wel slecht, mijn amazon.de console is nog steeds niet verstuurd...
Ik laat hem ook net bij de grens bezorgen en haal hem dan op. Daarna Duitsland nog even in om te shoppen met de vriendinHellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:33:
[...]
Aha.
Dus jij laat m door mailboxde versturen naar je adres in NL?
Ik haal m gewoon bij te Lotto net over de grens
Stel dat ie maandag wordt verzonden, dan ben ik dinsdag avond bij de Lotto om m op te halen.
Maar als ik die verhalen zo lees over geen wachtrij bij de Saturn in Duitsland, dan zit ik toch te twijfelen om nu de auto te pakken naar Bochelt om m daar gewoon in de winkel te halen
Nadeel is dat er dan los Forza en los een controller gekocht moet worden wat t geheel een ruime 100,- duurder maakt + retour geld van otto is weer een geklooi...
Gamertag for Xbox: R0SSI
Voor mij is de keus makkelijker:"nu" aan het werk, dus geen optie om naar duitsland te rijden. Ik wacht wel een weekje (of twee). Nog steeds veel beter dan 3-4 maandenHellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:33:
[...]
Aha.
Dus jij laat m door mailboxde versturen naar je adres in NL?
Ik haal m gewoon bij te Lotto net over de grens
Stel dat ie maandag wordt verzonden, dan ben ik dinsdag avond bij de Lotto om m op te halen.
Maar als ik die verhalen zo lees over geen wachtrij bij de Saturn in Duitsland, dan zit ik toch te twijfelen om nu de auto te pakken naar Bochelt om m daar gewoon in de winkel te halen
Nadeel is dat er dan los Forza en los een controller gekocht moet worden wat t geheel een ruime 100,- duurder maakt + retour geld van otto is weer een geklooi...
Tilburg, Netherlands 22/11/2013 6:05 Bestemmingsscan
still on it's way..
wordt zwaar als hij zo binnen komt op mijn werk haha
.
Zijn er al mensen die hem aangesloten hebben?
still on it's way..
wordt zwaar als hij zo binnen komt op mijn werk haha
.
Zijn er al mensen die hem aangesloten hebben?
[ Voor 43% gewijzigd door Xenophoben op 22-11-2013 09:51 ]
Ik ben nu ook aan t werkruudonline schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:50:
[...]
Voor mij is de keus makkelijker:"nu" aan het werk, dus geen optie om naar duitsland te rijden. Ik wacht wel een weekje (of twee). Nog steeds veel beter dan 3-4 maanden.
Maar paar uurtjes vrij nemen behoord wel tot de mogelijkheden.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
bij mij helaaas niet, en ik heb vanavond zakelijk etentje... zucht. Wordt nachtwerk

[ Voor 16% gewijzigd door Xenophoben op 22-11-2013 09:54 ]
Ik neem aan dat de xbox het langer uit zal houden dan een paar uur. Morgen staat tie er vast nogXenophoben schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:53:
bij mij helaaas niet, en ik heb vanavond zakelijk etentje... zucht. Wordt nachtwerk![]()
Project bijna afgrond, alleen documentatie nog en kon daarom vandaag wel thuis werken.... Volgende week kan ook nog, maar daarnaHellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:52:
[...]
Ik ben nu ook aan t werk
Maar paar uurtjes vrij nemen behoord wel tot de mogelijkheden.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Ik verwacht mijn console iedere moment binnen te krijgen. Binnen 1 dag leveren uit Frankrijk, Lyon. Vind het knap van amazon.
woeeei kom maar op met een volledige foto/video rapportage!xD
Nice!! Veel plezier er mee!
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik had niet verwacht dat het ze zou lukken.Xenophoben schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:02:
betaal je ook voor toch
Moet je nagaan dat PostNL soms moeite heeft met op tijd leveren
Delivered On:
Friday, 11/22/2013 at 9:10 A.M.
