Toon posts:

Een goed moederboord onder 100 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de vragen......
Ik vroeg me af wat een goed moederboard is? onder de 100 euro...
Ik zat te denken aan deze pricewatch: Asus M5A97 R2.0 maar ik weet het niet zeker, het is voor een game pc die op ong 1000 euro uitkomt, en waar een amd 8350 en een sapphire vapor x 7970 boost in komen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 19:52 ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Wat vind jij belangrijk?
Waardeer je veel foefjes en snufjes? Zoek je vooral naar veel aansluitingspunten? Heb je toevallig een voorkeur voor asus? Wat is de form-factor van je kast?
etc.

Je snapt toch wel dat ik dit ontzettend karig vind? Maar hé, je komt op z'n minst aan met iets wat je zelf gevonden hebt ;)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had net gereageerd in je andere topic. Misschien is het handiger als je een topic maakt in Desktop Aankoop Advies, zodat je ineens advies kan krijgen over het hele systeem. Met alleen losse budgetten voor losse componenten kom je niet zo ver, het is handiger om alles op elkaar af te stemmen.

Lees voor je je topic opent even DAA beleid en Handleiding Pricewatch door, om een goede topicstart te maken met een wenslijst van wat je zelf al bedacht hebt.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: Gigabyte GA-970A-UD3 is volgens mij de beste keus voor die prijs. Veel USB poorten, slimme plaatsen van de sata poorten, 8 pins cpu-power, koeling op de mosfets en vrm's voor de cpu en wat handige softwarematige dingen als 3x zoveel stroom over je usb poorten.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:52:
Wat vind jij belangrijk?
Waardeer je veel foefjes en snufjes? Zoek je vooral naar veel aansluitingspunten? Heb je toevallig een voorkeur voor asus? Wat is de form-factor van je kast?
etc.

Je snapt toch wel dat ik dit ontzettend karig vind? Maar hé, je komt op z'n minst aan met iets wat je zelf gevonden hebt ;)
ja dat snap ik, maar ik zat te twijfelen of het echt heel veel uitmaakt als ik het er bij zou zetten.
mijn bedoeling is om 2 sata poorten te gebruiken, de case weet ik nog niet zit te twijfelen tussen pricewatch: Cooler Master N300 KKN1 en pricewatch: Corsair Carbide 200R, het moet wel een atx moederboord zijn 4 usb is wel minimaal :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zie mijn vorige post. Kijk bijvoorbeeld naar wat andere topics in DAA zoals deze of deze om een idee te krijgen van wat er voor jouw budget handig is en welke vragen er normaal gesteld en beantwoord worden.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 10-09-2013 20:02 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33

Bolletje

Moderator Harde Waren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.