Hallo,
ik heb een speaker set van Logitech Z-2300, een 2.1 set met subwoofer. Sinds enige tijd merkte ik dat de rechter speaker héél zacht geluid geeft; zo'n 10% van wat de linker produceert. Wanneer ik de linker speaker loskoppel en het geluid helemaal openzet hoor je wel redelijk wat geluid, maar m'n subwoofer en andere speaker maken een behoorlijk lawaai (natuurlijk).
Stappen dat ik heb ondernomen:
Iemand nog ideeën?
Alvast bedankt!
ik heb een speaker set van Logitech Z-2300, een 2.1 set met subwoofer. Sinds enige tijd merkte ik dat de rechter speaker héél zacht geluid geeft; zo'n 10% van wat de linker produceert. Wanneer ik de linker speaker loskoppel en het geluid helemaal openzet hoor je wel redelijk wat geluid, maar m'n subwoofer en andere speaker maken een behoorlijk lawaai (natuurlijk).
Stappen dat ik heb ondernomen:
- Aansluiting speakers omgezet; rechter speaker in linker output en andersom: goed geluid uit de rechter maar bijna geen geluid uit linker speaker
- Koptelefoon aangesloten rechtstreeks op de speaker set: zelfde verhaal; rechterkant bijna geen geluid, terwijl links goed geluid geeft.
- Contact spray gespoten in de rechter uitgang in de subwoofer; geen verschil (tip uit dit topic)
- Paar keer de volumeknop heel hard gezet, zonder effect.
- Balans (natuurlijk) gechecked op de PC, zelfs als zet ik het helemaal naar rechts, dan blijft het geluid bijna volledig uit links komen
- D-sub paar keer losgehaald, schoongeblazen, etc.
Iemand nog ideeën?
Alvast bedankt!