Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Andere vraag: heeft iemand bij de media markt/saturn in NL een controler met play & charge kit besteld?
Daar staat nog steeds voor 22:00 uur besteld morgen in huis, maar is dat ook zo?
Heb daar afgelopen woensdag besteld maar nog steeds niks verzonden.. zal morgen eens bellen.LOTG schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:28:
Hopelijk zend Amazon.de vanavond dan ook eindelijk eens.
Andere vraag: heeft iemand bij de media markt/saturn in NL een controler met play & charge kit besteld?
Daar staat nog steeds voor 22:00 uur besteld morgen in huis, maar is dat ook zo?
Mijn Xbox One is netjes binnen gekomen uit Duitsland en speel de afgelopen dag constant Killer Instinct.Marvie schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:44:
Ahhhh nog steeds geen status verandering.
Ik begin me nu toch zorgen te maken dat mijn xbox verdwenen is in Grimbergen....
Maar de spellen en controller die ik heb besteld van Amazon.co.uk zijn bij mij ook zomaar naar Grimbergen gegaan. Dit terwijl er inderdaad op de zaterdag nog stond dat hij zou worden afgeleverd.
Maar een Google Search wijst uit dat Postnl een distributie centrum heeft in Grimbergen.
Komt niet binnen. Heb de Play & Charge + Controller maar besteld op Microsoft.deLOTG schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:28:
Hopelijk zend Amazon.de vanavond dan ook eindelijk eens.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe weet je dat MM/ saturn niet gaat leveren?Rivanov schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:13:
[...]
Komt niet binnen. Heb de Play & Charge + Controller maar besteld op Microsoft.de
Ik stond ook versteld toen ik dat zag! Ik heb niet alleen voor mij besteld, maar ook voor een vriend. Thanks voor de info, hopelijk klopt die datum welHellStorm666 schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:26:
Ik heb ff gechat met ze.
De leverancier meld dat ze 16-12-2013 kunnen leveren.
Als je nu annuleer heb je je geld binnen 1 week terug.
Maar kan verder nergens een levernacier vinden (UK, DE, FR, ES) welke heb wel binnen 1 a 2 weken gegarandeerd kan leveren.
Ik laat m voorlopig nog staan, totdat ik een ander tegenkom.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Niet volgens mij.X-Fighter schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:19:
Houden we lijstjes bij waar we aan goedkopere prijzen digitaal games kunnen kopen? Want ik ben niet meer van plan schijfjes te kopen, maar buiten de eigen store van Microsoft weet ik eigenlijk niet waar het mogelijk is om games digitaal te kopen voor de Xbox One.
Je kunt wel elcheapo proberen prepaid kaarten voor xbox live te kopen.
Iemand op Xboxworld.nl had gebeld naar MM.shoombak schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:34:
[...]
Hoe weet je dat MM/ saturn niet gaat leveren?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij mij precies andersom...Gurty schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:58:
[...]
Mijn Xbox One is netjes binnen gekomen uit Duitsland en speel de afgelopen dag constant Killer Instinct.
Maar de spellen en controller die ik heb besteld van Amazon.co.uk zijn bij mij ook zomaar naar Grimbergen gegaan. Dit terwijl er inderdaad op de zaterdag nog stond dat hij zou worden afgeleverd.
Maar een Google Search wijst uit dat Postnl een distributie centrum heeft in Grimbergen.
Amazon.co.uk netjes zaterdag game bezorgd.
Nog steeds geen nieuwe status uit Grimbergen
Xbox Live Knalle Arie
Update bij post nl, levering van vandaag naar dinsdag gezet.
Kijken wat er morgen weer staat....
[ Voor 198% gewijzigd door justifire op 25-11-2013 09:05 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shit zeg. Bij mij ook dus, staat nu op 5 wochen.HellStorm666 schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:59:
update van Otto.de.
Gisteren was t nog binnen 1 week.
Nu 6
[afbeelding]
Ik vind het wel heel jammer dat ze je niet ff een update sturen bij dit soort veranderingen.
