Toon posts:

Beste Case onder 50 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt genoeg....
Wat is de beste case onder 50 euro met de beste airflow? hij hoeft niet heel mooi te zijn want hij staat toch onder mijn bureau :)

Alvast bedankt
iFirePro101

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Voor zoiets zou je bijvoorbeeld bij de best buy systemen kunnen kijken hier op tweakers. Voor 33 euro ben je dan klaar.

Cooler Master N300 KKN1

De Cooler Master N300 is geschikt voor atx- en matx moederborden. Aan de voorzijde vinden we de gebruikelijke aansluitingen: 3,5mm-headphone, microfoon, tweemaal usb 2.0- en eenmaal usb 3.0-poort. Verder is de behuizing van binnen ook in het zwart afgewerkt, kan de voeding onderin het systeem worden geplaatst en biedt de N300 de mogelijkheid om 6 ventilatoren te plaatsen. Standaard worden er al twee ventilatoren meegeleverd.

kijk er zelf ook maar even rond.
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2013

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:25:
Voor zoiets zou je bijvoorbeeld bij de best buy systemen kunnen kijken hier op tweakers. Voor 33 euro ben je dan klaar.

Cooler Master N300 KKN1

De Cooler Master N300 is geschikt voor atx- en matx moederborden. Aan de voorzijde vinden we de gebruikelijke aansluitingen: 3,5mm-headphone, microfoon, tweemaal usb 2.0- en eenmaal usb 3.0-poort. Verder is de behuizing van binnen ook in het zwart afgewerkt, kan de voeding onderin het systeem worden geplaatst en biedt de N300 de mogelijkheid om 6 ventilatoren te plaatsen. Standaard worden er al twee ventilatoren meegeleverd.

kijk er zelf ook maar even rond.
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2013
DANKJE dit helpt me heel veel

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb de Antec One, dat is een mooie stevige kast met een goede airflow. Ik heb een intake fan voorop en aan de zijkant en een exhaust fan bovenop en aan de 8erkant. De temperatuur van mijn cpu (met stock koeler) en gpu komt onder volle belasting nooit boven de 55 graden. Voor €48 is dat een hele goede koop.

Verwijderd

Ik heb een k-380 cooler master dit is een zeer goede kast en bij mycom maar 35 euro. 1x usb 3.0 en 1x usb 2.0 2x audio aan de voorkant. En een mooie plexiglas plaat aan de zijkant. Als je een een flinke videokaart heb kan hij er in is iets van 30cm+ lang op de plek voor de videokaart.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Mijn 2de hands Antec 300;) past ook nog een full-size koeler a la mugen 2 in

Verder lijkt die k380 me wel een prachtige deal.

Verwijderd

Topicstarter
DervishD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:25:
Ik heb de Antec One, dat is een mooie stevige kast met een goede airflow. Ik heb een intake fan voorop en aan de zijkant en een exhaust fan bovenop en aan de 8erkant. De temperatuur van mijn cpu (met stock koeler) en gpu komt onder volle belasting nooit boven de 55 graden. Voor €48 is dat een hele goede koop.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:07:
Ik heb een k-380 cooler master dit is een zeer goede kast en bij mycom maar 35 euro. 1x usb 3.0 en 1x usb 2.0 2x audio aan de voorkant. En een mooie plexiglas plaat aan de zijkant. Als je een een flinke videokaart heb kan hij er in is iets van 30cm+ lang op de plek voor de videokaart.
eL_Jay schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:11:
Mijn 2de hands Antec 300;) past ook nog een full-size koeler a la mugen 2 in

Verder lijkt die k380 me wel een prachtige deal.
Dank jullie allemaal maar van deze sugesties ga ik toch voor de n300 kkn1 maar als iemand nog een goede weet hoor ik het graag

• Teun.
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
pricewatch: Antec One
pricewatch: Corsair Carbide 200R

Ongeveer de beste kasten die nog net in je budget passen. kabelmanagment etc zijn aanwezig, en 2 fans. Maar als je wat wilt besparen neem dan een een van de rond €35 geprijsde cooler masters, die zijn allemaal ook goede kwaliteit voor de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Teun. schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:55:
pricewatch: Antec One
pricewatch: Corsair Carbide 200R

Ongeveer de beste kasten die nog net in je budget passen. kabelmanagment etc zijn aanwezig, en 2 fans. Maar als je wat wilt besparen neem dan een een van de rond €35 geprijsde cooler masters, die zijn allemaal ook goede kwaliteit voor de prijs.
dankje. weet je ook of je voor de corsair een side window panel kan kopen?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het makkelijkst is om ook rond te kijken in de Pricewatch. Ik heb vast een voorselectie gemaakt (<€52,50, ATX moederbord, geen voeding), maar je kan nog meer dingen kiezen. Vink aan wat je eisen/wensen zijn en bekijk dan de plaatjes en lees reviews.
Als je hier meer hulp wil, geef dan aan wat je nog meer wilt behalve airflow...... ik lees tussen de regels door dat je een window wel leuk vindt, maar is dit een eis of meer 'leuk als het kan'?
Verder ben je blijkbaar op zoek naar een kast zonder voeding (?). Moet er ook nog USB 2/3 op de voorkant/bovenkant van de kast zitten, hoe groot/klein wil je hem hebben (welke componenten moeten er in?).

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:50:
Het makkelijkst is om ook rond te kijken in de Pricewatch. Ik heb vast een voorselectie gemaakt (<€52,50, ATX moederbord, geen voeding), maar je kan nog meer dingen kiezen. Vink aan wat je eisen/wensen zijn en bekijk dan de plaatjes en lees reviews.
Als je hier meer hulp wil, geef dan aan wat je nog meer wilt behalve airflow...... ik lees tussen de regels door dat je een window wel leuk vindt, maar is dit een eis of meer 'leuk als het kan'?
Verder ben je blijkbaar op zoek naar een kast zonder voeding (?). Moet er ook nog USB 2/3 op de voorkant/bovenkant van de kast zitten, hoe groot/klein wil je hem hebben (welke componenten moeten er in?).
ik had idd al rondgekeken op pricewatch maar ik had zoiets van misschien weten mensen een "mooie" case die goede airflow heeft. en een sidepanel is leuk maar niet verplicht. USB maakt niet echt uit zolang het er voor in ieder geval 2 zijn en voor of boven maakt niet uit. ik zou hem ook graag mid tower willen, zonder voeding.

sorry voor het puntsgewijs antwoorden maar dit was het makkelijkst. :)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
De pricewatch is leuk, maar aan een foto kan je echt niet zien hoe goed een kast is.

In het lage prijs segment zijn gewoon ook baggerkasten te krijgen. De truc is, om een goede kast voor een lage prijs uit te zoeken.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb je twee topics op slot gedaan omdat ik van mening ben dat je zelf weinig moeite doet om het één en ander uit te zoeken. Beide topics hebben de strekking van "Wat is best onder de X euro? Is dit goed? Wee je dit? Weet je dat?".

Dat terwijl heel veel dingen prima zelf zijn op te zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.