http://tinyurl.com/5sdar8p
Zie het embleem ook niet en deze moet toch gelijk zijn voor Xbox en PS3 crew, dus dat is geen probleem.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
To dare is to do
Bedoel je de topic warning? Die wordt binnenkort aangepast, als een moderator online is.Slaapje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:02:
Bij de quickreply moet ook even het onderscheid tussen Xbox en ps3 worden gemaakt.
To dare is to do
ik zal jou even promoten tot commissioner aangezien je dat in de vorige crew ook was, Of je meot dit niet meer willen uiteraard.Slaapje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:03:
Die bedoelde ik inderdaad, was alleen ff de term vergeten
Dus meelobee als je ze nogmaals wilt toevoegen wordt dat gewaardeerd!
Topservival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:15:
[...]
ik zal jou even promoten tot commissioner aangezien je dat in de vorige crew ook was, Of je meot dit niet meer willen uiteraard.
To dare is to do
ik vind het sowieso al bullshit dat je die oude niet kan kopiëren.dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:17:
Emblems doen het op de een of andere manier niet![]()
Hier nog een request (PS3/PSN)dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:56:
U vraagt wij draaien:
PS3 only!!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
social club naam: Marco-NL / PSN naam: MvdK
Onnodig want alle requests worden toegevoegdM a r c o schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:21:
[...]
Hier nog een request (PS3/PSN)
social club naam: Marco-NL / PSN naam: MvdK
En ik dacht dat het uit stond dat je gewoon zo kon aanmelden?
http://tinyurl.com/5sdar8p
EDIT: PS3 Nu ook open.Ienni1983 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
Onnodig want alle requests worden toegevoegd
En ik dacht dat het uit stond dat je gewoon zo kon aanmelden?
Mogelijk volgt later een google doc controle.
PS:
Ik ben zelf vanaf nu een paar uur afwezig, maar hoop vanavond live te kunnen gaan, en met de nieuwe crew te kunnen gamen!
PSN ID staat hieronder
[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 16:35 ]
Jap is an English abbreviation of the word "Japanese." Today it is generally regarded as an ethnic slur among Japanese minority populations in other countriesservival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:26:
Even iets anders. Wat hebben amerikanen tegen het woordje jap? Als ik op de crew wall mijn xbl account post (japstervos) dan worden de 1e 3 letters vervangen door 3 sterretjes. Ingame mocht ik het ook al niet als character naam gebruiken
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
In engeland roept men dat in het stadion, maar de vertaalmachine kon er niks van maken.servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:26:
Even iets anders. Wat hebben amerikanen tegen het woordje jap? Als ik op de crew wall mijn xbl account post (japstervos) dan worden de 1e 3 letters vervangen door 3 sterretjes. Ingame mocht ik het ook al niet als character naam gebruiken
De link staat hieronder in het topic report.Sergelwd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:28:
Ik lees hier en daar wat over een irc kanaal? is dat voor alle crewleden? en welke server kanalen moet ik dan zijn??
Het publishen naar de crew lijkt nog niet goed te gaan, ik zie em wel goed in de editor, saven gaat ook goed, maar na publishen krijg je dat missing image icoontje..dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:17:
Emblems doen het op de een of andere manier niet![]()
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dit gaat m'n werk, nachtrust en sociale contacten niet ten goede komen ben ik bang
Heb je nu trouwens altijd een crew-shirt (kleur, embleem) aan online, of alleen als je daarvoor kiest of als je met andere crewmembers bent oid?
edit: zie nu pas dat je bij je profile van de social club ook een lifeinvader theme kan kiezen, fijne subtiele humor van de heren van Rockstar
[ Voor 18% gewijzigd door Kid_Stevie op 09-10-2013 17:20 ]
Ik ben trouwens volgens mij de enige die 24/7 een IRC client heeft draaien. Maar als daar nog gemiept moet worden, ben ik er
[ Voor 25% gewijzigd door XBL op 09-10-2013 18:06 ]
Ik zit nu ook bij de nieuwe PS3 crew. Kun je mij ook Commissioner of iets dergelijks maken? Ik heb nu veel vrije tijd en wil graag helpen met zaken regelen.
Laat maar weten
@Iedereen: vergeet ook niet de nieuwe Crew aan te wijzen als je actieve Crew. Anders maakt het alsnog geen verschil.
