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:13774
Bij GSMeasy Vodafone RED c met toestelprijs 19,-
http://www.gsmeasy.nl/com...d=1775&g_kleur=2702&k_id=
inmiddels ook aangepast
http://www.gsmeasy.nl/com...d=1775&g_kleur=2702&k_id=
inmiddels ook aangepast
[ Voor 7% gewijzigd door rebelscum666 op 07-10-2013 17:58 ]
--
[ Voor 99% gewijzigd door Alessandr0 op 07-10-2013 13:53 ]
Ik heb nog een oud VF abbo van 240 min/sms en onbeperkt! Internet voor 37,50
Wifi van huidig toestel is stuk dus gebruik alleen 3g maar desondanks niet meer dan ca 1 gig per maand.
Ik wil eigenlijk mijn onbeperkt niet kwijt, maar echt nodig heb ik het niet. Zeker niet als bij een nieuw toestel wifi het weer doet. Nu kan ik een Red abbo nemen van 49,- per maand incl onbeperkt bellen en sms + 2 gig internet. Wat zouden jullie doen?
Toestel kost mij dan 49-37,50 = 11,5 x24 mnd + 30 adm. + 109 bijbetalen totaal 415 euro. Kan ik onbeperkt bellen, maar wel onbeperkt internet voorbij. Koop ik m los en houd ik mijn huidige abbo ben ik ca 250 duurder uit over twee jaar tijd
Wifi van huidig toestel is stuk dus gebruik alleen 3g maar desondanks niet meer dan ca 1 gig per maand.
Ik wil eigenlijk mijn onbeperkt niet kwijt, maar echt nodig heb ik het niet. Zeker niet als bij een nieuw toestel wifi het weer doet. Nu kan ik een Red abbo nemen van 49,- per maand incl onbeperkt bellen en sms + 2 gig internet. Wat zouden jullie doen?
Toestel kost mij dan 49-37,50 = 11,5 x24 mnd + 30 adm. + 109 bijbetalen totaal 415 euro. Kan ik onbeperkt bellen, maar wel onbeperkt internet voorbij. Koop ik m los en houd ik mijn huidige abbo ben ik ca 250 duurder uit over twee jaar tijd
Moet je administratiekosten betalen als je van VF 'oud' naar VF 'nieuw' gaat?
In ieder geval, ik neem aan dat je kijkt naar 2 jaar verlenging. De beste aanbieding die ik kan vinden is €32/maand + €417 toestel. http://vindabo.nl/search....0&s=Samsung+Galaxy+Note+3
Voor jouw geval betekent dit:
€32 - €37,50 = -€5,50/maand
-€5,50 x 24 = -€132
-€132 + €417 = €285
Dus in totaal €285 (of €315 inc. adm.) betalen voor een nieuwe Galaxy Note 3. Het nadeel is natuurlijk wel dat je onbeperkt internet verliest. Zeker nu de 4G dekking steeds beter wordt, wil je toch wel een grote databundel.
In ieder geval, ik neem aan dat je kijkt naar 2 jaar verlenging. De beste aanbieding die ik kan vinden is €32/maand + €417 toestel. http://vindabo.nl/search....0&s=Samsung+Galaxy+Note+3
Voor jouw geval betekent dit:
€32 - €37,50 = -€5,50/maand
-€5,50 x 24 = -€132
-€132 + €417 = €285
Dus in totaal €285 (of €315 inc. adm.) betalen voor een nieuwe Galaxy Note 3. Het nadeel is natuurlijk wel dat je onbeperkt internet verliest. Zeker nu de 4G dekking steeds beter wordt, wil je toch wel een grote databundel.
Vergeten te melden dat ik alleen bereik heb met KPN of Vodafone en daarmee de goedkopere abonnementen helaas moet laten schieten (of ik moet op zolder gaan zitten).
VF is wel zo slim om mij niet naar 4G te zetten.... Ook leuk met onbeperkt is dat je met tablet via thetering het net op kan zonder angst te hebben over de bundel heen te gaan. Ik ben echter zelden ergens met een tablet waar geen wifi is (alleen buitenland maar dat valt toch al niet binnen de bundel)
Sim only is ook een optie maar ik wil eigenlijk minimaal 2 gig aan data. Ik had vier jaar geleden voor sim only met onbeperkt internet moeten kiezen, maar had toen geen idee dat de prijzen zo snel zouden oplopen.
