Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wellicht hebben jullie de advertentie van Bol.com ook gezien, ze adverteren met de volgende advertentietekst:
Microsoft Xbox One 500GB Console + FIFA 15 + 1 Wireless Controller - Zwart Xbox One:Xbox One 500GB voor 399,-
De advertentietekst doet hier vermoeden dat het om een extra controller gaat. Wat vinden jullie?
Ik ben hierover in discussie met Bol.com.
De productomschrijving is anders vrij duidelijk. Kansloze zaak.cips2004 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:07:
Goedemiddag medetweakers,
Wellicht hebben jullie de advertentie van Bol.com ook gezien, ze adverteren met de volgende advertentietekst:
Microsoft Xbox One 500GB Console + FIFA 15 + 1 Wireless Controller - Zwart Xbox One:Xbox One 500GB voor 399,-
De advertentietekst doet hier vermoeden dat het om een extra controller gaat. Wat vinden jullie?
Ik ben hierover in discussie met Bol.com.
Inhoud Microsoft Xbox One 500GB Console + 1 Wireless Controller - Zwart Xbox One:
Xbox One 500GB Console
Xbox One Wireless Controller
Xbox One Chat Headset
HDMI kabel
14 dagen Xbox Live Gold-proeflidmaatschap
Ja, de productomschrijving wel inderdaad, maar ik vind advertentietekst behoorlijk misleidend. Dan kun je er ook wel bijschrijven .. +Headset bijvoorbeeld, Of heb ik het nu mis.trix0r schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:09:
[...]
De productomschrijving is anders vrij duidelijk. Kansloze zaak.
Inhoud Microsoft Xbox One 500GB Console + 1 Wireless Controller - Zwart Xbox One:
Xbox One 500GB Console
Xbox One Wireless Controller
Xbox One Chat Headset
HDMI kabel
14 dagen Xbox Live Gold-proeflidmaatschap
Ik vind de omschrijving ook bijzonder ongelukkig gekozen (in het geval van slecht één controller). Het is ook een wijze van adverteren die je normaal nooit ziet, omdat er altijd één controller bij een dergelijk apparaat zit. Sterker nog, anders is het apparaat niet eens te gebruiken.cips2004 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:17:
[...]
Ja, de productomschrijving wel inderdaad, maar ik vind advertentietekst behoorlijk misleidend. Dan kun je er ook wel bijschrijven .. +Headset bijvoorbeeld, Of heb ik het nu mis.
Kortom; ik vind dat je absoluut een punt hebt!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Edit: Los daarvan nog een vraag over de xbox one deals. Komen er de komende weken nog mooie deals aan? Is dat gebruikelijk aan het begin vh jaar, of zijn de deals al geweest? Ik wilde de pack voor €379 bij Dixons kopen (met AC games), maar die is alweer voorbij.
[ Voor 16% gewijzigd door GustavSan op 25-12-2014 16:03 ]
http://www.cdkeys.com/xbo...-iv-4-black-flag-xbox-one
Had na betaling direct code gekregen, gave site :3
Radical Birds
Verwijderd
Net besteld ;-)
? Kan die anders nergens vinden. Alleen die bundel zonder kinect voor de prijs die jij noemtVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:54:
Nu via Amazon.de de bundel met Assasins Creed Unity + Black Flag, inclusief Kinect (!) voor 399.
Net besteld ;-)

Geen link?
Edit
[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 24-02-2015 09:05 ]
Verwijderd
Het was deze aanbieder:Brutal1ty schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:36:
[...]
? Kan die anders nergens vinden. Alleen die bundel zonder kinect voor de prijs die jij noemt
Geen link?
Edit
KLIK
Die heeft die bundel een week lang voor 399 gehad staan. Inmiddels is de prijs weer terug naar 429 (waar hij voorheen ook op stond). Nog steeds niet slecht, maar ik heb een heel goede deal gehad.
Vraag me af of ik heb los moet kopen en welke bundel dan interessant is. Een duitse winkel vind ik niks
Dan kost de 1TB versie nog maar 339 euro.
Iemand hier nog een tip voor?
Idem... Kan het verder nergens vinden.sorted.bits schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:12:
Ik zoek nog een plek waar ze de Xbox One Elite Controller morgen kunnen leveren, maar ook MediaMarkt en Wehkamp hebben alleen reserveringspagina's staan.
Iemand hier nog een tip voor?
Niet dat er in dat topic lekker veel info over te vinden valtThomasXIV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:10:
Vanaf woensdag 322 euro voor een One, Halo 5 en Halo blu-ray box bij Mediamarkt, voor meer info check het Halo 5 topique!