[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 09-10-2013 18:10 ]
Verwijderd
Maar daarvan zijn de stats gereset, moet je opnieuw levelen of geldt het alleen namens die crew ?
klopt, want op het moment is het zo dat als je in de nieuwe crew zit(ps3) dat er nog weinig mensen online zijn vanwege het feit dat merendeel nog in de voormalige Tweakscrew zitPyrone89 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:09:
Dutchgio,
Ik zit nu ook bij de nieuwe PS3 crew. Kun je mij ook Commissioner of iets dergelijks maken? Ik heb nu veel vrije tijd en wil graag helpen met zaken regelen.
Laat maar weten
@Iedereen: vergeet ook niet de nieuwe Crew aan te wijzen als je actieve Crew. Anders maakt het alsnog geen verschil.
dus als je over gaat naar de nieuw tweakcrew(ps3) of misschien (xbox360) zet de nieuwe crew active, zodat we vanavond al veel online kenne doen!
Edit: Crew logo is nagemaakt alleen wordt deze door rockstar nog niet correct weergegeven.
[ Voor 31% gewijzigd door servival7 op 09-10-2013 19:02 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Status als in: je rank?!(commisionee, luitenant en dergelijke)PsychoMantis_NL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:14:
Zojuist mezelf op de nieuwe PS3 Crew aangemeld via SC, maar als ik deze nu als active zet, verlies ik dan stats van de originele crew (lijkt mij wel) en wat heeft dat dan voor gevolgen
stuur even een PB anders..
Zag m langskomen. Maar zit in een Jet en wil die niet kwijtSergelwd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:32:
stuur atm uitnodigingen voor violent duct maar niemand komt -_-'
I served in a company of heroes.
sergelwd@ps3 btw
PSN = Schievezot
Jammer genoeg geen tijd om te spelen nu
Gisteren in free roam plotseling iets vreemd meegemaakt.
We stonden met een 4-tal spelers aan die bouwwerf met de kranen enz (die van de Lester missie) komt er ineens GANG FIGHT op het scherm en staat heel die werf vol NPC's die op ons beginnen knallen!
Uiteraard was de overwinning voor ons
Iemand anders dit ook al meegemaakt? Had dit nog nergens gelezen
[ Voor 79% gewijzigd door SchieveZot op 09-10-2013 20:20 . Reden: uitbreiding ]
PSN: SchieveZot
Is afaik gepatched.Sergelwd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:44:
Net klaar met Violent duct alleen geeft die missie dus nog maar 3k -_-'
Leuke/snelle manier om te levelen en rijk te worden is volgens mij om Survival te spelen. Zeker als je de plekjes kent kan je zo tot wave 9 of 10 komen met betalingen die richting de 20k lopen als gevolg.
Nee, wel iemand die consequent in een helikopter achter mij aan bleef vliegenSchieveZot schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:14:
Zojuist ook de PS3 crew gejoined.
PSN = Schievezot
Jammer genoeg geen tijd om te spelen nu![]()
Gisteren in free roam plotseling iets vreemd meegemaakt.
We stonden met een 4-tal spelers aan die bouwwerf met de kranen enz (die van de Lester missie) komt er ineens GANG FIGHT op het scherm en staat heel die werf vol NPC's die op ons beginnen knallen!
Uiteraard was de overwinning voor ons![]()
Iemand anders dit ook al meegemaakt? Had dit nog nergens gelezen
Daarna vrijwel meteen offline gegaan, moest vanmorgen gewoon werken
(die rode helicopter heb ik toen wel moeten lenen)
PSN: SchieveZot
Waar kwam dat ding dan trouwens ineens vandaan xD
Ging in ieder geval sneller als dat autorijden van mij
Het ligt er een beetje aan hoe goed de anderen met een hydra om kunnen gaan, maar een mate van spanning zit er weldegelijk in!
Elke keer wanhopend omkijken of er geen hyda achter je aan vliegt en rockets die op je worden afgevuurd proberen te ontwijken...
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 20:58 ]
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Net voor het eerst gedaan.., zeer vet inderdaaddutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:58:
Top fun met crewleden spelen is ook echt top fun
Het ligt er een beetje aan hoe goed de anderen met een hydra om kunnen gaan, maar een mate van spanning zit er weldegelijk in!
Elke keer wanhopend omkijken of er geen hyda achter je aan vliegt en rockets die op je worden afgevuurd proberen te ontwijken...
Was nog niet opgestegen of ik parkeerde 'm al tegen een gebouw aan...