Left At:
Residential
Signed By:
hipped/Billed On:11/21/2013Type:PackageWeight:7.20 kgs
Left At:
Residential
Signed By:
Precies, zeker je bevindingen mbt het online gebeuren etc hier in nlXenophoben schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:06:
woeeei kom maar op met een volledige foto/video rapportage!xD
Have fun! ben benieuwd naar je ervaringen.S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:05:
W0000T De Xbox is ook binnen!!
Shit, kan niet wachten op de Otto bundel, maar deze is voor V&A bestemd![]()
En dit is het laatste wat we van soepkip horen haha.S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:07:
Delivered On:
Left At:
Residential
Signed By:
Maar soepkip had toch geen verzend bevestiging gehad? Hoop dus voor de rest?
Hoeveel?S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:05:
Shit, kan niet wachten op de Otto bundel, maar deze is voor V&A bestemd![]()
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Die van mij is net opgehaald bij de MM in Mulheim.
Ik ben dus 100% zeker nu
Ik ben dus 100% zeker nu
Laat maar dicht, ik neem hem wel overS0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:42:
Nu is de vraag: heb ik stalen zenuwen en laat ik 'm dicht? fuck!
[afbeelding]
Mag jij de Fifa game hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Gé Brander op 22-11-2013 10:43 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Moeilijk... wanneer komt de gene binnen die voor je eigen is?
Ik had het wel geweten hahah!
Pff ik zie een ups auto langs mijn huis rijden maar die stopte niet
Nee, gaat echt niet joh!S0epkip schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:44:
Otto verhaal met week 49, danwel 50 of 51.
Die kan natuurlijk OOK in V&A
Waarschijnlijk iemand verder in de straat eerst?SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:44:
Download codeMavel 128 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:44:
Zit er btw een disk bij van FIFA of een download code?
Als het goed is zo'n fancy nieuwe QR code die je met de Kinect kunt scannen zodat je geen elle lange string hoeft in te typen.
Soms gaat dat echt nergens over, bestel je 2 dingen komen ze door de zelfde bezorgingsdienst na elkaar.SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:44:
Heeft iemand al een update met de aantallen die beschikbaar zijn in de Saturn/MM in de grensplaatsen?
Ik zou hem lekker uitpakken en later de Otto versie verkopen met slechts 1 controller. Daar zijn mensen vast ook heel blij mee
.
Wat is de voorraad bij de Saturn in Kleve?
Dat zou ik idd dus ook doen.ruudonline schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:51:
Ik zou hem lekker uitpakken en later de Otto versie verkopen met slechts 1 controller. Daar zijn mensen vast ook heel blij mee.
Nu uitpakken. code niet gebruiken.
die van otto doorverkopen met fifa. controller en forza zelf houden.
Scientia Potentia Est
Je kunt alvast Killer Instict proberen binnen te halen.
Ooh shit hoop dat iemand kan bevestigen dat je met een nl account gewoon games online kan kopen.
Ik ben vooral benieuwt of je nl account zonder problemen kan gebruiken en later weer omzetten zodat het een Nederlandse xbox wordt.
Sla Kleve maar over als je op het punt staat om naar Duitsland te rijden om er een zonder reservering op te halen. Vanochtend om 9:45 stond ik als eerste bij de Saturn in het overdekte winkelcentrum. Stond als eerste aan de kassa, maar geen frei-verkauf! Alleen op pre-oder/reservering. Ook de Gamestop in Kleve en X-Games langsgegaan, maar die hebben ook niets voor de vrije verkoop. X-Games had sowieso niet eens consoles binnengekregen..
ja precies, zo niet gaat mijn X1 ook op MPBlackwaterEl1te schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:02:
[...]
Ooh shit hoop dat iemand kan bevestigen dat je met een nl account gewoon games online kan kopen.
Verwijderd
Heb hem pas een 2 tal weken geleden besteld.xGlasvezelkabel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:28:
[...]