Ik denk er nog even over. Aan de ene kant vind je nu op veel meer plaatsen gratis wifi. Aan de andere kant zie je steeds meer zaken als videobellen, streamen en ben je zo door de data heen
VF is wel zo slim om mij niet naar 4G te zetten.... Ook leuk met onbeperkt is dat je met tablet via thetering het net op kan zonder angst te hebben over de bundel heen te gaan. Ik ben echter zelden ergens met een tablet waar geen wifi is (alleen buitenland maar dat valt toch al niet binnen de bundel)
Sim only is ook een optie maar ik wil eigenlijk minimaal 2 gig aan data. Ik had vier jaar geleden voor sim only met onbeperkt internet moeten kiezen, maar had toen geen idee dat de prijzen zo snel zouden oplopen.
Ik denk er nog even over. Aan de ene kant vind je nu op veel meer plaatsen gratis wifi. Aan de andere kant zie je steeds meer zaken als videobellen, streamen en ben je zo door de data heen
Het abonnement dat ik benoemde is VF Red. Maar ik dacht dat VF voor oudere abonnementen de optie aanboden om iets van €5/maand extra toegang te krijgen tot hun 4G netwerk?
Ik had op de link geklikt en zag Tele 2, maar je kan verder scrollen Bedankt, ik ga nog eens kijken ! Edit: heb m besteld volgens jouw voorbeeld. Haal m vrijdag op. Bedankt voor deze goede tip'! Morgen kies ik hetzelfde abbo voor mijn vrouw. Dat zal een s4 worden denk ik.
[ Voor 45% gewijzigd door Apollo 13 op 10-10-2013 01:23 ]
Vrijdag de Note 3 opgehaald en de S4 is een Note 2 geworden. Beide prachtige toestellen. Voor de Note 2 (om on topic te blijven) 147 bijbetaald en voor de note 3 417,- Ik betaal nu per maand minder geld voor onbeperkt bellen en sms, alleen onbeperkt internet is 2 gig geworden. Geen adminkosten betaald. Zeer blij!
Verwijderd
Morgen mijn Note 3 halen bij Quickphones.
Goedkoopste simlockvrije en unbranded Note 3 die ik kon vinden: 589 euro.
Review op de site bij die tel is gelezen? Heb er ging fijn gevoel bij als ik daar ging bestellen.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:50:
Morgen mijn Note 3 halen bij Quickphones.
Samsung Note 3 N9005 Toegevoegd op: maandag, 28 oktober 2013
Het is al twee weken geleden dat ik het heb aangekocht en nog altijd geen toestel binnen op mijn adres in Belgie. Ik krijg ook geen antwoord meer op mijn emails van de vraag wanneer die geleverd zal worden. Ze geven ook geen tracenummer zodat je je bestelling kan volgen. Bedroevend
' t is afhalen toch? Dan zou ik het ook wel durven....
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Verwijderd
Ja afhalen. Kan op dinsdag en donderdag.
Zag trouwens ook goede reviews van hun aftersales. Bij niet ontvangen S2 (bleek fout post nl te zijn) werd S4 gegeven ter compensatie.
Ik had wat vragen en ze mailden mij echt binnen 5 minuten terug. Supersnel.
Ik heb er alle vertrouwen in. Ze zijn pas een paar maanden bezig.
Zag trouwens ook goede reviews van hun aftersales. Bij niet ontvangen S2 (bleek fout post nl te zijn) werd S4 gegeven ter compensatie.
Ik had wat vragen en ze mailden mij echt binnen 5 minuten terug. Supersnel.
Ik heb er alle vertrouwen in. Ze zijn pas een paar maanden bezig.
Verwijderd
Heb Note 3 opgehaald bij Quickphones.
Prima service, ze stuurden zelfs een taxi naar het station om me op te halen (het stortregende). En na een kop koffie en telefoon proberen heeft een van de medewerkers me weer naar het station gebracht.
Prima service, ze stuurden zelfs een taxi naar het station om me op te halen (het stortregende). En na een kop koffie en telefoon proberen heeft een van de medewerkers me weer naar het station gebracht.
Weet iemand of het wat uitmaakt als de Note 3 geen NL model met NL sticker bijv..? Bij redcoon aangeboden als EU model, en de rest is meestal geen NL model (geen NL handleiding etc)
Maakt uit. Redcoon levert vrijwel nooit NL spullen.XQB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:16:
Weet iemand of het wat uitmaakt als de Note 3 geen NL model met NL sticker bijv..? Bij redcoon aangeboden als EU model, en de rest is meestal geen NL model (geen NL handleiding etc)
Het is wel de pest tegenwoordig om een origineel NL toestel te vinden die ook aan de actievoorwaarden voldoet. Saturn, BCC en PDA-shop zijn denk ik de eerste. Ze vragen allemaal rond de 680. Dus effectief kom je dan weer bij de goedkopere shops uit na cashback. Waarom zijn de origineel NL-toestellen in verhouding dan zo duur?