Edit: zijn er trouwens zo weinig mensen me een headset of durft niemand deze aan te zetten
[ Voor 77% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-10-2013 21:55 ]
De oude crews zijn opgedoekt.SL65 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:58:
Beetje onduidelijk hoe het nou zit met de 8453 crew. Maar ben bij deze ook aangemeld voor de GOTP crew. Heb ook een headset en durf hem aan te zetten
Die zouden in feite pas gekozen kunnen worden, wanneer de crew echt actief gaat zijn.Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:06:
Gaat er nog wat gebeuren met de representatives van de crew? Zo ja dan zou ik me daar graag voor aanmelden, heb overdag vaak wel wat tijd om hier en op social club het eea bij te houden
E: Ik heb geen headset, in erg veel moeite met praten tegen onbekende.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 22:09 ]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 22:21 ]
Ik moest helaas weg. Was graag nog even gebleven.wauzer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:45:
kom op! waar blijven al die xbox tweakers, leuk groepie nu hoor!
Ook heb je vanaf level 24 "A Titan of a Job", welke 10.000 oplevert, maar wel wat vuurkracht vereist. Zeer leuke missie trouwens, geeft je mogelijkheid om een niet alledaags voertuig te besturen!
Vandaag even met twee leden van de crew mogen spelen en beviel me prima, had helaas net niet genoeg tijd om er een langere sessie van te maken, maar ik ben morgen weer ruimschoots aanwezig
Hebben er trouwens meer mensen last van "Launching Session" problemen als je met twee man speelt? Ik heb het een paar keer gehad, als 1 van de spelers dan uit live stapt (enige mogelijkheid om het spel te stoppen zonder xbox uit te gooien), vliegt de ander in zijn eentje de missie in!
En nog een tip voor wie het niet weet: Als je naar de legendary motorsports website gaat, mag je daar, helemaal gratis, je Elegy RH8 ophalen die ook in de single player in je garage staat!
[ Voor 10% gewijzigd door KiDoNL op 09-10-2013 22:47 . Reden: Had nog een toevoeging ]
Ik hoop wel dat mensen nu eens een headset gaan gebruiken, dat maakt het samenwerken zo veel makkelijker. Al is het alleen maar om even af te spreken wat je wil doen.
Gisteravond kwam ik bijv. melobee tegen en we stonden even bij elkaar maar door dat ik geen reactie kreeg (of de verbinding werkte niet) had ik geen idee wat te doen. Daarna in een random sessie met 3 man uit Engeland met headsets een aantal missies gedaan en dat ging super doordat iedereen netjes samenwerkte en degene met het hoogste level steeds de beste missies uitstuurde en ook het beste wist hoe het aan te pakken. Kortom, zet het ding aan. Je hoeft niet de hele tijd wat te zeggen maar even afspreken wat de bedoeling is kan toch niet zo eng zijn
Ik geef toe dat het de eerste paar keren best wel lastig is om tegen wildvreemden te praten maar het went snel.
psn: willem100
Vriendschapsverzoek verstuurd
Heb je toegevoegd. Vanaf vrijdagavond weer tijd om te gamen
Moet nog ff wennen aan mn headset, had blijkbaar mn mic op mute staanwillem100 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:50:
Ik vind het ook een goed idee om de Xbox en PS3 crews gescheiden te maken en heb me aangemeld voor de nieuwe PS3 crew.
Ik hoop wel dat mensen nu eens een headset gaan gebruiken, dat maakt het samenwerken zo veel makkelijker. Al is het alleen maar om even af te spreken wat je wil doen.
Gisteravond kwam ik bijv. melobee tegen en we stonden even bij elkaar maar door dat ik geen reactie kreeg (of de verbinding werkte niet) had ik geen idee wat te doen. Daarna in een random sessie met 3 man uit Engeland met headsets een aantal missies gedaan en dat ging super doordat iedereen netjes samenwerkte en degene met het hoogste level steeds de beste missies uitstuurde en ook het beste wist hoe het aan te pakken. Kortom, zet het ding aan. Je hoeft niet de hele tijd wat te zeggen maar even afspreken wat de bedoeling is kan toch niet zo eng zijn.
Ik geef toe dat het de eerste paar keren best wel lastig is om tegen wildvreemden te praten maar het went snel.
psn: willem100
Zal je zo ook ff toevoegen
Mijn psn: Meelobee

Morgen meer tijd dus hoop wat mooie sessies
Geen probleem. Je schoot me in ieder geval niet neerMeelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:11:
[...]