Ik heb ook bij Future-X besteld. Heb jij ook een mail gehad dat ze hem waarschijnlijk op 22 november binnenkrijgen en dan gaan verzenden? Mail was van een paar weken terug.
Heb geen mail gekregen voor de 22ste.
Heb gisteren gemail en toen wouden ze geen bindend antwoord geven.
Je kan hen volgen op facebook, en gisteren hebben ze gepost dat ze nog maar enkel forza5 binnen hadden.
Jij ondertussen al iets nieuws gehoord van future x?
ik ga eens even via chat kijken waarom amazon.de nog niet heeft verzonden. Ik laat het weten.
update:
Irene Bishop:I apologize for the delay. Your item is still in the shipping process. We are currently trying to ship as fast as possible.
update:
Irene Bishop:I apologize for the delay. Your item is still in the shipping process. We are currently trying to ship as fast as possible.
[ Voor 44% gewijzigd door mobygo76 op 22-11-2013 11:08 ]
Nee, ik had gister ook al een berichtje geplaatst op hun Facebook. Had van de week nog wel een extra controller besteld, daar net wel bericht van gehad. De dag is nog niet om, maar vrees het ergste...Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:04:
[...]
Heb hem pas een 2 tal weken geleden besteld.
Heb geen mail gekregen voor de 22ste.
Heb gisteren gemail en toen wouden ze geen bindend antwoord geven.
Je kan hen volgen op facebook, en gisteren hebben ze gepost dat ze nog maar enkel forza5 binnen hadden.
Jij ondertussen al iets nieuws gehoord van future x?
Heb de mijne nu ook binnen. Opgehaald in Nordhord en de 2e (voor iemand anders) komt straks via ups. Update aan het binnenhalen. Gaat lekker snel tot nu toe!
Tomorrow is not today!
Zojuist even contact opgenomen met Amazon.de, volgens de beste mevrouw wordt mijn Xbox verstuurd vanuit Koblenz. Dus ik ga er vanuit dat ik hem niet eerder dan dinsdag binnen heb.
Laat even weten hoe t gaat met regio selecteren, voice commands op die regio en of je Duitsland als regio kan en Engels als taal.Spacey23 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:17:
Heb de mijne nu ook binnen. Opgehaald in Nordhord en de 2e (voor iemand anders) komt straks via ups. Update aan het binnenhalen. Gaat lekker snel tot nu toe!
Evt. icm Download van game op regio A en dan naar regio B switchen en zien of ie nog beschikbaar is.
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Mijne lijkt toch onderweg via DHL naar MM Nordhorn. Durf alleen nog steeds niet die kant op te rijden tot ik daadwerkelijk de pickup mail krijg. Duurt lang!
IS die al verstuurd? De mijne staat nog steeds op voorbereiden, en ik geloof ook niet dat het voor dinsdag word.Gurty schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:18:
Zojuist even contact opgenomen met Amazon.de, volgens de beste mevrouw wordt mijn Xbox verstuurd vanuit Koblenz. Dus ik ga er vanuit dat ik hem niet eerder dan dinsdag binnen heb.
Crosspost uit het X1 topic:
Zo! Onderweg naar huis vanaf de Mediamarkt in Krefeld, samen met uchiha tijntje. Allebei een day one console in the pocket. Stond een man of 20 voor de deur te wachten toen we aankwamen. Redelijk wat mensen die niet gepreordered hadden, want er gingen redelijk wat groene dozen de deur uit. Waren geloof ik 40 consoles voor losse verkoop beschikbaar, dus die zullen snel genoeg weg geweest zijn.
Netjes preorder pakketje meegekregen, dus hele setje compleet nu. Nog half uurje dan zijn we thuis, en dan kan het leuke uitpakken en instellen beginnen.