Anyway, vanaf woensdag begint de jaarlijkse Gekkenhuis actieperiode bij de MM. Met inderdaad een Xbox One 500GB, 1x wireless controller, Halo 5 en een Halo DVD-box voor maar 322 euro. Dat is echt goedkoop

Ondertussen even naar Wehkamp getwitterd. Ze kunnen hem morgen hier leveren, dus ik heb hem daar besteld.
Oh, nice!sorted.bits schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:03:
[...]
Ondertussen even naar Wehkamp getwitterd. Ze kunnen hem morgen hier leveren, dus ik heb hem daar besteld.
Gelijk bestellen, thanks.
Goed om te weten! heb vanochtend nog contact met wehkamp gehad over mijn levering... die konden niets zeggen, alleen dat ik mijn mail/mijn wehkamp in de gaten moest houden...sorted.bits schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:03:
[...]
mfreriks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:22:
[...]
Goed om te weten! heb vanochtend nog contact met wehkamp gehad over mijn levering... die konden niets zeggen, alleen dat ik mijn mail/mijn wehkamp in de gaten moest houden...
Heb 'm besteld en net toch maar ff gebeld omdat er 2-3 dagen levertijd bij m'n bestelling staat... Lang verhaal kort, ik heb hem dus over ongeveer 2 a 3 dagen..sorted.bits schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:03:
[...]
Lekker zo'n klantenservice! Zit er nu aan te denken de order te annuleren en m ergens anders te bestellen puur uit principe..
[ Voor 6% gewijzigd door aevitas1 op 26-10-2015 17:41 ]
Hmmm, echt? Ben benieuwd, de bestelling krijgt vannacht vast een andere status, anders morgen maar eens kijken bij de Bart Smit hier, die is altijd lekker rustig, dus hoop dat die er nog 1 krijgen.aevitas1 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:40:
[...]
[...]
Heb 'm besteld en net toch maar ff gebeld omdat er 2-3 dagen levertijd bij m'n bestelling staat... Lang verhaal kort, ik heb hem dus over ongeveer 2 a 3 dagen..
Lekker zo'n klantenservice! Zit er nu aan te denken de order te annuleren en m ergens anders te bestellen puur uit principe..
Er staat niets op de site van intertoys/Bart smit dus ik verwacht het niet. Ze heeft me in ieder geval verteld dat hij er morgen sowieso niet is, maar ik zie t wel..
Ik heb hem bij Game Outlet besteld. Vandaag een mail gekregen dat de levering is uitgesteld naar 20 november jammer genoeg. Valt overigens niets over te vinden op het grote boze internet, buiten het feit dat het ding helemaal nergens op voorraad is.Zaap schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:37:
In de Nederlandse Microsoft is de elite controller ook niet te bestellen. Heb het via de webchat gevraagd maar de medewerkers van Microsoft weten het zelf ook niet. In de Duitse en Franse Microsoft store is de controller niet op voorraad en ook op de Duitse Amazon site is de controller niet (meer) te bestellen. Als iemand weet waar ze te krijgen zijn hoor ik het graag.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nog mazzel gehad bij Bart Smit ? Weet er anders nog 2 of 3 waar ik naartoe kan rijden die rustig zijn..sorted.bits schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:00:
[...]
Hmmm, echt? Ben benieuwd, de bestelling krijgt vannacht vast een andere status, anders morgen maar eens kijken bij de Bart Smit hier, die is altijd lekker rustig, dus hoop dat die er nog 1 krijgen.
Nope, bij de Bart Smit hebben ze hem nog niet.aevitas1 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Nog mazzel gehad bij Bart Smit ? Weet er anders nog 2 of 3 waar ik naartoe kan rijden die rustig zijn..
EDIT: Ondertussen is de levertijd bij Wehkamp veranderd naar 3 weken. Wow. Volgens mij gaat er wat mis bij de leveringen
[ Voor 18% gewijzigd door sorted.bits op 28-10-2015 07:20 ]
zou lijk zijn als het voor de COD release zou zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Blerf op 30-10-2015 14:28 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

[ Voor 89% gewijzigd door co2301 op 30-10-2015 14:25 ]
Verwijderd
Update, zojuist verzendbevestiging ontvangen vanuit het niets. Twee weken voor ik hem had verwacht. Prima dus.FirePuma142 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:21:
[...]