[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 14-11-2013 14:07 ]
Er is een cashback actie voor de volgende types:
Code
EAN
SM-N9005ZKEPHN
8806085777729
SM-N9005ZKETNL
8806085777255
SM-N9005ZKEVDF
8806085777217
SM-N9005ZWEPHN
8806085777712
SM-N9005ZWETNL
8806085777569
SM-N9005ZWEVDF
8806085777507
PHN zal wel staan voor Phonehouse, VDF voor Vodafone en TNL voor T-Mobile of Telfort?
Code
EAN
SM-N9005ZKEPHN
8806085777729
SM-N9005ZKETNL
8806085777255
SM-N9005ZKEVDF
8806085777217
SM-N9005ZWEPHN
8806085777712
SM-N9005ZWETNL
8806085777569
SM-N9005ZWEVDF
8806085777507
PHN zal wel staan voor Phonehouse, VDF voor Vodafone en TNL voor T-Mobile of Telfort?
PHN wordt vaker gebruikt als Nederland, generiek.
VDF is inderdaad Vodafone
TNL is T-Mobile Nederland
ZKE = zwart.
ZWE = wit.
Iemand had bij Belsimpel besteld, dat is in ieder geval geen NL-toestel.
ZKE = zwart.
ZWE = wit.
[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 14-11-2013 14:54 ]
Oke, dan moet ik dus typeSenor Sjon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:52:
PHN wordt vaker gebruikt als Nederland, generiek.
ZKE = zwart.
ZWE = wit.
SM-N9005ZKEPHN
8806085777729
zien te krijgen, die andere PHN is de witte variant.
www.amms.nl schijnt de witte op voorraad te hebben.
SM-N9005ZWEPHN
8806085777712
Helaas niet meer de zwarte. Dus als iemand een witte wil kan je hem daar met de 100 euro cashback actie krijgen... (ik ben niet aansprakelijk als het niet klopt)
SM-N9005ZWEPHN
8806085777712
Helaas niet meer de zwarte. Dus als iemand een witte wil kan je hem daar met de 100 euro cashback actie krijgen... (ik ben niet aansprakelijk als het niet klopt)
Ach, de actie loopt nog t/m eind december...dus zal wel loslopen. Nog ff maandje wachten op prijsdaling ofzo en dan is het wel weer prima. Denk dat op enig moment winkels ook wel met de korting gaan adverteren!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Of ze proberen op deze manier de prijsdaling een beetje te stutten. De officiële retailers zullen wel geklaagd hebben bij Samsung denk ik. De parallel import is zomaar 100 euro goedkoper. En de vorige actie met 50 euro cashback op een niet-leverbaar hoesje was natuurlijk wel vrij suf.
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Want via de officiële kanalen is hij inderdaad overal voor 650 + verkrijgbaar. Maar eerlijk is eerlijk, het werkt wel, ik ga natuurlijk ook veel liever voor een volledig legale NL model ipv een import.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zijn inmiddels leverbaar. Maar wat dacht je van 3.0 kabel met de adapter, handig voor het werk bv. (ja dat is een andere die is 5.3 volt de andere zijn 5.0) en graag zwart ipv apple wit. Ook nergens leverbaar bij een toko die aan de cashback mee doet (de witte ook niet).Senor Sjon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:42:
Of ze proberen op deze manier de prijsdaling een beetje te stutten. De officiële retailers zullen wel geklaagd hebben bij Samsung denk ik. De parallel import is zomaar 100 euro goedkoper. En de vorige actie met 50 euro cashback op een niet-leverbaar hoesje was natuurlijk wel vrij suf.
Maar eerlijk is eerlijk wil je als eerste erbij zijn dan betaal je gewoon de prijs.
[ Voor 11% gewijzigd door RobbyTown op 14-11-2013 15:59 ]
Verwijderd
Geldt die cashback actie nu ook voor het nemen van een nieuw abonnement bij bv Studentmobiel?
Studentmobiel heeft wel een verwijzing naar die casback...maar het blijft onduidelijk voor me.