Zo! Onderweg naar huis vanaf de Mediamarkt in Krefeld, samen met uchiha tijntje. Allebei een day one console in the pocket. Stond een man of 20 voor de deur te wachten toen we aankwamen. Redelijk wat mensen die niet gepreordered hadden, want er gingen redelijk wat groene dozen de deur uit. Waren geloof ik 40 consoles voor losse verkoop beschikbaar, dus die zullen snel genoeg weg geweest zijn.
Netjes preorder pakketje meegekregen, dus hele setje compleet nu. Nog half uurje dan zijn we thuis, en dan kan het leuke uitpakken en instellen beginnen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die van mij staat al sinds gisteren op Versand in Kürze.LOTG schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:20:
[...]
IS die al verstuurd? De mijne staat nog steeds op voorbereiden, en ik geloof ook niet dat het voor dinsdag word.
Ik heb overigens ook uitgelegd dat de Xbox One naar Nederland moest en of ik hem ook op de 23e kon verwachten. Volgens haar wel, maar ik ga van dinsdag uit.
Bij mij is via amazon.de ook nog niet verstuurd. Ook al staat er als verwachting nog steeds zaterdag of maandag. Gelukkig is nu UPS wel namens microsoft.de onderweg voor mijn Xbox one
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Kan je ook bij een ms store in duitsland afhalen?
Wel grappig, er zit een Nederlandse pakbon bij de xbox van ms.de
Nou zeg post er nou niemand even een Sfeer fotootje van een MediaMarkt launch in Duitsland
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, inderdaad.SunnieNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:30:
Wel grappig, er zit een Nederlandse pakbon bij de xbox van ms.de
Nee die hebben het te druk met de Xbox One naar huis te rennen of ze staan nog telleurgesteld op de parkeerplaats.Donstil schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:
Nou zeg post er nou niemand even een Sfeer fotootje van een MediaMarkt launch in Duitsland
Op Inside Gamer kun je een liveblog (live waarbij je zelf op F5 moet duwen) volgen en die valt ook zwaar tegen. Lame foto's en niets zeggende onderschriften.
[ Voor 20% gewijzigd door LOTG op 22-11-2013 11:33 ]
Sorry, vergeten foto te maken.Donstil schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:

Ter compensatie dit dan:

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 22-11-2013 11:38 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
LOTG schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:45:
Tss een automaat.
Volledig OT... Maar als IT'er begrijp ik dat volledig. Waarom zou je meer doen dan nodig? Zoveel mogelijk automatiseren toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Gé Brander op 22-11-2013 11:47 ]
Toch triest dat Amazon.de er zo lang over doet, versand in kurze my ass 
Had wel gerekend op dinsdag maar nu anderen hem al in huis hebben had ik het achteraf zeker anders gedaan met bestellen.
Eerste ervaringen delen is toch altijd het leukste.
Had wel gerekend op dinsdag maar nu anderen hem al in huis hebben had ik het achteraf zeker anders gedaan met bestellen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Anderen hebben betaald voor extra snel verzenden.justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:
Die optie is er niet bij Amazon.deXepos schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:49:
[...]
Anderen hebben betaald voor extra snel verzenden.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Regio gekozen is UK en kinect registreert alles wat ik zeg. Tevens heb ik mijn decoder (vu+) doorgelust en ik kan nu tv kijken via mijn xbox. Wel heb ik een vpn van de UK actief staan en kan ik dus gewoon killer instinct, xbox fitness en de bijgeleverde Fifa installeren. Fifa uit duitsland heeft meerdere talen. Heb nog niet gekeken of het nederlands heeft, maar sowieso engels.HellStorm666 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:19:
[...]
Laat even weten hoe t gaat met regio selecteren, voice commands op die regio en of je Duitsland als regio kan en Engels als taal.
Evt. icm Download van game op regio A en dan naar regio B switchen en zien of ie nog beschikbaar is.
Tomorrow is not today!
Dat maakt niet zo heel veel uit, ik had maar 1 verzend optie en dat was 2-3 werkdagen.Xepos schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:49:
[...]
Anderen hebben betaald voor extra snel verzenden.
