iPhone 5s - Kopen in Duitsland?

Pagina: 1
Acties:
  • 824 views

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 17:15
Goedemorgen beste tweakers,

Kan iemand bevestigen of op de de 20e in Duitsland Applestore gewoon naar binnen kunt wandelen en de toestel los kunt kopen?, Of is 't noodzakelijk voor mensen met 'n abbo?.

Heb totaal geen ervaring ermee _/-\o_ .

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Je kunt de iPhone daar kopen ook zonder abonnement. Echter verwacht niet dat je daar "gewoon" even naar binnen wandelt. Vorige keer was het erg druk toen was ik de avond van te voren al aanwezig. :)

• Probook8979
Agaron schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:11:
Je kunt de iPhone daar kopen ook zonder abonnement. Echter verwacht niet dat je daar "gewoon" even naar binnen wandelt. Vorige keer was het erg druk toen was ik de avond van te voren al aanwezig. :)
Haha, Aah oke.. dus ze verkopen los.

Hoe zit 't dan met die verschillende modellen?, is 't zo dat ze in Duitsland andere modellen verkopen als in Nederland straks?,

Verwijderd

Er zijn geen verschillende modellen iPhone, dat is het hele idee van die dingen een beetje. Je appel wordt geleverd met Duitse taal en Duitse OSK, maar dat kun je in het controlpanel gewoon op Nederlands en US zetten.

Als ze niet uitverkocht zijn kun je er gewoon één los kopen en gebruiken in Nederland.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:44:
Er zijn geen verschillende modellen iPhone…
Helaas gaat dit vanaf gisteren niet meer op. Nu is er de 5C en de 5S. Dus ja, feitelijk zijn er verschillende modellen.

Qua software zijn ze identiek. iOS 7 en alle talen zitten er in gebakken.

• Probook8979
sypie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:47:
[...]
Helaas gaat dit vanaf gisteren niet meer op. Nu is er de 5C en de 5S. Dus ja, feitelijk zijn er verschillende modellen.

Qua software zijn ze identiek. iOS 7 en alle talen zitten er in gebakken.
Ik bedoel meer de Gsm/ CDMA versie, Niet de modellen wat betreft de 4/4s/5/5s/5c. Maar puur de radiochip.

Zal de modellen die in Duitsland wordt zelfde zijn als die in Nederland?,

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 21:03

Galois

1811 - 1832

Probook8979 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:51:
[...]

Ik bedoel meer de Gsm/ CDMA versie, Niet de modellen wat betreft de 4/4s/5/5s/5c. Maar puur de radiochip.

Zal de modellen die in Duitsland wordt zelfde zijn als die in Nederland?,
Ik verwacht het wel, maar daar is helaas nog niets over bekend.
Bij mijn weten verkopen ze in Duitsland geen CDMA-model (toch?). Die technologie wordt vooral in de VS gebruikt. Maar bij de iPhone 5 was het zo dat het CDMA-model ook alle GSM-frequenties ondersteunt.

Zie http://www.apple.com/iphone/LTE/ voor de info die op dit moment bekend is...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-09 19:07

Chrisjuh_15

Facta non verba

Het kan prima. Vorig jaar via Tweakers geregeld dat iemand die al naar Oberhausen ging, er ook een voor mij mee nam. Toestel is nu bijna een jaar in gebruik en het werkt nog steeds prima! :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
Op release is het een hel daar in Oberhausen. Duwend tuig, politie, ambulance...

Haters everywhere but I don’t really care

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 11:19
Weet iemand of Amazon.de toevallig snel is?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
hoeveel mag je er per persoon meenemen uit apple store ?

edit.

is het misschien niet beter om vragen over import voort te zetten hier ?

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6

[ Voor 59% gewijzigd door fuqua op 11-09-2013 12:03 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:07
Het lijkt me handiger om dit voor te zetten via [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6. Als iemand daar een nieuwe deel van wilt openen... nog beter.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.