Moet nog ff wennen aan mn headset, had blijkbaar mn mic op mute staan![]()
Zal je zo ook ff toevoegen
Mijn psn: Meelobee
Als het straks allemaal goed werkt hebben we zoveel PS3 leden dat het bijna vanzelf besloten sessies worden. Ik had deze week al dat via random invite de meeste uitnodigingen naar crew leden gingen. Alleen het joinen verliep nog niet vlekkeloos.
@Beakzz
Dat is ook mijn grootste probleem
Ben wel eens jaloers op sommigen hier die nog de tijd hebben om door de week een hele dag door te halen. Geniet er maar van, als je eenmaal in de "rat race" zit van werk, familie en een hoop verplichtingen mag je blij zijn met af en toe een uurtje

Hehe dan zorg ik dat vrijdagavond mijn headset is opgeladenwillem100 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:08:
[...]
Heb je toegevoegd. Vanaf vrijdagavond weer tijd om te gamen
Lesson learned: Basejumpen van heli naar heli gaat niet, de wieken zitten in de weg
Ik vind de manier van sessie opbouw wel ook een beetje wazig. Kies ik voor "Crew session" krijg ik 1, wellicht 2 medetweakers in de sessie, samen met nog 13/14 onbekenden. Start ik vervolgens een missie en invite ik alleen crewmembers dan worden er wel 100 invites verstuurd... Waarom kom ik dan telkens in die half gare sessies terechtXBL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 02:49:
Vanavond/nacht niemand van de nieuwe crew gezien... ben maar met een zooitje Nederlanders in een party chat gaan zitten en de nodige jobs gedaan. Eén keer level 10 gehaald bij survival, meteen 20k in de pocket.
weet niet of ik nog goedgekeurd moet worden
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je missie aanmaakt moet je matchmaking op closed zetten dan kan enkel invited mensen er bijPsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:07:
[...]
Ik vind de manier van sessie opbouw wel ook een beetje wazig. Kies ik voor "Crew session" krijg ik 1, wellicht 2 medetweakers in de sessie, samen met nog 13/14 onbekenden. Start ik vervolgens een missie en invite ik alleen crewmembers dan worden er wel 100 invites verstuurd... Waarom kom ik dan telkens in die half gare sessies terecht
Bij het starten van die crew sessies kan je opzij klikken om aan te geven met hoeveel crewmembers je wilt spelen, standaard staat ie op 2.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:07:
[...]
Ik vind de manier van sessie opbouw wel ook een beetje wazig. Kies ik voor "Crew session" krijg ik 1, wellicht 2 medetweakers in de sessie, samen met nog 13/14 onbekenden. Start ik vervolgens een missie en invite ik alleen crewmembers dan worden er wel 100 invites verstuurd... Waarom kom ik dan telkens in die half gare sessies terecht
En zoals hierboven wordt aangegeven, match making op closed zetten ,ik ga dit vanavond ook even testenMeelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:18:
[...]
Bij het starten van die crew sessies kan je opzij klikken om aan te geven met hoeveel crewmembers je wilt spelen, standaard staat ie op 2.
Maar dat heeft dus blijkbaar te maken met die getallen die achter die crew session staan (2, 3, max 4 dacht ik). Die bepaalt hoeveel medespelers er aanwezig moeten zijn voor je die sessie joint?
Weet je dit zeker? Ik dacht namelijk altijd dat dit ging om het aantal crews dat meedoet in dat potje. Je hebt namelijk nog een crew only optie, en dat is die voor alleen je eigen team.Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:18:
[...]
Bij het starten van die crew sessies kan je opzij klikken om aan te geven met hoeveel crewmembers je wilt spelen, standaard staat ie op 2.
EDIT: Na het nagekeken te hebben: Bij de optie waar je kan kiezen uit 2, 3 of 4 staat: 'Head into GTA Online with your crew and other crews. Choose how many crews to play in this session'
Dus dat is niet de goede optie, voor crew only kies je de optie daaronder, 'Closed Crew Session' ;-)
[ Voor 30% gewijzigd door KiDoNL op 10-10-2013 08:25 ]
PS3 staat er nu ook opKiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:27:
Ik zie trouwens ook dat het embleem voor de 360crew nu in orde is. Misschien hebben de servers van Rockstar even tijd nodig gehad alles op zijn plek te zetten?

Ja, alleen is de rode achterkant bij jullie zoek

Hmm ok dan was het toeval dat ik na het wisselen van 2 naar 4 in een sessie kwam met meerdere tweakers. Crew only hoeft van mij ook niet perse, met niet crewmembers erbij heb je tenminste wat mensen om op te schietenKiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:23:
[...]