16 december... dat zou dus net voor kerst zijn, in totaal bijna een maand 'extra' wachten!
En ondertussen wel lekker adverteren met "verschijnt 22 November". Ja, dat weten we, maar niet bij Otto
thanks!Gé Brander schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:59:
[...]
Ik heb hem net toch maar besteld op de microsoftstore.de. Geen berichten gezien dat hij niet op voorraad zou zijn of lange levertijd zou hebben. Ik hou jullie op de hoogte hier.
Eerst contact gehad met postnl maar daar is nog helemaal geen pakket ontvangen, de status die ik zie is een automatische aanmelding van Amazon.
Daarna werd ik gebeld door Amazon (gisteren een mail gestuurd) en die gaven aan dat ook zij geen status weten en de bestelling onderweg is maar wellicht vertraagd.
Als er vrijdag niks is ontvangen kan ik om vervanging vragen of mijn geld terug.
Vervanging uhu, er is geen voorraad meer dus houd dat op.
Er werd toen aangegeven dat er meerdere aanbieders zijn en zij dan het eventuele meerbedrag betalen.
Al met al ben ik hier goed ziek van, sinds augustus wachten 21 november verzend bericht en nu niks....

Xbox Live Knalle Arie
Hier ook hetzelfde...justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:06:
Amazon.de
Lichtpuntje...
Jullie pakket is tenminste ontvangen door postnl en te volgen en zal morgen echt wel bezorgd worden.LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:28:
[...]
Hier ook hetzelfde...Amazon maar eens proberen te contacten
Als iemand nog een tip heeft waar ik een day one kan scoren, dan hoor ik dat graag.
Xbox Live Knalle Arie
Nou postnl heeft hem nog nietMarvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:42:
[...]
Jullie pakket is tenminste ontvangen door postnl en te volgen en zal morgen echt wel bezorgd worden.
Als iemand nog een tip heeft waar ik een day one kan scoren, dan hoor ik dat graag.
Je zou wat winkels in het grensgebied nog kunnen bellen, het is weer maandag dus misschien heb je mazzel
Lichtpuntje...
Shit man, das nog een stuk vervelender dan wachten op de Otto.Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:24:
sinds augustus wachten 21 november verzend bericht en nu niks....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht kun je microsoftstore.de of een andere Duitse shop proberen.
Is de UK al helemaal leeggekocht?
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:06:
Amazon.de
Staan er al maten en gewichten in de track&trace? (Zou zo'n 7+ kilo moeten zijn) Dan heb je waarschijnlijk mazzel.Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:42:
[...]
Jullie pakket is tenminste ontvangen door postnl en te volgen en zal morgen echt wel bezorgd worden.
[ Voor 42% gewijzigd door S0epkip op 25-11-2013 09:48 ]
Hoe bedoel je postnl heeft nog niks, bij jou staat toch een bezorg datum?LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:45:
[...]
Nou postnl heeft hem nog niet![]()
Je zou wat winkels in het grensgebied nog kunnen bellen, het is weer maandag dus misschien heb je mazzel
Dan heeft postnl iets ontvangen aangezien bij mij onbekend staat.
Je kan op de postnl site je telefoonnummer opgeven en dan bellen ze je terug ( duurde bij mij 2 minuten).
Zij kunnen meer zien en daar bleek dus dat mijn pakket niet is ontvangen en daarom geen verdere status heeft.
Ook gaf de dame aan dat in Grimbergen geen postnl centrum zit maar wellicht iets van Amazon...
Xbox Live Knalle Arie
Amazon.de of .uk? En weet iemand wanneer die dan geleverd wordt?
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
ik heb gisteren bij Redcoon besteld, kreeg net een verzendbevestiging.Doughty schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:04:
Waar kan ik nu het beste een play & charge kit bestellen?
http://www.redcoon.nl/B49...e-Accessory-Pack_Consoles
Voor dat geld moet dat toch ook @*@$%*)^ geen probleem zijn, haha.shoombak schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:06:
[...]
ik heb gisteren bij Redcoon besteld, kreeg net een verzendbevestiging.
http://www.redcoon.nl/B49...e-Accessory-Pack_Consoles
Mooi dat zij wel leveren!