Beetje naar beneden scrollen, valt wat over te lezen)
https://www.studentmobiel...id=1&renewal=&sms=&voice=
Studentmobiel heeft wel een verwijzing naar die casback...maar het blijft onduidelijk voor me.
Als je de voorwaarden van de cashback leest, weet je precies wanneer de cashback geldt. Voorwaarden lijken me duidelijk genoeg en anders even bellen met Studentmobiel en/of Samsung..Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:15:
Geldt die cashback actie nu ook voor het nemen van een nieuw abonnement bij bv Studentmobiel?
Verwijderd
Bespaar jezelf, ahum de 'goed bedoelde' moeite een volgende keer, met het plaatsen van een dergelijke reactie..tijd teveel?Jadang schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 01:18:
[...]
Als je de voorwaarden van de cashback leest, weet je precies wanneer de cashback geldt. Voorwaarden lijken me duidelijk genoeg en anders even bellen met Studentmobiel en/of Samsung..
Hallo!
Hoe is de ervaring met het uitbetalen van de cashback? ik heb geen zin om maanden op geld te moeten wachten..
Hoe is de ervaring met het uitbetalen van de cashback? ik heb geen zin om maanden op geld te moeten wachten..
Hou daar toch maar rekening mee. Ergens in de voorwaarden las ik dat ze acht weken de tijd nemen, met risico op uitloop.
wanneer ik direct een goedkoop (hongaars) toestel koop bij bijvoorbeeld belsimpel. krijg ik dan wel de nieuwste updates? zou jammer zijn als ik geen kitkat update krijg
als ik de updates gewoon netjes krijg dan koop ik liever meteen een buitenlands toestel
ik raad je gewoon aan om voor die 20 euro extra een nederlands toestel te kopen bij Wehkamp, Saturn, Mediamarkt etc.NLF schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:21:
wanneer ik direct een goedkoop (hongaars) toestel koop bij bijvoorbeeld belsimpel. krijg ik dan wel de nieuwste updates? zou jammer zijn als ik geen kitkat update krijgals ik de updates gewoon netjes krijg dan koop ik liever meteen een buitenlands toestel
https://www.youtube.com/@droommotor
Als je zaterdag bij de phone house een note 3 koopt met het goedkoopste 1 jarige abonnement. . Kom je in totaal met de cashback op 468 euro uit. Met 64 gb geheugenkaart. Jammer dat ik er al eentje heb gekocht afgelopen zaterdag
https://www.youtube.com/@droommotor
Zit ik toch even mee te kijken maar ik zie die combi niet bij PH. Welke provider is dat dan?
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Alleen Vodafone heeft 50% toestelkorting, dus neem aan dat het er daar van moet zijn.
Dan kom ik niet op 468 + een 64 GB kaartje
Het zou dan 568 zijn voor de toestelkorting, maar ik zie 'm ook zo snel niet,
En ik zie ook niks over een 64GB kaartje. Misschien inside info?
Ik kom wel op 488 (23 euro p. mnd x12 plus 312 toestelkosten min 100 cashback bij een Vodafone Bel - SMS - Web 100 categorie A 1 jaar. Kun je ook nog 50 aan accessoires terugkrijgen voor bijv. een hoesje of een geheugenkaart
Dan zal ie dat bedoelen...
Misschien gaat het hierom: http://m.samsung.com/nl/promotions/detail?eventId=3010 ?
468 is een mooie prijs maar zonder Internet bundel ook zonde van het geld. Ben zelf aan het kijken naar 500mb of een gieg aan data met de note3.
Iemand die weet hoe het wel zit met alle cashbacks? Morgen is de MediaMarktactie voor de Note 3 van 679 (daar de prijs op het bordje, dus ik denk dat dat de vanafprijs is) -125 euro (=554) met een 64GB mSD kaartje. Als je op alle Note 3's een 100 euro cashback zou krijgen zou dat interessanter zijn, omdat het toestel bij bijv Ekodeal al voor 560 euro te krijgen is, maar ik heb Ekodeal gemaild en zij zeggen dat die cashback niet van toepassing is omdat de EAN-codes niet overeenkomen.
Als de MediaMarkt actie het interessantst is, moet ik dat snel weten, want dan moet ik morgenochtend op de fiets...
Die PhoneHouse actie zie ik niet. Bovendien zit ik niet te wachten op een dusdanig prutabo.
Edit: Is het nou echt zo zoals ik vermoedde? Dat alle telefoons aangeboden onder ~650 euro die cashback niet hebben? Dat zou namelijk wel logisch zijn, als ze die cashback al hebben gehad en hem met de prijs hebben verrekend...