Ik heb hem bij Game Outlet besteld. Vandaag een mail gekregen dat de levering is uitgesteld naar 20 november jammer genoeg. Valt overigens niets over te vinden op het grote boze internet, buiten het feit dat het ding helemaal nergens op voorraad is.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
Ik ben op zoek naar de nieuwe reguliere controller met 3.5mm jack. Via pricewatch kan ik niet achterhalen waar deze te koop is, omdat ik geen onderscheid zie tussen de oude en nieuwe versie.
Weet iemand waar ik de nieuwe reguliere controller kan kopen?
Zelf nergens anders goedkoper gezien en ik ben al een tijdje van plan een One te halen. Denk dat ik morgen maar even langs ga.
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Xbox one 500 gb + Halo: the master chief collection + FIFA 15 + 1 jaar xbox online voor maar €299
Ik zou momenteel (echt tijdelijk!) gaan voor:
- XB1 1TB + TR Rise of the Tomb Raider + TR Defenetive Edition voor 309 (Gamemania t/m 30 nov)
- XB1 500 GB + 2e controller + FIFA 16 voor 309 (Bol.com t/m 29 nov)
Aangezien dat maar 26 euro is per jaar zie ik dat niet echt als een dealbreaker/makerDaejji schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:56:
Zitten daar ook een jaar Xbox online bij in? Dat zit hier nl. wel weer bij in.
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 29-11-2015 13:03 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee hoor; 26 euro eerder (zie PW of allgamekeys.com)GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:08:
Kun je denk ik beter deze bij Bol halen voor 309, en live er zelf bij kopen. Jaartje voor €40 of zo..
http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html
Maar idd; lijkt mij apart halen die hap

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 29-11-2015 13:16 ]
309 voor een 1TB uitvoering is al heel laag, maar ook Rise of the Tomb Raider en Tomb Raider DE erbij.
-
Morgen binnen
http://www.mediamarkt.nl/...fa-16-bundel-1399984.html
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
-
Verwijderd
Gisterenavond kreeg ik de bevestiging dat MediaMarkt de Elite controller heeft verzonden. Goede kans dat ze dus weer wat voorraad hebben.
Ook wat jullie ervaringen zijn.
Alvast bedankt
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=33637
Deze bundel bevat:
- Xbox One console met 500 GB harde schijf
- Xbox One draadloze controller
- HDMI-kabel
- Chat headset
- 14 dagen Xbox Live voor nieuwe leden (niet voor USED exemplaren)
- Gears of War Ultimate Edition (speel de game via Xbox Live (silver of gold) voor 31/12/2015 en ontvang gratis de X360 versies van Gears of War 1, 2, 3 en Judgment (vanaf de backwards compatibility patch in najaar 2015).
[ Voor 65% gewijzigd door NeoMe op 08-12-2015 16:42 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Met zulke prijzen ga ik er serieus over denken om de 360 op de slaapkamer ook te vervangen!NeoMe schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:42:
XBOX ONE 269,- ( Laagste prijs ooit ) GoW editie
Deze bundel bevat:
- HDMI-kabel
- Chat headset
- Gears of War Ultimate Edition (speel de game via Xbox Live (silver of gold) voor 31/12/2015 en ontvang gratis de X360 versies van Gears of War 1, 2, 3 en Judgment (vanaf de backwards compatibility patch in najaar 2015).
Die prijzen zijn helaas alweer wat opgeschroefd: nu € 333,- bij Mediamarkt, maar zelfde combi is ook bij Bart Smit of Intertoys te verkrijgen voor € 329,-janvanduschoten schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:28:
Ik ben voor een MM aanbieding gegaan, zelfde als de Bol aanbieding maar deze was direct beschikbaar en ook een 2e controller voor € 309 incl. Fifa 16
Morgen binnen
http://www.mediamarkt.nl/...fa-16-bundel-1399984.html
“The greatest teacher, failure is”
Bol.com heeft hem ook voor 329 euro.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Net besteld deze, ben benieuwd of Gamemania Groningen hem ook echt gaat uitleveren.Ik was helaas te laat voor de Tombraider 1TB XBOX One voor 309. Dat is ook wel een aardige dealNeoMe schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:42:
XBOX ONE 269,- ( Laagste prijs ooit ) GoW editie
Deze bundel bevat:
- HDMI-kabel
- Chat headset
Ik zit echt te twijfelen, let wel op dat je voor de jaarwisseling even online moet met de xbox one om die spellen te activeren. Ik krijg mijn oude xbox 360 niet vekocht en GameMania wil er maar 40,- voor geven. Voor de spellen enkele euro's per stuk, dan hou ik het liever. Wacht wel op een betere aanbieding volgend jaar, al betwijfel ik of die er gaat komen.zneek schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:19:
[...]