Saturn voor 55 euro, na een uurtje al verzonden met trackentrace.Doughty schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:04:
Waar kan ik nu het beste een play & charge kit bestellen?
Bij redcoon heb ik hem gecancelled, scheelt toch 15 euro. Enkel even aan de deur weigeren:)
Lichtpuntje...
gister was de prijs nog 59,- zonder verzendkosten overigensS0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:07:
[...]
Voor dat geld moet dat toch ook @*@$%*)^ geen probleem zijn, haha.
Mooi dat zij wel leveren!
Excuus dan heb ik het niet helemaal begrepen. Tis maandag....Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:51:
[...]
Hoe bedoel je postnl heeft nog niks, bij jou staat toch een bezorg datum?
Dan heeft postnl iets ontvangen aangezien bij mij onbekend staat.
Je kan op de postnl site je telefoonnummer opgeven en dan bellen ze je terug ( duurde bij mij 2 minuten).
Zij kunnen meer zien en daar bleek dus dat mijn pakket niet is ontvangen en daarom geen verdere status heeft.
Ook gaf de dame aan dat in Grimbergen geen postnl centrum zit maar wellicht iets van Amazon...

Lichtpuntje...
Hoe kopen jullie via de stores? Ik kan mijn credit card niet koppelen aan de uk store.
Kan je ergens tegoed online kopen om dit te omzeilen?
Dit is een backorder, bestellingen worden vanaf 16.12 uitgeleverd volgens een support persoonSandersmander schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:04:
Kijk net op Microsoft.De, maar zie niet dat ze in backorder zouden zijn, is volgens mij gewoon voorraad?
-- keep it clean
Je kunt gewoon die Xbox Live points cards gebruiken. Als je online wat zoekt kun je meestal meer tegoed eruit krijgen, maar je moet wel zeker zijn dat ze voor EU zijn.
Had ze ook gebeld en hij is op voorraad en ze leveren hem gewoon.
Ben benieuwd.
Bij otto ook vanaf 16-12 weer, dus dat is waarschijnlijk de tweede batch..frosty1878 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:22:
[...]
Dit is een backorder, bestellingen worden vanaf 16.12 uitgeleverd volgens een support persoon
Wat een dramaMarvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:24:
Waar ik het hele weekend al bang voor was zojuist bevestigd...
Eerst contact gehad met postnl maar daar is nog helemaal geen pakket ontvangen, de status die ik zie is een automatische aanmelding van Amazon.
Daarna werd ik gebeld door Amazon (gisteren een mail gestuurd) en die gaven aan dat ook zij geen status weten en de bestelling onderweg is maar wellicht vertraagd.
Als er vrijdag niks is ontvangen kan ik om vervanging vragen of mijn geld terug.
Vervanging uhu, er is geen voorraad meer dus houd dat op.
Er werd toen aangegeven dat er meerdere aanbieders zijn en zij dan het eventuele meerbedrag betalen.
Al met al ben ik hier goed ziek van, sinds augustus wachten 21 november verzend bericht en nu niks....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hadden beter afgelopen vrijdag bij Amazon.fr of .uk een One kunnen bestellen dan was hij wel gewoon zaterdag bezorgd geworden

Heb veel gekke dingen meegemaakt met post.nl maar dat ze elke morgen de verwachte afleverdatum omgooien is toch echt wel slordig, zet dan meteen de afleverdatum op dinsdag of desnoods op onbekend.
Iets met een dooie mus....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Lijkt het idd wel op.R0SSI schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:30:
[...]
Bij otto ook vanaf 16-12 weer, dus dat is waarschijnlijk de tweede batch..
Nouja, als ie dan de 16e idd maar verstuurd wordt.
3 weken wachten... altijd nog beter dan "ergens in Q1 2014 waarschijnlijk"
Scientia Potentia Est
Wacht zelf ook nog maar 3 weken, zojuist bij MS.de besteld. Ben benieuwd.HellStorm666 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:33:
[...]
