Foto plaatsen magNotna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:56:
Whoop, net binnen gekregen(stond tussen 12 en 14 dus ik klaag niet
)
U vraagt, wij draaien:mannetje19 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:01:
[...]
Foto plaatsen magBen wel effe nieuwsgierig naar de doos en inhoud...

Details mbt release van de FIFA 15 game:

Zitten verder 2 kaarten in met de code voor de games om te downloaden, MS heasdet+mic, controller met batts, HDMI kabel, console (duh) en powerblok + EU stekker.
The ramblings of an idiot
Krijg nu een opdrachtbevestiging per mail. Dus er gebeurt wel iets. Ondertussen op de bestelstatuspagina op de website nog niets veranderd (zie geen status behalve 'in behandeling')
heb precies hetzelfde binnen gekregen plus op de mediamarkt pagina staat nog steeds in behandelingAlamo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:16:
Ik had die mail gekregen over de gratis extra controller, heb een Day One Kinect (FM5, FIFA15) besteld. Besteld op 26-8.
Krijg nu een opdrachtbevestiging per mail. Dus er gebeurt wel iets. Ondertussen op de bestelstatuspagina op de website nog niets veranderd (zie geen status behalve 'in behandeling')
[ Voor 6% gewijzigd door Baskes1986 op 05-09-2014 11:19 ]
Boeit mij echt compleet niet overigens maar omdat ik wel meende dat gelezen te hebben...
Viel mij ook al op, zal wel alleen met de kinect versie komen dan..Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:21:
Overigens, er zit helemaal geen sticker op de controller dat het een limited day one pakket zou zijn (of controller in dit geval.
Boeit mij echt compleet niet overigens maar omdat ik wel meende dat gelezen te hebben...
Haha, hoezo? Iedere XBox is gewoon gelijk. Ik speel al bijna een jaar op mijn Duitse in NederlandFeaR schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:53:
[...]
Part of the deal was om de naam van de winkel niet te noemen
Twijfel alleen wel of ik hem al aan kan sluiten, niet dat ik straks al een ban heb voordat het ding officieel uit is.
Nu gebeurt er echt wat. Mijn bundelbestelling is omgezet naar een Xbox One met Kinect zie ik nu. Status is nu 'Verzonden naar magazijn' en 'Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending'.Alamo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:16:
Ik had die mail gekregen over de gratis extra controller, heb een Day One Kinect (FM5, FIFA15) besteld. Besteld op 26-8.
Zou ik 'm dan vandaag nog binnen krijgen?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik vrees dat je 'em dan pas morgen krijgt...Alamo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:26:
[...]
Nu gebeurt er echt wat. Mijn bundelbestelling is omgezet naar een Xbox One met Kinect zie ik nu. Status is nu 'Verzonden naar magazijn' en 'Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending'.
Rossi46 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:32:
[...]
Ik vrees dat je 'em dan pas morgen krijgt...
Realiseer me nu pas dat in die mail die ik kreeg ook stond 'uitgeleverd' op 5-9 ipv 'bezorgd' op 5-9. Zucht.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zonet mijn XboxOne binnen gekregen (besteld op 02-09-2014 bij bart smit)

en Metro Redux (besteld op 04-09-2014 bij Bol.com)

Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb gebeld naar MM en die hebben de bestelling geannuleerd, het kan dus wel als je belt.Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:45:
Fijn, dacht annuleer hem wel bij Media Markt, kan dus niet omdat "webshop bestellingen automatisch gaan".
Heb nu net set gehaald bij lokale intertoys.
Als bij MM is, toen ik belde zei de man dat ze proberen alles vandaag te leveren, hoelaat die dan komt kon die niet zeggen, mja morgen mag van mij ook.Rossi46 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:32:
[...]
Ik vrees dat je 'em dan pas morgen krijgt...
Bol.com order is al onderweg
Rupsen, Rapsen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hang nu inderdaad aan de telefoon maar ze snappen er zelf weinig van gezien er dus Day One staat en ik de normale heb besteld..dolby schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:52:
[...]
Ik heb gebeld naar MM en die hebben de bestelling geannuleerd, het kan dus wel als je belt.
Heb nu net set gehaald bij lokale intertoys.
Ze heten allebei Day-One (wat ook logisch is). De ene is met Kinect de andere zonder. De Day One met Kinect heeft bij MM artikelnummer 1335636 en de Day One zonder Kinect 1335637.Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:57:
[...]
Hang nu inderdaad aan de telefoon maar ze snappen er zelf weinig van gezien er dus Day One staat en ik de normale heb besteld..
Ah, gezien op de site geen Day One erbij stond dacht ik dat het een normale was. Ze zijn nu met van alles bezig geweest waardoor ik toch wel ga twijfelen of ik hem ga annulerenRossi46 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:01:
[...]
Ze heten allebei Day-One (wat ook logisch is). De ene is met Kinect de andere zonder. De Day One met Kinect heeft bij MM artikelnummer 1335636 en de Day One zonder Kinect 1335637.
Mevrouw had het over dat in het systeem stond dat ik een kale xBox had besteld mét kinect en dat deze samen met de missende spellen inclusief een extra controller werd geleverd. Dit zou waarschijnlijk morgen zijn en anders maandag.
Xbox One destiny pack voor 419,- incl btw én verzending
http://www.consoleshop.nl...box-one-destiny-pack.html
Leuke deal als je toch al van plan was een X1 te halen!
[ Voor 9% gewijzigd door verrijn op 05-09-2014 12:34 . Reden: directe link naar website ]
Zojuist gebeld met de klantenservice van MM. Mijn bestelling wordt definitief niet vandaag afgeleverd. Vreesde ik al, maar dan wilde ik bezorgadres wel wijzigen van kantoor naar thuis. Dat kunnen ze dus niet meer veranderen.Alamo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:26:
[...]
Nu gebeurt er echt wat. Mijn bundelbestelling is omgezet naar een Xbox One met Kinect zie ik nu. Status is nu 'Verzonden naar magazijn' en 'Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending'.

Ze legde me netjes uit wanneer wat geleverd gaat worden en dat ik die tweede controller ook krijg. Daarnaast bood ze me ook de mogelijkheid om te annuleren. Toch maar niet gedaan, die tweede controller laat ik niet zomaar aan m'n neus voorbij gaan.
Vanavond even kijken of ik hem aan kan zwengelen
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ik heb ook het idee dat de webshop van MM er een potje van heeft gemaakt... gelukkig heb ik hem gewoon rechtstreeks in de winkel gepreordered en af kunnen halenOphidian schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:47:
Pff, ik zit te wachten op de Xbox One, nog steeds staat er op de TNT dat hij niet afgeleverd is bij het filiaal waar ik hem moet afhalen. Bel ik op, zeggen ze dat hij er al lang is...Nu spelen, Forza doet er nog best lang over helaas.
Heeft ze toevallig ook gezegd hoe het zit met de "exclusieve Day One controller" en "exclusieve Day One achievement"? In de mail van Mediamarkt staat dat ze de "Xbox One incl Kinect Bar + Limited Edition Controller" in de eerste levering zullen afgeven. Maar als ik kijk naar het artikelnummer van de verzendbevestiging, zie ik dat deze nu verwijst naar de kale Xbox One + Kinect versie (geen Day One exclusive dingetjes), waardoor je haast zou denken dat deze dingen er niet bij zitten (aangezien die niet bij de kale editie zitten).Alamo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:21:
[...]
Zojuist gebeld met de klantenservice van MM. Mijn bestelling wordt definitief niet vandaag afgeleverd. Vreesde ik al, maar dan wilde ik bezorgadres wel wijzigen van kantoor naar thuis. Dat kunnen ze dus niet meer veranderen.![]()
Ze legde me netjes uit wanneer wat geleverd gaat worden en dat ik die tweede controller ook krijg. Daarnaast bood ze me ook de mogelijkheid om te annuleren. Toch maar niet gedaan, die tweede controller laat ik niet zomaar aan m'n neus voorbij gaan.
Nu is de gratis extra controller me natuurlijk meer waard dan een logo'tje op een controller of een digitale achievement. Maar het zou wel jammer zijn als deze ontbreken aangezien dat natuurlijk wel in de productomschrijving stond
Als je hem besteld zonder de kinect (dus alleen Fifa en Forza) dan krijg je als het goed is een normale controller, maar kies je voor diegene met kinect, dan zal je hem wel moeten ontvangen.
Er waren nog genoeg te koop in de winkel voor diegene zonder pre.
Zéér begrijpelijkFamous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:06:
Zou er zo heen rijden om hem vervolgens online te annuleren maar de kans dat ik een Kinect bundle krijg + extra controller laat ik toch niet lopen
Ben nu 10 min verder, nog steeds op 2%... Ken ook niet meer zien dan installeren 2%...
Netwerktest uitgevoerd met die xbox (ja dat ken die ook
[ Voor 32% gewijzigd door mannetje19 op 05-09-2014 18:19 ]
Ik naar webshop gebeld Mm. En daar zeiden ze dat me bestelde controller klaar ligt, en xbox waarschijnlijk morgen. Heb verzend bevestiging van xbox zonder track trace. E andere email dat mijn bestelling klaar ligt. De winkel zelf kan ik niet bereiken telefonisch. Zou het klaarliggen denken jullie?shamp0o schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:27:
In Deventer mijn pre-order kunnen ophalen, zonder bericht van de winkel. Lag klaar bij klantenservice.
Er waren nog genoeg te koop in de winkel voor diegene zonder pre.
En kan ik producten ophalen dmv mijn emails laten zien. Heb geen printer bij de hand, volgens webshop zou moeten kunne n
Dat komt doordat je voor de Engelse taal gekozen hebt. Heel irritant, heb hem van ellende net ook op Engels gezet. Wie het verzint dat je per se Nederlands commentaar bij een spel moet hebben, die moeten ze meteen ontslaan.xtrmx schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:28:
Fijn dat als dat ding vraagt "What is your location?" dat The Netherlands er gewoon niet tussen staat.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Mijn hemel ik hoop dat dat nog wordt veranderd. Ik wil mijn dashboard etc gewoon in het Engels hebben (En met mij vele anderen, lijkt me). Welke gek is weer eens op het idee gekomen dat Nederlanders alles in het NL willen zien op gamegebied.Ophidian schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:35:
[...]
Dat komt doordat je voor de Engelse taal gekozen hebt. Heel irritant, heb hem van ellende net ook op Engels gezet. Wie het verzint dat je per se Nederlands commentaar bij een spel moet hebben, die moeten ze meteen ontslaan.
Tja. Ze zei er niets over. Ze zei wel dat ze te weinig van deze bundel hadden binnengekregen. Dus ik ga er vanuit dat we inderdaad een kale krijgen... vind het ook niet hartverscheurend maar wel jammer.RadiusK schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:02:
[...]
Heeft ze toevallig ook gezegd hoe het zit met de "exclusieve Day One controller" en "exclusieve Day One achievement"? In de mail van Mediamarkt staat dat ze de "Xbox One incl Kinect Bar + Limited Edition Controller" in de eerste levering zullen afgeven. Maar als ik kijk naar het artikelnummer van de verzendbevestiging, zie ik dat deze nu verwijst naar de kale Xbox One + Kinect versie (geen Day One exclusive dingetjes), waardoor je haast zou denken dat deze dingen er niet bij zitten (aangezien die niet bij de kale editie zitten).
Nu is de gratis extra controller me natuurlijk meer waard dan een logo'tje op een controller of een digitale achievement. Maar het zou wel jammer zijn als deze ontbreken aangezien dat natuurlijk wel in de productomschrijving stond.
Wilde graag liever fifa en forza erbij voor 400. Dan alleen destiny voor 419. Overigens nog niet gegamed.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Net langs geweest in de winkel nee meneer hebben we nog niet.
Ja we hebben in eens heel veel reserveringen gekregen.
Lekker dan.
Heb daar de FIFA 15 en Forza 5 bundel meegenomen met de Play and Charge en Stereo Adapter voor me broertje. Heb namelijk zelf de Day One Edition vanuit Duitsland.
Er stonden nog 6 van deze bundels en 2 met Kinect en FIFA 15.
Er lag nog genoeg van Forza 5, Ryse en Dead Rising GOTY variant.
Saturn Groningen en Makro Groningen hebben alleen de console nog liggen voor 399.
[ Voor 9% gewijzigd door Gurty op 05-09-2014 22:02 ]
[ Voor 14% gewijzigd door fredkroket op 06-09-2014 11:08 ]
Twijfel nu toch wel om hem ook daar te annuleren en gewoon naar de winkel te gaan..
Bellen, als daar blijkt kijken of je hem kan halen in de winkel, zo ja gewoon annuleren en in winkel halen.Famous schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:33:
Nog steeds geen status van mijn bestelling bij Media Markt. Die zal vandaag dan ook wel niet geleverd worden en dan wordt het op zijn vroegst dinsdag.
Twijfel nu toch wel om hem ook daar te annuleren en gewoon naar de winkel te gaan..
Rupsen, Rapsen.
Ah, dan is inderdaad ander verhaal. Hier is de bezorger onderweg, als dan controller er meteen bij zit stuur ik me Xbox van bol.com weer terug.Famous schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:39:
Ja dat zou ik normaal gesproken zo doen alleen dan krijg ik waarschijnlijk niet de controller en daarbij zei gisteren de vrouw aan de telefoon dat ik een Day One met Kinect inclusief de spellen kreeg terwijl ik een normale had besteld
Rupsen, Rapsen.
Edit
Me controller is net bezorgt door DHL en de drie games. Console zelf is nog onderweg...logica
[ Voor 31% gewijzigd door Metian op 06-09-2014 11:31 ]
Rupsen, Rapsen.
edit: dit gaat over m'n console, niet de games..Metian schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:26:
[...]
Me controller is net bezorgt door DHL en de drie games. Console zelf is nog onderweg...logica
Bij mij blijft track&trace zeggen:
Bezorging vandaag tussen 8:30 en 21:30.
Status zending: zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL
Juist...
[ Voor 7% gewijzigd door Alamo op 06-09-2014 11:51 ]
Console wordt hier door PostNL bezorgt, chaffeur zou onderweg zijn. Dus ben benieuwd, maar vond wel vaag om van DHL de controller te krijgen.Alamo schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:46:
[...]
Bij mij blijft track&trace zeggen:
Bezorging vandaag tussen 8:30 en 21:30.
Status zending: zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL
Juist...
Maar omdat ik de voucher nu heb, ben ik meer benieuwd welke editie van Xbox One ik krijg.
Rupsen, Rapsen.
Kreeg deze keer wel een "slimme" vrouw aan de telefoon die er wat vanaf wist. Ik kreeg géén controller erbij gezien ik geen kinect had en de levertijd voor de bundle zonder kinect is onbekend.
Als ik dit gisteren nou te horen kreeg in plaats van "U krijgt hem waarschijnlijk morgen geleverd" dan had ik hem gisteren al gehaald.. Bah.
edit: Intertoys net gebeld hadden er nog maar ééntje op voorraad. Deze apart laten leggen en zo maar eens ophalen
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 06-09-2014 13:08 ]
Jammer dat het zo moet lopen, maar wel mooi dat je straks alsnog je One hebtFamous schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:01:
Net even gebeld met MM gezien er nog niets bij mijn bestelling stond.
Kreeg deze keer wel een "slimme" vrouw aan de telefoon die er wat vanaf wist. Ik kreeg géén controller erbij gezien ik geen kinect had en de levertijd voor de bundle zonder kinect is onbekend.
Als ik dit gisteren nou te horen kreeg in plaats van "U krijgt hem waarschijnlijk morgen geleverd" dan had ik hem gisteren al gehaald.. Bah.
edit: Intertoys net gebeld hadden er nog maar ééntje op voorraad. Deze apart laten leggen en zo maar eens ophalen
Al heb ik nu wel €1122,- betaald om een X1 te hebben staan
Store staat nu op US, alleen nog CC toevoegen.
Rupsen, Rapsen.
Hadden ze er wel nog een Day One Controller en Achievement bijgedaan? Of die dus ook niet?Metian schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:07:
Hmm, MM heeft me normale xbox met kinect (import) gestuurd. Geen Nederlandse taal, ik vind het helemaal mooi.
Store staat nu op US, alleen nog CC toevoegen.
Die kunnen ze niet los leveren lijkt mij, dus die zal je moeten missen. Lijkt me persoonlijk geen big deal, toch?RadiusK schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:36:
[...]
Hadden ze er wel nog een Day One Controller en Achievement bijgedaan? Of die dus ook niet?
Gaat een lastig verhaal worden denk ik. Plaatselijk misschien nog wat, maar dat is het wel. Ze hebben bij de Mediamarkt/Saturn overal wel in de winkels gelegen volgens mij, maar in bijvoorbeeld Rotterdam Centrum is alles in twee dagen verkocht.VeeGee schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:39:
Weet iemand of nog ergens een Day One bundel te koop is voor €399? MM in Groningen had ze al niet meer helaas.
Vond het "collector's item" gehalte ervan wel leuk en dus jammer als het er niet bij zit. Liever de extra controller echterRossi46 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:48:
[...]
Die kunnen ze niet los leveren lijkt mij, dus die zal je moeten missen. Lijkt me persoonlijk geen big deal, toch?
VeeGee schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:39:
Weet iemand of nog ergens een Day One bundel te koop is voor €399? MM in Groningen had ze al niet meer helaas.
Nee, die mis ik nu. Maar heb nu wel een tweede controller gratis gekregen. Kortom, mij hoor je niet meer klagen.RadiusK schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:36:
[...]
Hadden ze er wel nog een Day One Controller en Achievement bijgedaan? Of die dus ook niet?
Zie overigens nu net dat me Xbox nu ook Nederlands kan. Niet dat ik dat ooit gebruikt of iets.
[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 07-09-2014 08:07 ]
Rupsen, Rapsen.
Niet doen, niet doen! Dan gaan je games ook Nederlands lullen. En als er iets verschrikkelijk is...Metian schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:02:
[...]
Nee, die mis ik nu. Maar heb nu wel een tweede controller gratis gekregen. Kortom, mij hoor je niet meer klagen.
Zie overigens nu net dat me Xbox nu ook Nederlands kan. Niet dat ik dat ooit gebruikt of iets.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 07-09-2014 13:36 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ouch, ver zat voor mijGAIAjohan schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:34:
Zojuist opgehaald bij mediamarkt Roermond. Lagen nog stuk of 8 normale day one dozen met forza en FIFA. En stuk of 10 zwarte met kinect en de games natuurlijk.
Misschien morgen maar even bellen of ze hem nog hebben in Ede 1 van de 2 dan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik was ook meer op goed geluk gegaan dus viel me nog best mee dat er nog wel wat lagen.
[ Voor 26% gewijzigd door StygMa op 07-09-2014 16:43 ]
Is het al 5 uur?
[ Voor 80% gewijzigd door TictaCNL op 08-09-2014 14:46 ]
Best mooie deal, de shooter wordt volgens mij flink populair
Na 2 a 3 maanden speelt niemand het meer.
Ik denk nadat iedereen rank 20 is geworden, dat ze dan weer kiezen voor CoD of BF game.
Ik heb net dezelfde deal gehaald bij de Bart Smit. €399 incl Destiny Vanguard EditionRossi46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:44:
De Xbox One + Destiny kost nu bij de Media Markt 399,-. *KLIK*
Best mooie deal, de shooter wordt volgens mij flink populair
Verwijderd
Liggen er nog zat van bij de mediamarkt..Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:21:
Iemand enig idee of die bundel met Fifa 15 en Forza 5 weer een beetje normaal te koop is ?
Nou, zat, ze zijn binnen veel vestigingen al uitverkocht. En ze gaan ook niet komen (echt Day One dus).
Bij de Mediamarkt in Breda heb je nog maar twee dozen over, bij Bol.com is de kinectloze al uitverkocht en komt idd ook niet meer terug.
Een mooie nieuwe 1TB harddisk bundel met The Masterchief Collection bijvoorbeeld? :-)
Wat denken jullie? Kunnen we nog nieuwe bundels verwachten de komende maanden?
Wanneer er een Halo special edition komt voor een leuke prijs dan vloek ik hard iigDeLyon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:51:
Ben met de aankomende feestdagen erg benieuwd of we nog nieuwe bundels gaan zien. De huidige bundels (CoD, Sunset Overdrive, Fifa) spreken me onvoldoende aan dus ik hoop op wat nieuws.
Een mooie nieuwe 1TB harddisk bundel met The Masterchief Collection bijvoorbeeld? :-)
Wat denken jullie? Kunnen we nog nieuwe bundels verwachten de komende maanden?
Daar ben ik nu heel hard op aan het hopenNinjetsu NL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:06:
[...]
Wanneer er een Halo special edition komt voor een leuke prijs dan vloek ik hard iig

Afgelopen weekend trouwens een random Intertoys binnengelopen en een Day One Kinect bundel gekocht. Wat nou pre-orderen
Daarnaast ook bewust niet gewacht op een eventuele andere 1TB versie na het volgende artikel van Eurogamer gelezen te hebben. Conclusie Eurogamer: je kunt beter een externe HDD aanschaffen welke via USB 3.0 sneller is dan de interne harde schijf.
Nog een paar dagen en dan kunnen we aan de slag
Gelukkig is de USB 3.0 schijf optie een paar maand geleden als ruim in het Xbox topic besprokenDeLyon schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:54:
Na enig aarzelen toch maar de import versie besteld bij Nedgame zonder Kinect (vooralsnog niet nodig). Bewust een import versie omdat deze mijns inziens prima is en ik wil voorkomen dat ik straks met een NL versie zit waarmee momenteel best wat (geluid)issues zijn..
Daarnaast ook bewust niet gewacht op een eventuele andere 1TB versie na het volgende artikel van Eurogamer gelezen te hebben. Conclusie Eurogamer: je kunt beter een externe HDD aanschaffen welke via USB 3.0 sneller is dan de interne harde schijf.
Nog een paar dagen en dan kunnen we aan de slag
Het klinkt vreemd, Eurogamer is wat laat met hun artikel
Cogitationis poenam nemo patitur
Zojuist gekeken bij Consoleshop en Nedgame en op beide sites stond hij op voorraad, totdat ik inlogde, waarna hij opeens niet meer te bestellen was.
Bel ze ff en ze leggen hem voor je weg.
Vandaag daar de laatste kinectloze day one opgehaald (hadden ze ook weggelegd voor me)
Gratis parkeren (parkeerschijf mee)
Ik had een pre order download code en die heb ik gisteren gescant en geinstalleerd.
Maar nu staat mijn regio nog op UK en daar komt hij pas morgen uit.
Ik net voor ik naar werk ging even geprobeerd naar Amerika te zetten of naar Nl maar dan staat er bij my games alleen de naam van fifa 15 maar het plaatje(case) staat er niet bij en als ik er dan op klik moet ik hem nog kopen.
Als ik dan terug ga naar UK locatie dan staat hij er wel normaal bij dus zonder Koop optie.
Dus nu moet ik gewoon een dag langer wachten?
En ik had hem dus eigenlijk op verenigde staten moeten zetten en dan de code scannen, dan had ik hem dinsdag al kunnnen spelen?

V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.