Net besteld deze, ben benieuwd of Gamemania Groningen hem ook echt gaat uitleveren.Ik was helaas te laat voor de Tombraider 1TB XBOX One voor 309. Dat is ook wel een aardige deal
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Die GoW bundel kan op veel locaties uitverkocht zijn.
Zelf onlangs de Fallout bundel van 369€ gehaald. Kreeg Halo 5 er onverwacht gratis bij.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb de Xbox360 versies al, alleen die Xbox One versie van GOW heb ik nog niet. Maar voor 269 heb ik deze liever dan die Fifa16 versie met extra controllerNeoMe schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:15:
[...]
Ik zit echt te twijfelen, let wel op dat je voor de jaarwisseling even online moet met de xbox one om die spellen te activeren. Ik krijg mijn oude xbox 360 niet vekocht en GameMania wil er maar 40,- voor geven. Voor de spellen enkele euro's per stuk, dan hou ik het liever. Wacht wel op een betere aanbieding volgend jaar, al betwijfel ik of die er gaat komen.
Om hoeveel geld gaat het nou, effectief gezien. Een paar tientjes? Daarvoor ga je toch niet een half jaar (of iets dergelijks) wachten?NeoMe schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:15:
[...]
Ik zit echt te twijfelen, let wel op dat je voor de jaarwisseling even online moet met de xbox one om die spellen te activeren. Ik krijg mijn oude xbox 360 niet vekocht en GameMania wil er maar 40,- voor geven. Voor de spellen enkele euro's per stuk, dan hou ik het liever. Wacht wel op een betere aanbieding volgend jaar, al betwijfel ik of die er gaat komen.
Je 360 gaat in die tussentijd niet meer waard worden en de XB1 bundel zal niet snel richting de 200 euro gaan, denk ik.
Wil eerst mijn 360 kwijt voordat ik een One koop, dat is het meer. Dus staat op Marktplaats, vang je er toch net even iets meer voor mits je het verkocht krijgt. Helaas zijn de feestdagen nu achter de rug en is iedereen weer voorzien van een nieuwe console.Rossi46 schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:25:
[...]
Om hoeveel geld gaat het nou, effectief gezien. Een paar tientjes? Daarvoor ga je toch niet een half jaar (of iets dergelijks) wachten?
Je 360 gaat in die tussentijd niet meer waard worden en de XB1 bundel zal niet snel richting de 200 euro gaan, denk ik.
Maar de BTW-dagen komen er weer aan, dus wie weet leuke aanbieding
http://www.festipedia.nl/mediamarkt-btw-actie-2016
[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 28-12-2015 14:58 ]
Gameconsoles zijn meestal uitgesloten van de BTW actie. Games daarin tegen niet.NeoMe schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:31:
[...]
Wil eerst mijn 360 kwijt voordat ik een One koop, dat is het meer. Dus staat op Marktplaats, vang je er toch net even iets meer voor mits je het verkocht krijgt. Helaas zijn de feestdagen nu achter de rug en is iedereen weer voorzien van een nieuwe console.
Maar de BTW-dagen komen er weer aan, dus wie weet leuke aanbieding![]()
http://www.festipedia.nl/mediamarkt-btw-actie-2016
Offgamers doet nu € 36,- inderdaad en dat is elders ook wel te vinden.mik zie niemand die eronder duikt, helaasBoinkie schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:12:
Iemand nog tips voor goedkope xbox live 12 maanden? Offgamers had ze voorheen voor 26 euro maar die zijn weer gestegen richting de 40 euro... In de pricewatch gat het ook voor boven de 30.
“The greatest teacher, failure is”
Kijk eens hier:Boinkie schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:12:
Iemand nog tips voor goedkope xbox live 12 maanden? Offgamers had ze voorheen voor 26 euro maar die zijn weer gestegen richting de 40 euro... In de pricewatch gat het ook voor boven de 30.
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/
Ik heb zelf goede ervaringen met Gameholds hoewel ze niet de aller goedkoopste zijn.
Het lijkt er echter op dat ze allemaal zeker 10 euro duurder zijn geworden in een paar maanden tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 30-01-2016 17:29 ]
https://www.bol.com/nl/p/...603037/?s2a#product_title
Cheapestgamecards/offgamers/g2a/kinguin zitten allemaal tegen de 45/50 € aan .
(Ik weet de procedure om in buitenlandse regio's games te kopen maar ik doe daar niet aan mee) .