Als de MediaMarkt actie het interessantst is, moet ik dat snel weten, want dan moet ik morgenochtend op de fiets...
Die PhoneHouse actie zie ik niet. Bovendien zit ik niet te wachten op een dusdanig prutabo.
Edit: Is het nou echt zo zoals ik vermoedde? Dat alle telefoons aangeboden onder ~650 euro die cashback niet hebben? Dat zou namelijk wel logisch zijn, als ze die cashback al hebben gehad en hem met de prijs hebben verrekend...
[ Voor 14% gewijzigd door deraco96 op 29-11-2013 19:04 ]
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Ik zal toch maar even uitleggen wat er nu allemaal gaande is en waarom ik morgen een Note 3 ga bestellen.
Ik kreeg gisteren dit mailtje van samsung in mijn postvak:
http://m.samsung.com/nl/promotions/detail?eventId=3010
Dit mailtje geeft morgen op een aantal speciale telefoonzaken extra korting op de note ( als een cashback, dit krijg je dus later)
gister kreeg ik toen later nog een ander mailtje van the phonehouse binnen en daarin kon je dus goedkoop de note 3 bestellen ( alle toestellen 50 % minder toestelkosten, niet maandkosten)
http://www.phonehouse.nl/vodafone-kortingactie/?frommobile
Gecombineerd ga ik morgen een 1 jaar abonnement nemen van vodafone met 4Gig internet en NOTE III voor 12* 38 + 312 = 768 €
Hier gaat nog 125 cashback vanaf en betaal je dus 643 voor toestel en abo voor een jaar. Klinkt mij als een goede deal, vind je niet?
EDIT:
Ik zie nu dat de goedkopere abo vodafone red ( 1gig, 2gig en 4 gig zijn dezelfde toestelwaardes) dus feitelijk nog een stuk goedkoper zijn. Je betaalt dezelfde toestelwaarde ( €312) maar een stuk mindere maandlasten. Zo kan je nog meer besparen mocht dit nodig zijn.
Edit 2
Even een paar voorbeelden.
Voor Vodafone Red ( 1 gig ) betaal je 12*28+312-125 ( cashback) kom je op 523 euro voor je abo + toestel
Voor vodafone Red (2 gig) betaal je 12*32+312-125 kom je op 571 euro voor toestel en abo.
Voor Vodafone Red Super ( 4 gig + 4G) betaal je 12*38+312-125 kom je op 643 voor toestel en abo.
Ik kreeg gisteren dit mailtje van samsung in mijn postvak:
http://m.samsung.com/nl/promotions/detail?eventId=3010
Dit mailtje geeft morgen op een aantal speciale telefoonzaken extra korting op de note ( als een cashback, dit krijg je dus later)
gister kreeg ik toen later nog een ander mailtje van the phonehouse binnen en daarin kon je dus goedkoop de note 3 bestellen ( alle toestellen 50 % minder toestelkosten, niet maandkosten)
http://www.phonehouse.nl/vodafone-kortingactie/?frommobile
Gecombineerd ga ik morgen een 1 jaar abonnement nemen van vodafone met 4Gig internet en NOTE III voor 12* 38 + 312 = 768 €
Hier gaat nog 125 cashback vanaf en betaal je dus 643 voor toestel en abo voor een jaar. Klinkt mij als een goede deal, vind je niet?
EDIT:
Ik zie nu dat de goedkopere abo vodafone red ( 1gig, 2gig en 4 gig zijn dezelfde toestelwaardes) dus feitelijk nog een stuk goedkoper zijn. Je betaalt dezelfde toestelwaarde ( €312) maar een stuk mindere maandlasten. Zo kan je nog meer besparen mocht dit nodig zijn.
Edit 2
Even een paar voorbeelden.
Voor Vodafone Red ( 1 gig ) betaal je 12*28+312-125 ( cashback) kom je op 523 euro voor je abo + toestel
Voor vodafone Red (2 gig) betaal je 12*32+312-125 kom je op 571 euro voor toestel en abo.
Voor Vodafone Red Super ( 4 gig + 4G) betaal je 12*38+312-125 kom je op 643 voor toestel en abo.
[ Voor 26% gewijzigd door -WarAx- op 29-11-2013 19:24 ]
De cashback werkt alleen op Nederlandse modellen geleverd door speciale winkels, voor meer info zie -->deraco96 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:01:
http://www.samsung.com/nl...h-retour/voorwaarden.html
Daar staan ook de serienummer die wel mee kunnen doen aan de cashback.