Lijkt het idd wel op.
-- keep it clean
waar bestellen jullie danLOTG schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:23:
Ja, in de winkel of online.
Je kunt gewoon die Xbox Live points cards gebruiken. Als je online wat zoekt kun je meestal meer tegoed eruit krijgen, maar je moet wel zeker zijn dat ze voor EU zijn.
Is nu verandert naar 5 weken en op de facebook pagina de datum 31-12 ook al gezien... Helaas geen andere keus dan wachten...HellStorm666 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:33:
[...]
Lijkt het idd wel op.
Maarja....
Scientia Potentia Est
Maakt mij niet heel veel uit of dit Duitsland of Belgie is...
Wel zin in een roadtrip op mn vrije dag.
Mijn Duits is helaas super slecht, anders had ik wel even rond gebeld.
FFXIV: Brawny Brawler
Ik heb die van mij day one gehaald bij de Gamestop in Italie.Arend1987 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:51:
Ik heb de mijne gewoon besteld om amazon.it. Hij word 9 december geleverd. Ze zijn door nog steeds verkrijgbaar de normale edities dan.
Zonder preorder, niks aan de hand.
Mocht je vandaag ergens heen gaan om te halen.CreativeSkills schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:52:
Iemand enig idee of de Xbox nog ergens in de winkels ligt?
Maakt mij niet heel veel uit of dit Duitsland of Belgie is...
Wel zin in een roadtrip op mn vrije dag.
Mijn Duits is helaas super slecht, anders had ik wel even rond gebeld.
Je mag er voor mij ook een halen (kale versie of met Forza).
Afleveren in Barneveld wordt waardeert
(* ben hier serieus over trouwens*)
Scientia Potentia Est
Er staat "Par livraison", betekend dit dat ze hem gewoon op voorraad hebben?
Ik sluit mij hier heel graag bij aan, ik ben zaterdag al op roadtrip geweest door Duitsland, zo'n 10 mediamarkten & saturns afgereden, tot en met Paderhorn, maar helaas alles al uitverkocht.HellStorm666 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:55:
[...]
Mocht je vandaag ergens heen gaan om te halen.
Je mag er voor mij ook een halen (kale versie of met Forza).
Afleveren in Barneveld wordt waardeert, dank kan worden getoond met bakje espresso of chocomel en een plak zelfgebakken appelcake
(* ben hier serieus over trouwens*)
Laten we het hopenjustifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:32:
Amazon.de heeft nu wel geld afgeschreven van mijn CC dus ga er vanuit dat we morgen gewoon geleverd krijgen.

Trouwens wel erg handig al die berichten van jou, mijn situatie is exact hetzelfde namelijk;) *ook afgeschreven
[ Voor 4% gewijzigd door LuisjeNL op 25-11-2013 11:37 ]
Lichtpuntje...
Ik dacht dat die 25/26 datum toch echt was wanneer hij aan moest komen, en niet wanneer ze eens gaan kijken of ze hem gaan verzenden.
Hoop voor jullie dat die levering netjes aankomt (dat is niet sarcastisch bedoelt)
Xbox Live Knalle Arie
Die van mij wordt morgen geleverd vanuit Italië.Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:56:
Was vorige week al afgeschreven helaas...
Hoop voor jullie dat die levering netjes aankomt (dat is niet sarcastisch bedoelt)
Hij is al betaald en onderweg.
En ik weet het vrij zeker, aangezien mijn "schoonmoeder" hem bij haar heeft.
Ik had gisteren om 15:44 een mailtje met daar in, Ende Dezember.R0SSI schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:25:
Van otto.de net een mailtje gehad met de mededeling dat mid-december mijn consoles geleverd worden.
Volgens mij weten ze het gewoon niet......
Scientia Potentia Est
Status staat nog op 'zending word voorbereid voor verzending' wat inhoud dat postnl het pakket nog niet van Amazon heeft ontvangen
Dus nu wachten op reactie van Amazon
Lichtpuntje...
Handig.
Ik hoorde het net van een vriend die zaterdag in de Gamemania in Helmond was.LOTG schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:15:
Ja dat zeggen ze, maar op de website staat verder niets. Geen die wat de prijzen daar zijn en wat ze wel en niet hebben.
Daar had hij hem in z'n handen. Dus hij ligt er toch echt.
Of bij MS.de? als ik in de uk store wil kopen staat er out of stock, bij de .fr en .de store kan ik gewoon naar de afreken pagina, betekent dit dat ze gewoon voorraad hebben? Iemand als ervaring met de MS store & Paypal bestellingen?ApOE schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:29:
Hebben mensen bij de microsoftstore in bijv. Frankrijk besteld en met Paypal betaald?
Er staat "Par livraison", betekend dit dat ze hem gewoon op voorraad hebben?
Toevallig kans dat ze er nog één mee kan nemen? het liefst de Forza bundel met extra controller, anders Forza bundle of kale versie??Doughty schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:58:
[...]
Die van mij wordt morgen geleverd vanuit Italië.
Hij is al betaald en onderweg.
En ik weet het vrij zeker, aangezien mijn "schoonmoeder" hem bij haar heeft.
Scientia Potentia Est
http://www.comtech.de/Konsolen-und-Games/Microsoft-Xbox
bezorgd via dhl
Vermoed dat ze vrijdag een lading naar hun magazijn in Amsterdam hebben verscheept vanuit Duitsland.LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:02:
Postnl aan de telefoon gehad....
Status staat nog op 'zending word voorbereid voor verzending' wat inhoud dat postnl het pakket nog niet van Amazon heeft ontvangen![]()
Daarvandaan word het aangeboden bij / opgehaald door post.nl
Dat gebeurt meestal aan het eind van de dag.
Geloof niet dat Amazon geld van de CC afschrijft als er niets verzonden is.
Hoop dat Amazon dat straks kan bevestigen

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 25-11-2013 13:25 ]
Helaasos, want ze is al onderweg naar ons kikkerlandje.HellStorm666 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:18:
[...]
Toevallig kans dat ze er nog één mee kan nemen? het liefst de Forza bundel met extra controller, anders Forza bundle of kale versie??
De Gamestop voorraad in het noorden was ook op volgens mij.
Restock in 2e week december ongeveer.
Zelf ook besteld? Goede ervaring mee?glorixjim schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:21:
Hier hebben ze weer voorraad, met fifa.
bezorgd via dhl
Please ignore the delivery time you can see online. The Xbox will be delivert to the middle of December because you ordered a few days to late for the second round of deliverys that will take place to the beginning of December. Of course we can send it sooner if Microsoft delivers more items then was expected but I can´t promise you this. I hope that you can wait a little longer.
ja, afgelopen vrijdag ook besteld. Komt morgen.
Ze hebben geen voorraad, wordt mogelijk op 16.12 geleverd. Wanneer je met paypal besteld wordt er een order gesubmit, dit wil zeggen dat deze pas afgeschreven wordt wanneer deze geprocessed/afgeleverd wordt.ApOE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:16:
[...]
Of bij MS.de? als ik in de uk store wil kopen staat er out of stock, bij de .fr en .de store kan ik gewoon naar de afreken pagina, betekent dit dat ze gewoon voorraad hebben? Iemand als ervaring met de MS store & Paypal bestellingen?
-- keep it clean
[ Voor 96% gewijzigd door justifire op 25-11-2013 13:49 ]
Toch even afwachten tot morgen zowieso;)
I am very sorry to hear about the delay.
I have checked your order xxxxxx and can confirm that it was sent out from our fulfillment centre in Germany on last Friday, 22nd Nov. per POST NL. In this case we have no tracking information available and the delivery cannot be traced via "Mein Konto."
According to our carrier, the delivery to Netherlands may take 29th November. May we ask for your further patience? If your package has not arrived on 29.11., please contact us using the link below and confirm the shipping address we have on file for this order
XXX
XXX
Please note: Your account will usually be charged approximately 24 hours after the items have entered the dispatch process. You will find the transaction recorded on your bank account statement three days later or on your next monthly account statement.
Should your package not arrive on the above mentioned date, and we will endeavour to find a rapid solution.
I'd like to sincerely apologize for this delay and thank you for your patience.
Best Regards!
Lichtpuntje...
En dan het weekeind ertussen dan is de tweede batch consoles wel binnen bij ze
justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:24:
29 November ?!
En dan het weekeind ertussen dan is de tweede batch consoles wel binnen bij ze
Lichtpuntje...
Zullen het rond middernacht weten, of niet......LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:29:
[...]
hopen dat aangezien het nu een werkdag is, er wel wat veranderd ipv al dat geautomatiseerde gedoe
Ik zie op de site alleen een uitvoering zonder FIFA en verzending 13 weken...glorixjim schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:21:
Hier hebben ze weer voorraad, met fifa.
bezorgd via dhl
Xbox Live Knalle Arie
Hier:Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:54:
[...]
Ik zie op de site alleen een uitvoering zonder FIFA en verzending 13 weken...
http://www.comtech.de/Mic...-14_detail_67179_804.html
Huh maar bij jou stond toch al een bezorg datum op de site van postnl?LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:02:
Status staat nog op 'zending word voorbereid voor verzending' wat inhoud dat postnl het pakket nog niet van Amazon heeft ontvangen![]()
Lijkt er op dat jij hetzelfde probleem hebt...
Amazon belt mij donderdag weer of de bestelling inmiddels is bezorgd en anders gaan ze naar een oplossing zoeken.
Maar ben bang dat dit geen Day one meer zal zijn.
Hopelijk veranderd de status van onze pakketjes naar " de chauffeur is onderweg" en kunnen we morgen (of laat het woensdag) zijn dan eindelijk ook genieten!!!
Xbox Live Knalle Arie
Tjsa...Marvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
[...]
Leider wurde das von Ihnen gewünschte Produkt nicht gefunden.
zur Shop-Startseite
Highlights
icrosoft Xbox One Konsole im Bundle mit FIFA 14
Bestell-Nr.: 113494
Herst.-Nr.: 7UV-00082
Das All-In-One Entertainment System • 8-Kern x86 Prozessor • HDMI Input/ Output • 8GB RAM und 500GB Festplatte • Blu-ray • inkl. Kinect 2.0 (1080p), Controller, Headset, HDMI Kabel, Stromkabel • 14-tägige Gold-Probemitgliedschaft für Xbox Live • Chat Headset • FIFA 14 Download (USK: ab 0 freigegeben)
Artikel lagernd.
Versandfertig innerhalb 24 Stunden!
€ 549,00 *
Iemand ervaring met die site? Wanneer zal je het dan binnen hebben?S0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:00:
[...]
Tjsa...
Das All-In-One Entertainment System • 8-Kern x86 Prozessor • HDMI Input/ Output • 8GB RAM und 500GB Festplatte • Blu-ray • inkl. Kinect 2.0 (1080p), Controller, Headset, HDMI Kabel, Stromkabel • 14-tägige Gold-Probemitgliedschaft für Xbox Live • Chat Headset • FIFA 14 Download (USK: ab 0 freigegeben)
Artikel lagernd.
€ 549,00 *
Ja maar die datum veranderd dus smorgensMarvie schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
[...]
Huh maar bij jou stond toch al een bezorg datum op de site van postnl?
Lijkt er op dat jij hetzelfde probleem hebt...
Amazon belt mij donderdag weer of de bestelling inmiddels is bezorgd en anders gaan ze naar een oplossing zoeken.
Maar ben bang dat dit geen Day one meer zal zijn.
Hopelijk veranderd de status van onze pakketjes naar " de chauffeur is onderweg" en kunnen we morgen (of laat het woensdag) zijn dan eindelijk ook genieten!!!

Van zaterdag naar maandag, van maandag naar dinsdag en wie weet staat hij morgenochtend wel op woensdag

Status bij postNL is voorbereid door verzender, maar heeft morgen middag als aflevertijdstip.
Hmmm op de ipad niet maar op de pc welS0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:00:
[...]
