Uitgebreide handleiding: Samsung Galaxy Note 3 Nederlands
Uitgebreide handleiding: Samsung Galaxy Note 3 Engels
Reviews: Samsung Galaxy Note 3
Video's: Samsung Galaxy Note 3
Ervaringen & Discussie: Samsung Galaxy Note 3
Accessoires: Samsung Galaxy Note 3
Nieuws: Samsung kondigt Galaxy Note 3 met 5,7"-scherm aan
Nieuws: Samsung Galaxy Note 3 vanaf 25-09-2013 in Nederland te koop
Samsung heeft op de IFA-beurs het nieuwe vlaggenschip de Galaxy Note-3 gepresenteerd.
Met de Samsung Galaxy Note 3 brengt Samsung alweer de derde generatie van haar befaamde 'phablet' naar Nederland. De Samsung Galaxy Note 3 is nog beter en sneller en biedt een nog groter beeldscherm dan voorheen zonder dat het toestel groter en zwaarder is geworden. De Samsung Galaxy Note 3 wordt aangedreven door de krachtigste processor van dit moment, de Qualcomm Snapdragon 800 processor. Deze quad-core processor heeft een rekenkracht van 2,3 GHz per core. Daarnaast is de Samsung Galaxy Note 3 ook klaar voor de nieuwste generatie super snelle 4G netwerken. Ook de S-Pen is weer aanwezig in de Galaxy Note 3 en kan gebruikt worden om op het beeldscherm te schrijven, tekenen, schetsen of om het toestel mee te bedienen. De telefoon heeft een afmeting van 151,2 x 79,1 x 8,3mm en weegt 168 gram.
De Samsung Galaxy Note-3 (32GB) komt 25 september in Nederland op de markt.
Deze topic is bedoeld om te discussieren over de prijzen van de Galaxy Note-3...
Losse prijzen, abonnementen, aanbiedingen, acties enzovoort enzovoort
De Samsung Note 3 komt in 2 varianten (32GB & 64GB) op de markt.
(En zal in drie kleuren (zwart, wit & roze) leverbaar worden)

pricewatch: Samsung Note 3 32GB Zwart
pricewatch: Samsung Note 3 32GB Wit
pricewatch: Samsung Note 3 32GB roze
pricewatch: Samsung Note 3 64GB Zwart (nog niet bekend)
pricewatch: Samsung Note 3 64GB Wit (nog niet bekend)
pricewatch: Samsung Note 3 64GB roze (nog niet bekend)
In Nederland zal eerst de 32GB versie worden gereleased en de 64GB versies komt later op de markt.
Het geheugen is uitbreidbaar met een micro-sdkaart met een maximale grote van 64GB.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ylP4DDwXZb8]
Prijzen vergelijken, waar is de Galaxy Note-3 te bestellen:
Belsimpel.nl
Bol.com
Coolblue.nl
GSMwijzer.nl
Phoneshop.nl
Typhone.nl
Sudentmobiel.nl
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een prijs & levertijd topic open, ik hoop dat ik het op de juiste manier doe, zo niet laat mij dan a.u.b. weten wat ik fout doe zodat ik het kan aanpassen...
Uitgebreide handleiding: Samsung Galaxy Note 3 Engels
Reviews: Samsung Galaxy Note 3
Video's: Samsung Galaxy Note 3
Ervaringen & Discussie: Samsung Galaxy Note 3
Accessoires: Samsung Galaxy Note 3
Nieuws: Samsung kondigt Galaxy Note 3 met 5,7"-scherm aan
Nieuws: Samsung Galaxy Note 3 vanaf 25-09-2013 in Nederland te koop
Samsung heeft op de IFA-beurs het nieuwe vlaggenschip de Galaxy Note-3 gepresenteerd.
Met de Samsung Galaxy Note 3 brengt Samsung alweer de derde generatie van haar befaamde 'phablet' naar Nederland. De Samsung Galaxy Note 3 is nog beter en sneller en biedt een nog groter beeldscherm dan voorheen zonder dat het toestel groter en zwaarder is geworden. De Samsung Galaxy Note 3 wordt aangedreven door de krachtigste processor van dit moment, de Qualcomm Snapdragon 800 processor. Deze quad-core processor heeft een rekenkracht van 2,3 GHz per core. Daarnaast is de Samsung Galaxy Note 3 ook klaar voor de nieuwste generatie super snelle 4G netwerken. Ook de S-Pen is weer aanwezig in de Galaxy Note 3 en kan gebruikt worden om op het beeldscherm te schrijven, tekenen, schetsen of om het toestel mee te bedienen. De telefoon heeft een afmeting van 151,2 x 79,1 x 8,3mm en weegt 168 gram.
De Samsung Galaxy Note-3 (32GB) komt 25 september in Nederland op de markt.
Deze topic is bedoeld om te discussieren over de prijzen van de Galaxy Note-3...
Losse prijzen, abonnementen, aanbiedingen, acties enzovoort enzovoort
De Samsung Note 3 komt in 2 varianten (32GB & 64GB) op de markt.
(En zal in drie kleuren (zwart, wit & roze) leverbaar worden)

pricewatch: Samsung Note 3 32GB Zwart
pricewatch: Samsung Note 3 32GB Wit
pricewatch: Samsung Note 3 32GB roze
pricewatch: Samsung Note 3 64GB Zwart (nog niet bekend)
pricewatch: Samsung Note 3 64GB Wit (nog niet bekend)
pricewatch: Samsung Note 3 64GB roze (nog niet bekend)
In Nederland zal eerst de 32GB versie worden gereleased en de 64GB versies komt later op de markt.
Het geheugen is uitbreidbaar met een micro-sdkaart met een maximale grote van 64GB.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ylP4DDwXZb8]
Prijzen vergelijken, waar is de Galaxy Note-3 te bestellen:
Belsimpel.nl
Bol.com
Coolblue.nl
GSMwijzer.nl
Phoneshop.nl
Typhone.nl
Sudentmobiel.nl
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een prijs & levertijd topic open, ik hoop dat ik het op de juiste manier doe, zo niet laat mij dan a.u.b. weten wat ik fout doe zodat ik het kan aanpassen...
[ Voor 60% gewijzigd door DON PAPA op 25-10-2015 20:17 ]