Later wou ik dat nog wijzigen naar 1 dag levering maar helaas dat was niet mogelijk, ook niet via de chat.
2 spellen besteld bij Amazon.fr omdat ASIN zelfde was als die van de engelse blijken ze alleen frans te zijn
dat wordt een RMA
Weet iemand waar ik engels takkig spellen weg kan hallen en weet iemand of de spellen bij mm duitsland ook engels zijn?
Weet iemand waar ik engels takkig spellen weg kan hallen en weet iemand of de spellen bij mm duitsland ook engels zijn?
Lekker hoor. Ik rij ook automaat. Waarom zou ik zelf schakelen als het ook voor me gedaan kan worden?LOTG schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:45:
Tss een automaat.
(zelf schakelen met flippertjes kan nog eventueel.
Haha maakt mijn dag bijna goedBM schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
[...]
Sorry, vergeten foto te maken.
Ter compensatie dit dan:
[afbeelding]
Precies ditGé Brander schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:
[...]
Volledig OT... Maar als IT'er begrijp ik dat volledig. Waarom zou je meer doen dan nodig? Zoveel mogelijk automatiseren toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zonder VPN kun je de games niet downloaden?Spacey23 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:51:
[...]
Regio gekozen is UK en kinect registreert alles wat ik zeg. Tevens heb ik mijn decoder (vu+) doorgelust en ik kan nu tv kijken via mijn xbox. Wel heb ik een vpn van de UK actief staan en kan ik dus gewoon killer instinct, xbox fitness en de bijgeleverde Fifa installeren. Fifa uit duitsland heeft meerdere talen. Heb nog niet gekeken of het nederlands heeft, maar sowieso engels.
Ow nee, dat kan je niet menen... shitTimV_ schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:52:
2 spellen besteld bij Amazon.fr omdat ASIN zelfde was als die van de engelse blijken ze alleen frans te zijndat wordt een RMA
![]()

Was 1 dvan die games toevallig Ryse? De regio van je xbone staat op uk?
Dat vroeg ik me ook af?shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:54:
[...]
Zonder VPN kun je de games niet downloaden?
Tja, ik rij dan wel ook een roadster met flink wat power. Dan is het toch minder leuk als je niet op de red line de koppeling in kunt trappen om te schakelen.Donstil schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:53:
[...]
Lekker hoor. Ik rij ook automaat. Waarom zou ik zelf schakelen als het ook voor me gedaan kan worden?
(zelf schakelen met flippertjes kan nog eventueel.
[...]
Haha maakt mijn dag bijna goed![]()
[...]
Precies dit
En nu het winter is moet ik dat in Forza kunnen doen, maar Amazon stelt teleur voorlopig.
Had ik beter eerst kunnen testen, maar kon niet wachten
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Dit is hier al zo vaak verteld. Ja dat kan.shoombak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:54:
[...]
Zonder VPN kun je de games niet downloaden?
Ik kan mij toch bijna niet voorstellen dat er alleen Frans op die disc staat. Kost toch een hoop extra geld om buiten regiospecifieke exemplaren ook nog eens taal specifieke exemplaren zijn?TenaciousC schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:54:
[...]
Ow nee, dat kan je niet menen... shit![]()
Ik zou het ook zoeken bij de regio settings van de xbox.
Weet ik maar heb het liever door een nederlander met een xbox bevestigdVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:58:
[...]
Dit is hier al zo vaak verteld. Ja dat kan.
Hoop het niet. Gelukkige heb ik een server in de US
Wel balen dat ik waarschijnlijk mijn xbox pas dinsdag krijg.
Mijn Amazon.de Xbox is gisteren verzonden en wordt vandaag afgeleverd.justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:
Ja wrijf het er nog ff inRDMA schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:00:
[...]
Mijn Amazon.de Xbox is gisteren verzonden en wordt vandaag afgeleverd.
Wanneer had jij besteld als ik vragen mag ?
Wel in 1 dag geleverd dus, is er dan toch nog hoop voor Zaterdag ?
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 22-11-2013 12:04 ]
Staat al op de verpakking dat hij alleen Frans isTenaciousC schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:54:
[...]
Ow nee, dat kan je niet menen... shit![]()
Kijk, dit is nog eens goed nieuws! Werkt het TV kijken soepel/snel via de xBox interface?Spacey23 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:51:
[...]
Regio gekozen is UK en kinect registreert alles wat ik zeg. Tevens heb ik mijn decoder (vu+) doorgelust en ik kan nu tv kijken via mijn xbox. Wel heb ik een vpn van de UK actief staan en kan ik dus gewoon killer instinct, xbox fitness en de bijgeleverde Fifa installeren. Fifa uit duitsland heeft meerdere talen. Heb nog niet gekeken of het nederlands heeft, maar sowieso engels.
Werkt de Xbox OneGuide ook?iWishmaster schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:03:
[...]
Kijk, dit is nog eens goed nieuws! Werkt het TV kijken soepel/snel via de xBox interface?
jeeej hij is zojuist binnen gekomen.... woei.... nu nog 5 uur werken zucht
Dat valt tegen, hier was ik dus al bang voor bij de Fransozen, chauvinistische volkje die liever het bestaan van elke andere taal wil ontkennenTimV_ schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:02:
[...]
Staat al op de verpakking dat hij alleen Frans ishet betreft hier AC: Black Flag & Forza 5

Zijn er mensen die Ryse besteld hebben bij amazon.fr die effe kunnen bevestigen welke talen deze bevat?
[ Voor 12% gewijzigd door TenaciousC op 22-11-2013 12:06 ]
Geld dat niet even hard voor DE?TenaciousC schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:05:
[...]
Dat valt tegen, hier was ik dus al bang voor bij de Fransozen, chauvinistische volkje die liever het bestaan van elke andere taal wil ontkennen
Iemand hier wat berichten over?
In Aachen was het erg rustig! Stond om 10:10 weer buiten.
Ze hadden geen accessoires, alleen paar games.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel een stapel X1's? Day One's?Rivanov schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:06:
In Aachen was het erg rustig! Stond om 10:10 weer buiten.
Wat is je score?
Een pallet xboxen ingeladen? Of nog wat achter gelaten voor andere mensen?
Met prijzen van 700 euro op Marktplaats is dat best lucratief om een aanhangertje mee te nemen richting DE

Welke idioot is nu zo desperate om 700 euro te betalen voor een Xbox of Playstation terwijl ze over een paar weken voor 3 games minder te krijgen zijn?
Ben ook wel benieuwt of de xbox guide ook met bijv een kpn setupbox werkt!
Op 11 september.justifire schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:02:
[...]
Ja wrijf het er nog ff in![]()
Wanneer had jij besteld als ik vragen mag ?
Wel in 1 dag geleverd dus, is er dan toch nog hoop voor Zaterdag ?
Hier alleen CI+ in de TV
. Jammer dat ze daar niets voor bedacht hebben. Een CI+ slot in de xbox en een receiver zou praktisch geweest zijn, maar vast ook duurder naast HDMI in.
Dat is eeg lastig ook, aangezien er 100en verschillende methoden zijn om digitale tv te kijken.....vandaar deze hdmi-in oplossing, dat werkt altijd.....LOTG schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:15:
Hier alleen CI+ in de TV. Jammer dat ze daar niets voor bedacht hebben. Een CI+ slot in de xbox en een receiver zou praktisch geweest zijn, maar vast ook duurder naast HDMI in.
Zonder VPN downloaden ze ook.
Enige punt waar ik tegenaan loop is dat ik niet bij de betaalopties kan.
Maar de gratis dingen downloaden nog netjes
Enige punt waar ik tegenaan loop is dat ik niet bij de betaalopties kan.
Maar de gratis dingen downloaden nog netjes
Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.