Wel Xbox live goedkoop kopen die eigenlijk dezelfde methode gebruiken maar je trekt de grens bij gamesRockvee2 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:26:
Heeft er iemand nog een goede site waar je goedkoop Xbox Live euro points kan kopen ?
Cheapestgamecards/offgamers/g2a/kinguin zitten allemaal tegen de 45/50 € aan .
(Ik weet de procedure om in buitenlandse regio's games te kopen maar ik doe daar niet aan mee) .
Anyhoe:
35 euro is het goedkoopste afaik;
Prijzen zijn hard omhoog gegaan de laatste maanden. Je kan even Ebay in de gaten houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 19-03-2016 19:31 ]
Je haalt 2 dingen denk ik door elkaarNotna schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:31:
[...]
Wel Xbox live goedkoop kopen die eigenlijk dezelfde methode gebruiken maar je trekt de grens bij games
Anyhoe:
35 euro is het goedkoopste afaik;
Prijzen zijn hard omhoog gegaan de laatste maanden. Je kan even Ebay in de gaten houden.
Hoe bedoel je precies ?
Ik heb het over xbox live tegoed maar en geen Xbox Live Gold.
Xbox Live Gold is alleen per regio (US/EU/Azie) en Xbox Live Gift cards is per Valuta.
Het is een hele lange dag geweestRockvee2 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:56:
[...]
Je haalt 2 dingen denk ik door elkaar![]()
Hoe bedoel je precies ?
Xbox Live Gold is alleen per regio (US/EU/Azie) en Xbox Live Gift cards is per Valuta.

Xbox Live Gold is toch wereldwijd geldig ? Of heb ik iets gemist....ergens.Rockvee2 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:56:
[...]
Je haalt 2 dingen denk ik door elkaar![]()
Hoe bedoel je precies ?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
http://www.ebay.com/itm/Microsoft-Xbox-LIVE-12-Month-Gold-Membership-for-Xbox-360-XBOX-ONE-/162024995199?hash=item25b971397f:g:Fi0AAOSwAvJW~g3R
Seller heeft geen reviews, dus zal wel fake zijn o.i.d enige op ebay met lage prijs. Denk dat via G2A nog het meest betrouwnbaar en voordelig is.
[ Voor 22% gewijzigd door FlyEragon op 01-04-2016 17:27 ]
Er zit alleen een restrictie op sommige DLC codes.
Tis wel bij normale webshops.W84 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:51:
Omdat ze die sharen...
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 18:31 ]
https://livekaarten.nl/xbox-live-kaarten-12-maanden € 46,95
http://www.gamingpoints.nl/winkel/xbox-live-12-maanden/ 44,99
https://xbox360gold.nl/xbox-live-gold-12-maanden € 47,95
https://www.livecodes.nl/xbox-live/xbox-live-gold-12-maanden 54,95
Thanks alvast

Whatever the problem - Be part of the solution

1TB + 5 games €379,95 @iBood
http://www.ibood.com/nl/n...-one-1tb-met-5-games.html
[ Voor 32% gewijzigd door W84 op 13-06-2016 02:54 ]
225.- EUR 1 Controller + Spel(Download code)
http://www.gamemania.nl/D...97&select=Hardware&show=1
grtz
Bah, te laatMauritio schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:38:
Bij iBood zojuist een 1TB XBO + 5 spellen op de kop getikt voor 300 euro!
(link werkt trouwens niet meer)
https://nl.pepper.com/aan...crosoft-zwitserland-29804
€155 bij de Microsoft Store in Zwitserland. Gratis verzending, bij adres voor verzenden natuurlijk je eigen adres invullen, bij factuur adres een adres in Zwitserland opgeven. Top deal
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Net gekeken, er zit een klein "probleempje". Het factuur adres is locked op zwitserland. Dus je kunt geen factuur adres opgeven, je zult dus of iemand in switzerland moeten kennen of erop gokken en een nep factuur adres invullen.Royeboi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:59:
Als er nog mensen zijn die twijfelen om een One te halen (of een tweede voor op de slaapkamer).
https://nl.pepper.com/aan...crosoft-zwitserland-29804
€155 bij de Microsoft Store in Zwitserland. Gratis verzending, bij adres voor verzenden natuurlijk je eigen adres invullen, bij factuur adres een adres in Zwitserland opgeven. Top deal
Edit; and it's goneeee. Die ging hard.
[ Voor 13% gewijzigd door Royeboi op 17-10-2016 13:14 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.