Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 20:55
Hoi,

Gisteren is er een potje met balsem van ongeveer 75 cm hoogte op het scherm van mijn Galaxy S3 gevallen. Er zit een grote barst helemaal aan de rechterkant van het scherm en 2 cm onder de front face webcam.

Het scherm deed het niet meer, ik zag alleen maar rood, groene en blauwe strepen. Ik zag ook nog de notificatiebalk waarbij ik nog kon zien dat ik een Whatsappberichtje gekregen had. Vandaag echter zie ik helemaal niks meer.Het scherm belicht helemaal niet meer. Notificatielichtje, lichten van de touchgevoelige knoppen naast de homebutton en de AAN/UIT button doen het wel gewoon (voor zover ik kan testen).

Wat adviseren jullie mij om te doen? Als ik hem repareer, kan ik dan beter zelf de digitizer en het scherm vervangen? Verder valt ook niet uit te sluiten dat de S3 het na behoren zal doen na de reparatie. Er zou namelijk ook schade kunnen zijn verricht aan overige hardware, of is dat niet aannemelijk?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 23:55

basdej

OutSystems Consultant

laten repareren natuurlijk, het zal alleen wel in de +- 200 euro gaan lopen denk ik

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ja, 175 euro. Ben ik dan wel zeker van een weer ZGAN product (want dat was ie voor het incident)>

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 14:48
ik zou zeggen ga langs een kpn xl winkel.. kost je daar maar 125 euro..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
125 euro maar? Echt waar, voor alle modellen?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je nou samen met de TS van dit topic gaat krijg je misschien wel korting: Scherm gebarsten, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Even de inboedelverzekering bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13

13art

Moderator Mobile
Graag even hier verder gaan: Scherm gebarsten, wat nu?. Dat topic is iets actiever, vandaar dat het handiger is om daar verder te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 17-09-2013 09:14 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.