Toon posts:

Philips cd-rom speler leest enkel goudkl. cd-r's

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem: Mijn cd-rom speler (Philips 40x) werkt niet onder win me. Hij is enkel in staat om goudkleurige cd-r's te lezen na veel moeite. Orginele & zilver cd-r lukt niet. Ik heb de lens van mijn cd-rom al schoon gemaakt met gedestileerd water, maar geen enkele verbetering. |:(
Vraag: Heeft iemand een idee wat de oplossing kan zijn, zodat mijn cd-rom speler weer naar behoren werkt! :?
Mvg.
Encite

Verwijderd

Topicstarter
Weet er dan echt helemaal niemand wat het probleem kan zijn?? Geen technische mensen hier? ;(

Verwijderd

Zit hij nog in de garantie :?

Anders er mee terug gaan natuurlijk *D

Ray

• bdenboer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Eenzelfde probleem heb ik een keer gehad met een Creative DVD speler. Ook die leesde alleen maar gouden DVD's. De oplossing? Terugbrengen naar de winkel, het is zeer waarschijnlijk dat ie kapot is. Heb ik ook gedaan, en het vervangende exemplaar werkt prima.

Gr.
Bram

Verwijderd

Als je een cdrom speler gebruikt voor het lezen van gebrande cd's van verschillende merken en soorten, dan vraag je om problemen als je dit wilt doen met een philips.

Dit zeg ik uit persoonlijke ervaring met een 40 speed Philips cdrom speler.

Met Aopen heb ik NOOIT problemen, daarvan heb ik er 2, 1 van 32x en 1 van 40x

En ASUS is ook een ramp bij gebruik van gebrande cd's

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.