Olympus E-M1 camera toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Hij is nieuw, en wordt het grote broertje van de (briljante) E-M5. Hij verdient denk ik dus al wel een plaatsje in de PW :)

Het gaat om deze camera:
http://www.olympus.nl/sit...eras/om_d/e_m1/index.html

Die dus in de categorie "spiegelreflexcamera's" zou moeten komen.

Gezien deze camera zo goed als uitgebracht is, kan ie alvast toegevoegd worden? De prijzen komen dan denk ik "vanzelf" wel :)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Ga je gang :) http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/

En hij staat al in unsorted: pricewatch unsorted: Olympus OM-D E-M1 + 12-50mm Olympus

[ Voor 63% gewijzigd door Misha op 16-09-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ohja, product toevoegen kan wel, winkel aan product toevoegen kan niet. Dat was em.

Ik heb nog altijd moeite met vinden van die link... Ik zat te kijken bij de lijst van producten naar een link/knop "toevoegen", maar hij zit vast op een (in mijn ogen) minder logische plek ;)

Maar dat-ie in unsorted staat, betekent dat niet dat ie op een gegeven moment naar, uhm, niet-unsorted verhuist? Of moet ie dan alsnog expliciet toegevoegd worden?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Zodra het product van unsorted naar sorted wordt verplaatst, zullen ook de aangesloten shops er met prijzen komen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_Thanatos_ schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:41:
Ik heb nog altijd moeite met vinden van die link... Ik zat te kijken bij de lijst van producten naar een link/knop "toevoegen", maar hij zit vast op een (in mijn ogen) minder logische plek ;)
\[PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link O-)
Nu hopen dat er ooit iemand naar wil kijken en er wat mee doet...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde