Toon posts:

Philips cd-rom speler leest enkel goude cd-r's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem: Mijn cd-rom speler (Philips 40x) werkt niet onder win me. Hij is enkel in staat om goudkleurige cd-r's te lezen na veel moeite. Orginele & zilver cd-r lukt niet. Ik heb de lens van mijn cd-rom al schoon gemaakt met gedestileerd water, maar geen enkele verbetering. :'(
Vraag: Heeft iemand een idee wat de oplossing kan zijn, zodat mijn cd-rom speler weer naar behoren werkt! :?
Mvg.
Encite

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
zou eens schoonmaken met schoonmaak alcohol, en GEEN spiritus!, mocht je hier aan denken omdat je de eerste niet in huis hebt..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat alcohol een laagje zou aantesten wat op de lens zit. Vandaar met gedestileerd water?!

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 17:09
Je hebt van die speciale cleaning cd-roms. Dit zijn cd-rom met daaraan een borstel en een doekje. Op het doekje spuit je dan speciale reiningsvloeistof en dan stop je hem in je cd-speler.
Ga eens bij de plaatselijke pc-boer langs.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21
Die Philips apparaten hebben wel vaker problemen. En dit is geen flame ofzo, het is gewoon een feit.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 07 juni 2001 18:44 schreef dennisdotcom het volgende:
Die Philips apparaten hebben wel vaker problemen. En dit is geen flame ofzo, het is gewoon een feit.
Inderdaad.. ben ook bezig philips cd-roms hier thuis te vervangen (had er eerst 3 :( , nu nog 1).... wat een :r dingen zijn dat...
Mijn Stereo toren (ook philips) leest ook geen ene reet meer... heeeeeeel soms (als ik geluk heb) dan leest ie een gekopieerde cd... originele ziet ie nieteens... :(
Mijn philips brander is het enige apparaat van philips dat bij mij nog cd's leest :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 23:06
Is ook mijn ervaring.
Heb mn philips cdrom speler er na 3 maanden al weer uitgerost omdat ie werkelijk niets kon lezen (behalve verbatims).
Constant zoeken, mn hele computer liep erop vast. :(

Verwijderd

Topicstarter
Het kan dus niet aan het besturings systeem liggen??
Ik heb namelijk iemand horen vertellen dat hij al 2 cd-rom drives verloren had wegens Win Me. Gewoon in de soep gedraait.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1