Weet je dit zeker? Ik dacht namelijk altijd dat dit ging om het aantal crews dat meedoet in dat potje. Je hebt namelijk nog een crew only optie, en dat is die voor alleen je eigen team.
EDIT: Na het nagekeken te hebben: Bij de optie waar je kan kiezen uit 2, 3 of 4 staat: 'Head into GTA Online with your crew and other crews. Choose how many crews to play in this session'
Dus dat is niet de goede optie, voor crew only kies je de optie daaronder, 'Closed Crew Session' ;-)
KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:28:
[...]
Ja, alleen is de rode achterkant bij jullie zoek

Ik vind 'm wel cool zo
Edit: oeh das wel groot zo op 't forum
[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 08:30 ]
Dat is ook wel weer zo, ik bevind me alleen regelmatig in potjes (lees: gisteren) waar mensen continue bounties zetten, en als je dan eindelijk in passive mode geraakt, je even leuk vanuit de auto neermaaien..Meelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:29:
[...]
Hmm ok dan was het toeval dat ik na het wisselen van 2 naar 4 in een sessie kwam met meerdere tweakers. Crew only hoeft van mij ook niet perse, met niet crewmembers erbij heb je tenminste wat mensen om op te schieten
Verder had ik even een vraagje over die lijst, waar is dat precies voor bedoelt, en moet je daar een comment neerzetten? Zoja, maakt het uit bij welke naam ik deze neerzet?
Die zijn beide van een "Unknown" afzender, weet niet hoe dat gaat wanneer een speler Lester belt om een bounty op je kop te zetten. Uiteraard zul je dan dat eerste berichtje niet krijgen, maar ik weet niet wie je dan laat weten dat je een bounty hebt, en of je wellicht kunt zien wie dat dan gedaan heeft. Dat je bijvoorbeeld dus een berichtje van mij zou krijgen als ik een bounty via Lester op jou zet.
Het is wel leuk om ze te achtervolgen en bounties te huntenPsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:47:
Geen idee, heb al moeite zat om geld te verdienen, dan ga ik dat niet weggeven door een bounty op iemand te zetten
Back/Select indrukken, en dan kiezen voor inventory > CashMeelobee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:24:
Hoe geef je een andere speler geld? Gister met Rvdt86 een shop overvallen, maar ik kon niet vinden hoe ik hem de helft van de 'buit' kon geven.
Niks aan doen, rood vloekt alleen maar met andere combinatiesPsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:30:
[...]
[afbeelding]
Ik vind 'm wel cool zo
Edit: oeh das wel groot zo op 't forum
Heb PS3 crew ook maar gejoined in de hoop nu niet direct afgeknald te worden door crew members
thanks dat wist ik ook nog niet.KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:30:
[...]
Back/Select indrukken, en dan kiezen voor inventory > Cash
Gisteren ook maar een high end appartement gekocht. Eentje van 250k volgens mij ergens in de buurt van centrum.
Alleen mag Gio wel even de crewkleur veranderenschumi2004 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
Niks aan doen, rood vloekt alleen maar met andere combinaties
Heb PS3 crew ook maar gejoined in de hoop nu niet direct afgeknald te worden door crew members
Het is jammer dat Rockstar het niet zo heeft gemaakt dat het hele rondje die kleur is, want dat kleine randje is niet echt duidelijk te zien.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Alleen mag Gio wel even de crewkleur veranderenDat groen is (in ieder geval voor mij) bijna niet te zien rond dat witte van andere spelers...
Welke kleur moet het worden dan?
Geel, rood en groen zijn niet al afgekeurd als ik het zo hoor

Edit: ik zit nu in Online, en dat getal achter de "Crew Session" is volgens de help:
Heeft dus niks te maken met hoeveel medespelers uit de crew er in de sessie zitten.Head into GTA Online with your Crew and other Crews. Choose how many Crews to play with in this session.
[ Voor 57% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-10-2013 10:18 ]
Tnx voor de survival uitnodiging. Ik wist niet precies hoe het werkte dus ik joinde via de telefoon, niet via de PS3 zelf. Ik kwam toen een stel engelsen, die super goed waren. Levert wel lekker geld op, vandaar dat ik jullie 2 kwijtraakte.
Moet nog ca 150.000 om een leuk app te kopen. Wat is het voordeel van een 10car garage tov 6 car garage?
[ Voor 4% gewijzigd door DopdeDouwer op 10-10-2013 10:36 ]
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com