Tjsa...
Artikel lagernd.
€ 549,00 *

Wat zal ik nou doen, ik weet niet of de Amazon bestelling nog gaat komen en wil wel z.s.m. de Xbox hebben.
Ik ken deze shop verder niet en heb geen zin een 2e geval van verdwenen bestellingen.
Xbox Live Knalle Arie
ja, afgelopen vrijdag ook besteld. Komt morgen.gazhims3lv schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
[...]
Iemand ervaring met die site? Wanneer zal je het dan binnen hebben?
Zodra m'n otto bundle binnen is, deze doorverkopen en de 2e controller zelf houden. Fifa doorverkopen.
Is iets winst in te behalen natuurlijk.
en 3 weken eerder gamen.
Maarja, moet ik over 3 tot 6 weken wel die forza bundle kunnen verkopen.
Scientia Potentia Est
Ja dat snap ik maar als post nl nog niks ontvangen heeft dan geven ze ook geen datum van de levering af.justifire schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:02:
[...]
Ja maar die datum veranderd dus smorgens![]()
Van zaterdag naar maandag, van maandag naar dinsdag en wie weet staat hij morgenochtend wel op woensdag
Maar zoals LuisjeNL aangeeft heeft hij nu ook van Post nl doorgekregen dat ze nog niks hebben ontvangen en kunnen ze ook geen datum in de track & Trace weergeven gaven ze mij aan.
LuisjeNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:02:
Xbox Live Knalle Arie
Of gewoon digitaal kopen?djbarney schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:16:
ik neem de gok met comtech ook, zojuist besteldfifa raak ik wel weer kwijt, en als gamemania etc idd games verkoopt komt dat ook nog wel weer goed. Anders maar gewoon uit de uk bestellen die games
Ik vrees alleen dat er straks een overschot aan Fifa is.
[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 25-11-2013 15:17 ]
Ik ook, spannenddjbarney schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:16:
ik neem de gok met comtech ook, zojuist besteldfifa raak ik wel weer kwijt, en als gamemania etc idd games verkoopt komt dat ook nog wel weer goed. Anders maar gewoon uit de uk bestellen die games

idd, via paypal express erg makkelijk.
Ook 1 mailtje gehad na de bestelling?
edit: Toch wel, krijg net mail van PayPal
[ Voor 14% gewijzigd door gazhims3lv op 25-11-2013 15:21 ]
Pas op: dit staat er als je het artikel in je wagentje gooit:ApOE schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:19:
haha, hopen dat hun voorraad status klopt!
idd, via paypal express erg makkelijk.
Ook 1 mailtje gehad na de bestelling?
Jetzt vorbestellen.
Lieferbar in ca. Woche
Mijn bestelling is al in behandeling..S0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:22:
[...]
Pas op: dit staat er als je het artikel in je wagentje gooit:
Jetzt vorbestellen.
Lieferbar in ca. Woche
Bij mij stond er nog gewoon binnen 24hr verzonden.
"google translate"
de status van je bestelling ******** is veranderd!
De order heeft nu de status In uitvoering.
stond er deze morgen niet.S0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:22:
[...]
Pas op: dit staat er als je het artikel in je wagentje gooit:
Jetzt vorbestellen.
Lieferbar in ca. Woche
Ik zie het.. Volgens mij stond dat er net volgens mij niet. Ik hoop dat het goed gaat en aangezien mijn bestelling al in behandeling is zou het goed mogelijk zijn dat ik een van de laatste heb.S0epkip schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:25:
Ja.... ik bedoel op de productpagina staat 24 uur, nu nog steeds. Maar in je winkelwagentje verandert dat opeens naar Lieferbar in ca. Woche. Kijk maar.
Edit: Dan hebben julliewss geluk en de laatste paar!
Same hereApOE schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:25:
Ik zie het, de voorraad is nu op!
Bij mij stond er nog gewoon binnen 24hr verzonden.
"google translate"
de status van je bestelling ******** is veranderd!
De order heeft nu de status In uitvoering.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.