Sites zoals Ekodeal hebben niet zo'n serienummer ( waarschijnlijk goedkoop geimporteerd) en daarom werkt de cashback niet bij hun.
ook is de cashback van 175 euro maar op ongeveer 10 specifieke winkels, helaas niet bij elke Mediamarkt..
Bovendien heb ik via 4Launch en 2Call begrepen (die dus wel de juiste toestelcode verkoopt voor de cashback), dat een webshop zelf een samenwerking met samsung moet hebben voor deelname.
4 Launch en 2Call hebben dat dus niet, zo kan je ook geen bedrijfsnaam beginnend met een cijfer invullen op het Cashback registratie-formulier, waardoor ze direct uitgesloten zijn van deelname.
Het is dus enkel Saturn, MediaMarkt e.d.
4 Launch en 2Call hebben dat dus niet, zo kan je ook geen bedrijfsnaam beginnend met een cijfer invullen op het Cashback registratie-formulier, waardoor ze direct uitgesloten zijn van deelname.
Het is dus enkel Saturn, MediaMarkt e.d.
Iemand overigens ervaring/geluk hier met het kopen van een nieuw exemplaar met de juiste toestelcode voor de cashback, inclusief bon/factuur voor rond de 500 euro op marktplaats/speurders e.d. of werkt de promotie ook niet met een bon op een andere naam?
[ Voor 21% gewijzigd door kaasknobbel op 30-11-2013 01:01 ]
WarAx, hoe kom jij aan dergelijke lage maandelijkse kosten voor Vodafone Red?
Waar ik namelijk op uit kom (volgens Vodafone website), is:
Vodafone Red Essential
35 euro p.m.
Looptijd 1 jaar (12x35 = 420)
Kosten Samsung Galaxy Note 3 eenmalig 321,04 waarvan 6,05 heffing (dus 314,99 toestelkosten)
Extra per maand +10,00 (12x45 = 540)
540 + 321,04 = 861,04 voor 1 jaar.
Korting Phonehouse: 314,99/2=167,50
Cashback Samsung: 125 euro
861,04 - 167,50 - 125 = 568,54 mét mSD kaart en een 1 jarig abonnement. Nog steeds, een tientje meer ten opzichte van de laagste prijs, maar wel een abonnenement erbij met 1GB 4G data, onbeperkt SMS en 400 minuten. Als ik dit geregeld kan krijgen is het werkelijk perfect!
Edit: Dan moet je dus wel in Amsterdam of Den Haag naar de PhoneHouse.
Dat is voor mij veel te ver.
Edit 2: Na veel gehannes op de website van PhoneHouse is het mij gelukt om de Note 3 te selecteren met een éénjarig Red Essential abonnement. Hierbij kost de telefoon 312 euro met maandelijks 30 euro. 100 euro cashback is ook geldig, dus ik ben tevreden! 312 + 12x30 = 672, 672-100= 570 euro...
Waar ik namelijk op uit kom (volgens Vodafone website), is:
Vodafone Red Essential
35 euro p.m.
Looptijd 1 jaar (12x35 = 420)
Kosten Samsung Galaxy Note 3 eenmalig 321,04 waarvan 6,05 heffing (dus 314,99 toestelkosten)
Extra per maand +10,00 (12x45 = 540)
540 + 321,04 = 861,04 voor 1 jaar.
Korting Phonehouse: 314,99/2=167,50
Cashback Samsung: 125 euro
861,04 - 167,50 - 125 = 568,54 mét mSD kaart en een 1 jarig abonnement. Nog steeds, een tientje meer ten opzichte van de laagste prijs, maar wel een abonnenement erbij met 1GB 4G data, onbeperkt SMS en 400 minuten. Als ik dit geregeld kan krijgen is het werkelijk perfect!
Edit: Dan moet je dus wel in Amsterdam of Den Haag naar de PhoneHouse.
Edit 2: Na veel gehannes op de website van PhoneHouse is het mij gelukt om de Note 3 te selecteren met een éénjarig Red Essential abonnement. Hierbij kost de telefoon 312 euro met maandelijks 30 euro. 100 euro cashback is ook geldig, dus ik ben tevreden! 312 + 12x30 = 672, 672-100= 570 euro...
[ Voor 21% gewijzigd door deraco96 op 30-11-2013 14:22 ]
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110